Liverpool Football Club - Klubbtråd

Svar
lund

Re: Liverpool Football Club - Klubbtråd

Legg inn av lund »

Knaxern skrev: søn mai 15, 2022 2:22 pm
lund skrev: søn mai 15, 2022 2:19 pm Hadde uansett ikke spilt noen rolle med syv mål å ta inn. Eneste håpet er at City mister poeng i begge kampene, noe som er mildt sagt tvilsomt.
Ganske sikker på at man tar igjen målforskjellen om Man City går på tap i dag.
Hadde kanskje vært mer optimistisk om det ikke var for gårsdagen. Å miste Van Dijk og Salah og en utslitt Diaz gjør at vi sannsynligvis slipper til flere sjanser og skaper færre selv. Dog ikke helt urealistisk at West Ham kan få til noe i dag.

eppaen

Legg inn av eppaen »

De prøvde hvert fall.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Illuminati og staten er på jakt etter meg nå som jeg har avslørt at sort magi fungerer.

På den annen side, jeg er veldig.. sliten.. Zzz

Saliph

Legg inn av Saliph »

Hvis dere vinner kvadrupelen så skal jeg gå fra Grünerløkka til Nydalen.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Saliph skrev: søn mai 15, 2022 7:19 pm Hvis dere vinner kvadrupelen så skal jeg gå fra Grünerløkka til Nydalen.
Skikkelig langtur det..

Saliph

Legg inn av Saliph »

Rensenbrink82 skrev: søn mai 15, 2022 7:35 pm
Saliph skrev: søn mai 15, 2022 7:19 pm Hvis dere vinner kvadrupelen så skal jeg gå fra Grünerløkka til Nydalen.
Skikkelig langtur det..
Jeg bor i en annen by et godt stykke unna, så det blir jo en ganske lang kjøretur.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Det Sailf ikke nevner er at han skal gå i Liverpool-drakt og som en vaskeekte full kit wanker.

Saliph

Legg inn av Saliph »

TerryMcDermott skrev: søn mai 15, 2022 7:38 pm --- Det Sailf ikke nevner er at han skal gå i Liverpool-drakt og som en vaskeekte full kit wanker.
Jeg kan strekke meg til Pool-drakt (og jeg skal dokumentere med bilder her), men full kit wanker.. da måtte det vært tidligere i sesongen, og kvadrupelen måtte fremdeles vært veldig usannsynlig.

Jeg gjør det hvis dere vinner den neste år.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »


SirJames

Legg inn av SirJames »

Hvis vi gjør jobben mot Soton og Wolves, bør Eldon be Herren svinge sitt rettferdige sverd så kraftig at Gerrards disipler leverer et mirakel i siste serierunde. Feks ved å utligne på et straffespark etter 90+6 som følge av en Rodri-hands.....

Bedre poetic justice enn det er det umulig å finne.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Når Klopp legger opp så er det viktig at vi vurderer alle alternativer:
Bilde

The Kwames

Legg inn av The Kwames »

Denne tåler vi ..faen så hærlig det må være for Tsimikas
--


The Kwames or Sofondas..never mind

Legendag

Legg inn av Legendag »

Ethvert lag i ligaen som får Liverpool på besøk:


Knaxern

Legg inn av Knaxern »


silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

@Saliph som har fått ansvaret for å sette opp kampene i år ass. Vi må stille med c-laget som består av en pensjonist og to karer under seksuell lavalder på midtbanen kun noen få timer etter en knallhard finale. Villa må ut og krige mot neandertalere på torsdag kveld før de så skal spille borte mot City på søndag, et Citylag som har vært på badeferie i en uke. Fette fantastisk.

Saliph

Legg inn av Saliph »

silkyglenjohnson skrev: tir mai 17, 2022 8:40 pm @Saliph som har fått ansvaret for å sette opp kampene i år ass. Vi må stille med c-laget som består av en pensjonist og to karer under seksuell lavalder på midtbanen kun noen få timer etter en knallhard finale. Villa må ut og krige mot neandertalere på torsdag kveld før de så skal spille borte mot City på søndag, et Citylag som har vært på badeferie i en uke. Fette fantastisk.
❤️

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

silkyglenjohnson skrev: tir mai 17, 2022 8:40 pm @Saliph som har fått ansvaret for å sette opp kampene i år ass. Vi må stille med c-laget som består av en pensjonist og to karer under seksuell lavalder på midtbanen kun noen få timer etter en knallhard finale. Villa må ut og krige mot neandertalere på torsdag kveld før de så skal spille borte mot City på søndag, et Citylag som har vært på badeferie i en uke. Fette fantastisk.
Gjør ingenting når vi har Jesus på vår side.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Ezri Konsa ut med kneskade så da blir det enda deiligere når City blir knust av reservene til Villa på søndag.

Går rykter om at Gerrard har kjøpt inn en hel kasse med bananer for å ta seg en velfortjent karbohydrat boost før bananskallene tilfeldigvis dukker opp rundt Citybussen, i citygarderoben og selvfølgelig nøye plassert rundt på banen. Spesielt rundt nummer 17.

Ya-Hoo!

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

silkyglenjohnson skrev: tir mai 17, 2022 8:40 pmet Citylag som har vært på badeferie i en uke.
Håper de har så mye sand i rumpesprekken at friksjonen gir dem gnagsår når de løper.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Eldon skrev: ons mai 18, 2022 6:29 pm
silkyglenjohnson skrev: tir mai 17, 2022 8:40 pmet Citylag som har vært på badeferie i en uke.
Håper de har så mye sand i rumpesprekken at friksjonen gir dem gnagsår når de løper.
Snakker Demses av egen erfaring?

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

SirJames skrev: ons mai 18, 2022 7:45 pm
Eldon skrev: ons mai 18, 2022 6:29 pm
silkyglenjohnson skrev: tir mai 17, 2022 8:40 pmet Citylag som har vært på badeferie i en uke.
Håper de har så mye sand i rumpesprekken at friksjonen gir dem gnagsår når de løper.
Snakker Demses av egen erfaring?
Eldon kjører strictly tanga når han svinger sverdet sitt på playaen i Mallorca.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

SirJames skrev: ons mai 18, 2022 7:45 pm Snakker Demses av egen erfaring?
Jeg vil ha ha meg frabedt spørcmaal av slik intim natur.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Eldon skrev: ons mai 18, 2022 9:32 pm
SirJames skrev: ons mai 18, 2022 7:45 pm Snakker Demses av egen erfaring?
Jeg vil ha ha meg frabedt spørcmaal av slik intim natur.
Tolker det som et "ja".

Yesil

Legg inn av Yesil »



West Ham, Leicester og returkampen mot Inter.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Yesil skrev: tor mai 19, 2022 8:27 am

West Ham, Leicester og returkampen mot Inter.
I verste fall kan det altså bli 5 av 63.

Som i seg selv er såpass spinnville tall at man må innta 3 kg fleinsopp for å ha en sjanse til å begripe det.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

SirJames skrev: tor mai 19, 2022 12:36 pm man må innta 3 kg fleinsopp for å ha en sjanse til å begripe det.
Tolker dette som en utfordring?

SirJames

Legg inn av SirJames »

Faquarl skrev: tor mai 19, 2022 1:21 pm
SirJames skrev: tor mai 19, 2022 12:36 pm man må innta 3 kg fleinsopp for å ha en sjanse til å begripe det.
Tolker dette som en utfordring?
Kjør på.

Rapporter gjerne tilstand underveis i denne tråden.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

SirJames skrev: tor mai 19, 2022 1:23 pm Rapporter gjerne tilstand underveis i denne tråden.
Tror egentlig ikke jeg trenger flein da jeg har bedrevet sort magi i kamptrådene våre og City sine de to siste ukene og sitter med en småpen 100% uttelling så langt.

Kortenes tale er klare nok, to stjernetegn i retrograde mot seier på løvenes dag søndag 22. mai til ess mot Real Madrids manglende Chi uten Ramos sin onde chakra magi så går vi på ski med to til ti.

Du har en kald en i fremtiden din forøvrig.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Superleague:

Bilde

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»