Eliteserien Fantasy 2023

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av K-Torget »

bønna1/2 skrev: man mai 29, 2023 2:48 pm
Firminoooo skrev: man mai 29, 2023 2:45 pm Ville dere spart bytte, eller nedgradert Bjørkan denne runden?
Spart.
Jeg hadde kjørt på med Bjørkan - Soltvedt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: man mai 29, 2023 2:50 pm
Vikingbryne skrev: man mai 29, 2023 2:45 pm Takker! Hvor lenge vil Wallem spille nå som han er solgt?
Er han solgt? Har ikke lest mer etter at det ble kjent at Slavia Praha hadde lagt inn bud på 12 mill. Har ikke peiling når han forsvinner om han blir solgt til Tsjekkia, men vi får jo vite det ganske raskt isåfall. Blir i hvertfall til runde 11 tenker jeg.
Ikke solgt enda nei.

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Scoobs skrev: man mai 29, 2023 2:56 pm
Firminoooo skrev: man mai 29, 2023 2:53 pm Noen gode tips til forsvarer til 3.3m? Fortrinnsvis både målfarlig og høy CS%.
3,3?
Hehe, vanskelig å få råd til alle jeg vil ha inn.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: man mai 29, 2023 3:10 pm
Scoobs skrev: man mai 29, 2023 2:56 pm
Firminoooo skrev: man mai 29, 2023 2:53 pm Noen gode tips til forsvarer til 3.3m? Fortrinnsvis både målfarlig og høy CS%.
3,3?
Hehe, vanskelig å få råd til alle jeg vil ha inn.
Fnnes nok noen gode alternativer i PostNord. Levanger virker solide og står med 18 av 18 poeng så langt! Ville sjekket der først 8-)

Vikingbryne

Legg inn av Vikingbryne »

Lew_Ashby skrev: man mai 29, 2023 2:50 pm
Vikingbryne skrev: man mai 29, 2023 2:45 pm Takker! Hvor lenge vil Wallem spille nå som han er solgt?
Er han solgt? Har ikke lest mer etter at det ble kjent at Slavia Praha hadde lagt inn bud på 12 mill. Har ikke peiling når han forsvinner om han blir solgt til Tsjekkia, men vi får jo vite det ganske raskt isåfall. Blir i hvertfall til runde 11 tenker jeg.
Ah, da er han ikke solgt ennå. Noen punts verdt å ta for en kamp før WC?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Vikingbryne skrev: man mai 29, 2023 3:17 pm Ah, da er han ikke solgt ennå. Noen punts verdt å ta for en kamp før WC?
Mange hiver jo seg på S08-midtbane, særlig Lundqvist. Men det funker også i et lengre perspektiv. Ellers ville det vært fornuftig å vente til lagoppstillinger, kan alltid komme noe gøy å gamble på da. Feks Kristoffer Haugen om han starter mot Sandefjord?

Vikingbryne

Legg inn av Vikingbryne »

Lew_Ashby skrev: man mai 29, 2023 3:19 pm
Vikingbryne skrev: man mai 29, 2023 3:17 pm Ah, da er han ikke solgt ennå. Noen punts verdt å ta for en kamp før WC?
Mange hiver jo seg på S08-midtbane, særlig Lundqvist. Men det funker også i et lengre perspektiv. Ellers ville det vært fornuftig å vente til lagoppstillinger, kan alltid komme noe gøy å gamble på da. Feks Kristoffer Haugen om han starter mot Sandefjord?

Takker! Flyet tar av 15.55, så må bytte før det :)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Vikingbryne skrev: man mai 29, 2023 3:24 pm Takker! Flyet tar av 15.55, så må bytte før det :)
Haha. Da har du sånn 6 minutter på å få oversikt og gjøre byttene!

Største puntet for min del om det kun er snakk om en runde ville nok vært Kristoffer Haugen om han starter. Grødem også litt spennende om han starter. Berisha også selvsagt om du har råd.

Ellers kan han vel knapt kalles punt, men jeg er ekstremt høy på Vetlesen denne runden.

Blomberg også fin, han kan fort åpne målkontoen etter det endelig løsnet i cupfinalen. Evt Børsting om du ikke har midler. Han starter nok (Kniklas ute?) og har under 2% eierandel. Eneste er at Castro er tilbake og at Børst nok er den som ryker om det blir kantbytte etter 65-80 min.

S08-midtbane med Lundqvist, Maigaard eller Baah kan være spennende. Kampprogrammet snur for S08 nå og de har skapt en del sjanser. Mange hopper på der nå, evt på Soltvedt om man gjør forsvarsbytte.

Spilleren som kommer inn for LSK dersom TLO er ute kunne vært spennende, om det hadde vært Ibrahimaj eller Svendsen. Men der har vi ikke laget før fristen så det er vanskeligere.
Sist redigert av Lew_Ashby den man mai 29, 2023 3:32 pm, redigert 2 ganger totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Vikingbryne skrev: man mai 29, 2023 3:24 pm
Lew_Ashby skrev: man mai 29, 2023 3:19 pm
Vikingbryne skrev: man mai 29, 2023 3:17 pm Ah, da er han ikke solgt ennå. Noen punts verdt å ta for en kamp før WC?
Mange hiver jo seg på S08-midtbane, særlig Lundqvist. Men det funker også i et lengre perspektiv. Ellers ville det vært fornuftig å vente til lagoppstillinger, kan alltid komme noe gøy å gamble på da. Feks Kristoffer Haugen om han starter mot Sandefjord?

Takker! Flyet tar av 15.55, så må bytte før det :)
Hadde valgt noe fra Sarp, enten forsvarer (Utvik, Soltvedt) eller en av de på midten (Lindqvist, Bah, Maigaard) :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Tips fra Dagfin Thon:

https://www.tv2.no/sport/her-er-ekspert ... /15768245/

Dog har vel alle vært nevnt minst en gang her inne :)

guru

Legg inn av guru »

Haugen starter for Molde. Eikrem på benk. Berisha og Brynhildsen på topp.

Blomberg og Wolfe starter for Brann.
Sist redigert av guru den man mai 29, 2023 3:47 pm, redigert 1 gang totalt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Interessant med både Nypan og Holse på topp (tilsynelatende) for RBK. Evt er Holse kant i 3-4-3.

Haugan ute, samme med Eriksen. Gjør mitt valg veldig enkelt.

Begge stopperne til Brann ute, det er ikke bra.

Viking med 4-backslinje skader Vetlesen noe, men tar ham inn allikevel.
Sist redigert av Lew_Ashby den man mai 29, 2023 3:52 pm, redigert 1 gang totalt.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Lew_Ashby skrev: man mai 29, 2023 3:31 pm
Vikingbryne skrev: man mai 29, 2023 3:24 pm Takker! Flyet tar av 15.55, så må bytte før det :)
Haha. Da har du sånn 6 minutter på å få oversikt og gjøre byttene!

Største puntet for min del om det kun er snakk om en runde ville nok vært Kristoffer Haugen om han starter. Grødem også litt spennende om han starter. Berisha også selvsagt om du har råd.

Ellers kan han vel knapt kalles punt, men jeg er ekstremt høy på Vetlesen denne runden.

Blomberg også fin, han kan fort åpne målkontoen etter det endelig løsnet i cupfinalen. Evt Børsting om du ikke har midler. Han starter nok (Kniklas ute?) og har under 2% eierandel. Eneste er at Castro er tilbake og at Børst nok er den som ryker om det blir kantbytte etter 65-80 min.

S08-midtbane med Lundqvist, Maigaard eller Baah kan være spennende. Kampprogrammet snur for S08 nå og de har skapt en del sjanser. Mange hopper på der nå, evt på Soltvedt om man gjør forsvarsbytte.

Spilleren som kommer inn for LSK dersom TLO er ute kunne vært spennende, om det hadde vært Ibrahimaj eller Svendsen. Men der har vi ikke laget før fristen så det er vanskeligere.
Lørdagens trening tyder på at dette laget starter.

Mads
Garnås-Skjærvik-Gabrielsen
Vindheim-Knudsen-Hoff-Åsen-Dragsnes
Ibrahimaj-Adams

Er alikevel noe usikkert da det var del varianter med Ibrahimaj og Uba som indreløpere hvor Svendsen var spiss.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Fosnæss dessverre ute igjen som jeg nevnte for noen dager siden. Svak i cupen, og Leifsson har vært tilbake en liten stund. Er allikevel han som kommer inn for meg tror jeg, selv om det er risiko for prisfall med eierandel på 12%.
Sist redigert av Lew_Ashby den man mai 29, 2023 3:54 pm, redigert 1 gang totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: man mai 29, 2023 3:51 pm
Lew_Ashby skrev: man mai 29, 2023 3:31 pm
Vikingbryne skrev: man mai 29, 2023 3:24 pm Takker! Flyet tar av 15.55, så må bytte før det :)
Haha. Da har du sånn 6 minutter på å få oversikt og gjøre byttene!

Største puntet for min del om det kun er snakk om en runde ville nok vært Kristoffer Haugen om han starter. Grødem også litt spennende om han starter. Berisha også selvsagt om du har råd.

Ellers kan han vel knapt kalles punt, men jeg er ekstremt høy på Vetlesen denne runden.

Blomberg også fin, han kan fort åpne målkontoen etter det endelig løsnet i cupfinalen. Evt Børsting om du ikke har midler. Han starter nok (Kniklas ute?) og har under 2% eierandel. Eneste er at Castro er tilbake og at Børst nok er den som ryker om det blir kantbytte etter 65-80 min.

S08-midtbane med Lundqvist, Maigaard eller Baah kan være spennende. Kampprogrammet snur for S08 nå og de har skapt en del sjanser. Mange hopper på der nå, evt på Soltvedt om man gjør forsvarsbytte.

Spilleren som kommer inn for LSK dersom TLO er ute kunne vært spennende, om det hadde vært Ibrahimaj eller Svendsen. Men der har vi ikke laget før fristen så det er vanskeligere.
Lørdagens trening tyder på at dette laget starter.

Mads
Garnås-Skjærvik-Gabrielsen
Vindheim-Knudsen-Hoff-Åsen-Dragsnes
Ibrahimaj-Adams

Er alikevel noe usikkert da det var del varianter med Ibrahimaj og Uba som indreløpere hvor Svendsen var spiss.
Takker :)

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: man mai 29, 2023 3:32 pm Tips fra Dagfin Thon:

https://www.tv2.no/sport/her-er-ekspert ... /15768245/

Dog har vel alle vært nevnt minst en gang her inne :)
Ser Nypan er nevnt. Har plassert han på benk. Har egentlig ikke trua at RBK får til noe mot Brann, men blir i tvil når Larsen og Kristiansen er ute.

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Vet vi noe om hvor lenge Ruben Kristiansen blir ute?

Lurer på om jeg skal ta nullen fra Fosnæss Hanssen, eller ta enda en hit for å få inn noen andre, men for å få noen spillende må det bli Kristiansen som går ut. Gjør det ikke dersom Kristiansen er klar igjen snart.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Lew_Ashby skrev: man mai 29, 2023 3:54 pm Fosnæss dessverre ute igjen som jeg nevnte for noen dager siden. Svak i cupen, og Leifsson har vært tilbake en liten stund. Er allikevel han som kommer inn for meg tror jeg, selv om det er risiko for prisfall med eierandel på 12%.
Fosnæss var vel bare der på lånt tid. Nesten for godt til å være sant til den prisen. 8-)

PEF_1973

Legg inn av PEF_1973 »

Siden alle midtbanespillerne mine starter så ble det enkelt bytte fra Jatta til Moumbagna, for en hit.
Grønbæk røk ut til fordel for Sivert Mannsverk allerede 16., for å rydde plass for Moumbagna. Hadde ikke klart å å få skrapet i sammen nok cash vha Bjørkan.

Selvik
Linnes-Wallem-Bjørkan
Mannsverk-Breivik-Pellegrino(K)-Bjørdal
Finne-Adams-Moumbagna
------------------------
Øy-Heltne Nilsen-Foosnæs Hansen-Kristensen
Sist redigert av PEF_1973 den man mai 29, 2023 4:12 pm, redigert 3 ganger totalt.

Guest56

Legg inn av Guest56 »

Planen min røyk ettersom Haugan og erisken ble benket.

Dyngeland
Wallem - Haugan - Bjørkan
Pelle C - grønbæk - FHM - Erisken
Jatta - Salvesen - finne

Rodgers - østraat - fosnæss - diop på benk
Planla bjørkan -> soltvedt og Salvesen -> Faris, men må endre litt på den noen tips?

Byttene blir fort Eriksen -> Lundqvist, Haugan -> soltvedt og Salvesen -> Adams (-4)
Sist redigert av Guest56 den man mai 29, 2023 4:14 pm, redigert 1 gang totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: man mai 29, 2023 3:56 pm
K-Torget skrev: man mai 29, 2023 3:32 pm Tips fra Dagfin Thon:

https://www.tv2.no/sport/her-er-ekspert ... /15768245/

Dog har vel alle vært nevnt minst en gang her inne :)
Ser Nypan er nevnt. Har plassert han på benk. Har egentlig ikke trua at RBK får til noe mot Brann, men blir i tvil når Larsen og Kristiansen er ute.
Større sjanse for at Nypan får til noe i dag når Pallesen spiller enn med det vanlige stopperparet... Hvem kan du spille Nypan istedet for?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Helvete heller. Når vurderer jeg Haugen istedenfor Vetlesen...

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: man mai 29, 2023 3:59 pm Vet vi noe om hvor lenge Ruben Kristiansen blir ute?

Lurer på om jeg skal ta nullen fra Fosnæss Hanssen, eller ta enda en hit for å få inn noen andre, men for å få noen spillende må det bli Kristiansen som går ut. Gjør det ikke dersom Kristiansen er klar igjen snart.
Har ikke funnet noe, men tror ikke han er tilbake med det første.. Kanskje etter landskampene i juni?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Henriksen til Soltvedt. Null i banken så lukter -4 neste runde om ikke Glimt midtbanen min med 3 gutter drar inn 50 poeng inkludert Pelle (C)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Guest56 skrev: man mai 29, 2023 4:07 pm Planen min røyk ettersom Haugan og erisken ble benket.

Dyngeland
Wallem - Haugan - Bjørkan
Pelle C - grønbæk - FHM - Erisken
Jatta - Salvesen - finne

Rodgers - østraat - fosnæss - diop på benk
Planla bjørkan -> soltvedt og Salvesen -> Faris, men må endre litt på den noen tips?

Byttene blir fort Eriksen -> Lundqvist, Haugan -> soltvedt og Salvesen -> Adams (-4)
Hadde gått for den -4 løsningen pga. de nevnte benkingene! :)

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: man mai 29, 2023 4:13 pm
Skywalker skrev: man mai 29, 2023 3:56 pm
K-Torget skrev: man mai 29, 2023 3:32 pm Tips fra Dagfin Thon:

https://www.tv2.no/sport/her-er-ekspert ... /15768245/

Dog har vel alle vært nevnt minst en gang her inne :)
Ser Nypan er nevnt. Har plassert han på benk. Har egentlig ikke trua at RBK får til noe mot Brann, men blir i tvil når Larsen og Kristiansen er ute.
Større sjanse for at Nypan får til noe i dag når Pallesen spiller enn med det vanlige stopperparet... Hvem kan du spille Nypan istedet for?
Har ikke lyst å ta ut noen. Måtte blitt en av disse

Pelle - Maigaard - Lundqvist - Breivik
Faris - Finne - Adams

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

stc887 skrev: man mai 29, 2023 4:14 pm Henriksen til Soltvedt. Null i banken så lukter -4 neste runde om ikke Glimt midtbanen min med 3 gutter drar inn 50 poeng inkludert Pelle (C)
Fint bytte! Hva planlegger du i neste runde? :)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

@TheIceman10 vet vi noe om fysiske formen til Haugen? Tror vi at han spiller 60+ min idag?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

PEF_1973 skrev: man mai 29, 2023 4:04 pm Siden alle midtbanespillerne mine starter så ble det enkelt bytte fra Jatta til Moumbagna, for en hit.
Grønbæk røk ut til fordel for Sivert Mannsverk allerede 16., for å rydde plass for Moumbagna. Hadde ikke klart å å få skrapet i sammen nok cash vha Bjørkan.

Selvik
Linnes-Wallem-Bjørkan
Mannsverk-Breivik-Pellegrino(K)-Bjørdal
Finne-Adams-Moumbagna
------------------------
Øy-Heltne Nilsen-Foosnæs Hansen-Kristensen
Du vurderer ikke å starte Sivert istedet for Bjørdal?

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

K-Torget skrev: man mai 29, 2023 4:14 pm
Bjørka skrev: man mai 29, 2023 3:59 pm Vet vi noe om hvor lenge Ruben Kristiansen blir ute?

Lurer på om jeg skal ta nullen fra Fosnæss Hanssen, eller ta enda en hit for å få inn noen andre, men for å få noen spillende må det bli Kristiansen som går ut. Gjør det ikke dersom Kristiansen er klar igjen snart.
Har ikke funnet noe, men tror ikke han er tilbake med det første.. Kanskje etter landskampene i juni?
Hm. Er det ikke rart at han er på benken, hvis han er ute så lenge?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»