Overtakelse - Newcastle United

Svar
Klaumb

Re: Overtakelse - Newcastle United

Legg inn av Klaumb »

Skremmende å se hvor fort denne "men se på Standard Chartered" eller "er andre eiere så mye verre?" osv dukker opp. Dette er som tatt ut av alle reglene for hvordan sportsvaksing fungerer, og det tok ikke mange timene før sosiale medier var fylt opp med forsvar av Saudiene. De har vel fått igjen for investeringen sin allerede med den støtten de plutselig har der supportere legitimerer de med å si at "de er jo ikke så ille, bare se på de og de som er minst like ille".

Brukeravatar
Kent

Legg inn av Kent »

Verre enn Saudi Arabia er det vel ikke mulig å være.

Absolutt bunn i bøtta.
Giddy Up!

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Klaumb skrev: man okt 11, 2021 9:35 am Skremmende å se hvor fort denne "men se på Standard Chartered" eller "er andre eiere så mye verre?" osv dukker opp. Dette er som tatt ut av alle reglene for hvordan sportsvaksing fungerer, og det tok ikke mange timene før sosiale medier var fylt opp med forsvar av Saudiene. De har vel fått igjen for investeringen sin allerede med den støtten de plutselig har der supportere legitimerer de med å si at "de er jo ikke så ille, bare se på de og de som er minst like ille".
Verden er full av nyttige idioter. Og det ser ut til at det er en voldsom opphoping blant Manchester City-supporterne.

Brukeravatar
Klodrik

Legg inn av Klodrik »

Voldsomt mye whataboutism (gjerne på et pinlig lavt nivå a la "UK deltok i Irak-krigen, ergo er briter diskvalifisert fra å kritisere Saudi for Jemen/Khashoggi/dødsstraff osv") i SoMe-forsvaret av oppkjøpet, ja.

TrueBlue81

Legg inn av TrueBlue81 »

Kan umulig være noen som seriøst mener at noe(n) er verre en disse eierne som er kommet inn i fotballen siste 15 årene. Men en bør heller ikke lukke øynene å kun se den ene veien fordi der er det noen som er dem verste av dem verste. Fotballen har alvorlig lenge hatt en dårlig utvikling, og den har toppet seg med eierne som har kommet inn. En kan gjerne si det er skremmende når en skal begynne å sammenligne ting og tang, men uansett så er sannheten det at ting har utviklet seg feil retning og før eierne kom inn og gjorde dette sjukt mye verre. Sponsorbidraga var og er veldig suspekte og det gjelder veldig mange klubber. Inntoget av PL og CL gjorde forskjellene enormt store. Bare se på hvilke lag som var mest giret på Super League. Eierne som er kommet inn kan fort sies å være nådestøtet, og selv om det sikkert nok vil bli enda mer av dette, så vil jeg påstå at Europeisk Fotball er ødelagt. FIFA og UEFA som skal holde kontroll på ting og tang er også gjennomsyret av korrupsjon. Og opp i alt dette så punger mange ut store summer for å se på dette. Joda fortsatt kjekt å se Premier League, men herregud for et utvannet og hjelpeløst produkt det er blitt. Jeg betaler ikke en krone for å se det lenger og bidrar derfor ingenting til denne runddansen med jævelskap.

Klaumb

Legg inn av Klaumb »

TrueBlue81 skrev: man okt 11, 2021 10:06 am Kan umulig være noen som seriøst mener at noe(n) er verre en disse eierne som er kommet inn i fotballen siste 15 årene. Men en bør heller ikke lukke øynene å kun se den ene veien fordi der er det noen som er dem verste av dem verste. Fotballen har alvorlig lenge hatt en dårlig utvikling, og den har toppet seg med eierne som har kommet inn. En kan gjerne si det er skremmende når en skal begynne å sammenligne ting og tang, men uansett så er sannheten det at ting har utviklet seg feil retning og før eierne kom inn og gjorde dette sjukt mye verre. Sponsorbidraga var og er veldig suspekte og det gjelder veldig mange klubber. Inntoget av PL og CL gjorde forskjellene enormt store. Bare se på hvilke lag som var mest giret på Super League. Eierne som er kommet inn kan fort sies å være nådestøtet, og selv om det sikkert nok vil bli enda mer av dette, så vil jeg påstå at Europeisk Fotball er ødelagt. FIFA og UEFA som skal holde kontroll på ting og tang er også gjennomsyret av korrupsjon. Og opp i alt dette så punger mange ut store summer for å se på dette. Joda fortsatt kjekt å se Premier League, men herregud for et utvannet og hjelpeløst produkt det er blitt. Jeg betaler ikke en krone for å se det lenger og bidrar derfor ingenting til denne runddansen med jævelskap.
At fotballen har hatt en negativ utvikling slik jeg kjenner den og ønsker den over lengre tid er det liten tvil om. Og at det er mange suspekte eierskap der ute er også helt åpenbart. Men det er vidt forskjellig ,motivasjon for disse eierskapene. Anbefaler virkelig å lytte til podcasten "fotballfortellinger" og de første 10 episodene de lagde som handlet om eierne i de store klubbene i PL. Da får man et godt innblikk i hva som er forskjellen i motivasjonen til disse eierne og hvorfor ikke "sportsvasking" som motivasjon skal blandes med kyniske markedskrefter fra USA. Så er heller ikke det siste ønsket blant supporterne i England, men disse personene utnytter supporterne for å tjene penger. Ikke for å forsvare de og legitimere deres handlinger.

Ironisk nok er jo Super League disse klubbene sitt verste mareritt. Man City var jo med, men de ønsket det jo ikke. Det ville jo fratatt de konkurransefordeler de har i dag. I en Super League var det jo klare begrensninger på lønn og bruk av penger som ikke hadde vært like enkelt å komme seg ut av som FFP. Nå er jeg også en stor motstander av Super League, og det er en helt annen diskusjon, men Super League hadde vært et opprør mot Man City, PSG og nå Newcastle. Men begge de to første slapp unna hele konseptet og klarte samtidig å bruke konseptet til å styrke sin egen merkevare og prosjekt. Nasser Al-Khelaifi har vel aldri hatt en sterkere posisjon enn akkurat nå og plutselig fremsto PSG og Man City (som trakk seg først ut av konseptet de hadde null å tjene på å være en del av) som engler i dette selskapet mot kyniske markedskrefter fra USA og desperate Italienske og Spanske klubber.

Men som jeg har sagt før er ikke dette et angrep på supporterne til disse lagene. Det kunne skjedd alle i samme situasjon og en Man City supporter er ikke dummere enn en annen supporter fordi om han ender opp med å støtte regimet på Twitter. Han er bare en fotballsupporter som fotballsupportere flest. De forsvarer eget lag som om det er et personangrep på seg selv om det kommer kritikk. Men jeg skulle bare ønske man kunne støtte laget sitt og samtidig kritisere egne eiere, bue på de, vise forakt osv... Da hadde man i alle fall ikke latt seg utnytte akkurat slik de ønsker. Men at klubber som PSG, Man City og Newcastle ble valgt ut til dette er ikke tilfeldig. I klubber som drives godt fra før ville ikke dette blitt akseptert. Men alle disse klubbene var på sårbare steder på forskjellige måter når de ble kjøpt opp og hadde supportere som var villig til å akseptere det meste for å endre på ting. Newcastle er jo ekstremtilfellet med en forhatt eier og en klubb som ikke har levd opp til potensialet på lang tid.

TrueBlue81

Legg inn av TrueBlue81 »

Klaumb skrev: man okt 11, 2021 10:32 am
Men som jeg har sagt før er ikke dette et angrep på supporterne til disse lagene. Det kunne skjedd alle i samme situasjon og en Man City supporter er ikke dummere enn en annen supporter fordi om han ender opp med å støtte regimet på Twitter. Han er bare en fotballsupporter som fotballsupportere flest. De forsvarer eget lag som om det er et personangrep på seg selv om det kommer kritikk. Men jeg skulle bare ønske man kunne støtte laget sitt og samtidig kritisere egne eiere, bue på de, vise forakt osv... Da hadde man i alle fall ikke latt seg utnytte akkurat slik de ønsker. Men at klubber som PSG, Man City og Newcastle ble valgt ut til dette er ikke tilfeldig. I klubber som drives godt fra før ville ikke dette blitt akseptert. Men alle disse klubbene var på sårbare steder på forskjellige måter når de ble kjøpt opp og hadde supportere som var villig til å akseptere det meste for å endre på ting. Newcastle er jo ekstremtilfellet med en forhatt eier og en klubb som ikke har levd opp til potensialet på lang tid.
Godt innlegg og jeg kunne sitert alt, men det blir så lange avsnitt å bla gjennom. Jeg er enig i alt du skriver. For min del så kunne og burde jeg sikkert gjort mer som City supporter. Men en kommer tilbake på det at jeg er en enkel fotballsupporter, men som og gradvis har mistet mer og mer av interessen. Det er ikke bare på kun på grunn av eierne, men totalen som har vært med på og drepe dette produktet. Mange tror meg nok ikke, og det er ikke så viktig, men jeg har sagt tidligere, City midten på 90 tallet var ræva, men jeg savner faktisk den tiden. I fotball er det ikke som den gang tilfeldigheter lenger. Nå snakker vi om et produkt som er ødelagt og tilgriset. Når det handler om dette med å forsvare laget en er supporter av. Jeg har aldri snakket negativt om laget jeg har vært supporter av. Selv om en sikkert burde tatt "kampen". Det som utløyser dårlige diskusjoner er som regel inngangen som alltid er, "du støtter massemord og City supportere er både dumme og idioter" Og så virker det som at det er utrulig merkelig at det ikke går an å ha en diskusjon med oss når dette er det som går på repeat. Det er flere sårbare klubber, og det vil bli flere oppkjøp av dette kaliberet tror jeg.

markantovertak

TrueBlue81 skrev: man okt 11, 2021 10:06 am Kan umulig være noen som seriøst mener at noe(n) er verre en disse eierne som er kommet inn i fotballen siste 15 årene. Men en bør heller ikke lukke øynene å kun se den ene veien fordi der er det noen som er dem verste av dem verste. Fotballen har alvorlig lenge hatt en dårlig utvikling, og den har toppet seg med eierne som har kommet inn. En kan gjerne si det er skremmende når en skal begynne å sammenligne ting og tang, men uansett så er sannheten det at ting har utviklet seg feil retning og før eierne kom inn og gjorde dette sjukt mye verre. Sponsorbidraga var og er veldig suspekte og det gjelder veldig mange klubber. Inntoget av PL og CL gjorde forskjellene enormt store. Bare se på hvilke lag som var mest giret på Super League. Eierne som er kommet inn kan fort sies å være nådestøtet, og selv om det sikkert nok vil bli enda mer av dette, så vil jeg påstå at Europeisk Fotball er ødelagt. FIFA og UEFA som skal holde kontroll på ting og tang er også gjennomsyret av korrupsjon. Og opp i alt dette så punger mange ut store summer for å se på dette. Joda fortsatt kjekt å se Premier League, men herregud for et utvannet og hjelpeløst produkt det er blitt. Jeg betaler ikke en krone for å se det lenger og bidrar derfor ingenting til denne runddansen med jævelskap.
Det siste man trenger akkurat nå er den klassiske whataboutismen fra City-supportere som liksom tar avstand fra eierne. Akkurat nå har fotballen et enormt problem. Eierne til City, Chelsea, PSG og Newcastle (og Atletico Madrid, men i noe mindre grad). Hvorfor ikke ha fokus på det helt uten å snakke om at dette var på gærne veier før det her? Uansett hva man mener om utviklingen pre-Roman. Det var da det smalt. Det er en total, og helt meningsløs, avsporing å snakke om en uheldig utvikling før Roman. Sponsorbidragene fra den lokale vaskemaskinselgeren som førte Candy, som Liverpool fikk, var helt sikkert skrevet på pølsepair. Men asså!

TrueBlue81

Legg inn av TrueBlue81 »

markantovertak skrev: man okt 11, 2021 11:27 am
Det siste man trenger akkurat nå er den klassiske whataboutismen fra City-supportere som liksom tar avstand fra eierne. Akkurat nå har fotballen et enormt problem. Eierne til City, Chelsea, PSG og Newcastle (og Atletico Madrid, men i noe mindre grad). Hvorfor ikke ha fokus på det helt uten å snakke om at dette var på gærne veier før det her? Uansett hva man mener om utviklingen pre-Roman. Det var da det smalt. Det er en total, og helt meningsløs, avsporing å snakke om en uheldig utvikling før Roman. Sponsorbidragene fra den lokale vaskemaskinselgeren som førte Candy, som Liverpool fikk, var helt sikkert skrevet på pølsepair. Men asså!
Ok det, og ganske bra du skriver det du skriver. Det poengterer en del av det jeg skrev. Bra jobba Minus. Du får fortsette med din klassiske fremtoning som gjør at ganske mange sliter å diskutere noe med deg.

markantovertak

TrueBlue81 skrev: man okt 11, 2021 11:34 am
markantovertak skrev: man okt 11, 2021 11:27 am
Ok det, og ganske bra du skriver det du skriver. Det poengterer en del av det jeg skrev. Bra jobba Minus. Du får fortsette med din klassiske fremtoning som gjør at ganske mange sliter å diskutere noe med deg.
Du må forsøke å ha et annet fokus enn meg. Jeg er ikke viktig her.

Brukeravatar
lsklars
Sted: Lillebrors/PR-senteret

Legg inn av lsklars »

Hvem blir første spiller inn?
Dask meg

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Spent på om Newcastle-spillerne skal fortsette å knele mot rasisme og i toleransens navn.,

TrueBlue81

Legg inn av TrueBlue81 »

markantovertak skrev: man okt 11, 2021 12:11 pm
Det har du rett i. Du er veldig lite viktig sådan, så egentlig litt synd du får oppmerksomhet. Men den dagen du evner å ta til deg det folk skriver, og ikke snur/vender på alt den veien som passer deg og din agenda best, så kan jo den hende det vil skje. Så lenge ditt opplagte hat til City og din fremtoning av City supporterne er som den er, så må du fint tåle at du får i retur. Og hugs, det er jo ikke fordi du er viktig, sånn at vi ikke blander korta alt for mye her. At en City supporter skriver sine tanker må vel være greit uten at det handler om whataboutisme.

markantovertak

TrueBlue81 skrev: man okt 11, 2021 12:37 pm
markantovertak skrev: man okt 11, 2021 12:11 pm
At en City supporter skriver sine tanker må vel være greit uten at det handler om whataboutisme.
Det er greit sjøl om det kun er whataboutisme. Synd dere ikke tåler å høre det.

TrueBlue81

Legg inn av TrueBlue81 »

markantovertak skrev: man okt 11, 2021 12:45 pm
Du må ha et annet fokus enn oss, er ikke vi som er det viktige her......

greyserpent

Legg inn av greyserpent »

Hadde UK eller FA hatt baller overhode, så hadde de innført den tyske modellen. 51 % til fansen. Men slik det ser ut i dag, så hadde parterings-prinsen vært hjertelig velkommen likevel. På en annen side, så hadde jo ikke Ashley fått ødelagt like mye heller. Vesten fordømmer visse for mindre forseelser enn dette. Det gjør "Vesten" til den verste av dem alle, siden man burde "lead by example", ikke brette ut rævhølet så fort noen vifter med $$$.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Klaumb skrev: man okt 11, 2021 10:32 am
Men som jeg har sagt før er ikke dette et angrep på supporterne til disse lagene. Det kunne skjedd alle i samme situasjon
--- Vi var ikke fryktelig langt fra at DIC og nettopp Staveley var de som tok over i stedet for FSG,og da hadde det vært få LFC-supportere her inne i dag - for man hadde jo da selvfølgelig ikke fulgt klubben lenger ;)

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... g-21785694

Brukeravatar
Yesil

Legg inn av Yesil »

oddvar_kjempebra skrev: man okt 11, 2021 9:22 am
Det samme gjelder forøvrig stjernespillere. Haaland står jo øverst på blokka til samtlige pengesterke klubber i Europa, men jeg tviler på at han vil la seg lokke.
Nå snakker du om den samme Haaland som protesterer mot VM med landslaget, men løper rundt med Quatar på brystet på fritiden?
Haaland gir faen, som alle andre, så lenge det gir penger på konto.

Brukeravatar
Klodrik

Legg inn av Klodrik »

Tja, Haaland er vel veldig glad i å spille CL, og tror Newcastle i beste fall (for dem) er et par år unna å klare en topp-4 plassering. Hvis det kun sto om lønningsposen hadde han vel ikke valgt Salzburg og Dortmund i de forrige omgangene

markantovertak

TrueBlue81 skrev: man okt 11, 2021 12:47 pm
markantovertak skrev: man okt 11, 2021 12:45 pm
Du må ha et annet fokus enn oss, er ikke vi som er det viktige her......
Det er nettopp dette som skiller dere City-supportere fra andre supportere. Andre supportere forstår de er viktige, og tar ansvar.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Khashoggi ble vel partert med sag der inne på konsulatet i Istanbul. Newcastle fansen kan vel ta med seg plastikksager på neste hjemmekamp for å hylle de nye eierne. Det blir nok et vakkert syn.

TrueBlue81

Legg inn av TrueBlue81 »

markantovertak skrev: man okt 11, 2021 1:13 pm
Det er nettopp dette som skiller dere City-supportere fra andre supportere. Andre supportere forstår de er viktige, og tar ansvar.
Så flott dere andre gjør det. Fortell gjerne hva andre gjør og ikke minst hva du selv gjør. Jeg regner med det blir et langt innlegg så ta tiden du trenger. Det er trossalt veldig mange andre supportere du nå skal skrive om. Jeg skal ærlig innrømme at jeg er spent på innlegget. Hva er dere så gode på liksom som skiller seg ut fra oss som er så fele supportere.?

Brukeravatar
Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TrueBlue81 skrev: man okt 11, 2021 10:50 am
Mange tror meg nok ikke, og det er ikke så viktig, men jeg har sagt tidligere, City midten på 90 tallet var ræva, men jeg savner faktisk den tiden. I fotball er det ikke som den gang tilfeldigheter lenger.
Jeg tror deg jeg :lol:

Aka LaGoeba på VGD

TrueBlue81

Legg inn av TrueBlue81 »

Chromeback skrev: man okt 11, 2021 1:28 pm
TrueBlue81 skrev: man okt 11, 2021 10:50 am
Mange tror meg nok ikke, og det er ikke så viktig, men jeg har sagt tidligere, City midten på 90 tallet var ræva, men jeg savner faktisk den tiden. I fotball er det ikke som den gang tilfeldigheter lenger.
Jeg tror deg jeg :lol:

Bra :lol: Fantastisk klipp og lite som minner om sjeik og dyre spillere. Dette var tider

Brukeravatar
SirOwen
Sted: Gran Canaria

Legg inn av SirOwen »

Boccherini skrev: man okt 11, 2021 8:10 am Hva blir det nye stadionnavnet ?
Newcastle Brown Ale hadde vært perfekt for den klubben.

Men det blir vel noe jalla-jalla greier.
The sea was angry that day, my friends..

markantovertak

TrueBlue81 skrev: man okt 11, 2021 1:25 pm
Så flott dere andre gjør det. Fortell gjerne hva andre gjør og ikke minst hva du selv gjør.
Prøver igjen, jeg er ikke så viktig. Hva Liverpool-supporterne gjør? De sørger blant annet for at det aldri kommer til å bli lignende eiere som i City i klubben. Staveley har jo prøvd seg (jmf McD sitt innlegg over her (fryktelig harelabb-journlistikk av Echo men...), det gikk ikke.

Brukeravatar
Chromeback

Legg inn av Chromeback »

SirOwen skrev: man okt 11, 2021 1:49 pm
Boccherini skrev: man okt 11, 2021 8:10 am Hva blir det nye stadionnavnet ?
Newcastle Brown Ale hadde vært perfekt for den klubben.

Men det blir vel noe jalla-jalla greier.
Ah, fantastisk øl.
Aka LaGoeba på VGD

Brukeravatar
Klodrik

Legg inn av Klodrik »

Øl er haram, virker usannsynlig ja

"Aramco Arena" ville nok gi lav odds

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Yesil skrev: man okt 11, 2021 1:04 pm
Det samme gjelder forøvrig stjernespillere. Haaland står jo øverst på blokka til samtlige pengesterke klubber i Europa, men jeg tviler på at han vil la seg lokke.
Nå snakker du om den samme Haaland som protesterer mot VM med landslaget, men løper rundt med Quatar på brystet på fritiden?
Så du sier at Haaland vil takke ja til et tilbud fra Newcastle? Det tror ikke jeg. Ikke fordi han er en engel, men fordi det neppe er smart å takke ja.
Det kan koste mer enn det smaker på lang sikt.
Sist redigert av oddvar_kjempebra den man okt 11, 2021 2:05 pm, redigert 1 gang totalt.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

markantovertak skrev: man okt 11, 2021 1:55 pm
TrueBlue81 skrev: man okt 11, 2021 1:25 pm
Så flott dere andre gjør det. Fortell gjerne hva andre gjør og ikke minst hva du selv gjør.
Prøver igjen, jeg er ikke så viktig. Hva Liverpool-supporterne gjør? De sørger blant annet for at det aldri kommer til å bli lignende eiere som i City i klubben. Staveley har jo prøvd seg (jmf McD sitt innlegg over her (fryktelig harelabb-journlistikk av Echo men...), det gikk ikke.
Som Liverpool-supprter så jubler jeg over at det ikke kommer til å bli lignende eiere i Liverpool som City og Newcastle. Det ville vært som om en av ungene mine havnet i fengsel.
Glad jeg slipper å se det. Vi har blant annet en manager som aldri ville godta en slik ny eier.
City-supportere eier ikke ryggrad.

markantovertak

oddvar_kjempebra skrev: man okt 11, 2021 2:02 pm
Yesil skrev: man okt 11, 2021 1:04 pm
Så du sier at Haaland vil takke ja til et tilbud fra Newcastle? Det tror ikke jeg. Ikke fordi han er en engel, men fordi det nepp er smart å takke ja.
Det kan koste mer enn det smaker på lang sikt.
Det er fullstendig urealistisk at Newcastle henter slike spillere allerede nå. Men City har jo vist at det etter noen års innkjøring så er det ingen som sier nei til sjeikpengene så lenge de tilbyr CL og toppfotball. Men man må jo dit først.

gavharr

Legg inn av gavharr »

Hele PL er pill råtten. Flere burde støtte sine Norske favorittlag. Da kommer beleilig nok det "enorme" gapet i nivå mellom Norsk og internasjonal fotball til å minke.

Brukeravatar
Chromeback

Legg inn av Chromeback »

oddvar_kjempebra skrev: man okt 11, 2021 2:05 pm Vi har blant annet en manager som aldri ville godta en slik ny eier.
Du er klar over at det eneste som eventuelt ville skjedd i ett slikt tilfelle er at Klopp ville gått av?
Aka LaGoeba på VGD

TrueBlue81

Legg inn av TrueBlue81 »

Nei du er ikke det, men du er veldig opptatt av oss City supportere å kor fele vi er, så da blir jo det automatisk fokus på deg og. Wow, da bør det bli en medalje på deg snart. Du virker til å være den perfekte supporter. Klarer du å få vekk hovedsponsoren deres og? Tenkte siden vedkommende er dømt for å ha finansiert terror, så burde du som Liverpool supporterne lett få vekk dem og. Selv om det selvsagt ikke er det samme som disse jævlige eierne, så burde det være easy for Liverpool supporterne å da fjerne hovedsponsoren vel? Jeg er sikker på at det klarer dere, for dere ønsker vel ikke å bære en drakt med en sponsor som har finansiert terror vel? For det er trossalt jævlige eiere, terror og denne type ting som er problemet her. Og da bør alle spor etter disse fjernes fra Fotballen. Eller skal en kun ta verstingene og heller se litt gjennom fingrene for dem mindre aktørene?

markantovertak

gavharr skrev: man okt 11, 2021 2:06 pm Hele PL er pill råtten. Flere burde støtte sine Norske favorittlag. Da kommer beleilig nok det "enorme" gapet i nivå mellom Norsk og internasjonal fotball til å minke.
Jeg støtter mine norske favorittlag, samtidig som jeg er Liverpoolsupporter. Tenk at det går an?

gavharr

Legg inn av gavharr »

Sa jeg noen plass at det ikke var lov?

Brukeravatar
busemannen
Sted: OSLO

Legg inn av busemannen »

Kent skrev: man okt 11, 2021 9:38 am Verre enn Saudi Arabia er det vel ikke mulig å være.

Absolutt bunn i bøtta.
Helt enig!
Men det blir litt mer pondus når du kaller dem: Absolutt BÅNN i bøtta.

markantovertak

TrueBlue81 skrev: man okt 11, 2021 2:07 pm
Nei du er ikke det, men du er veldig opptatt av oss City supportere å kor fele vi er, så da blir jo det automatisk fokus på deg og. Wow, da bør det bli en medalje på deg snart. Du virker til å være den perfekte supporter. Klarer du å få vekk hovedsponsoren deres og? Tenkte siden vedkommende er dømt for å ha finansiert terror, så burde du som Liverpool supporterne lett få vekk dem og. Selv om det selvsagt ikke er det samme som disse jævlige eierne, så burde det være easy for Liverpool supporterne å da fjerne hovedsponsoren vel? Jeg er sikker på at det klarer dere, for dere ønsker vel ikke å bære en drakt med en sponsor som har finansiert terror vel? For det er trossalt jævlige eiere, terror og denne type ting som er problemet her. Og da bør alle spor etter disse fjernes fra Fotballen. Eller skal en kun ta verstingene og heller se litt gjennom fingrene for dem mindre aktørene?
Det er ikke noe spesielt galt med Standard Chartered. De fikk en bot for å ikke ha hatt god nok kontroll for å unngå hvitvasking av penger. Klanderverdig naturligvis, men ikke så mye mer enn det. Standard Chartered var vel også helt tydelige gjennom hele prosessen på at det var skyldige og satte av penger til boten lenge får de fikk den. Det er lite Liverpoolsupporterne kan ta de for. Og hadde det vært noe, tilbake til Candy.

TrueBlue81

Legg inn av TrueBlue81 »

markantovertak skrev: man okt 11, 2021 2:18 pm
Det er ikke noe spesielt galt med Standard Chartered.
Hehe, nei selvsagt ikke... Men vi kommer nok ikke noe videre. Jeg sover om nettene selv om du har ditt syn på oss City supportere, og det synet har du selvsagt lov til å ha.

markantovertak

TrueBlue81 skrev: man okt 11, 2021 2:22 pm
markantovertak skrev: man okt 11, 2021 2:18 pm
Det er ikke noe spesielt galt med Standard Chartered.
Hehe, nei selvsagt ikke... Men vi kommer nok ikke noe videre. Jeg sover om nettene selv om du har ditt syn på oss City supportere, og det synet har du selvsagt lov til å ha.
Vet du hvem som alltid sover godt om natta?

Svar

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»