Liverpool Football Club - Klubbtråd

Svar
SirJames

Re: Liverpool Football Club - Klubbtråd

Legg inn av SirJames »

Eldon skrev: ons mai 18, 2022 6:29 pm
silkyglenjohnson skrev: tir mai 17, 2022 8:40 pmet Citylag som har vært på badeferie i en uke.
Håper de har så mye sand i rumpesprekken at friksjonen gir dem gnagsår når de løper.
Snakker Demses av egen erfaring?

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

SirJames skrev: ons mai 18, 2022 7:45 pm
Eldon skrev: ons mai 18, 2022 6:29 pm
silkyglenjohnson skrev: tir mai 17, 2022 8:40 pmet Citylag som har vært på badeferie i en uke.
Håper de har så mye sand i rumpesprekken at friksjonen gir dem gnagsår når de løper.
Snakker Demses av egen erfaring?
Eldon kjører strictly tanga når han svinger sverdet sitt på playaen i Mallorca.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

SirJames skrev: ons mai 18, 2022 7:45 pm Snakker Demses av egen erfaring?
Jeg vil ha ha meg frabedt spørcmaal av slik intim natur.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Eldon skrev: ons mai 18, 2022 9:32 pm
SirJames skrev: ons mai 18, 2022 7:45 pm Snakker Demses av egen erfaring?
Jeg vil ha ha meg frabedt spørcmaal av slik intim natur.
Tolker det som et "ja".

Yesil

Legg inn av Yesil »



West Ham, Leicester og returkampen mot Inter.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Yesil skrev: tor mai 19, 2022 8:27 am

West Ham, Leicester og returkampen mot Inter.
I verste fall kan det altså bli 5 av 63.

Som i seg selv er såpass spinnville tall at man må innta 3 kg fleinsopp for å ha en sjanse til å begripe det.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

SirJames skrev: tor mai 19, 2022 12:36 pm man må innta 3 kg fleinsopp for å ha en sjanse til å begripe det.
Tolker dette som en utfordring?

SirJames

Legg inn av SirJames »

Faquarl skrev: tor mai 19, 2022 1:21 pm
SirJames skrev: tor mai 19, 2022 12:36 pm man må innta 3 kg fleinsopp for å ha en sjanse til å begripe det.
Tolker dette som en utfordring?
Kjør på.

Rapporter gjerne tilstand underveis i denne tråden.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

SirJames skrev: tor mai 19, 2022 1:23 pm Rapporter gjerne tilstand underveis i denne tråden.
Tror egentlig ikke jeg trenger flein da jeg har bedrevet sort magi i kamptrådene våre og City sine de to siste ukene og sitter med en småpen 100% uttelling så langt.

Kortenes tale er klare nok, to stjernetegn i retrograde mot seier på løvenes dag søndag 22. mai til ess mot Real Madrids manglende Chi uten Ramos sin onde chakra magi så går vi på ski med to til ti.

Du har en kald en i fremtiden din forøvrig.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Superleague:

Bilde

Everenga

Legg inn av Everenga »

Det er en veldig interessant tabell.
Spranget fra City/ Liverpool til røkla er jo ikke så overraskende men at de begge ligger over Bayern med sine 10 strake overrasket meg.
I tillegg er Serie A en mye jevnere divisjon enn man først får inntrykk av.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Da skal det være bekreftet at Mbappe blir i PSG etter at de har tilbudt han en søster.

I andre nyheter, så er Salah på vei til Madrid.

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Luker litt Real Madrid bud på Salah eller Mane i sommer nå som både Haaland og Mbappe endte andre steder

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Guarnere skrev: lør mai 21, 2022 9:33 pm Luker litt Real Madrid bud på Salah eller Mane i sommer nå som både Haaland og Mbappe endte andre steder
Salah er den perfekte signeringen for de.

Håper nesten at det skjer, men jeg er jo satan.

Smurfejonny
Innlegg: 316

Legg inn av Smurfejonny »

Salah til Real for en trillebår med penger er perfekt. God spiller forsvinner ut på sitt beste og Liverpool kan forsterke med flere spillere inn til samme pris er nydelig. SAF var enorm på det, selge spillere på topp og få maksimalt betalt for de, for så å hente inn erstattere rimeligere.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Smurfejonny skrev: lør mai 21, 2022 11:23 pm Salah til Real for en trillebår med penger er perfekt. God spiller forsvinner ut på sitt beste og Liverpool kan forsterke med flere spillere inn til samme pris er nydelig. SAF var enorm på det, selge spillere på topp og få maksimalt betalt for de, for så å hente inn erstattere rimeligere.
Enig i dette. Det er jo ikke Brauter og MBapper vi går etter, men heller nye Salaher, Diazer og Manéer.

Diaz kan jo bli hur stor som helst. Litt stang ut i avslutningene foreløpig, men hvis jeg ikke husker helt feil var det jo en viss gnager fra Uruguay som også slet litt i begynnelsen med effektiviteten. Vi vet jo alle hvordan det gikk etterhvert...

Til og med fornavnet har de til felles...

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

SirJames skrev: lør mai 21, 2022 11:30 pm
Smurfejonny skrev: lør mai 21, 2022 11:23 pm Salah til Real for en trillebår med penger er perfekt. God spiller forsvinner ut på sitt beste og Liverpool kan forsterke med flere spillere inn til samme pris er nydelig. SAF var enorm på det, selge spillere på topp og få maksimalt betalt for de, for så å hente inn erstattere rimeligere.
Enig i dette. Det er jo ikke Brauter og MBapper vi går etter, men heller nye Salaher, Diazer og Manéer.

Diaz kan jo bli hur stor som helst. Litt stang ut i avslutningene foreløpig, men hvis jeg ikke husker helt feil var det jo en viss gnager fra Uruguay som også slet litt i begynnelsen med effektiviteten. Vi vet jo alle hvordan det gikk etterhvert...

Til og med fornavnet har de til felles...
.. Darwin Nunez sammenlignes med Suarez :roll:

Vet ikke om det stemmer, for jeg kan ikke noe om fotball. Men jeg har litt lyst på en ordentlig spiss igjen nå som Haaland kommer til å bøtte inn 30 mål for City neste sesong.

Selg Salah og kjøp Nunez og Tchoumeni/Tielemans, flytt Mane over på høyre og se om Elliott eller Gordon kan rotes inn oftere.

Evnt. kjøp en turboving til, men usikker på hvem. Ikke Neymar takk.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Faquarl skrev: lør mai 21, 2022 11:40 pm
.. Darwin Nunez sammenlignes med Suarez :roll:

Bra scoringssnitt på duden, men har ikke sett ett sekund av ham. Targetspiss? Er jo 187 høy..

Larsærn

Legg inn av Larsærn »

SirJames skrev: lør mai 21, 2022 11:47 pm
Faquarl skrev: lør mai 21, 2022 11:40 pm
.. Darwin Nunez sammenlignes med Suarez :roll:

Bra scoringssnitt på duden, men har ikke sett ett sekund av ham. Targetspiss? Er jo 187 høy..
Så du ikke kvartfinalene mot Benfica? Imponerte der.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

SirJames skrev: lør mai 21, 2022 11:47 pm
Faquarl skrev: lør mai 21, 2022 11:40 pm
.. Darwin Nunez sammenlignes med Suarez :roll:

Bra scoringssnitt på duden, men har ikke sett ett sekund av ham. Targetspiss? Er jo 187 høy..
Ikke glem denne da.
Faquarl skrev: lør mai 21, 2022 11:40 pm Vet ikke om det stemmer, for jeg kan ikke noe om fotball.
Men hvis jeg kunne noe om fotball ville jeg sagt han burde passe inn. Kanskje litt dyr, da.

Ikke Kane eller Benz med ryggen mot mål, men masse potensiale til å utvikle seg der. Er både stor og rask. Løper og presser mye. God med ballen i beina.

Men han er altfor høy selvfølgelig, glemte at Liverpool kun kjøper spillere under 180cm. Til tross for at vi skal slå 100 innlegg pr. kamp og har to(tre) av verdens beste innleggsføtter.

Her har vi lite ekstra å hente, gitt.

Sjekk YT for litt vitenskap.

The Kwames

Legg inn av The Kwames »

Tenk! så artigt,1 mill £ eller € i uka,og bestemme over hele klubben,hvis vi hadde signert Mbappe...så langt har det gått i sjeikeland...opps! klubben heter PSG
og vi klager over 200000£ i uka på Salah...nei LFC nå må dere eiere se å splashe ut på de med 1 år igjen av kontrakten...synes nå jeg

The Kwames

SirJames

Legg inn av SirJames »

Larsærn skrev: lør mai 21, 2022 11:51 pm
SirJames skrev: lør mai 21, 2022 11:47 pm
Faquarl skrev: lør mai 21, 2022 11:40 pm
.. Darwin Nunez sammenlignes med Suarez :roll:

Bra scoringssnitt på duden, men har ikke sett ett sekund av ham. Targetspiss? Er jo 187 høy..
Så du ikke kvartfinalene mot Benfica? Imponerte der.
Så bare highlights, noen ganger holder det ikke med 24 timer i døgnet.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Salah ut for 70-80mill£, Nunez og en gratis Dembele inn kunne jo vært noe. Men så var det skadene til Dembele da.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Knaxern skrev: søn mai 22, 2022 1:04 am Salah ut for 70-80mill£, Nunez og en gratis Dembele inn kunne jo vært noe. Men så var det skadene til Dembele da.
Har ikke han syk lønn?

Alt jeg har sett av han er at Barca ønsker å beholde.

Hodor

Legg inn av Hodor »

Knaxern skrev: søn mai 22, 2022 1:04 am Salah ut for 70-80mill£, Nunez og en gratis Dembele inn kunne jo vært noe. Men så var det skadene til Dembele da.
Får man 70-80 mill for Salah er det bare å le hele veien til banken. Med Klopp forundrer det meg ikke om dere greier det

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Faquarl skrev: søn mai 22, 2022 1:16 am Har ikke han syk lønn?

Alt jeg har sett av han er at Barca ønsker å beholde.
210K£ i uken.

Ingen overraskelse at de vil beholde han, fyren er en ekstrem spiller. Er kun skadene som har satt han tilbake de siste årene.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Hodor skrev: søn mai 22, 2022 1:53 am
Knaxern skrev: søn mai 22, 2022 1:04 am Salah ut for 70-80mill£, Nunez og en gratis Dembele inn kunne jo vært noe. Men så var det skadene til Dembele da.
Får man 70-80 mill for Salah er det bare å le hele veien til banken. Med Klopp forundrer det meg ikke om dere greier det
Et slikt tilbud tror og håper jeg Liverpool avviser blankt. I alle fall slik det ser ut nå, hvor Mane sin fremtid er usikker også.

Jeg tror Salah blir med minst én sesong til, nesten uansett hva som skjer. Og så tipper jeg at Mane er den man vil vurdere bud på.

Salah er på et så høyt nivå at klubben sannsynligvis kun vurderer salg dersom budet er idiotisk samtidig som Salah er desperat etter å komme seg bort.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Hamstring på Thiago, krise det der.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Knaxern skrev: søn mai 22, 2022 7:23 pm Hamstring på Thiago, krise det der.
Kan aldri stole på Thiago uansett. Får håpe Fabinho er tilbake, så slipper vi å starte med Milner eller Jones.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»