Liverpool Football Club - Klubbtråd

Svar
Faquarl

Re: Liverpool Football Club - Klubbtråd

Legg inn av Faquarl »

milanB skrev: ons mai 04, 2022 11:58 pm Ramos var uheldig, det mener jeg…..
8-)

Larsærn

Legg inn av Larsærn »

Godt å slippe City. Er ikke særlig imponert over gjenvinningsspillet til Real så tror vi kommer til å dominere den kampen. Men så er de veldig gode med ball og har en egen evne til å score utav ingenting, så skummelt blir det uansett!

Tormund

Legg inn av Tormund »

Så deilig at det ble Real Madrid i finalen, Salah-mål og revansj lukter incoming lang vei her.

Champis

Legg inn av Champis »

silkyglenjohnson skrev: ons mai 04, 2022 11:51 pm Dette var jo fette nice. Best tenkelige utfall med 120 intense minutter på City og Real videre. Vi taper jo sjå klabert finalen, men greit at vi slipper å ryke mot City både i ligaen og CL.

Har akkurat satt 2000 kr på Liverpool til 2,00 i odds på Nordicbet. Bare å løpe og kjøpe før den synker, helt spinnvill odds! Hadde spilt Liverpool til 1,60 også.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Tormund skrev: tor mai 05, 2022 12:50 am Så deilig at det ble Real Madrid i finalen, Salah-mål og revansj lukter incoming lang vei her.
Da hadde knaxern rablet fullstendig, så vi får håpe at det er noen andre som avgjør.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Real-spillerne med 14 på t-skjortene....håper alle også tar på pokalen på veien ut før finalen.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Yesil skrev: tor mai 05, 2022 6:35 am
Tormund skrev: tor mai 05, 2022 12:50 am Så deilig at det ble Real Madrid i finalen, Salah-mål og revansj lukter incoming lang vei her.
Da hadde knaxern rablet fullstendig, så vi får håpe at det er noen andre som avgjør.
Håper virkelig vi banker Real skikkelig. Misliker laget sterkt og de har hatt absurd mye uttelling og flyt i CL det siste tiåret. Omtrent alt av straffekonker, sene mål, dommeravgjørelser, etc., har gått deres vei. Spesielt for den siste seieren i 2018 har de en flyt som ikke var langt unna Hellas i 2004.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

KongOlav2 skrev: tor mai 05, 2022 6:56 amdommeravgjørelser
Dømmingen i går var generelt ikke bra, her var åpenbart poenget å ikke vise ut noen, men lista ble umiddelbart satt når Casemiro slapp unna rein saksing på Kevin uten noen straff.

Da kunne plutselig ikke dommer dømme normalt lengre.

Redd det kan bli litt sånn i Paris gitt.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Faquarl skrev: tor mai 05, 2022 8:13 am Dømmingen i går var generelt ikke bra, her var åpenbart poenget å ikke vise ut noen, men lista ble umiddelbart satt når Casemiro slapp unna rein saksing på Kevin uten noen straff.

Da kunne plutselig ikke dommer dømme normalt lengre.

Redd det kan bli litt sånn i Paris gitt.
I går var en ting, men Real har hatt flaks tidligere også. F.eks med utvisningen av Buffon mot Madrid i 2018. Den var helt latterlig.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Faquarl skrev: tor mai 05, 2022 8:13 am
KongOlav2 skrev: tor mai 05, 2022 6:56 amdommeravgjørelser
Dømmingen i går var generelt ikke bra, her var åpenbart poenget å ikke vise ut noen, men lista ble umiddelbart satt når Casemiro slapp unna rein saksing på Kevin uten noen straff.

Da kunne plutselig ikke dommer dømme normalt lengre.

Redd det kan bli litt sånn i Paris gitt.
Jeg synes dømmingen var helt fin. Kunne (burde?) lagt listen noe lavere, men jeg foretrekker høy list i slike kamper. Treffer også på alle nøkkelsituasjoner.

Dommeren i Liverpoolkampen må vel forøvrig være den beste dommeren som finnes for tiden? Store muligheter for at han får finalen, skulle jeg tro.

At Real Madrid har vært ganske oppsiktsvekkende heldige med dømmingen tidligere er jeg enig i. Mange husker f.eks det Ramos gjorde mot Salah, som kanskje skullevært rødt, men det Ramos gjør mot Karius skal jo være klink rødt kort. Ingen verdens tvil i mitt sinn om at det er en bevisst fryktelig, fryktelig stygg albue. Like etterpå er det Karius-show. Altså en helt matchavgjørende situasjon.


Knaxern

Legg inn av Knaxern »


Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Har nektet å kjøpe Nike-skjortene så langt, men den der må jeg ha. Kapitalistene tok meg tilslutt :(

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Dønn strøken!!!

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Knaxern skrev: tor mai 05, 2022 10:56 am
Nydelig😍Forresten noen som vet om de kommer til å fylle opp i nettbutikken med tanke på draktkjøp? Har fryktelig lyst på sesongens bortedrakt, men det ligger ikke noe ute større enn medium...Synes det er merkelig at det har vært slik i ukesvis uten å ha blitt oppdatert.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Totalt strøken :)

SirJames

Legg inn av SirJames »

Yesil skrev: tor mai 05, 2022 6:35 am
Tormund skrev: tor mai 05, 2022 12:50 am Så deilig at det ble Real Madrid i finalen, Salah-mål og revansj lukter incoming lang vei her.
Da hadde knaxern rablet fullstendig, så vi får håpe at det er noen andre som avgjør.
Hadde jo vært poetic justice om nettopp Salah mekket hattrick i finalen.

Er ikke så farlig om det rabler for knaxern, for rablete personer er jo det mest gøyale som finnes 🤪

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Nja,jeg ville hatt hvit hals og hvite ermer. Da ville den vært en perfekt drakt.
Keeperdrakta derimot,den er jo perfekt!

Bilde

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

TerryMcDermott skrev: tor mai 05, 2022 5:55 pm --- Nja,jeg ville hatt hvit hals og hvite ermer. Da ville den vært en perfekt drakt.
Nei Fowler forby. Endelig har vi fått en helt clean og ren drakt uten mikkmakk. La det være sånn fremover. Jo mindre hvitt(med unntak av logo og Liverbirden) jo bedre

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Det er en viss sjanse for at vi kommer til å møte Rangers i Supercupen. Det antar jeg ville gitt brukbar odds ved sesongstart.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Flott om Pep stikker av etter neste sesong.


Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Stakkars mann, han må være lei av at prestasjonene deres ikke får noe oppmerksomhet.


Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Knaxern skrev: søn mai 08, 2022 8:28 pm Stakkars mann, han må være lei av at prestasjonene deres ikke får noe oppmerksomhet.

Verdens beste trener my ass, for en taper han er! Som man reder ligger man, glad for at han føler det slik. Enda bedre at han tar det offentlig, gi meg mer av sånt please!

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Knaxern skrev: søn mai 08, 2022 8:28 pm Stakkars mann, han må være lei av at prestasjonene deres ikke får noe oppmerksomhet.

Dette er bare sutring fra Pep, når han egentlig burde være glad. Ser ut som Xavi har greid å skjerpe Barca litt, så hvis han skal tilbake til Catalonia får han vel nøye seg med Espanol.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

TheOpiate skrev: tor mai 05, 2022 6:52 pm
TerryMcDermott skrev: tor mai 05, 2022 5:55 pm --- Nja,jeg ville hatt hvit hals og hvite ermer. Da ville den vært en perfekt drakt.
Nei Fowler forby. Endelig har vi fått en helt clean og ren drakt uten mikkmakk. La det være sånn fremover. Jo mindre hvitt(med unntak av logo og Liverbirden) jo bedre
--- Det skjønner jeg ikke helt,alle drakter vi hadde i storhetstiden hadde jo dette.
Liker du f eks ikke denne?
https://www.unisportstore.no/fotballdra ... EALw_wcB#/

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Jeg har unnet Unitedfans alt godt nå i det siste og tror jaggu jeg må gjøre det samme med Pep og hans gutter. For en underdog-historie! Ikke rart at han er på gråten etter dagens kamp når ståa er som den er. Rett og slett stort.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Ancelotti har ødelagt Pep helt. Stakkars mann.


Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Nå ble jeg sint

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Fikk nettopp vite at Ruben Dias er ute for sesongen, så da er vi tilbake i vinnersporet. De vinner ingen av de resterende kampene sine fra nå.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

TerryMcDermott skrev: søn mai 08, 2022 8:38 pm
--- Det skjønner jeg ikke helt,alle drakter vi hadde i storhetstiden hadde jo dette.
Liker du f eks ikke denne?
https://www.unisportstore.no/fotballdra ... EALw_wcB#/
Nope absolutt ikke. Jeg valgte ikke Liverpool pga draktene, og hvilke drakter de historisk sett har hatt betyr svært lite. Min smak styres dermed heller ikke av historien, men hva jeg personlig syntes ser bra ut. Disse hvite kravene og ermene har jeg aldri likt spesielt godt, så meget fornøyd med at de er borte på neste års drakt. Dog, det aller verste jeg vet angående drakter er når drakten har en farge og shortsen er hvit. Faen så grelt det er. Drakt og shorts skal helst ha samme farge, eller i det minste bestå av to farger som står godt sammen.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

TheOpiate skrev: søn mai 08, 2022 10:16 pm
TerryMcDermott skrev: søn mai 08, 2022 8:38 pm
--- Det skjønner jeg ikke helt,alle drakter vi hadde i storhetstiden hadde jo dette.
Liker du f eks ikke denne?
https://www.unisportstore.no/fotballdra ... EALw_wcB#/
Nope absolutt ikke. Jeg valgte ikke Liverpool pga draktene, og hvilke drakter de historisk sett har hatt betyr svært lite. Min smak styres dermed heller ikke av historien, men hva jeg personlig syntes ser bra ut. Disse hvite kravene og ermene har jeg aldri likt spesielt godt, så meget fornøyd med at de er borte på neste års drakt. Dog, det aller verste jeg vet angående drakter er når drakten har en farge og shortsen er hvit. Faen så grelt det er. Drakt og shorts skal helst ha samme farge, eller i det minste bestå av to farger som står godt sammen.
--- Ok,fair nok det. Bare rødt blir for dølt for min smak men det viktigste er jo hvordan man gjør det i drakten. Vinner vi f eks FA og/eller CL så blir jo til og med årets drakt en klassiker.
05-drakten var jo helt rød og er en man aldri glemmer.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»