Liverpool Football Club - Klubbtråd

Svar
Machine_Head

Re: Liverpool Football Club - Klubbtråd

Legg inn av Machine_Head »

Så fantastisk gøy!! KING MO!

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Larsærn skrev: fre jul 01, 2022 10:38 pm Så jo hva som skjedde etter at Salah fikk en skikkelig sommerferie i fjor, han var i sitt livs form når sesongen begynte. Nå får han en lang sommerferie i år også så han kommer nok til å være tilbake på sitt beste.
Lang sommerferie, null VM = Salah med ny scoringsrekord i serien.

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

Aldeles strålende! Da har man nærmest garantert en angrepsrekke bestående av Diaz, Nunez, Salah og Jota de neste to-tre årene, og noen svært lovende ungkalver baki der. Så forlenger man vel med Firmino dersom han godtar klubbens betingelser, tilsvarende Wijnaldum, ellers hentes det ny rakker der når kontrakten utløper neste sommer.

Vi ser vel allerede laget som varer ut Klopps kontraktstid, give or take noen mindre betydningsfulle brikker som naturlig skiftes ut.

johwi68

Legg inn av johwi68 »

Klopp har vel fort tre-fire foretrukne ellevere nå, men jeg vil tro dette er laget neste sesong om alle er friske og i topp shape:

Alisson
Trent - Konate - Virgil - Robbo
Hendo - Fabinho - Thiago
Salah - Nunez - Diaz

De vil nok feie over det meste av motstand, men ville fått litt trøbbel om laget på motsatt banehalvdel var:

Kelleher
Ramsey - Matip - Gomez - Tsimikas
Elliott - Jones - Keita
Jota - Firmino - Carvalho

Mer enn brukbar back-up i alle posisjoner. Så kan Milner være reservekaptein på begge lagene, mens Ox er vannbærer og Kaide Gordon læregutt.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Man får si Julian Ward har greid seg godt i stolen til Edwards.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Herlig. Ser ut til å bli perfekt kombinasjon av fornyelse og kontinuitet framover. Hvem skulle trodd? De vet faktisk hva de driver med i klubben!

Yesil

Legg inn av Yesil »

Jeg tror ikke at vi er ferdighandlet heller. Jeg tror det kommer en stor signering til.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Det jobbes så godt hele tiden. Går nesten bare å venter på at det skal komme en skikkelig fuck-up, men det skjer jo aldri...

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

k9b skrev: lør jul 02, 2022 10:08 am Herlig. Ser ut til å bli perfekt kombinasjon av fornyelse og kontinuitet framover. Hvem skulle trodd? De vet faktisk hva de driver med i klubben!
Ja hvem skulle trodd? Den depresjonen som rider mange er helt utrolig.

Nå er det bare å glede seg til neste sesong. Midt i den skal Salah ha en måneds pause. Han kommer til å være bedre enn noen gang.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Tror også Salah kommer til å være minst like god som før. Kontraktsurr og AFCON er åpenbare utfordringer sist.

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

eppaen skrev: lør jul 02, 2022 7:52 am Man får si Julian Ward har greid seg godt i stolen til Edwards.
Så absolutt, og heller ingen overraskelse. Klubben virker så forbanna veldrevet, at jeg nesten er fristet til å tro at man også vil hevde seg bra den dagen Klopp gir seg.

Det er åpenbart at både Klopp og Edwards har gjort en enorm jobb, men nå må man også for alvor snart anerkjenne hvor fantastisk FSG sitt inntog i klubben har vært. Langsiktig tankegang, prinsippfaste og ambisiøse. Bygget en organisasjon som konkurrerer mot overmakten på absolutt høyeste nivå. Hyll!

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Ministeren skrev: lør jul 02, 2022 1:44 pm
eppaen skrev: lør jul 02, 2022 7:52 am Man får si Julian Ward har greid seg godt i stolen til Edwards.
Så absolutt, og heller ingen overraskelse. Klubben virker så forbanna veldrevet, at jeg nesten er fristet til å tro at man også vil hevde seg bra den dagen Klopp gir seg.

Det er åpenbart at både Klopp og Edwards har gjort en enorm jobb, men nå må man også for alvor snart anerkjenne hvor fantastisk FSG sitt inntog i klubben har vært. Langsiktig tankegang, prinsippfaste og ambisiøse. Bygget en organisasjon som konkurrerer mot overmakten på absolutt høyeste nivå. Hyll!
Sjøl om jeg nok syntes, og synes, det kunne gått fortere i starten, og at Rodgers-feilen drar voldsomt ned, så er det ingen tvil om at FSG har vært gode eiere med litt lengre perspektiv enn en utålmodig supporter. Hylles herfra.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Før Klopp var det jo bare surr.

Brukeravatar
Jaauda
Innlegg: 1917

Legg inn av Jaauda »

WaltonBR skrev: lør jul 02, 2022 4:07 pm Før Klopp var det jo bare surr.
Ansettelsen av Klopp og organisasjonen rundt han har jo vært en stor suksess.
Så blir d spennende hva som skjer når han en gang takker av.
Det er noen skrekkhistorier på hva som skjer mår høyprofilerte managere gir seg.
Jeg håper klubben kommer til å ha kontroll også når han skal erstattes.

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

Nå tar jeg dette litt etter hukommelse, så gjerne arrester meg.

FSG har selvfølgelig ikke vært feilfrie. De har forsøkt å sette opp billettprisene, forsøkt å danne en superliga og gjort feilansettelser, herunder eksempelvis Damien Comolli og muligens også Rodgers. Det virker imidlertid for meg som at man har lært av samtlige feil som er begått, og rettet dem opp fortløpende. Det er mer enn godt nok for meg.

Man må jo kunne si at de har hatt en klar visjon siden de tok over, og så er det også viktig å huske på hva de faktisk tok over. Klubben var vel nærmest på randen av konkurs (overdramatisert for effektens skyld) etter Hicks og Gillette, og foruten om mirakelet i Istanbul var det lite som minnet om en toppklubb rent sportslig.

Med tanke på den klare visjonen de har hatt, sliter jeg med å se at man skulle fått til noe så veldig mye fortere. Stein på stein. Det er ikke sikkert at klubben var så attraktiv for en type Klopp 2010-2015. Man forsøkte først med en klubblegende (Dalglish), før man gikk for et tilsynelatende stort trenertalent (Rodgers). Det endte nesten med gull, før det gikk skeis. Resolutt tok man da grep når gullkalven (Klopp) ble aktuell, og resten er jo en enestående solskinnshistorie.

I tillegg har man altså fått et flunkende nytt treningsanlegg, og stadion utvides stadig (https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... 371963.amp).

Finnes det en mer veldrevet klubb? Jeg kan i alle tilfeller ikke se at min klubb kunne blitt driftet på en bedre måte, og jeg formelig merker bitterheten fra rivaliserende fans. Ikke nok med at Liverpool har verdens beste (og mest selvgode, i deres øyne) fans, men Liverpool er også fasiten på hvordan man skal drifte en fotballklubb på mest sjarmerende og konkurransedyktige måte. Hyll igjen!

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Kan jo ta med at de fikk en topp-5 klubb i veden(potensielt) for loppemarkedpris. Treningsanlegg og stadion er blitt finansiert med klubbens egne inntekter.

Men de har drevet klubben langt bedre enn idiotene Moores og Parry som ikke klarte å maksimere potensiale til klubben. Søppelet G&H er ikke verdt å nevne.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

WaltonBR skrev: lør jul 02, 2022 4:07 pm Før Klopp var det jo bare surr.
Veldig mye tyder jo nå på at det var Rodgers som var en enorm brems. Ettersom organisasjonen Klopp har dratt nytte av faktisk var på plass før ham.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Mye hylling her i aften.

Dog fortjent. Eventyret er vakkert, men hadde vært beyond fantastisk hvis man hadde konkurrert på like vilkår.

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

Knaxern skrev: lør jul 02, 2022 5:08 pm Kan jo ta med at de fikk en topp-5 klubb i veden(potensielt) for loppemarkedpris. Treningsanlegg og stadion er blitt finansiert med klubbens egne inntekter.

Men de har drevet klubben langt bedre enn idiotene Moores og Parry som ikke klarte å maksimere potensiale til klubben. Søppelet G&H er ikke verdt å nevne.
Slik dette innlegget er formulert, samt konteksten etter min skamros, virker det som at du holder dette mot FSG?

Jeg vil da anta at man kjøpte klubben til markedspris den gang, men dersom de gjorde et godt kjøp? Well on you, businessmen!

Samtidig mener jeg jo at det nettopp er god klubbdrift å finansiere stadion og treningsanlegg via inntekter, som seg hør og bør, og som stadig øker. En god eier for meg er ikke den med størst lommebok.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Ministeren skrev: søn jul 03, 2022 7:53 am Samtidig mener jeg jo at det nettopp er god klubbdrift å finansiere stadion og treningsanlegg via inntekter, som seg hør og bør, og som stadig øker. En god eier for meg er ikke den med størst lommebok.
knax ønsker seg egentlig en oligark eller sjeik, men vil ikke ha det fordi menneskerettigheter.

Yesil

Legg inn av Yesil »


tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Yesil skrev: man jul 04, 2022 8:10 am
Leste dette for ett par år siden. Det er i grunnen positivt og litt trist på engang.

«The researchers studied attitudes and behaviors using 936 country-month hate crime observations, 15 million tweets from UK football fans and a survey of more than 8,000 Liverpool fans, all of which showed a massive drop in anti-Muslim prejudice.»

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Så mistenker jeg at det heller ikke stikker så dypt og den dagen Salah drar så stiger tallene igjen...

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

TerryMcDermott skrev: man jul 04, 2022 8:48 am --- Så mistenker jeg at det heller ikke stikker så dypt og den dagen Salah drar så stiger tallene igjen...
Nja, det skal du ikke være så sikker på. Rart med det når holdninger endres.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Kjenner jeg misliker Senegalesere allerede.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

3 av de 4 første kampene blir ikke i løpet av en helg. Mandag, mandag og onsdag er serierunde 2, 3 og 4.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Knaxern skrev: tir jul 05, 2022 6:03 pm 3 av de 4 første kampene blir ikke i løpet av en helg. Mandag, mandag og onsdag er serierunde 2, 3 og 4.
Runde 4 er en lørdag. Runde 5 er onsdag.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Yesil skrev: tir jul 05, 2022 6:24 pm
Knaxern skrev: tir jul 05, 2022 6:03 pm 3 av de 4 første kampene blir ikke i løpet av en helg. Mandag, mandag og onsdag er serierunde 2, 3 og 4.
Runde 4 er en lørdag. Runde 5 er onsdag.
Ja, selvsagt. Skrev feil der. Bournemouth-matchen er mellom Man Utd og Newcastle matchene. Så 3 av 5 der hvor man ikke spiller helg.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Noen som tør å gjette på hvem som vant den årlige løpstesten man alltid kjører i starten av preseason???

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

TheOpiate skrev: ons jul 06, 2022 11:54 pm Noen som tør å gjette på hvem som vant den årlige løpstesten man alltid kjører i starten av preseason???
Gjetter Jota

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»