Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
GatlingGun

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av GatlingGun »

Drømmetrekning. Vi er underdog samtidig som det nok bor et ønske om hevn i både spillergruppe og supportere. Gleder meg.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Tenk at vi ikke hadde møtt Real Madrid siden 1999 da vi møttes i 2021, og nå har de blitt vårt nye Barca.

Vi har vel siste kamp hjemme? Da er ikke dette umulig.

Oggyboy

Legg inn av Oggyboy »

Skal man vinne fuckings CL, så må man uansett slå de beste!
Sist redigert av Oggyboy den fre mar 17, 2023 12:22 pm, redigert 1 gang totalt.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lolzalot skrev: fre mar 17, 2023 12:19 pm City/Bayern i semi. Verste trekninga vi kunne fått faktisk
Sist vi var så uheldig med trekningen var vel i 2012 😄

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Dette synes jeg var skikkelig kjipt, og med realistiske øyne tror jeg det garanterer at vi er ute av CL til neste år. Som tidligere skrevet ser jeg på City som vår desidert verste motstander i et oppgjør over to kamper, med Bayern hakk i hæl. Real Madrid tror jeg dog vi har en brukbar sjanse på å ta. De har passet oss godt tidligere, selv om vi da har hatt Kante i storslag.
Sist redigert av Inbetweener den fre mar 17, 2023 12:23 pm, redigert 1 gang totalt.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Spesielt at to av Benfica, Napoli, Milan og Inter kommer til å være i semien, mens en av City og Bayern kommer til å være ute, i tillegg til at fx PSG er ute allerede.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Om vi når finalen så blir det litt av et antiklimaks å gå fra Real, City/Bayern til Milan/Napoli/Inter/Benfica.

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

Tunge trekninger i år med 2x City i hjemlige cuper og så å havne på denne siden av CL-treet.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

VisionQuest skrev: fre mar 17, 2023 12:26 pm Tunge trekninger i år med 2x City i hjemlige cuper og så å havne på denne siden av CL-treet.
Det har vel vært så stang ut som det kan være. Dortmund allerede i første utslagsrunde var også et vanskelig lag.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Oggyboy skrev: fre mar 17, 2023 12:21 pm Skal man vinne fuckings CL, så må man uansett slå de beste!
Ikke når ett av Milan/Napoli/Inter/Benfica er i finalen

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »



Brutalt. Vi må ha toppet ellever mot Liverpool, Real ganger to, United og Arsenal. Vi burde også ha mer eller mindre fullt lag mot maskinen Brentford.

Veldig spent på hvordan vi kommer til å takle det å være uten Enzo Fernandez, Havertz (hvis han fortsetter formen sin) og til og med Chilwell, som ser ut til å ha stabilisert fysikken sin. De har vært våre store nøkkelspillere den siste uka.

Rory-r

Legg inn av Rory-r »

Inbetweener skrev: fre mar 17, 2023 12:55 pm

Brutalt. Vi må ha toppet ellever mot Liverpool, Real ganger to, United og Arsenal. Vi burde også ha mer eller mindre fullt lag mot maskinen Brentford.

Veldig spent på hvordan vi kommer til å takle det å være uten Enzo Fernandez, Havertz (hvis han fortsetter formen sin) og til og med Chilwell, som ser ut til å ha stabilisert fysikken sin. De har vært våre store nøkkelspillere den siste uka.
Brighton er hjemmekamp heldigvis.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Rory-r skrev: fre mar 17, 2023 1:11 pm
Inbetweener skrev: fre mar 17, 2023 12:55 pm

Brutalt. Vi må ha toppet ellever mot Liverpool, Real ganger to, United og Arsenal. Vi burde også ha mer eller mindre fullt lag mot maskinen Brentford.

Veldig spent på hvordan vi kommer til å takle det å være uten Enzo Fernandez, Havertz (hvis han fortsetter formen sin) og til og med Chilwell, som ser ut til å ha stabilisert fysikken sin. De har vært våre store nøkkelspillere den siste uka.
Brighton er hjemmekamp heldigvis.
Overså faktisk Brighton. Da er det toppet lag i nesten alle kamper, det. Lurer på hvordan hamstringen til James tåler det, haha.

Rory-r

Legg inn av Rory-r »

Trolljegeren skrev: fre mar 17, 2023 12:23 pm Spesielt at to av Benfica, Napoli, Milan og Inter kommer til å være i semien, mens en av City og Bayern kommer til å være ute, i tillegg til at fx PSG er ute allerede.
Blir vel Benfica eller Napoli i finalen da. Koster som regel å gjøre det såpass bra i Champions League. Som regel ender det med at storklubbene ribber de for de beste spillerne til sommeren etter. Napoli står vel lagelig til for hugg med så mange kommende stjerner.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Rory-r skrev: fre mar 17, 2023 1:14 pmNapoli står vel lagelig til for hugg med så mange kommende stjerner.
Vi skal vel betale et statsbudsjett for Osihmen tipper jeg…

Oggyboy

Legg inn av Oggyboy »

Lolzalot skrev: fre mar 17, 2023 12:38 pm
Oggyboy skrev: fre mar 17, 2023 12:21 pm Skal man vinne fuckings CL, så må man uansett slå de beste!
Ikke når ett av Milan/Napoli/Inter/Benfica er i finalen
Jo, de beste må slås FØR finalen :-)

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Mount ute av både morgendagens oppgjør og landslagskampene. At han skulle bli smittet av pappsyndromet som har preget stallen denne sesongen, akkurat nå, må være tidenes dårligste timing. Både Chelsea og Mount selv hadde hatt ganske mye bedre forhandlingskort i ermet hvis briten hadde storspilt resten av sesongen.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Pappsyndromet? Mannen har spilt rubbel og bit siden 19/20-sesongen. Kroppen hans er utslitt.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Trolljegeren skrev: fre mar 17, 2023 2:54 pm Pappsyndromet? Mannen har spilt rubbel og bit siden 19/20-sesongen. Kroppen hans er utslitt.
Så absolutt. Derfor jeg påpekte «som har preget resten av stallen». Mount har dessverre blitt smittet. Eller, som du sier, overbelastet. Okke som, han er skadet på verst mulig tidspunkt.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lolzalot skrev: fre mar 17, 2023 12:38 pm
Oggyboy skrev: fre mar 17, 2023 12:21 pm Skal man vinne fuckings CL, så må man uansett slå de beste!
Ikke når ett av Milan/Napoli/Inter/Benfica er i finalen
Tja. Bayern München må altså sannsynligvis gjennom PSG, Manchester City, Real Madrid og Napoli for å vinne bøtta. Det er en tøff vei.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Jolla skrev: fre mar 17, 2023 3:29 pm
Lolzalot skrev: fre mar 17, 2023 12:38 pm
Oggyboy skrev: fre mar 17, 2023 12:21 pm Skal man vinne fuckings CL, så må man uansett slå de beste!
Ikke når ett av Milan/Napoli/Inter/Benfica er i finalen
Tja. Bayern München må altså sannsynligvis gjennom PSG, Manchester City, Real Madrid og Napoli for å vinne bøtta. Det er en tøff vei.
Takker for jinxen. :)

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »






VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »



Multiclub-modellen ser ut til å ta sine første skritt.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Inbetweener skrev: fre mar 17, 2023 3:08 pm
Så absolutt. Derfor jeg påpekte «som har preget resten av stallen». Mount har dessverre blitt smittet. Eller, som du sier, overbelastet. Okke som, han er skadet på verst mulig tidspunkt.
Aha, da skjønner jeg bedre hva du mener.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Raheem "The Dream" Sterling, Money Mase og Thiago Silva ute. Lagoppstillingen til Everton-kampen gir seg vel selv nå? Eneste forandringen jeg ville gjort fra Leicester-kampen er James inn for Loftus Cheek og kanskje Badiashile inn for Cucurella. Førstnevnte er en selvfølge hvis James er frisk, men jeg synes at Cucurella har vært viktig for oss slik vi har spilt de siste to kampene. Spanjolen har større evner til å trå ut av forsvarsleddet og komme seg opp i press på ballfører. Synes den libero-rollen som Koulibaly har spilt de siste kampene ser ready made ut for Badiashile med sin vanvittige pasningsfot og ro, men det er brutalt å vrake senegaleseren nå. Spesielt siden det er en evighet til neste kamp og rotasjon av laget ikke er nødvendig. Kanskje kan Kante (trippelt ordspill) få noen minutter på slutten?

Men hva enn nå laget blir, så håper jeg eksperimentene med Auba og Ziyech er over. Jeg håper også at Pulisic er langt unna en startellever. Da vil jeg mye heller se Conor Man som en ekstra midtbanespiller/angrepsspiller i trioen på topp, men håper egentlig at fronttrioen fra Leicester får fornyet tillit.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Chelseas vei til finalen bør vi glede oss til heller enn å grue oss.

Kennedys ord gir styrke og motivasjon.


thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Jeg tenker at dette kan være litt vinn-vinn situasjon egentlig, selv om det kunne vært kjekt med antatt enklere motstand selvsagt.

Vinn-vinn fordi hvis vi slår Real Madrid og evt. Bayern eller City så vil det skape en enorm positivitet og engasjement rundt laget. Det vil gi arbeidsro i sesonginnspurten og inn mot neste sesong. Taper vi mot Real Madrid eller Bayern/City så tror jeg ikke det vil føre til veldig stor kritikk med mindre vi blir skikkelig pissa på i kampene. Jeg tror ikke så veldig mange vil endre synspunkt på Potter og "prosjektet" om vi ryker mot en av disse klubbene med en normal prestasjon. Hadde vi tapt mot et av de fire andre lagene tror jeg det hadde blitt større krisestemning og tilbake til der vi var for noen uker siden. Mens en seier over noen av disse lagene hadde blitt sett på som forventet i større grad, selv om hverken Benfica eller Napoli er noen enkle lag å møte per dags dato.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... njury.html

Er faktisk ferdig med å meme rundt Potters enorme sosiale EQ og emosjonelle ferdigheter nå, men han er altså det. Et sosialt monster. Et par gode sitater i den artikkelen, så får man velge selv om man tror det er en PR-spinn eller ei.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Neil Fewings fra Wasserman Media Group er ansatt som ny agent for Mason Mount. Vanskelig å vite hvordan en skal tolke det med tanke på kontraktsituasjonen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»