Liverpool Football Club - Klubbtråd

Svar
TheOpiate

Re: Liverpool Football Club - Klubbtråd

Legg inn av TheOpiate »

Skjer det absolutt null og nada i klubben vår om dagen, med unntak av at store deler av laget er tilbake i oppkjøring?

Faen så kjedelig for øyeblikket....

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TheOpiate skrev: lør jul 09, 2022 8:55 pm Skjer det absolutt null og nada i klubben vår om dagen, med unntak av at store deler av laget er tilbake i oppkjøring?

Faen så kjedelig for øyeblikket....
Ser ut som om Neco har medical hos Forest i morgen. Ny kontrakt til Gomez. Det er da noe?

Ellers klarer jeg meg godt uten det som skjer i Arsenal, Man Utd og Chelsea f.eks.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Joda, og jeg er forsåvidt enig.

Vi har blitt så ekstremt kjedelig bra veldrevet at det nesten blir for mye av det gode...

Yesil

Legg inn av Yesil »

TheOpiate skrev: lør jul 09, 2022 8:55 pm Skjer det absolutt null og nada i klubben vår om dagen, med unntak av at store deler av laget er tilbake i oppkjøring?

Faen så kjedelig for øyeblikket....
Det snakkes stadig om en ny midtbanespiller. Bellingham nevnes hyppig. Ikke av de mest seriøse kildene, men det er da i det minste noe.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Yesil skrev: lør jul 09, 2022 9:25 pm
TheOpiate skrev: lør jul 09, 2022 8:55 pm Skjer det absolutt null og nada i klubben vår om dagen, med unntak av at store deler av laget er tilbake i oppkjøring?

Faen så kjedelig for øyeblikket....
Det snakkes stadig om en ny midtbanespiller. Bellingham nevnes hyppig. Ikke av de mest seriøse kildene, men det er da i det minste noe.
Men det er samtidig null troverdighet for dette vinduet.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Yesil skrev: lør jul 09, 2022 9:25 pm
TheOpiate skrev: lør jul 09, 2022 8:55 pm Skjer det absolutt null og nada i klubben vår om dagen, med unntak av at store deler av laget er tilbake i oppkjøring?

Faen så kjedelig for øyeblikket....
Det snakkes stadig om en ny midtbanespiller. Bellingham nevnes hyppig. Ikke av de mest seriøse kildene, men det er da i det minste noe.
Jeg tror kanskje Klopp aller helst vil hente Bellingham neste sesong, etter en ny sesong som fast inventar hos BD. Midtbanen er knallsterk, og det er spillere der som trenger spilletid for å utvikle seg.
Kan kanskje håpe på en deal a la den man gjorde med Keita?
Om Klopp mener det er veldig viktig å få inn Bellingham. Jeg er ikke helt der.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Yesil skrev: lør jul 09, 2022 9:25 pm Det snakkes stadig om en ny midtbanespiller. Bellingham nevnes hyppig. Ikke av de mest seriøse kildene, men det er da i det minste noe.
Snakkes om Bellingham til neste år.....

Yesil

Legg inn av Yesil »

TheOpiate skrev: lør jul 09, 2022 11:10 pm
Yesil skrev: lør jul 09, 2022 9:25 pm Det snakkes stadig om en ny midtbanespiller. Bellingham nevnes hyppig. Ikke av de mest seriøse kildene, men det er da i det minste noe.
Snakkes om Bellingham til neste år.....
Ja, mest. Litt snakk om denne sesongen også, men mest i form av det minus er inne på. Pre-kontrakt.
Som sagt litt random kilder.

Jeg er litt lunken til Bellingham. Nydelig talent, men jeg er ikke overbevist om at det er verdt summene det spekuleres i.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »


Yesil

Legg inn av Yesil »

TerryMcDermott skrev: tir jul 12, 2022 9:48 am --- Bortedrakta er lansert
https://www.liverpoolfc.com/news/liverp ... -23-season
Jeg ble plutselig veldig svimmel og det renner blod ut av øynene mine.

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Jævelig stygg rett og slett. Nike har ikke gjort noen god jobb her. Forferdelig og psykedelisk.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Yesil skrev: tir jul 12, 2022 9:51 am
TerryMcDermott skrev: tir jul 12, 2022 9:48 am --- Bortedrakta er lansert
https://www.liverpoolfc.com/news/liverp ... -23-season
Jeg ble plutselig veldig svimmel og det renner blod ut av øynene mine.
Kan du ha fått AIDS.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Herlig kok hos Man Utd-guttene nå. Nesten på nivå med '99. På tide at de fikk noe å glede seg over igjen :)

Yesil

Legg inn av Yesil »

TheOpiate skrev: tir jul 12, 2022 8:38 pm Herlig kok hos Man Utd-guttene nå. Nesten på nivå med '99. På tide at de fikk noe å glede seg over igjen :)
Har åpenbart vært enda tyngre tider for den gjengen enn jeg hadde forestilt meg. Helt halleluja der nå.

Men jeg liker det, blir gøyere når alvoret begynner da.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Yesil skrev: tir jul 12, 2022 8:41 pm
Men jeg liker det, blir gøyere når alvoret begynner da.
Få ting som er morsommere enn Man Utd-gutter i medvind :lol:

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Dette er bra greier fra klubben deres:


TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Klopp om Darwin og mulighetene han har framover på banen nå
“As much as we miss Sadio, as much as we miss Divock and Taki, we need to refresh the efforts and the way we play. That always depends on the qualities of the players and they all have different qualities, so what do we do? I have an idea, but I don’t want to say now that we do it like this as I am really open to what the boys offer and from there we go.

”We have a settled formation if you want and everyone knows how it is like this, but now we have some real options to change the dynamics on the pitch and I think that makes sense for us.“

https://theathletic.com/3420037/2022/07 ... ed-article

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Yesil skrev: tir jul 12, 2022 8:41 pm
TheOpiate skrev: tir jul 12, 2022 8:38 pm Herlig kok hos Man Utd-guttene nå. Nesten på nivå med '99. På tide at de fikk noe å glede seg over igjen :)
Har åpenbart vært enda tyngre tider for den gjengen enn jeg hadde forestilt meg. Helt halleluja der nå.

Men jeg liker det, blir gøyere når alvoret begynner da.
Koselig at du og opiate kan krype tilbake hit i trygge omgivelser, etter å ha blitt driti ut alle andre steder. Her er jo alle på deres lag :lol: Her kan man trygt sitte og rive av seg vitser om hvor seriøst vi United-supportere tok denne kampen, og hvordan et friskmeldt United sikkert vinner alt denne sesong, og alle gapskratter

Vi må vel få lov til å tøyse litt. Alle forstår at det var en treningskamp.

Ønsker forresten ikke svar fra deg denne gangen heller, siden du teller år. Det holder i massevis at du tydeligvis leser :lol:
Sist redigert av Retnuh den ons jul 13, 2022 3:26 pm, redigert 2 ganger totalt.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Vi er virkelig ferdige som toppklubb.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Retnuh skrev: ons jul 13, 2022 3:12 pm
Koselig at du og opiate kan krype tilbake hit i trygge omgivelser, etter å ha blitt driti ut alle andre steder.
At det var?

Den setningen fra meg er vel det eneste jeg har skrevet vedrørende kampen. Ikke så jeg den, og ikke bryr jeg meg nevneverdig om denne kampen. Så at jeg ble "driti" ut andre steder er for meg nytt :lol:

Synes det var fornøyelig hvor mye ETH hadde utrettet med Man Utd-stallen mot ett Liverpool som startet preseason flere dager etter Man Utd, stilte med ett langt svakere lag på papiret og som fremstod stinne av trening etter to knallharde økter daglig og hvor flere av spillerne akkurat var tilbake fra ferie og knapt hadde trent med resten av gruppa. Noe annet enn en grei Man Utd-seier var det vel knapt noen i Liverpool-leiren som forventet.

milanB

Legg inn av milanB »

Retnuhfilm måtte inn i denne tråden også… Sjokk at trollet ga fra seg litt avføring gitt…

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »


Jaauda

Legg inn av Jaauda »

TerryMcDermott skrev: tor jul 14, 2022 9:07 am --- Ny deal med SC
https://theathletic.com/news/liverpool- ... 0yQy5doJp/
Hva synes vi om dette da?

Greit å unngå kryptovalutaer som sponsor, men det hadde ikke vært feil å få et nytt navn på brystet.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Jaauda skrev: tor jul 14, 2022 10:08 am
TerryMcDermott skrev: tor jul 14, 2022 9:07 am --- Ny deal med SC
https://theathletic.com/news/liverpool- ... 0yQy5doJp/
Hva synes vi om dette da?

Greit å unngå kryptovalutaer som sponsor, men det hadde ikke vært feil å få et nytt navn på brystet.
Hva enn som gir mest i kassa......

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Jaauda skrev: tor jul 14, 2022 10:08 am
TerryMcDermott skrev: tor jul 14, 2022 9:07 am --- Ny deal med SC
https://theathletic.com/news/liverpool- ... 0yQy5doJp/
Hva synes vi om dette da?

Greit å unngå kryptovalutaer som sponsor, men det hadde ikke vært feil å få et nytt navn på brystet.
Hva er det å synes om dette? Jeg går ut fra at klubben har signert videre med de som betaler mest.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Jaauda skrev: tor jul 14, 2022 10:08 am
TerryMcDermott skrev: tor jul 14, 2022 9:07 am --- Ny deal med SC
https://theathletic.com/news/liverpool- ... 0yQy5doJp/
Hva synes vi om dette da?

Greit å unngå kryptovalutaer som sponsor, men det hadde ikke vært feil å få et nytt navn på brystet.
Synes vi kunne gått helt nye veier, og feks valgt Litago som draktsponsor

Bilde

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Jaauda skrev: tor jul 14, 2022 10:08 am
TerryMcDermott skrev: tor jul 14, 2022 9:07 am --- Ny deal med SC
https://theathletic.com/news/liverpool- ... 0yQy5doJp/
Hva synes vi om dette da?

Greit å unngå kryptovalutaer som sponsor, men det hadde ikke vært feil å få et nytt navn på brystet.
--- Nei,det er klart at det er problematisk mtp at City og Chelsea-fansen mener SC er like ille som å være eid av Saudi.

Yesil

Legg inn av Yesil »


Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Kun RM med en bedre avtale. Bra jobbet.


Jaauda

Legg inn av Jaauda »

TerryMcDermott skrev: tor jul 14, 2022 11:44 am
--- Nei,det er klart at det er problematisk mtp at City og Chelsea-fansen mener SC er like ille som å være eid av Saudi.
Her går jeg bare ut fra at du er ironisk, men SC har vel en del svin på skogen som vi godt kunne vært foruten. Hva andre lags supportere har av vrangforestillinger betyr vel ikke all verden.

Det hadde jo ikke gjort noe om det var et selskap som drev med utvikling av økologisk bærekraftig kreftvaksine som ikke i altfor stor grad var slem mot kreftcellene heller.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»