Eliteserien Fantasy 2021

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2021

Legg inn av K-Torget »

(-4) lønte seg. Berisha med to mål. Skulle turt å sette bindet på Berisha, men ble kun WC. Jaja, blir Stabæk - Glimt flyttet så blir Berisha kaptein!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Fin start på runden! Tre spillere i aksjon (Berisha, Jonsson og TLO). 18 poeng før bonus og blir vel hvertfall bonus på Berisha.. :)

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Nilsen tangen og Lehne Olsen leverer.

16 poeng etter 5 spillere FØR bonus.

Karsltrsøm, Tiedemann, Bjørkan, Velde, Kellegrino og Ohi må levere imorra

eppaen

Legg inn av eppaen »

Tenk at man altså enda ikke har Berisha. Herregud.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Bell med 1 bp, Lehne med 2. 19 poeng etter 5 spillere. Utrolig nok rød piler etter bp delt ut, mens grønne før. Går ned hele 7 plasser fra runden før.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Lumanza skrev: lør okt 02, 2021 11:44 pm Bell med 1 bp, Lehne med 2. 19 poeng etter 5 spillere. Utrolig nok rød piler etter bp delt ut, mens grønne før. Går ned hele 7 plasser fra runden før.
41p på 4 spillere. Berisha (K), Lehne Olsen, Nilsen Tangen og Jonsson. Kan bli bra runde dette.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Vikingen skrev: lør okt 02, 2021 11:51 pm
Lumanza skrev: lør okt 02, 2021 11:44 pm Bell med 1 bp, Lehne med 2. 19 poeng etter 5 spillere. Utrolig nok rød piler etter bp delt ut, mens grønne før. Går ned hele 7 plasser fra runden før.
41p på 4 spillere. Berisha (K), Lehne Olsen, Nilsen Tangen og Jonsson. Kan bli bra runde dette.
23 poeng på mine tre (Berisha, TLO og Jonsson). Blir Berisha kaptein om Glimt ikke spiller i morgen pga mye vatn, men tror Glimt tar seg fint av Stabæk så håper kampen går som normalt. 23 poeng, med 8 spillere inkludert kaptein igjen er uansett en lovende start :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

eppaen skrev: lør okt 02, 2021 11:43 pm Tenk at man altså enda ikke har Berisha. Herregud.
Fikk Berisha inn denne runden for (-4) og så verdt det. "Kun" 29 prosent eierandel :P

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

K-Torget skrev: søn okt 03, 2021 12:02 am
Vikingen skrev: lør okt 02, 2021 11:51 pm
Lumanza skrev: lør okt 02, 2021 11:44 pm Bell med 1 bp, Lehne med 2. 19 poeng etter 5 spillere. Utrolig nok rød piler etter bp delt ut, mens grønne før. Går ned hele 7 plasser fra runden før.
41p på 4 spillere. Berisha (K), Lehne Olsen, Nilsen Tangen og Jonsson. Kan bli bra runde dette.
23 poeng på mine tre (Berisha, TLO og Jonsson). Blir Berisha kaptein om Glimt ikke spiller i morgen pga mye vatn, men tror Glimt tar seg fint av Stabæk så håper kampen går som normalt. 23 poeng, med 8 spillere inkludert kaptein igjen er uansett en lovende start :D
Hadde vært episk om Stabæk vant pga en sølepytt foran målet til Glimt

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: søn okt 03, 2021 12:12 am
K-Torget skrev: søn okt 03, 2021 12:02 am
Vikingen skrev: lør okt 02, 2021 11:51 pm

41p på 4 spillere. Berisha (K), Lehne Olsen, Nilsen Tangen og Jonsson. Kan bli bra runde dette.
23 poeng på mine tre (Berisha, TLO og Jonsson). Blir Berisha kaptein om Glimt ikke spiller i morgen pga mye vatn, men tror Glimt tar seg fint av Stabæk så håper kampen går som normalt. 23 poeng, med 8 spillere inkludert kaptein igjen er uansett en lovende start :D
Hadde vært episk om Stabæk vant pga en sølepytt foran målet til Glimt
Både tror, forventer og håper Glimt tar seg mer enn greit av Stabæk i morgen ;)

urbeka

Legg inn av urbeka »

Usikker på hva man skal gjøre med Jónsson nå... Omvendt out of position på et formsvakt sandefjord er liksom ikke helt greia.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Jonsson er jo ferdig her også. Helt merkelig at Sandefjord bruker et såpass bra offensivt våpen på den måten.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

eppaen skrev: søn okt 03, 2021 10:14 am Jonsson er jo ferdig her også. Helt merkelig at Sandefjord bruker et såpass bra offensivt våpen på den måten.
Helt enig! Selv beholder jeg han hvertfall en runde til i utgangspunktet og ser. Odd hjemme er en fin kamp. Deretter er det RBK borte før det er ny fin kamp hjemme mot Godset før det igjen blir to borteturer til Bodø og Molde. Så det jeg prøver å si er at jeg beholder han frem til og med runde 22 og kanskje til og med runde 24. Kommer ann på når WC spilles - der skal han nok hvertfall ut!

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

55 før bonus. Molde scorer tre mål, men bare en assist?

Digg å sitte med Bjørkan :)

Flott av Karlstrøm og Ohi også.

PEF_1973

Legg inn av PEF_1973 »

Hittet inn Bjørkan og Jack for Coly og DGW-failuren Stengel.
Syntes det ble litt vel heavy med 3xKBK i forsvar, men har selvsagt Strand Nilsen og McDermott igjen på laget.

Hvis RBK nå choker helt og bare sender avgårde løse lumper som McDermott fanger lett...

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Helt ok å treffe med Strand Nilsen, Berisha, Svendsen og Haug inn på wildcard 🙂
85 poeng til nå, og opp fra ca 1100 til rundt 600 sammenlagt.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Evertonion skrev: søn okt 03, 2021 8:59 pm Helt ok å treffe med Strand Nilsen, Berisha, Svendsen og Haug inn på wildcard 🙂
85 poeng til nå, og opp fra ca 1100 til rundt 600 sammenlagt.
82 her. Berisha (K) er jo Gud om dagen.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Burde ikke det vært assist på 2-1 målet til Molde? En som header i stanga før Ohi prikker inn returen. Brynhildsen burde hatt assisten.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Så ut som pelle spilte med en skade idag.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

46 poeng ble det her akkurat det samme som jeg fikk på FPL 👀

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Coly med CS på benken min. Typisk.

Bonus i 20 kampen uteblir.....

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

47 poeng her og vi raser nedover med røde piler. Så vidt innenfor 1390 ovr..

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Lew_Ashby skrev: lør okt 02, 2021 7:43 pm
Lew_Ashby skrev: lør okt 02, 2021 7:09 pm
Vikingen skrev: lør okt 02, 2021 7:08 pm Nilsen Tangen til Berisha. Pent mål.
Berisha er en maskin. Vurderer sykt bytte med Ohi->Berisha.
Haha. Ser absolutt alle i toppen har Berisha inne. Godt at jeg har fulgt med her...
Gikk også glipp av denne, fyker rett ned på lista. Vurderer hit for å få Berisha inn for Friday nå, hittet for Vecchia gikk rett til helvete 20:01 i går.

54 poeng med et hit og ned til 497 overall, var på 237 to runder siden. Karlstrøm, Totland og Strand Nilsen (kommer bonuspoengene snart??) redder meg.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

HeskeyTime skrev: man okt 04, 2021 11:02 am Gikk også glipp av denne, fyker rett ned på lista. Vurderer hit for å få Berisha inn for Friday nå, hittet for Vecchia gikk rett til helvete 20:01 i går.

54 poeng med et hit og ned til 497 overall, var på 237 to runder siden. Karlstrøm, Totland og Strand Nilsen (kommer bonuspoengene snart??) redder meg.
Vi er i samme båt. Lå an til en ganske ok runde, så kom det røde kortet til KNH og utvisningen til RBK etter 1 min. Da forsvant mulighetene for Holm og Vecchia-målpoeng. 53 poeng og ned fra 645 til 768 sammenlagt.

Skal sies at maskinen Berisha fikset to mål da Viking var en mann mindre, men KBK holder en del høyere kvalitet enn Sandefjord.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: man okt 04, 2021 11:43 am
HeskeyTime skrev: man okt 04, 2021 11:02 am Gikk også glipp av denne, fyker rett ned på lista. Vurderer hit for å få Berisha inn for Friday nå, hittet for Vecchia gikk rett til helvete 20:01 i går.

54 poeng med et hit og ned til 497 overall, var på 237 to runder siden. Karlstrøm, Totland og Strand Nilsen (kommer bonuspoengene snart??) redder meg.
Vi er i samme båt. Lå an til en ganske ok runde, så kom det røde kortet til KNH og utvisningen til RBK etter 1 min. Da forsvant mulighetene for Holm og Vecchia-målpoeng. 53 poeng og ned fra 645 til 768 sammenlagt.

Skal sies at maskinen Berisha fikset to mål da Viking var en mann mindre, men KBK holder en del høyere kvalitet enn Sandefjord.
53 poeng er uansett greit over snittet denne runden og du ligger fremdeles trygt innenfor 1000 ovr :)
Verre her, falt godt utenfor topp 1000 nå, 1389 ovr her.. Heldigvis jevnt og med en god runde eller to så er vi innenfor topp 1000 igjen :)

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: fre okt 01, 2021 11:21 am Egentlig helt åpent før hevelsen har roet seg og man kan ta bilde over helgen. I beste fall er det en slagskade og han er tilbake kjapt. Men mtp at Glimt meldte om frafall til helgens kamp så er det nok ikke det. Frykter at noe er revet eller menisk røket til, men tipper det er en strekk i et leddband som holder ham ute i minimum 3-4 uker. Håper allikevel det er noe mindre som holder ham ute i maks en uke.
Dessverre for Saltnes og Glimt var det verst tenkelige utfall av de tre jeg listet, og han er ute for sesongen med avrevet leddbånd. Veldig trist. For fantasyformål vet jeg ikke om det får allverden å si, Glimt hadde en enorm andreomgang i går, da med Konradsen i rollen til Saltnes. Vi får se om det er Konradsen eller Vetlesen som tar plassen resten av sesongen. Mtp at Knutsen virker å være veldig bestemt på å bruke de samme spillerne i samme posisjon i hver kamp, så er det sannsynlig at Konradsen fortsetter som indreløper i overskuelig framtid. Var også god i går. I så fall er han dønn inn på laget mitt fra neste runde, 5.4-forsvarer som indreløper for Bodø-Glimt er jo monsterverdi selv om han ikke har målscorerferdighetene til Saltnes.



Nordlys skriver dette i klubbtråden til Glimt:
Nordlys skrev: man okt 04, 2021 10:33 am Fått sett litt på andreomgangen nå. Må si at Konradsen imponerer. Ble ganske overrasket når Vetlesen ikke fikk starte kampen, men lettere å skjønne nå. Morten har ikke samme drivet og "punchen" i boksen som Saltnes, men på noen områder synes jeg han gjorde det bedre enn Saltnes. Både ift. det med å slippe ballen hurtig nok og gode, lengre spillvendinger. Man taper mye med Ulrik ute, men får samtidig noen plusser tilbake. Trenger ikke være utelukkende negativt. 2. omgangen i går var en av de bedre og mer underholdende omgangene jeg har sett av Glimt i år. Pluss i boka også til Sampsted. Synes han tar steg offensivt stadig vekk. Artig!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ser nå, og det blir nok en hit for meg da.

Ranger->Konradsen
Kornelius Normann Hansen->Mikkelsen (-4)

Da kan jeg håpe Berisha tar det rolig mot et SIF som har vært ganske gjerrige på hjemmebane i år, og beholde Holm/Ohi/TLO som spisser en runde til:

Myhra
Konradsen-Bjørkan-Vilsvik
Pelle-Vecchia-Gulliksen-Jonsson (om han er tilbake som kant)
Ohi(c)-Holm-TLO

(Karlstrøm-Mikkelsen-Vesterlund-Wangberg) 1.1ITB

Men nå er det jo den jævla landslagspausen, får se hva status er om snaue to uker. Vi får laget til Molde før fristen, kan være Ellingsen kommer inn før Gulliksen.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Bonus kommet.

Jeg går opp hele 6 plasser sammenlagt.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Lew_Ashby skrev: man okt 04, 2021 3:40 pm ...så er det sannsynlig at Konradsen fortsetter som indreløper i overskuelig framtid. Var også god i går. I så fall er han dønn inn på laget mitt fra neste runde, 5.4-forsvarer som indreløper for Bodø-Glimt er jo monsterverdi selv om han ikke har målscorerferdighetene til Saltnes.
Konradsen har en meget god skuddfot fra utenfor 16 og er også som storebror meget habil til å komme på sene løp i boks. Får han tillit kommer han til å score 2-3 mål før sesongen er over minimum. Mer målfarlig enn både Vetlesen og Fet.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»