Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
K-Torget

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av K-Torget »

Mr.Meep skrev: man jan 23, 2023 2:03 pm 74 med kane Mitro her og det med Ward i kassa og Raya med 10 på benk fader..
Om det er noen trøst har jeg Ward i mål og Kepa på benk 8-)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Wellé skrev: man jan 23, 2023 2:53 pm 34p med Kane igjen. Skuffende fangst på mine 5 spillere i aksjon i Arsenal - Man Utd. 0p på Shaw, 1p på Gabriel, 2p på Martinelli, 5p på Ødegaard og 7p på Rashford. Totalt 15p på 5 spillere :(

Shaw kom inn for Cancelo så var blytungt at han ikke spilte. Satser på at det blir bedre neste uke med disse gutta.
Det var en tung runde... :( Hvor ligger du ovr?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Tinkler skrev: man jan 23, 2023 4:02 pm Er det verdt å hitte for å ta inn Ødegaard for Martinelli? Sistnevnte har ikke plukket målpoeng på fire runder.
Ja!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: man jan 23, 2023 3:38 pm Ja det blir spennende, er vel de fleste som har Kane, men kanskje ikke så mange med Mitro.
Tror nok det er flere seriøse fantasyspillere med Kane enn Mitro igjen ja.

Wellé

Legg inn av Wellé »

K-Torget skrev: man jan 23, 2023 5:30 pm
Wellé skrev: man jan 23, 2023 2:53 pm 34p med Kane igjen. Skuffende fangst på mine 5 spillere i aksjon i Arsenal - Man Utd. 0p på Shaw, 1p på Gabriel, 2p på Martinelli, 5p på Ødegaard og 7p på Rashford. Totalt 15p på 5 spillere :(

Shaw kom inn for Cancelo så var blytungt at han ikke spilte. Satser på at det blir bedre neste uke med disse gutta.
Det var en tung runde... :( Hvor ligger du ovr?
Hahah, der bommet jeg. Hadde skrevet 74 og skulle rette det til 73, men ble tydeligvis 34😂 ligger rundt 900k overall, så forholdsvis svak sesong, men andre runden på rad med grønne piler nå så satser på at trenden er snudd

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Wellé skrev: man jan 23, 2023 5:50 pm
K-Torget skrev: man jan 23, 2023 5:30 pm
Wellé skrev: man jan 23, 2023 2:53 pm 34p med Kane igjen. Skuffende fangst på mine 5 spillere i aksjon i Arsenal - Man Utd. 0p på Shaw, 1p på Gabriel, 2p på Martinelli, 5p på Ødegaard og 7p på Rashford. Totalt 15p på 5 spillere :(

Shaw kom inn for Cancelo så var blytungt at han ikke spilte. Satser på at det blir bedre neste uke med disse gutta.
Det var en tung runde... :( Hvor ligger du ovr?
Hahah, der bommet jeg. Hadde skrevet 74 og skulle rette det til 73, men ble tydeligvis 34😂 ligger rundt 900k overall, så forholdsvis svak sesong, men andre runden på rad med grønne piler nå så satser på at trenden er snudd
Oki :lol:
Da er du inne i god trend. Håper det fortsetter for din del :) er selv inne i en periode med små grønne piler :)

guru

Legg inn av guru »

77 poeng med Kane+Mitro igjen. Tar gjerne et hat trick fra begge to.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: man jan 23, 2023 6:34 pm 77 poeng med Kane+Mitro igjen. Tar gjerne et hat trick fra begge to.
Blir en fin runde på deg uavhengig av disse hattrickene eller ikke 8-)

eppaen

Legg inn av eppaen »

Trenger også 3-3 med mål fra Kane og Mitro. Helst bare de to.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

eppaen skrev: man jan 23, 2023 7:50 pm Trenger også 3-3 med mål fra Kane og Mitro. Helst bare de to.
Holder med 3 mål fra Kane ;)

guru

Legg inn av guru »

Doherty på benk i dag også. Kampen er for øvrig utsatt til 2115.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: man jan 23, 2023 8:01 pm Doherty på benk i dag også. Kampen er for øvrig utsatt til 2115.
Hvorfor utsatt?

guru

Legg inn av guru »

Trafikkproblemer.

FROG

Legg inn av FROG »

Neste runde ! Rashford som C og trippel C ? Frister, men noen kommentarer ?

Nevi

Legg inn av Nevi »

FROG skrev: man jan 23, 2023 8:14 pm Neste runde ! Rashford som C og trippel C ? Frister, men noen kommentarer ?
Seiler opp som ett klart kapteinsemne. Usikker i forhold til TC.

FROG

Legg inn av FROG »

Nevi skrev: man jan 23, 2023 8:17 pm
FROG skrev: man jan 23, 2023 8:14 pm Neste runde ! Rashford som C og trippel C ? Frister, men noen kommentarer ?
Seiler opp som ett klart kapteinsemne. Usikker i forhold til TC.
C blir han, om det blir trippel får jeg avvente med litt. Men han er jo i kanonform akkurat nå, og har en dobbel så det er en sjanse som er verdt å vurdere. Pep rullerer for mye til at man kan ta sjansen på hans spillere. Håland helt klart, men treffe når han er C er ikke lett og er det DGW rullerer Pep ganske så sikkert.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: man jan 23, 2023 8:11 pm Trafikkproblemer.
Oki :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: man jan 23, 2023 8:17 pm
FROG skrev: man jan 23, 2023 8:14 pm Neste runde ! Rashford som C og trippel C ? Frister, men noen kommentarer ?
Seiler opp som ett klart kapteinsemne. Usikker i forhold til TC.
Enig med Nevi!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

FROG skrev: man jan 23, 2023 8:22 pm
Nevi skrev: man jan 23, 2023 8:17 pm
FROG skrev: man jan 23, 2023 8:14 pm Neste runde ! Rashford som C og trippel C ? Frister, men noen kommentarer ?
Seiler opp som ett klart kapteinsemne. Usikker i forhold til TC.
C blir han, om det blir trippel får jeg avvente med litt. Men han er jo i kanonform akkurat nå, og har en dobbel så det er en sjanse som er verdt å vurdere. Pep rullerer for mye til at man kan ta sjansen på hans spillere. Håland helt klart, men treffe når han er C er ikke lett og er det DGW rullerer Pep ganske så sikkert.
Enig i at det må vurderes, men per nå heller jeg mot å spare til en fremtidig dgw for City og Haaland. Men er som du sier en viss risiko med det!

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

Davies, Kulusevski og Kane.

Andreas.

Alle starter. Her bør jeg kunne sanke en del poeng.

guru

Legg inn av guru »

FROG skrev: man jan 23, 2023 8:14 pm Neste runde ! Rashford som C og trippel C ? Frister, men noen kommentarer ?
Soleklar kaptein for min del om de får dobbel. Også et meget godt TC-alternativ. Spørsmålet er om Haaland i GW23 er bedre. De møter Arsenal borte, man Haaland kan fint putte et par goaler mot dem også.

Må si det frister veldig med TC på Rashford i GW22 om de dobler.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

guru skrev: man jan 23, 2023 8:48 pm
FROG skrev: man jan 23, 2023 8:14 pm Neste runde ! Rashford som C og trippel C ? Frister, men noen kommentarer ?
Soleklar kaptein for min del om de får dobbel. Også et meget godt TC-alternativ. Spørsmålet er om Haaland i GW23 er bedre. De møter Arsenal borte, man Haaland kan fint putte et par goaler mot dem også.

Må si det frister veldig med TC på Rashford i GW22 om de dobler.
Det blir dobbel. Reading eller Accrington Stanley/Borehamwood klarer ikke omkamp mot Man Utd og Leeds.

Men Haaland TC på 23 tar jeg, selvom City slår ut Arsenal fredag og kan få en dobbel senere. For hvem vet hvem City møter i 5.runde? Kanskje enda et topplag? Og ryker de der er de uten dobbel resten av sesongen. Den sjansen tar jeg ikke.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: man jan 23, 2023 8:55 pm
guru skrev: man jan 23, 2023 8:48 pm
FROG skrev: man jan 23, 2023 8:14 pm Neste runde ! Rashford som C og trippel C ? Frister, men noen kommentarer ?
Soleklar kaptein for min del om de får dobbel. Også et meget godt TC-alternativ. Spørsmålet er om Haaland i GW23 er bedre. De møter Arsenal borte, man Haaland kan fint putte et par goaler mot dem også.

Må si det frister veldig med TC på Rashford i GW22 om de dobler.
Det blir dobbel. Reading eller Accrington Stanley/Borehamwood klarer ikke omkamp mot Man Utd og Leeds.

Men Haaland TC på 23 tar jeg, selvom City slår ut Arsenal fredag og kan få en dobbel senere. For hvem vet hvem City møter i 5.runde? Kanskje enda et topplag? Og ryker de der er de uten dobbel resten av sesongen. Den sjansen tar jeg ikke.
Godt poeng :)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

Kane :D

guru

Legg inn av guru »

KANE! JADA!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kane :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Tanker om følgende for -8?
(kommer ikke til å gjøre bytter før lørdag 4 altså)
Martinelli + Almiron + Cancelo - Ødegaard + Bruno + 4,5 forsvarer (f. eks) Moreno)

Da beholder jeg isåfall både Haaland, Kane og KdB..

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: man jan 23, 2023 10:53 pm Tanker om følgende for -8?
(kommer ikke til å gjøre bytter før lørdag 4 altså)
Martinelli + Almiron + Cancelo - Ødegaard + Bruno + 4,5 forsvarer (f. eks) Moreno)

Da beholder jeg isåfall både Haaland, Kane og KdB..
Er normalt ikke tilhenger av å ta minus for ett sideveis bytte innad i ett lag. Plutselig kommer Martinelli til ett mål igjen.
Men ser du runde 22 og 23 i ett kan det være noe, om du ønsker å bruke ett annet bytte til gw 23.

Stigo29

Legg inn av Stigo29 »

Husk at fristen er fredag 3.februar :)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

Endelig leverer Davies. Tok han inn 2.juledag, og først nå kommer han med en return.

Står dette seg ender jeg med 82 poeng.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»