Aston Villa - Klubbtråd

Svar
Dani_e
Innlegg: 1539

Re: Aston Villa - Klubbtråd

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: man nov 14, 2022 10:24 am
Dani_e skrev: man nov 14, 2022 9:57 am Sett høydepunkter.
1-0 er jævlig unødvendig, men jeg syns også det er frispark. Luiz har ball og Brighton-spilleren tar kun Luiz.
Ser mer og mer kombinasjonsspill og bevegelser. Emery coacher fra sidelinjen. Peker og skriker. Nydelig!
Klar straffe til oss og 1-2 målet var bra spill og bra gjenvinning av Luiz.
Ikke sett straffa som Brighton ikke fikk, men who cares.
Enig med MentalM, det er så deilig at vi endelig klarer å være drittsekker mot slutten. Være kyniske og bruke tid. Faen meg på tide. Så får vi tåle noen gule kort.
Skal innrømme jeg selv ikke synes det er frispark på 1-0. Det er 90% elendig av Martinez, og 10% av Luiz. Macallister går bare kroppen på Luiz, og ikke voldsomt hardt.

Deilig at rollene er snudd og Luiz vinner ballen fra Macallister på 2-1 :D

Vet ikke om du så i høydepunktene Buendia som chipper til Ings som legger igjen til Ramsey? Skuddet ble blokkert, men det var deilig fotball
Nei, den situasjonen så jeg ikke. Men dem viste ikke straffesituasjonen til Brighton heller.

Dani_e
Innlegg: 1539

Legg inn av Dani_e »

Jeg håper bare Aston gjengen holder seg for god til å "mobbe" uttalen til Emery. Han er jo litt "skrall" i engelsk og ting kommer ut litt rart i intervjuer innimellom, men så lenge han blir forstått og spillerne tar til seg infoen funker det. Jeg skjønner fortsatt mer av Emery enn McGinn som forresten spilte ganske bra i går, har jeg forstått.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: man nov 14, 2022 10:28 am Nei, den situasjonen så jeg ikke. Men dem viste ikke straffesituasjonen til Brighton heller.

Her er straffesituasjonen


MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: man nov 14, 2022 10:31 am Jeg håper bare Aston gjengen holder seg for god til å "mobbe" uttalen til Emery. Han er jo litt "skrall" i engelsk og ting kommer ut litt rart i intervjuer innimellom, men så lenge han blir forstått og spillerne tar til seg infoen funker det. Jeg skjønner fortsatt mer av Emery enn McGinn som forresten spilte ganske bra i går, har jeg forstått.
Han er blitt voldsomt mye bedre i engelsk enn siden sist han var i PL!

Dani_e
Innlegg: 1539

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: man nov 14, 2022 10:33 am
Dani_e skrev: man nov 14, 2022 10:31 am Jeg håper bare Aston gjengen holder seg for god til å "mobbe" uttalen til Emery. Han er jo litt "skrall" i engelsk og ting kommer ut litt rart i intervjuer innimellom, men så lenge han blir forstått og spillerne tar til seg infoen funker det. Jeg skjønner fortsatt mer av Emery enn McGinn som forresten spilte ganske bra i går, har jeg forstått.
Han er blitt voldsomt mye bedre i engelsk enn siden sist han var i PL!
Husker ikke hvordan det var i Arsenal, men briter er litt fæle med sånt.

Dani_e
Innlegg: 1539

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: man nov 14, 2022 10:32 am
Dani_e skrev: man nov 14, 2022 10:28 am Nei, den situasjonen så jeg ikke. Men dem viste ikke straffesituasjonen til Brighton heller.

Her er straffesituasjonen

haha, ja hva skal man si? Ballen treffer jo høyrefoten først.



Selvfølgelig straffe.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Dani_e skrev: man nov 14, 2022 10:42 am Husker ikke hvordan det var i Arsenal, men briter er litt fæle med sånt.
Var jo spesielt den "Good ebening" som ble harselert med. Mulig han hadde vært bedre tjent med å bruke tolk i intervjuer slik Guardiola gjorde i City i starten.

Det er nok heller ikke til å stikke under en stol at det er en ulempe å ikke beherske språket man skal kommunisere med som trener, og som MentalM sier så er han betraktelig bedre nå enn det han var da han var hos oss. Samtidig så er det deler av spillestilen hans jeg rett og slett er usikker på om fungerer i PL. Lagene hans er alltid veldig åpne ettersom han ønsker å utnytte hele banen ved enhver tid, noe som gjør at man har få folk sentralt når man mister ballen. Krever ekstremt mye av de sentrale midtbanespillernes motor og dekningsradius og man kan ikke har gratispassasjerer som Özil (og Coutinho). Det er ikke tilfeldig at han veldig ofte sliter mot andre topplag (selvom han av en eller annen grunn vinner EL-er på bestilling).

Dani_e
Innlegg: 1539

Legg inn av Dani_e »

Wellé skrev: man nov 14, 2022 10:49 am
Dani_e skrev: man nov 14, 2022 10:42 am Husker ikke hvordan det var i Arsenal, men briter er litt fæle med sånt.
Var jo spesielt den "Good ebening" som ble harselert med. Mulig han hadde vært bedre tjent med å bruke tolk i intervjuer slik Guardiola gjorde i City i starten.

Det er nok heller ikke til å stikke under en stol at det er en ulempe å ikke beherske språket man skal kommunisere med som trener, og som MentalM sier så er han betraktelig bedre nå enn det han var da han var hos oss. Samtidig så er det deler av spillestilen hans jeg rett og slett er usikker på om fungerer i PL. Lagene hans er alltid veldig åpne ettersom han ønsker å utnytte hele banen ved enhver tid, noe som gjør at man har få folk sentralt når man mister ballen. Krever ekstremt mye av de sentrale midtbanespillernes motor og dekningsradius og man kan ikke har gratispassasjerer som Özil (og Coutinho). Det er ikke tilfeldig at han veldig ofte sliter mot andre topplag (selvom han av en eller annen grunn vinner EL-er på bestilling).
Ja, og det er lett å ty til den når det kommer en dårlig periode og han er verdens verste manager som ikke kan noenting.
Nettopp det jeg håper Villa fansen ikke gjør.
Det er jo det som er fascinerende med fotball. Trenere/spillere kan være ubrukelige i et land/klubb, men stjerne et annet sted. Ekstremt mange variabler som spiller inn.
Jeg husker godt Clayton Zane i Molde. 0 mål på 12 kamper eller noe sånt. Neste sesong toppscorer i LSK og blir solgt til Belgia.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: man nov 14, 2022 10:44 am
haha, ja hva skal man si? Ballen treffer jo høyrefoten først.



Selvfølgelig straffe.
Quoter fra de nye reglene som kom før forrige sesong:

“Referees will look for contact and establish clear contact, then ask themselves the question: does that contact have a consequence?” Riley said. “They will then ask themselves a question: has the player used that contact to actually try and win a foul penalty? So it’s not sufficient just to say: ‘Yes, there’s contact.’

“I think that the feedback we’ve had from players, both attackers and defenders, [is that] you want it to be a proper foul that has a consequence, not something that somebody has used slight to contact to go over, and we’ve given the penalty to reward it.”

Leser jeg det er det faktisk mulig det var korrekt at det ikke ble straffe... Hadde uansett vært frustrert som Brighton fan

Dani_e
Innlegg: 1539

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: man nov 14, 2022 11:40 am
Dani_e skrev: man nov 14, 2022 10:44 am
haha, ja hva skal man si? Ballen treffer jo høyrefoten først.



Selvfølgelig straffe.
Quoter fra de nye reglene som kom før forrige sesong:

“Referees will look for contact and establish clear contact, then ask themselves the question: does that contact have a consequence?” Riley said. “They will then ask themselves a question: has the player used that contact to actually try and win a foul penalty? So it’s not sufficient just to say: ‘Yes, there’s contact.’

“I think that the feedback we’ve had from players, both attackers and defenders, [is that] you want it to be a proper foul that has a consequence, not something that somebody has used slight to contact to go over, and we’ve given the penalty to reward it.”

Leser jeg det er det faktisk mulig det var korrekt at det ikke ble straffe... Hadde uansett vært frustrert som Brighton fan
Dette blir tolkning av situasjonen. Dommer dømmer ikke fordi VAR uansett ser på. VAR tolker regelverket slik at det ikke blir straffe. Tror folk flest vil si det er straffe.

MentalM

Legg inn av MentalM »

MentalM skrev: søn nov 13, 2022 10:34 pm Kun Martinez, Bednarek, Cash og Dendoncker som skal dit
Korrigerte listen siden jeg forstod først idag at Sverige ikke har kvalifisert seg til søppelet som foregår i Qatar

startelver

Legg inn av startelver »

Tenk at Emery-effekten setter inn etter bare et par uker i England.

Dani_e
Innlegg: 1539

Legg inn av Dani_e »


MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: man nov 21, 2022 12:39 pm
Får goosebumps hver gang jeg ser den <3

Dani_e
Innlegg: 1539

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: man nov 21, 2022 3:28 pm
Dani_e skrev: man nov 21, 2022 12:39 pm
Får goosebumps hver gang jeg ser den <3
Jeg også.
Må bare ikke se den etter got

MentalM

Legg inn av MentalM »

Stevenage i 3. runde FA cupen. Overrasket over at det ikke ble United

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

MentalM skrev: tir nov 29, 2022 12:16 pm Stevenage i 3. runde FA cupen. Overrasket over at det ikke ble United
Men… Stevenage ligger jo ikke i PL? Er det mulig å trekke lag utenfor PL altså? Er det noe nytt de har begynt med? ;)

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Et par links til Joao Felix i kveld på Twitter. Opprinnelig hentet fra Marca som hevder Villa er i forhandlinger med Atletico Madrid om overgang. Hvilket i utgangspunktet virker rimelig far out. Men jeg har bitt meg merke i et par andre linker, bla fra Schira nedenunder ( normalt credible på transfers).

Om det stemmer, så er det i alle fall godt nytt at Emery ser på spillere i denne kategorien. Det er min «take». Ikke at jeg tror Felix kommer til Villa. Jeg tror han selges til Premier League, men som sagt, at Villa skulle få tilslaget her er tvilsomt. Mendes er agenten til Felix og close med Sawiris. Direktøren til A. Madrid også kjent for å plante slike nyheter for å presse pris og etterspørsel opp.


Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Det hadde vært rimelig sykt! Han hadde vært next level i klubben vår.

startelver

Legg inn av startelver »

Det hørtes voldsomt ut, blir overrasket hvis det skjer.

MentalM

Legg inn av MentalM »



Får vi lov uten Felipe @Jolla ? 😁

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

NEI!

Dere får kjøpe én god brasilianer hvis dere kjøper én dårlig brasilianer. Fair deal.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Enzo Fernandez - der har du en spiller Villa skulle sett på tidlig. Før han gikk til Benfica. Nå går det rykter om Liverpool for ham.

Joao Felix ryktet er jo utrolig nok bekreftet av Ornstein. Men….jeg gjetter på at det kun er vist interesse for en slags låne avtale - og at ryktet springer ut av at Jorge Mendes, Sawiris og Emery har delt en flaske vin ( Mendes også agent for Felix), og dealen er derfor ikke helt crazy. Men det går rykter om Arsenal - og helt ærlig vet jeg ikke om det er noen bra ide for Villa nå å bruke så mye på en spiller.

Derimot ønskes kvalitet fremfor kvantitet. Vi mangler ikke spillere. Vi trenger oppgradere noen av de.

Forwards prioritet ser muligens slik ut:
Felix ( kun en ønskedrøm, vill heve lagets uforutsigbarhet betraktelig)
Thuram ( realistisk om han ønsker seg til PL, en oppgradering av Ings / Watkins)
Cunha ( eller lignende kvalitet, og muligens ikke bedre enn vi allerede har)

Ser gjerne forsterkning av CB + CF i januar. Torres og Thuram.
Eventuelt en ung ving i tillegg.

Wellé

Legg inn av Wellé »

VillaForever skrev: tir des 13, 2022 8:37 am Enzo Fernandez - der har du en spiller Villa skulle sett på tidlig. Før han gikk til Benfica. Nå går det rykter om Liverpool for ham.

Joao Felix ryktet er jo utrolig nok bekreftet av Ornstein. Men….jeg gjetter på at det kun er vist interesse for en slags låne avtale - og at ryktet springer ut av at Jorge Mendes, Sawiris og Emery har delt en flaske vin ( Mendes også agent for Felix), og dealen er derfor ikke helt crazy. Men det går rykter om Arsenal - og helt ærlig vet jeg ikke om det er noen bra ide for Villa nå å bruke så mye på en spiller.

Derimot ønskes kvalitet fremfor kvantitet. Vi mangler ikke spillere. Vi trenger oppgradere noen av de.

Forwards prioritet ser muligens slik ut:
Felix ( kun en ønskedrøm, vill heve lagets uforutsigbarhet betraktelig)
Thuram ( realistisk om han ønsker seg til PL, en oppgradering av Ings / Watkins)
Cunha ( eller lignende kvalitet, og muligens ikke bedre enn vi allerede har)

Ser gjerne forsterkning av CB + CF i januar. Torres og Thuram.
Eventuelt en ung ving i tillegg.
Sliter litt med å se at han drar til enten oss eller dere når Jolla (og AM) kommer trekkende med en prislapp på €100m. Jeg vet ikke hvordan dere står stilt med FFP, men jeg tror for det første at vi vil slite med å få presset en slik signering innenfor det reglementet, samt at det er altfor mye penger for oss å bruke på en spiller.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Wellé skrev: tir des 13, 2022 9:10 am
VillaForever skrev: tir des 13, 2022 8:37 am Enzo Fernandez - der har du en spiller Villa skulle sett på tidlig. Før han gikk til Benfica. Nå går det rykter om Liverpool for ham.

Joao Felix ryktet er jo utrolig nok bekreftet av Ornstein. Men….jeg gjetter på at det kun er vist interesse for en slags låne avtale - og at ryktet springer ut av at Jorge Mendes, Sawiris og Emery har delt en flaske vin ( Mendes også agent for Felix), og dealen er derfor ikke helt crazy. Men det går rykter om Arsenal - og helt ærlig vet jeg ikke om det er noen bra ide for Villa nå å bruke så mye på en spiller.

Derimot ønskes kvalitet fremfor kvantitet. Vi mangler ikke spillere. Vi trenger oppgradere noen av de.

Forwards prioritet ser muligens slik ut:
Felix ( kun en ønskedrøm, vill heve lagets uforutsigbarhet betraktelig)
Thuram ( realistisk om han ønsker seg til PL, en oppgradering av Ings / Watkins)
Cunha ( eller lignende kvalitet, og muligens ikke bedre enn vi allerede har)

Ser gjerne forsterkning av CB + CF i januar. Torres og Thuram.
Eventuelt en ung ving i tillegg.
Sliter litt med å se at han drar til enten oss eller dere når Jolla (og AM) kommer trekkende med en prislapp på €100m. Jeg vet ikke hvordan dere står stilt med FFP, men jeg tror for det første at vi vil slite med å få presset en slik signering innenfor det reglementet, samt at det er altfor mye penger for oss å bruke på en spiller.
Villas «net spend» var lav denne sommeren. Og salget av Grealish i fjor pynter jo på det meste. Ikke hver dag man selger en homegrown spiller for en slik sum. Direktør Christian Purslow var en av arkitektene bak FFP også, så jeg tror det er styr på sakene der. Vi har eiere som er i stand til å betale summer som den Felix vil gå for.

Men altså, er Arsenal seriøst interessert så er dere på alle måter favoritter til å signe Felix. Ingen tvil om det.

MentalM

Legg inn av MentalM »

VillaForever skrev: tir des 13, 2022 9:17 am
Wellé skrev: tir des 13, 2022 9:10 am
VillaForever skrev: tir des 13, 2022 8:37 am Enzo Fernandez - der har du en spiller Villa skulle sett på tidlig. Før han gikk til Benfica. Nå går det rykter om Liverpool for ham.

Joao Felix ryktet er jo utrolig nok bekreftet av Ornstein. Men….jeg gjetter på at det kun er vist interesse for en slags låne avtale - og at ryktet springer ut av at Jorge Mendes, Sawiris og Emery har delt en flaske vin ( Mendes også agent for Felix), og dealen er derfor ikke helt crazy. Men det går rykter om Arsenal - og helt ærlig vet jeg ikke om det er noen bra ide for Villa nå å bruke så mye på en spiller.

Derimot ønskes kvalitet fremfor kvantitet. Vi mangler ikke spillere. Vi trenger oppgradere noen av de.

Forwards prioritet ser muligens slik ut:
Felix ( kun en ønskedrøm, vill heve lagets uforutsigbarhet betraktelig)
Thuram ( realistisk om han ønsker seg til PL, en oppgradering av Ings / Watkins)
Cunha ( eller lignende kvalitet, og muligens ikke bedre enn vi allerede har)

Ser gjerne forsterkning av CB + CF i januar. Torres og Thuram.
Eventuelt en ung ving i tillegg.
Sliter litt med å se at han drar til enten oss eller dere når Jolla (og AM) kommer trekkende med en prislapp på €100m. Jeg vet ikke hvordan dere står stilt med FFP, men jeg tror for det første at vi vil slite med å få presset en slik signering innenfor det reglementet, samt at det er altfor mye penger for oss å bruke på en spiller.
Villas «net spend» var lav denne sommeren. Og salget av Grealish i fjor pynter jo på det meste. Ikke hver dag man selger en homegrown spiller for en slik sum. Direktør Christian Purslow var en av arkitektene bak FFP også, så jeg tror det er styr på sakene der. Vi har eiere som er i stand til å betale summer som den Felix vil gå for.

Men altså, er Arsenal seriøst interessert så er dere på alle måter favoritter til å signe Felix. Ingen tvil om det.
Felix vil ikke til oss, så det er ikke noe tema egentlig. Han skal spille CL.

Enzo Fernandez blir som Alvarez, spillere vi kunne signert men ikke gjorde det. Så blir det et par år for sent og da er de snakk om klubber i CL.

Både Thuram og Cunha kunne vært aktuelle, men jeg holder en knapp på Sarr/Chukwueze/Jackson som de mest aktuelle. Tror ikke det hentes mer enn muligens en ving/spiss, og vi har egentlig ikke et behov for det heller.

Vi er forholdsvis safe på FFP etter 2 "rolige" år. Med hhv 0 og £40m i net spend

Wellé

Legg inn av Wellé »

MentalM skrev: tir des 13, 2022 9:26 am Felix vil ikke til oss, så det er ikke noe tema egentlig. Han skal spille CL.

Enzo Fernandez blir som Alvarez, spillere vi kunne signert men ikke gjorde det. Så blir det et par år for sent og da er de snakk om klubber i CL.

Både Thuram og Cunha kunne vært aktuelle, men jeg holder en knapp på Sarr/Chukwueze/Jackson som de mest aktuelle. Tror ikke det hentes mer enn muligens en ving/spiss, og vi har egentlig ikke et behov for det heller.

Vi er forholdsvis safe på FFP etter 2 "rolige" år. Med hhv 0 og £40m i net spend
Ah ok, skal innrømme at jeg ikke har helt kontroll på de FFP-reglene, men visste at det har begrenset dere tidligere.

Jeg kan se for meg at dere kan få til en låneavtale på Felix hvis ikke kjøpsinteressen er der for han nå i januar, litt ala Coutinho, selvom jeg mener han er en betydelig bedre spiller. Jeg er litt skeptisk til hvilket marked han har. Han har jo ikke satt verden i flammer de siste sesongene, og mtp både lønn og overgangssum som er nevnt så ekskluderer jo det veldig mange klubber.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Wellé skrev: tir des 13, 2022 10:20 am Ah ok, skal innrømme at jeg ikke har helt kontroll på de FFP-reglene, men visste at det har begrenset dere tidligere.

Jeg kan se for meg at dere kan få til en låneavtale på Felix hvis ikke kjøpsinteressen er der for han nå i januar, litt ala Coutinho, selvom jeg mener han er en betydelig bedre spiller. Jeg er litt skeptisk til hvilket marked han har. Han har jo ikke satt verden i flammer de siste sesongene, og mtp både lønn og overgangssum som er nevnt så ekskluderer jo det veldig mange klubber.
Vi kan hjelpe til med å svare på alle mulige spørsmål om fantastiske Aston Villa altså, ikke nøl med nysgjerrigheter :mrgreen:

Januar blir nok litt action for Villa, men om det kommer noe særlig inn vet jeg ikke

Nakamba, Sanson, Guilbert og Coutinho kan fort forsvinne.

Hva skjer med Archer? Lånes han ut nå?

Hentes Kesler tilbake for å lånes ut igjen? Eller får han bli i Huddersfield der han endelig er tilbake i troppen.

Vi ryktes mot rimelig mange Villarreal spillere forståelig nok, mest mot Jackson, Danjuma, Chukwueze og Torres. Tror Sarr vil gi oss like mye som de 3 førstnevnte for pengene, og det er kanskje best å vente til sommeren med å gå for en midtstopper?

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

MentalM skrev: tir des 13, 2022 3:28 pm
Wellé skrev: tir des 13, 2022 10:20 am Ah ok, skal innrømme at jeg ikke har helt kontroll på de FFP-reglene, men visste at det har begrenset dere tidligere.

Jeg kan se for meg at dere kan få til en låneavtale på Felix hvis ikke kjøpsinteressen er der for han nå i januar, litt ala Coutinho, selvom jeg mener han er en betydelig bedre spiller. Jeg er litt skeptisk til hvilket marked han har. Han har jo ikke satt verden i flammer de siste sesongene, og mtp både lønn og overgangssum som er nevnt så ekskluderer jo det veldig mange klubber.
Vi kan hjelpe til med å svare på alle mulige spørsmål om fantastiske Aston Villa altså, ikke nøl med nysgjerrigheter :mrgreen:

Januar blir nok litt action for Villa, men om det kommer noe særlig inn vet jeg ikke

Nakamba, Sanson, Guilbert og Coutinho kan fort forsvinne.

Hva skjer med Archer? Lånes han ut nå?

Hentes Kesler tilbake for å lånes ut igjen? Eller får han bli i Huddersfield der han endelig er tilbake i troppen.

Vi ryktes mot rimelig mange Villarreal spillere forståelig nok, mest mot Jackson, Danjuma, Chukwueze og Torres. Tror Sarr vil gi oss like mye som de 3 førstnevnte for pengene, og det er kanskje best å vente til sommeren med å gå for en midtstopper?
Går ut fra du mener Ismaela Sarr. Har sett bra ut i VM. Var vel Gerrard som ikke ønsket spilleren. Johan Lange ville kjøpe ham. Trenger en ekstra ving uansett. Leon er for mye plaget av skader og man må ha spillere som kan endre kampbildet, skape uforutsigbarhet.

Trenger en ny midtstopper. Men det kan muligens vente til sommeren hvis det ikke er tilgjengelige klassespillere i januar. Når man spiller possession med høyt press og linje - så skal man ha ballsikre midtstoppere også. Carlos er det. Konsa delvis. Mings er det ikke. Selv om han er virkelig god når han når toppnivået sitt. Men han er ikke en spillende CB. God i luftdueller, taklingssterk, for all del.

MentalM

Legg inn av MentalM »

VillaForever skrev: tir des 13, 2022 9:11 pm Går ut fra du mener Ismaela Sarr. Har sett bra ut i VM. Var vel Gerrard som ikke ønsket spilleren. Johan Lange ville kjøpe ham. Trenger en ekstra ving uansett. Leon er for mye plaget av skader og man må ha spillere som kan endre kampbildet, skape uforutsigbarhet.

Trenger en ny midtstopper. Men det kan muligens vente til sommeren hvis det ikke er tilgjengelige klassespillere i januar. Når man spiller possession med høyt press og linje - så skal man ha ballsikre midtstoppere også. Carlos er det. Konsa delvis. Mings er det ikke. Selv om han er virkelig god når han når toppnivået sitt. Men han er ikke en spillende CB. God i luftdueller, taklingssterk, for all del.
Ja, Ismaila. Helt uforståelig at Gerrard fikk lov å sette ned foten der. Glad den idioten er borte...

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»