Oljestaten Newcastle vs Tottenham Hotspurs kamptråd

Svar
startelver

Re: Oljestaten Newcastle vs Tottenham Hotspurs kamptråd

Legg inn av startelver »

Som andre har sagt, Newcastle må redde plassen først, kan bli tøft nok.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Han supporteren i studio er bare fryktelig å høre på.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

startelver skrev: søn okt 17, 2021 6:57 pm Som andre har sagt, Newcastle må redde plassen først, kan bli tøft nok.
Poenget er vel at når overgangsvinduet i januar 2022 åpner, så har barbarene fra Saudi Arabia så mange penger på bordet at å redde plassen blir nok ikke ansett som et problem

startelver

Legg inn av startelver »

God kamp av oss så langt, men føler meg ikke trygg på at vi slipper inn flere mål. Gjelder å fullføre med stil.

Nyrik

Legg inn av Nyrik »

Jeg dømmer deg ikke. Blir jo som med city. Greit de får konkurranse.
[/quote]

Emiratene er nok ikke så særlig mye bedre enn Saudi nei. Men skjønner at folk reagerer mer nå.
Enkelthistorier som Khashoggi går jo mer innpå folk.

toolshed

Legg inn av toolshed »

Den evige driblinga til Ndombele tar livet av meg.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

For et geni Shelvey er :P

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Fikk Shelvey dødsdommen nå?

Nyrik

Legg inn av Nyrik »

Kul_Djevel skrev: søn okt 17, 2021 7:01 pm
startelver skrev: søn okt 17, 2021 6:57 pm Som andre har sagt, Newcastle må redde plassen først, kan bli tøft nok.
Poenget er vel at når overgangsvinduet i januar 2022 åpner, så har barbarene fra Saudi Arabia så mange penger på bordet at å redde plassen blir nok ikke ansett som et problem
Før de har fått inn noen nye spillere så har det gått 20 av 38 kamper. De har 3 poeng hittil og med det kampprogrammet og laget de har nå så er jeg redd for at det ikke blir mye mer poeng fram til da. Uansett hvor mye de investerer(realistisk sett) i januar er jeg redd for at det uansett vil være en reell risiko for at de rykker ned. Må nok ha rundt 30poeng på de siste 18 kampene for å være sikre. Ikke lett å få det i Premier league.

Forhåpentligvis for oss så kommer det inn en kvalitetsmanager asap. Har litt vondt av Steve Bruce, men kan virkelig ikke skjønne hvordan han klarer å skaffe seg disse jobbene.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Dier i det gavmilde hjørnet

startelver

Legg inn av startelver »

Dier da !!!

Tormund

Legg inn av Tormund »

Bruce får nok sparken etter denne kampen, nå har han fått sin 1000 kamp som manager, da kan de sparke ham med god samvittighet. Hvis de har samvittighet i det hele tatt da...

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Nyrik skrev: søn okt 17, 2021 7:38 pm
Kul_Djevel skrev: søn okt 17, 2021 7:01 pm
startelver skrev: søn okt 17, 2021 6:57 pm Som andre har sagt, Newcastle må redde plassen først, kan bli tøft nok.
Poenget er vel at når overgangsvinduet i januar 2022 åpner, så har barbarene fra Saudi Arabia så mange penger på bordet at å redde plassen blir nok ikke ansett som et problem
Før de har fått inn noen nye spillere så har det gått 20 av 38 kamper. De har 3 poeng hittil og med det kampprogrammet og laget de har nå så er jeg redd for at det ikke blir mye mer poeng fram til da. Uansett hvor mye de investerer(realistisk sett) i januar er jeg redd for at det uansett vil være en reell risiko for at de rykker ned. Må nok ha rundt 30poeng på de siste 18 kampene for å være sikre. Ikke lett å få det i Premier league.

Forhåpentligvis for oss så kommer det inn en kvalitetsmanager asap. Har litt vondt av Steve Bruce, men kan virkelig ikke skjønne hvordan han klarer å skaffe seg disse jobbene.
De gjør nok noen grep snart.

startelver

Legg inn av startelver »

Da gratulerer vi Bruce med sin 1000 kamp som manager, og Spurs med 6. plass foran Brighton .

startelver

Legg inn av startelver »

Justice 97 skrev: søn okt 17, 2021 7:51 pm
startelver skrev: søn okt 17, 2021 7:50 pm Da gratulerer vi Bruce med sin 1000 kamp som manager, og Spurs med 6. plass foran Brighton .
5. plass. Foran Ole, Bak Brighton.
Enda bedre

trønderen

Legg inn av trønderen »

Hver seier mot Newcastle er et tap for Saudi-Arabia. Nå må resten av PL bare følge opp. Få Newcastle ned i glemmeboka.

Raggen

Legg inn av Raggen »

Artig å se deg i fotballtråder kul djevel. Har djevelen et lag han holder med i PL, forøvrig? Snakker vi red devils?

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Helt sjukt å tenke på at Bin Patering Fy Fasan kommer til å bli hyllet om han besøker St. James.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»