Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
Lolzalot

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av Lolzalot »

Da har vi kvittet oss med lønningsposter på 320k(Lukaku) og 270k(Werner) i sommer. Uavhengig av hvor sympatisk Werner har vært så har han vært langt unna å forsvare en slik utgift. Det er flere middelmådigheter på høye lønninger i de framre rekkene som må ut i tiden framover. En god kombo av CHO, Ziyech, Pulisic og kanskje Havertz kan godt følge etter i overgangsvinduene framover spør du meg.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Synd å se at Werner aldri fungerte 100%, hadde troen på han, men overgangen virker veldig forståelig for alle parter på dette tidspunktet her.

Men hva skjer egentlig med Chelsea og (dyre) spisser? Føler at det fungerer så sjeldent. Var Diego Costa den forrige som leverte over en lengre periode?

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

ElGuaje skrev: søn aug 07, 2022 1:55 pm Synd å se at Werner aldri fungerte 100%, hadde troen på han, men overgangen virker veldig forståelig for alle parter nå.

Men hva skjer egentlig med Chelsea og (dyre) spisser? Føler at det fungerer så sjeldent. Var Diego Costa den forrige som leverte over en lengre periode?
Det stemmer, savner Costa. Tror det er en god kombo av å hente spillere som er over toppen(Torres), ikke passer spillestil(Werner, Lukaku, Torres m.m.) og ikke fra øverste hylle(Morata).


I tillegg så er #9 cursed...

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lolzalot skrev: søn aug 07, 2022 2:05 pm
ElGuaje skrev: søn aug 07, 2022 1:55 pm Synd å se at Werner aldri fungerte 100%, hadde troen på han, men overgangen virker veldig forståelig for alle parter nå.

Men hva skjer egentlig med Chelsea og (dyre) spisser? Føler at det fungerer så sjeldent. Var Diego Costa den forrige som leverte over en lengre periode?
Det stemmer, savner Costa. Tror det er en god kombo av å hente spillere som er over toppen(Torres), ikke passer spillestil(Werner, Lukaku, Torres m.m.) og ikke fra øverste hylle(Morata).


I tillegg så er #9 cursed...
Vi har vel en historie for å velge ut spisser som ikke er sterk nok i hodet til å takle presset. Drogba og Costa er to spisser som bare gir en stor F i dette. Derfor lykkes de bedre enn svake hoder som Torres, Lukaku, Werner.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Nøyer man seg med at Sterling og Broja skal erstatte Lukaku og Werner i troppen?

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Det er for enkelt å si «svake hoder» om f.eks. Werner. Han har aldri vært en alenespiss, så å tro at han på magisk vis skulle bli det viser bare hvor elendig Marina & co har drevet klubben de siste fem sesongene. Werner var alltid best med Poulsen eller Schick ved siden av seg i et partnerskap. Skulle han fungert måtte vi spilt 442, 4222 eller 352 med f.eks. Giroud som makkeren hans.

Kjøpet av Havertz fremstår jo også bare mer og mer som et kjøp fordi han var tilgjengelig, ikke fordi han var en spiller som kunne passe inn i laget vårt. Ingen visste eller vet hvilken posisjon som var/er hans beste. I tillegg er kjøpet merkelig når man allerede har Mount som er en tier og nettopp har kjøpt Ziyech, en venstrefotet høyreving som også liker å trekke inn i tierrommet.

Troppen vår er et Frankensteins monster.
Sist redigert av Trolljegeren den søn aug 07, 2022 2:37 pm, redigert 1 gang totalt.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

GatlingGun skrev: søn aug 07, 2022 2:12 pm
Lolzalot skrev: søn aug 07, 2022 2:05 pm
ElGuaje skrev: søn aug 07, 2022 1:55 pm Synd å se at Werner aldri fungerte 100%, hadde troen på han, men overgangen virker veldig forståelig for alle parter nå.

Men hva skjer egentlig med Chelsea og (dyre) spisser? Føler at det fungerer så sjeldent. Var Diego Costa den forrige som leverte over en lengre periode?
Det stemmer, savner Costa. Tror det er en god kombo av å hente spillere som er over toppen(Torres), ikke passer spillestil(Werner, Lukaku, Torres m.m.) og ikke fra øverste hylle(Morata).


I tillegg så er #9 cursed...
Vi har vel en historie for å velge ut spisser som ikke er sterk nok i hodet til å takle presset. Drogba og Costa er to spisser som bare gir en stor F i dette. Derfor lykkes de bedre enn svake hoder som Torres, Lukaku, Werner.
Det også...

For øvrig tror jeg ikke det er lenge til Pedro Neto for sin store transfer. Hadde nok blitt allerede i år om de ikke var for skaden

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Trekker alt tilbake. Om United kan betale £55m for midtstopperversjonen av Peter Dinklage så er det ok å betale £120m for Fofana.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Inbetweener skrev: lør aug 06, 2022 1:30 pm
Frenkie vil toppe det hele. Kanskje tilfredsstiller han ikke et umiddelbart behov, men fortell meg når en spiller av hans kaliber dukker opp for salg og vi ser ut til å være favoritter.
Jeg kan ikke komme på noen kjøp dere har gjort annet enn Shevchenko i 2006 som har hatt den samme kombinasjonen av hvor høyt de blir ansett i fotballverden, at de er i en toppklubb, samt at toppklubben (under normale omstendigheter) absolutt ikke vil selge denne spilleren.

Det er mange som fyller to av tre kriterier. Lukaku kan sies å score høyt på to , men han var i Inter. Hvis han hadde vært i Barcelona, Bayern, Real Madrid, PSG, Manchester City eller Liverpool og akkurat kommet fra en sesong med 34 målpoeng på under 2900 minutter i LL/BL/L1/PL så hadde han naturligvis aldri blitt solgt til Chelsea.

Sterling scorer også høyt på to av de tre kriteriene, men der var jo signalene klare om at Manchester City var interesserte i å selge, dere hadde jo ikke fått kjøpt Foden eller De Bruyne.


Frenkie de Jong er en spiller som jeg ikke ser at Xavi og Barcelona selger med mindre de absolutt må (grunnet det COVID-påvirkede lønnstaket). Jeg tror det ender med at han blir i Barcelona, og at de finner en annen løsning, men det ville jo vært en syk signering for både Chelsea og Manchester United, som de aldri hadde hatt sjans på i en normal sommer uten å betale en voldsom overpris.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


🙊

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

chelsea8 skrev: søn aug 07, 2022 8:20 pm
🙊
Digg å slippe dette tullet hele tiden igjen...

Rory-r

Legg inn av Rory-r »

Til de som ikke fikk sett kampen i helga: Ja, åpningskampen mot Everton var ikke mye imponerende. Men, det er sesongens første kamp - vi kommer til å spille oss i form over de neste ukene, laget har ennå mange spillere som er på vei ut og vi har garantert flere på vei inn - og vi spilte en boogeykamp borte mot Everton. Etter at kampen har lagt seg litt så tenker jeg det ikke var så ille, men jeg tror vi alle forventer at spillet sitter bedre i de kommende ukene.

Synes Mount og Havertz hadde veldig dårlige arbeidsforhold, der de åpenbart skulle ligge høyt og litt bredt på banen. De hadde verken rom eller særlig mange oppspill med ball og begge så veldig frustrerte ut når de ble byttet ut. Jeg synes egentlig ikke det var deres feil. Midtbanen og særlig våre to vingbacker hadde ikke noen god dag på jobb og hele laget led under deres mangel på kontroll av ballen og utrolig trege overgangsspill.

Jorginho og Kante; jeg elsker de hver for seg, men jeg kommer ikke utenom at jeg alltid ønsker meg Kovacic inn i laget (så lenge Kovacic, Jorginho og Kante er midtbanespillerne vi har). Ser mange ønsker at vi kjøper en midtbanespiller som kan drible av en mann eller to og ha et kreativt tilsnitt. Kovacic er det nærmeste vi kommer den spilleren. Fatter ikke hvorfor han ikke starter.

Som nevnt, jeg mener angrepstrioen vår led stort under at vingbackene hadde en dårlig dag på jobben. Chilwell kan jeg forstå ikke var helt påskrudd etter det lange skadeavbrekket. Han var langt fra så angrepsvillig som han var vanligvis har vært, og han slet litt pasningsspillet. Han er nok ikke helt klar, men på god vei. James synes jeg brukte ALTFOR lang tid med ballen i overgangssituasjoner, spilte ofte opp på feilvendte oppdekte spillere i stedet for spillere på løp og hadde mye dårlig avleveringer på dødballer. Han fikk jo ta omtrent 60-70 cornere i den kampen + noen frispark og kvaliteten var ikke der hvor den pleier å være. Men, det er Reece James så vi vet alle at han er på track om kort tid.

KK synes jeg var bra og hadde mange gode involveringer. Cucurella imponerte meg og hvis ChillyB trenger mer tid til å spille seg i form så er jeg ikke i tvil om at Cucurella kan fylle inn på den plassen med bravur.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Lew_Ashby skrev: søn aug 07, 2022 3:58 pm Trekker alt tilbake. Om United kan betale £55m for midtstopperversjonen av Peter Dinklage så er det ok å betale £120m for Fofana.
Helt enig. Ble skikkelig bosset i luftrommet av samtlige Brighton-spillere. Det skaper så mange farlige situasjoner med nedfallsfrukten fra de duellene som tapes. Jeg ser United-fansen skriver mye om McTominay, Fred, Dalot, Bruno, Sancho og Rashford sine elendige prestasjoner, men verst av alle var Lisandro Martinez. Han så helt grusom ut. Bare dommer som redder han fra å lage et klønete straffespark på stillingen 0-2.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Alonso og Werner veldig nære overgang til hhv Barcelona og Leipzig. Ryktes om pris på ca £8m og £28m. Vet ikke hvordan Leipzig-dealen evt blir, men Werner må jo gå veldig ned i lønn, et kompenseres på en eller annen måte fra Chelsea. Leizig null sjanse til å betale engang 2/3 av lønnen hans.

Uansett viktig å få inn midler og kutte lønnsposten. Vet ikke nøyaktig hvordan den nye regelen om lønn- transfer og agenthonorarer på maks 70% av inntekten kommer til å fungere i praksis, men det er uansett viktig å få ut spillere på høy lønn som ikke bidrar.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Lew_Ashby skrev: man aug 08, 2022 9:35 am Alonso og Werner veldig nære overgang til hhv Barcelona og Leipzig. Ryktes om pris på ca £8m og £28m. Vet ikke hvordan Leipzig-dealen evt blir, men Werner må jo gå veldig ned i lønn, et kompenseres på en eller annen måte fra Chelsea. Leizig null sjanse til å betale engang 2/3 av lønnen hans.

Uansett viktig å få inn midler og kutte lønnsposten. Vet ikke nøyaktig hvordan den nye regelen om lønn- transfer og agenthonorarer på maks 70% av inntekten kommer til å fungere i praksis, men det er uansett viktig å få ut spillere på høy lønn som ikke bidrar.
Ble nevnt av Matt Law og div. andre at han var villig til å gå ned i lønn for å få til overgangen

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: man aug 08, 2022 9:35 am Alonso og Werner veldig nære overgang til hhv Barcelona og Leipzig. Ryktes om pris på ca £8m og £28m. Vet ikke hvordan Leipzig-dealen evt blir, men Werner må jo gå veldig ned i lønn, et kompenseres på en eller annen måte fra Chelsea. Leizig null sjanse til å betale engang 2/3 av lønnen hans.

Uansett viktig å få inn midler og kutte lønnsposten. Vet ikke nøyaktig hvordan den nye regelen om lønn- transfer og agenthonorarer på maks 70% av inntekten kommer til å fungere i praksis, men det er uansett viktig å få ut spillere på høy lønn som ikke bidrar.
Deriblant CHO, som jo har en helt sinnsvak lønn i forhold til hans rolle i laget.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

GatlingGun skrev: man aug 08, 2022 10:18 am Deriblant CHO, som jo har en helt sinnsvak lønn i forhold til hans rolle i laget.
Stemmer det, glemte CHO. Et utlån til Southampton hvor de betaler en del av lønnen hans hadde vært perfekt. Jeg er egentlig der med CHO at jeg ikke blir veldig lei meg for et salg heller, men ønsker å se ham en hel sesong som fast starter på sin favorittposisjon før vi gir helt slipp på ham.

Wellé

Legg inn av Wellé »

GatlingGun skrev: man aug 08, 2022 10:18 am
Lew_Ashby skrev: man aug 08, 2022 9:35 am Alonso og Werner veldig nære overgang til hhv Barcelona og Leipzig. Ryktes om pris på ca £8m og £28m. Vet ikke hvordan Leipzig-dealen evt blir, men Werner må jo gå veldig ned i lønn, et kompenseres på en eller annen måte fra Chelsea. Leizig null sjanse til å betale engang 2/3 av lønnen hans.

Uansett viktig å få inn midler og kutte lønnsposten. Vet ikke nøyaktig hvordan den nye regelen om lønn- transfer og agenthonorarer på maks 70% av inntekten kommer til å fungere i praksis, men det er uansett viktig å få ut spillere på høy lønn som ikke bidrar.
Deriblant CHO, som jo har en helt sinnsvak lønn i forhold til hans rolle i laget.
Hadde gjerne tatt CHO til Arsenal, forutsatt en liten nedgang i lønn. Tror han fort eksploderer i en klubb han får fast spilletid over tid. Meget spennende underliggende tall og man kan se at han er en spiller med mye fotball i seg. Jeg husker aldri helt ønskelisten min, men han er på tredje eller fjerdeplass på vingplass, bak Neto og Olise. Mener det var en tredje spiller som jeg også hadde lyst på, men som jeg ikke kommer på. Har ikke med urealistiske alternativer som Leao som nok blir altfor dyr, men har CHO over en spiller som Diaby i BL.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Lew_Ashby skrev: man aug 08, 2022 10:25 am
Et utlån til Southampton hvor de betaler en del av lønnen hans hadde vært perfekt.
Et Premier League-utlån hadde vært ideelt for CHO. Det er ikke en spiller som har hatt den utviklingen vi hadde håpet på, men det er vanskelig å forutsi hva som kan skje med fast spilletid og tillit. Det han har vist i Chelsea til nå holder ikke for å forsvare lønna eller å kunne konkurrere om en startplass.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Frenkie med sin beste Kovacic-etterligning i gårsdagens generalprøve for Barca mot Pumas:



Spilte en omgang og fikk seg et mål også:

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

En ser på målet hans hvor nivået til dette Pumas UNAM ligger 😊

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Veldig deilig med tre poeng på en bane som i grunn kun har vært sorgen de siste årene. Deler allikevel et par tanker jeg sitter igjen med etter kampen.

Jeg synes vi så direkte tunge og treige ut. Unfit, rett og slett. Vet ikke om det er en bevisst formkurve planlagt av Tuchel eller om vi merker en laber pre-season. Med unntak av Sterling så ingen ut til å ha det lille ekstra man trenger for å gjøre en forskjell. Ikke veldig oppløftende at Koulibaly, som ellers hadde en bra kamp, må ut med krampe etter 75 minutter i en særdeles rolig kamp for hans del.

Cucurella blir helt spinnvill i blå drakt. Et av de bedre innhoppene jeg har sett av en debutant. Minner litt om Kova sitt innhopp mot Arsenal i første sesong. Pasningene zappet over gresset med ekstrem presisjon og han så sylskarp ut fysisk. Han er en bedre spiller enn Chilwell (som dog har andre områder han kanskje er bedre på), så det blir veldig spennende hvordan Tuchel løser dette.

Utover dette lider vi av formasjonen vår. Med tre stoppere og to seksere har vi fem spillere på banen primært dedikert til defensive arbeidsoppgaver. Mot samme type motstander vil City og Liverpool ha tre spillere til samme jobb. Jeg er helt bombesikker på at hvem enn vi henter vil slite hos oss. Vi skaper alt, altfor lite.

Og som om ikke formasjonen vingeklipper oss så flytter vi ballen med sneglefart fra egen boks til motstanderens. Med tre stoppere og to dype midtbanespillere er det for få mann foran ballen og selv Fabregas i sin prime ville fått det tøft med å skape på løpende bånd. Dette må Tuchel få på plass, spesielt med tanke på pengeforbruket vårt. Fra et fotballromantisk ståsted er vi dørgende kjedelig å se på.

Men alt er ikke doom and gloom. Vi er et veldig solid lag og blir vanskelige å slå denne sesongen. Om det skulle bli Fofana, som er en ordentlig lock down stopper så blir vi enda verre å score mot. Men jeg vil jo ha litt action også da. Det må gå an å ofre litt defensiv trygghet for mer pondus og fart.

Utover dette håper jeg De Jong blir ledig og er villig til å forlate Barcelona/komme til oss. For en spiller. Om vi sparer et eventuelt De Jong-kjøp fordi vi skal kjøpe varesjaueren Rice neste sommer blir jeg paff.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

£25.5m + add ons (visstnok). Helt ok pris, og en solid kostnad fjernes fra regnskapene våre.


chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Totalt sett er det en grei avtale for alle parter. Jeg ser ikke på Werner som en fiasko i Chelsea, selv om det har vært for få mål sammenlignet med det vi forventet oss. Det henger igjen sammen med en rekke andre faktorer.





Alonso + £50m - £60m burde være et greit tilbud for De Jong.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

chelsea8 skrev: man aug 08, 2022 12:14 pm Jeg ser ikke på Werner som en fiasko i Chelsea
*CL vinner Timo Werner. Det kan argumenteres for at vi ikke hadde vunnet CL uten ham. Startet 6 av 7 kamper i utslagsrundene, og scoret det viktige 1-0-målet mot Real Madrid på Stamford. Forarbeidet og assisten mot AM i 8-dels også viktig. Mange ler av dette - men løpet på finalescoringen viser noe av det viktige Werner gjør bringer til et fotballag. Det målet hadde ikke blitt scoret om ikke Werner sitt løp hadde åpnet opp forsvaret for Havertz. Evnen og viljen til å strekke forsvarsspillere ut av posisjon med kontinuerlig bevegelse er ekstremt undervurdert, og gjør at Werner alltid vil kunne tilføre et fotballag noe viktig.

Det begynner faktisk å se ut til at både FDJ og Fofana kan skje nå. Det vil i så fall være en helt latterlig overgangssommer for Chelsea. En av tidenes mest aktive vinduer, og selv om vi visste at nye eiere ønsket å vise muskler, så hadde jeg aldri trodd på noe som dette. Anser det som under 50% at begge de to siste målene kommer, men om det skulle skje så har vi brukt mer penger enn man kunne drømme om (ca overgangssum):

FDJ - £70m
Fofana - £80m
Cucurella - £62m
Sterling - £50m
Koulibaly - £33m
Carney - £15m
Slonina - £15m
Dibling - £1,5m
Mheuka - £0,5m
Sturge - (ukjent)
Beach - (ukjent)
Hutchinson - gratis

Det er jo massivt mtp at vi enda ikke har noen signifikante spillersalg. Werner og Alonso for tilsammen ca £33-35m skjer sikkert snart, i tillegg til at lønnspostene til Christensen, Rudiger, Drinkwater, Lukaku (delvis) er borte.
Sist redigert av Lew_Ashby den man aug 08, 2022 12:45 pm, redigert 1 gang totalt.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Rimelig offensiv strategi Barcelona nå virker å innta mot De Jong. Hvordan han kan ha noen som helst lyst til å forbli der er forbi meg, men det er vel det mytiske med Barcelona, I guess.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Inbetweener skrev: man aug 08, 2022 11:43 am Utover dette håper jeg De Jong blir ledig og er villig til å forlate Barcelona/komme til oss. For en spiller. Om vi sparer et eventuelt De Jong-kjøp fordi vi skal kjøpe varesjaueren Rice neste sommer blir jeg paff.

Minner meg om tankegangen til Real Madrid når de solgte Makelele. Eller ManU når de gravde dypt i pengepungen for å hente "premiumen" Pogba istedenfor den "billigere, men primitive Kante".

Problemene ManU har hatt etter at de kjøpte Pogba er de samme problemene vi vil få hvis vi henter de Jong. Det finnes opplagt en teknisk svært begavet spiller der, med en utmerket pasningsfot, men for å få ut dette potensialet må hele midtbanen tilpasses denne spillerens styrker og svakheter. Det innebærer - ironisk nok - at det må være en Kante-type der (sml. Pogbas langt bedre prestasjoner for Frankrike eller Juve).

Hvis vi henter Rice kan vi spille med han sentralt og Mount / Kova / Gallagher som 8ere. Vi kan spille med samme formasjon med de Jong istedenfor en av Mount / Kova / Gallagher, men jeg er overbevist om at det ikke vil gjøre oss sterkere. I alle fall ikke en forsterkning som er verdt å bruke milliardbeløp på og trolig miste en yngre cobham-stjerne (som jeg tror vil lykkes mye bedre i PL).

Mount / Kova / Gallagher har en "motor" som de Jong ikke har og de er langt mer "toveis". Det er disse egenskapene som har fått Tuchels dynamiske og hardtarbeidende lagenhet til å fungere optimalt og vi trenger ikke en ny spiller som gjør at vi må gjøre komprisser (Lukaku).

Jeg har sett mer av de Jong de siste dagene og jeg blir egentlig bare mer negativ. En av våre største utfordringer pt. er at vi har to glimrende sentrale midtbanespillere, som kan bidra godt offensivt, i Kova og Gallagher, men de passer ikke inn i formasjonen. Nøkkelen til å få de inn i formasjonen er en 6er som gjør at vi kan spille i samme formasjon også når Kante må hvile, eller til neste år hvis Kante forsvinner.

Jeg er forøvrig av den oppfatning at de Jong er en smule oppskrytt. Han har ikke blitt den spilleren jeg trodde han skulle bli når han herjet i Ajax og han passer definitivt bedre inn i La Liga enn PL. Vi må også ha i bakhodet at dette er et barca-lag som ble slått ut i gruppespillet i CL i fjor og var et "hav" på Real i la liga (Et real-lag som vi burde slått ut av CL). Realiteten er at dette er en spiller fra et dårligere lag, fra en dårligere liga og som heller ikke har "herjet" der selv om han passer langt bedre inn i måten Barca spiller på enn måten Chelsea spiller på. Jeg ser at Jolla har skrevet at dette kan bli en sjelden overgang for Chelsea. Det er jeg svært uenig i. Vi kjøpte en topp spiller fra en topp klubb senest ved Sterling, men spilleren og klubben vi snakker om her er ikke på det nivået.

I bunn og grunn er dette en veldig typisk ManU-signering (Pogva v2) og jeg håper vi ikke har blitt den klubben som til en hver tid skal ha det største "navnet" som er tilgjengelig, uavhengig av hva laget egentlig trenger. Vi har kanskje eiere med samme nasjonalitet som ManU nå, men planen var vel å være smarte i overgangsmarkedet...

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: man aug 08, 2022 12:22 pm Det begynner faktisk å se ut til at både FDJ og Fofana kan skje nå. Det vil i så fall være en helt latterlig overgangssommer for Chelsea. En av tidenes mest aktive vinduer, og selv om vi visste at nye eiere ønsket å vise muskler, så hadde jeg aldri trodd på noe som dette. Anser det som under 50% at begge de to siste målene kommer, men om det skulle skje så har vi brukt mer penger enn man kunne drømme om (ca overgangssum):

FDJ - £70m
Fofana - £80m
Cucurella - £62m
Sterling - £50m
Koulibaly - £33m
Carney - £15m
Slonina - £15m
Dibling - £1,5m
Mheuka - £0,5m
Sturge - (ukjent)
Beach - (ukjent)
Hutchinson - gratis

Det er jo massivt mtp at vi enda ikke har noen signifikante spillersalg. Werner og Alonso for tilsammen ca £33-35m skjer sikkert snart, i tillegg til at lønnspostene til Christensen, Rudiger, Drinkwater, Lukaku (delvis) er borte.
I tillegg ser det ut til at det jobbes seriøst med å få i land en overgang med Inter om Casadei i sjiktet £18-20m. Sett veldig lite av spilleren, men så litt stor, tung og keitete ut da han debuterte for Inter mot Lugano.
Sist redigert av Lew_Ashby den man aug 08, 2022 12:56 pm, redigert 2 ganger totalt.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Men dette liker jeg:



La oss "luske i buskene", men uten å gi bud så lenge overgangsvinduet varer. Barca har satt seg i en så håpløs situasjon at dette blir morsomt å følge videre. Kan vi få se søksmål mot de Jong samtidig som at de ikke får registrere nye spillere?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»