Liverpool Football Club - Klubbtråd

Svar
Wellé

Re: Liverpool Football Club - Klubbtråd

Legg inn av Wellé »

Odysseen skrev: fre nov 12, 2021 12:08 pm
Sodajr skrev: fre nov 12, 2021 11:47 am
Odysseen skrev: fre nov 12, 2021 10:02 am Hvilke spillere er det dere har som er skadet/usikre til første kamp etter landslagspausen da? Ikke meningen å være vanskelig, har bare ikke oversikt :-)
Elliot, Keita, Firmino, Milner og Gomez
Var da ikke så gærnt det her. Slår oss (Arsenal) fint uten disse.
Fra Machine sitt innlegg trodde jeg det var verre enn det her. Folk her inne har jo klaget side opp og side ned om hvor ræva Firmino har vært så det kan da ikke være en så enorm svekkelse...

De eneste på denne listen som er store tap er vel isåfall Elliot og Keita. Elliot starta jo skarpt og hadde nok fått en del spilletid på midten vil jeg tro med Keita ute og Thiago på vei tilbake fra skade.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TheOpiate skrev: fre nov 12, 2021 12:16 pm
Machine_Head skrev: tor nov 11, 2021 11:04 pm Det er jo virkelig helt perverst hvor mye vi sliter med skader, kan faen ikke tro det.
Kanskje mann rett og slett må ta en kikk på det medisinske støtteapparatet i klubben. Nå husker ikke jeg helt hvor mye skader vi hadde i CL-sesongen, men når vi vant PL så var vel vi det laget med minst skader på viktige spillere i hele ligaen(?). Siden da har skadene rast inn og vi har vel knapt stilt vårt beste mannskap siden.

Etter PL-gullet forsvant følgende personer:

-Andy Massey(head of medical services)
-Richie Partridge(Physio)
-Jose Luis Rodriguez(first-team physiotherapist)
-Philipp Jacobsen(medical rehabilitation and performance manager)

Alle disse har jo selvfølgelig blitt erstattet, men erstattet godt nok?
Den store spekulasjonen er vel om han kompisen man hentet fra BM har en veldig lav list for at spillere er skadet, og en veldig høy list for å slippe de ut på banen igjen. Mener jeg leste en artikkel om dette, som også inneholdt noe av den samme kritikken fra BM fans.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

markantovertak skrev: fre nov 12, 2021 12:57 pm
Den store spekulasjonen er vel om han kompisen man hentet fra BM har en veldig lav list for at spillere er skadet, og en veldig høy list for å slippe de ut på banen igjen. Mener jeg leste en artikkel om dette, som også inneholdt noe av den samme kritikken fra BM fans.
Det kan godt hende, men han har vel jobbet med Klopp tidligere i Dortmund. Vil jo nesten tro at Klopp muligens hadde en finger med i spillet her, og at Klopp setter han veldig høyt. Skrøt vel veldig av han når han ble hanket inn?

Ble vel også ansatt etter at skadene begynte å florere, for ca 1 år siden

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Ser forøvrig at han også kom fra Schalke(tidligere blant annet Dortmund og BM m.fl). De var jo ikke akkurat noen foregangsklubb på skadeforbygging de siste årene

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Wellé skrev: fre nov 12, 2021 12:39 pm
Odysseen skrev: fre nov 12, 2021 12:08 pm
Sodajr skrev: fre nov 12, 2021 11:47 am

Elliot, Keita, Firmino, Milner og Gomez
Var da ikke så gærnt det her. Slår oss (Arsenal) fint uten disse.
Fra Machine sitt innlegg trodde jeg det var verre enn det her. Folk her inne har jo klaget side opp og side ned om hvor ræva Firmino har vært så det kan da ikke være en så enorm svekkelse...

De eneste på denne listen som er store tap er vel isåfall Elliot og Keita. Elliot starta jo skarpt og hadde nok fått en del spilletid på midten vil jeg tro med Keita ute og Thiago på vei tilbake fra skade.
Jeg leste her at Mané også hadde blitt skadet og reagerte spontant, men ser det er snakk om noe kortvarig bare og at jeg burde sjekket kilde først. Sjeleglad for det!

The Kwames

Legg inn av The Kwames »

...vel kvaliken er ikke over ennu da...vi får ta en stiv drink,og spille litt kabal eller Bubble Games

The Kwames

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Henderson herjer med Albania

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Men er sendt hjem nå pga mulig skade. Her er det bare å krysse fingrene for at det ikke er alvorlig.

Yesil

Legg inn av Yesil »

TerryMcDermott skrev: søn nov 14, 2021 9:55 am --- Men er sendt hjem nå pga mulig skade. Her er det bare å krysse fingrene for at det ikke er alvorlig.
Det var bare et tidsspørsmål. Der er ikke en eneste person på den midtbanen som er i stand til å holde seg skadefri en halv sesong. Man bør så absolutt hente minst én midtbanespiller i sommer, og han bør være av typen som sjelden har vært skadet.

eppaen

Legg inn av eppaen »

I sommer? Her snakker vi januar.

Yesil

Legg inn av Yesil »

eppaen skrev: søn nov 14, 2021 12:18 pm I sommer? Her snakker vi januar.
Tenkte januar hele veien, ingen aning hvorfor jeg skrev sommer.

Funkhouser

Legg inn av Funkhouser »

Justice 97 skrev: søn nov 14, 2021 12:51 pm Selvfølgelig sliter Hendo med en skade, det er vel ingen som blir sjokkert lenger.
Uten Gini har man ingen seniorspillere på midtbanen som er «bankers» skadefrie, altså av typen som ikke stadig får en eller annen form for muskelskader eller lignende. Derav kalkulert risiko å gå inn i denne sesongen uten å beholde eller erstatte Gini, selv om enkelte fnyser av det :lol: Men det er jo ikke nødvendigvis kritikk, man har ikke penger til å f.eks beholde Gini selv om det sportslig hadde gitt mening. Joda, kanskje man opptrer som et bedre lag uten (jeg tviler og savner bevis, men la gå), vi er jo uansett bedre satt enn uten når Fabinho, Thiago, Hendo, Keita, Milner er jevnlig skadet. Dette så man jo også i 20/21 selv om forsvarsskadene overskygget alt.

Edit: Glemte Ox. Men ærlig talt, det er vel som oftest en fordel at han ikke er tilgjengelig.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Regner med vi får Sancho og van de Beek på billigsalg i januar.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Funkhouser skrev: søn nov 14, 2021 1:04 pm
Justice 97 skrev: søn nov 14, 2021 12:51 pm Selvfølgelig sliter Hendo med en skade, det er vel ingen som blir sjokkert lenger.
Derav kalkulert risiko å gå inn i denne sesongen uten å beholde eller erstatte Gini, selv om enkelte fnyser av det :lol: Men det er jo ikke nødvendigvis kritikk, man har ikke penger til å f.eks beholde Gini selv om det sportslig hadde gitt mening.
Grunne til at man ikke ville ha med Giini videre var det sportslige. Ikke økonomien. Det ser man jo nå. Liverpool er veldig mye bedre uten Gini. Synd da at de på midten ikke er noe mer robuste.
Det var vel en hel bøling som dro jeg fra England-campen så ingen grunn til å krisemaksimere enda når det gjelder Hendo. Han er nok som alle andre på dette nivået småskadet konstant.

milanB

Legg inn av milanB »

Machine_Head skrev: fre nov 12, 2021 4:45 pm
Wellé skrev: fre nov 12, 2021 12:39 pm
Odysseen skrev: fre nov 12, 2021 12:08 pm

Var da ikke så gærnt det her. Slår oss (Arsenal) fint uten disse.
Fra Machine sitt innlegg trodde jeg det var verre enn det her. Folk her inne har jo klaget side opp og side ned om hvor ræva Firmino har vært så det kan da ikke være en så enorm svekkelse...

De eneste på denne listen som er store tap er vel isåfall Elliot og Keita. Elliot starta jo skarpt og hadde nok fått en del spilletid på midten vil jeg tro med Keita ute og Thiago på vei tilbake fra skade.
Jeg leste her at Mané også hadde blitt skadet og reagerte spontant, men ser det er snakk om noe kortvarig bare og at jeg burde sjekket kilde først. Sjeleglad for det!
Mane er ihvertfall sendt hjem til Liverpool, så får man bare krysse fingra over st det ikke er langvarig.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Det er jo ingen overraskelse at Henderson er ute med skade. Han er skadet 3-4 måneder hver sesong.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Knaxern skrev: søn nov 14, 2021 2:50 pm Det er jo ingen overraskelse at Henderson er ute med skade. Han er skadet 3-4 måneder hver sesong.
Da hadde han vel ikke stått med mer enn sånn cirka halvparten av kampene til Liverpool? Litt dumt med en kaptein som er tilgjengelig for så få kamper da må jeg si.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Ferdige som toppklubb.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Korgutt skrev: søn nov 14, 2021 2:54 pm
Knaxern skrev: søn nov 14, 2021 2:50 pm Det er jo ingen overraskelse at Henderson er ute med skade. Han er skadet 3-4 måneder hver sesong.
Da hadde han vel ikke stått med mer enn sånn cirka halvparten av kampene til Liverpool? Litt dumt med en kaptein som er tilgjengelig for så få kamper da må jeg si.
Han har disse tallene i PL i følge whoscored:

2015/16: 17 kamper
2016/17: 24 kamper
2017/18: 27 kamper
2018/19: 31(hele 11 av dem som innbytter) kamper
2019/20: 30 kamper
2020/21: 21 kamper

Larsærn

Legg inn av Larsærn »

Bare å gå all in for Bellingham, ut med Ox og/eller Keita. I tillegg skal vi ikke glemme Morton, han kan vel bli et alternativ i ankerrollen etter hvert.

Deila

Legg inn av Deila »

Henderson skadet i forrige landskamp. Noen som er overrasket?

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Hamstringskade på Robertson.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Akkurat Robbo er vel ikke noe stort problem all den tid mange ønsker Tsimikas inn på laget. Gjelder bare st han holder seg skadefri nå da....

eppaen

Legg inn av eppaen »

Viktig at TAA kom seg helskinnet gjennom mot San Marino. Det hadde vært tungt det.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Origi ut med en lårhøne igår

eppaen

Legg inn av eppaen »

Det er vondt nok det ;)

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Noen gode nyheter er det dog å melde fra pævsen. Alisson har kunnet bedrive agentvirksomhet mens han har flydd hjem med Ræphinha nok en gang. Jeg anser det nå som 95% sikkert at han er å finne i Liverpool neste sesong hvor han vil banke inn 30 målpoeng.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

silkyglenjohnson skrev: man nov 08, 2021 7:41 pm I den første kamptråden for året så meldte jeg at kamptrådansvaret for Liverpool i PL går videre til nestemann på listen når vi taper. Så det er med tungt hjerte jeg nå, tradisjonen tro, gir stafettpinnen videre til nestemann etter at West Ham slo oss. Dette er selvfølgelig et ekstremt ærverdig verv som krever sin debattant, så jeg har laget en shortliste over mine kandidater slik at dere kan stemme frem den dere tror vil gjøre den beste jobben:

Knaxern - Liverpool er nå inne i en liten krise med hele to kamper uten seier i PL. Hvem bedre til å lose oss igjennom denne perioden enn vår kjære brasilofile krisemaksimerende knaxers?
Caliblue - En joker, men sånn det går med Everton om dagen så er han kanskje åpen for vervet. Everton pleier som regel ikke å ha kamptråder her på forumet fordi ingen egentlig bryr seg så han har tid til det i hvert fall.
Sodajr - En berikelse for FPL-delforumet med sine raske oppdateringer. Hvorfor se kampen når du kan lese bruseguttens oppdateringer i kamptråden? Er noen ganger så hurtig at han ligger foran TV2s stream. Det er nivå det.
Yesil - Med Unitedguttas økende interesse for klubben vår her inne er det viktig med en klubbambassadør som både er diplomatisk og godt likt av de røde fra Manchester.
Sofonda - Det er snart tid for Europamesterskap i Afrika, hvorfor ikke lade opp med litt afrikanske rytmer og gloser i kamptrådene.

Avstemningen varer til Norge klinker inn det første målet mot Lettvia på lørdag.
Ettersom Norge aldri klinket inn noen scoring mot Latvia må vi dessverre vente til neste gang Norge speller mot Latvia for å kunne finne ut av hvem som skal opprette kamptråder fremover. Alternativt så kan jeg bare skjære igjennom og gi den til Knaxærn. Emo-knax, etter noen positivt kamptråder er det virkelig på tide at du fyrer opp My Chemical Romance, kuttær deg litt på tull, og oppretter en kamptråd.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

silkyglenjohnson skrev: ons nov 17, 2021 10:17 pm
silkyglenjohnson skrev: man nov 08, 2021 7:41 pm I den første kamptråden for året så meldte jeg at kamptrådansvaret for Liverpool i PL går videre til nestemann på listen når vi taper. Så det er med tungt hjerte jeg nå, tradisjonen tro, gir stafettpinnen videre til nestemann etter at West Ham slo oss. Dette er selvfølgelig et ekstremt ærverdig verv som krever sin debattant, så jeg har laget en shortliste over mine kandidater slik at dere kan stemme frem den dere tror vil gjøre den beste jobben:

Knaxern - Liverpool er nå inne i en liten krise med hele to kamper uten seier i PL. Hvem bedre til å lose oss igjennom denne perioden enn vår kjære brasilofile krisemaksimerende knaxers?
Caliblue - En joker, men sånn det går med Everton om dagen så er han kanskje åpen for vervet. Everton pleier som regel ikke å ha kamptråder her på forumet fordi ingen egentlig bryr seg så han har tid til det i hvert fall.
Sodajr - En berikelse for FPL-delforumet med sine raske oppdateringer. Hvorfor se kampen når du kan lese bruseguttens oppdateringer i kamptråden? Er noen ganger så hurtig at han ligger foran TV2s stream. Det er nivå det.
Yesil - Med Unitedguttas økende interesse for klubben vår her inne er det viktig med en klubbambassadør som både er diplomatisk og godt likt av de røde fra Manchester.
Sofonda - Det er snart tid for Europamesterskap i Afrika, hvorfor ikke lade opp med litt afrikanske rytmer og gloser i kamptrådene.

Avstemningen varer til Norge klinker inn det første målet mot Lettvia på lørdag.
Ettersom Norge aldri klinket inn noen scoring mot Latvia må vi dessverre vente til neste gang Norge speller mot Latvia for å kunne finne ut av hvem som skal opprette kamptråder fremover. Alternativt så kan jeg bare skjære igjennom og gi den til Knaxærn. Emo-knax, etter noen positivt kamptråder er det virkelig på tide at du fyrer opp My Chemical Romance, kuttær deg litt på tull, og oppretter en kamptråd.
Slapp av. Jeg fixet

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»