Liverpool Football Club - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Re: Liverpool Football Club - Klubbtråd

Legg inn av k9b »

Knax skrev: man jun 19, 2023 10:58 pm
Godgutten sin det. Beklager at jeg tvilte.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TheOpiate skrev: tir jun 20, 2023 8:19 am Dette kan jo bli brukbart med tanke på Nunez....

Bilde
Få inn Rayan Cherki også der nå så.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

markantovertak skrev: tir jun 20, 2023 8:40 am
Få inn Rayan Cherki også der nå så.
Ryktes vel at han er tilgjengelig for en ikke ekstremt skremmende buy-out. Helt surrealistisk balltalent, men tror du han har "tempo" nok til å fikse PL?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TheOpiate skrev: tir jun 20, 2023 8:55 am
markantovertak skrev: tir jun 20, 2023 8:40 am
Få inn Rayan Cherki også der nå så.
Ryktes vel at han er tilgjengelig for en ikke ekstremt skremmende buy-out. Helt surrealistisk balltalent, men tror du han har "tempo" nok til å fikse PL?
Lyon er i enorme økonomiske problemer ja, så slik sett burde det være mulig. Jeg ser at folk som kjenner fransk fotball og Cherki er veldig opptatt av at han må treffe om han forlater klubben. Kan virke som om han er en litt sart kunstnersjel. Ingenting annet bekymrer meg iallfall.
Han har sakte men sikkert tatt steg i flere år etter å ha vært hypet noe voldsomt allerede som 14-15-åring. Det er noe med den litt rolige utviklingen jeg tenker er veldig positiv.
I tillegg har jeg ganske stor tro på Klopp som man-man manager så det er ikke helt umulig å se for seg at han er rett mann for Cherki. Men gutten snakker etter hva jeg forstår kun fransk og ja, sees på som en som må ha alt på stell for å fungere.

Så jeg ønsker meg Cherki, men like så viktig er det at talentet får full oppblomstring. Og det er en lang vei til start plass hos Liverpool for en angriper.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Cherki har et enormt talent, men samtidig måtte det nok legges ned nesten like mye enormt arbeid i/med ham på treningsfeltet for å gjøre ham til en god nok presspiller for Klopp-ball. Men herrefred så jævlig god han hadde blitt hvis man fikk det til med ham.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Lezah skrev: tir jun 20, 2023 9:19 am Cherki har et enormt talent, men samtidig måtte det nok legges ned nesten like mye enormt arbeid i/med ham på treningsfeltet for å gjøre ham til en god nok presspiller for Klopp-ball. Men herrefred så jævlig god han hadde blitt hvis man fikk det til med ham.
Men dette er fullt løsbart. Det er knappest en utfordring.

Lezah

Legg inn av Lezah »

markantovertak skrev: tir jun 20, 2023 9:39 am
Lezah skrev: tir jun 20, 2023 9:19 am Cherki har et enormt talent, men samtidig måtte det nok legges ned nesten like mye enormt arbeid i/med ham på treningsfeltet for å gjøre ham til en god nok presspiller for Klopp-ball. Men herrefred så jævlig god han hadde blitt hvis man fikk det til med ham.
Men dette er fullt løsbart. Det er knappest en utfordring.
Ok, bra for dere.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Lezah skrev: tir jun 20, 2023 10:55 am
markantovertak skrev: tir jun 20, 2023 9:39 am
Lezah skrev: tir jun 20, 2023 9:19 am Cherki har et enormt talent, men samtidig måtte det nok legges ned nesten like mye enormt arbeid i/med ham på treningsfeltet for å gjøre ham til en god nok presspiller for Klopp-ball. Men herrefred så jævlig god han hadde blitt hvis man fikk det til med ham.
Men dette er fullt løsbart. Det er knappest en utfordring.
Ok, bra for dere.
Må nesten hente han før det er noe tema da. Men altså, en 19 år gammel meget talentfull spillere som skal lære noe nytt. Det ser jeg alltid på som løsbart.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Tyskland sender et SOS-varsel i retning Klopp
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... hopes.html

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

TerryMcDermott skrev: ons jun 21, 2023 1:57 pm --- Tyskland sender et SOS-varsel i retning Klopp
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... hopes.html
Når man ser hva som skjer i PL hadde jeg forstått det veldig godt om Klopp ønsket å lede Tyskland i et mesterskap på hjemmebane.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Tenkte det samme.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Hadde også hatt full forståelse for det. Ser selv hvor mye min egen interesse for PL sakte, men sikkert dabber av. Det må jo uten tvil påvirke de som faktisk lever og ånder inn denne hverdagen som en sentral aktør

eppaen

Legg inn av eppaen »

Det er først nå i sommer etter City sitt åpenlyse juks betalte seg i en treble, Chelsea-driten og mulig oppkjøp fra Qatar (United) at luften har gått litt ut av ballongen.

Er spent på hvor det ender. Viaplay kan hvert fall glemmes.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

eppaen skrev: ons jun 21, 2023 5:16 pm Det er først nå i sommer etter City sitt åpenlyse juks betalte seg i en treble, Chelsea-driten og mulig oppkjøp fra Qatar (United) at luften har gått litt ut av ballongen.

Er spent på hvor det ender. Viaplay kan hvert fall glemmes.
Det blir nok ingen retegning av Viaplay nei.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Samtidig er det jo litt gøy å være mere og mere "underdog" blant storklubbene og at vi fortsatt er nødt til å kjøpe riktig og snart. Men der varer vel bare til Midtøsten kjøper seg inn i Liverpool også....

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

TerryMcDermott skrev: ons jun 21, 2023 6:14 pm --- Samtidig er det jo litt gøy å være mere og mere "underdog" blant storklubbene og at vi fortsatt er nødt til å kjøpe riktig og snart.
Enig.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

TerryMcDermott skrev: ons jun 21, 2023 6:14 pm --- Samtidig er det jo litt gøy å være mere og mere "underdog" blant storklubbene og at vi fortsatt er nødt til å kjøpe riktig og snart. Men der varer vel bare til Midtøsten kjøper seg inn i Liverpool også....
Det positive om laget råtner helt sammen til der de var før Klopp er at det blir langt billigere å reise ned og se live. Før vi ble gode var det null stress og finne veldig billige turer.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Luis Diaz tar over nummer 7 etter legenden Milly, føles som et riktig valg og tror på en stor kommende sesong fra Lucho!

eppaen

Legg inn av eppaen »

Machine_Head skrev: man jun 26, 2023 12:54 pm Luis Diaz tar over nummer 7 etter legenden Milly, føles som et riktig valg og tror på en stor kommende sesong fra Lucho!
Langt mer riktig enn Milner også.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Machine_Head skrev: man jun 26, 2023 12:54 pm Luis Diaz tar over nummer 7 etter legenden Milly, føles som et riktig valg og tror på en stor kommende sesong fra Lucho!
Uff, jeg synes Diaz er et stort spørsmålstegn. Håper vi klarer å få ut verdensstjernen der, men er langt i fra sikker.

eppaen

Legg inn av eppaen »

markantovertak skrev: man jun 26, 2023 1:29 pm
Machine_Head skrev: man jun 26, 2023 12:54 pm Luis Diaz tar over nummer 7 etter legenden Milly, føles som et riktig valg og tror på en stor kommende sesong fra Lucho!
Uff, jeg synes Diaz er et stort spørsmålstegn. Håper vi klarer å få ut verdensstjernen der, men er langt i fra sikker.
Pre-skaden også? Følte han var helt nødvendig for at Liverpool klarte å være med våren 22 - samt en av få som var på jobb da Liverpool slet i starten.

Men så ble det litt seigt og mye på egenhånd når han kom tilbake.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

eppaen skrev: man jun 26, 2023 2:18 pm
markantovertak skrev: man jun 26, 2023 1:29 pm
Machine_Head skrev: man jun 26, 2023 12:54 pm Luis Diaz tar over nummer 7 etter legenden Milly, føles som et riktig valg og tror på en stor kommende sesong fra Lucho!
Uff, jeg synes Diaz er et stort spørsmålstegn. Håper vi klarer å få ut verdensstjernen der, men er langt i fra sikker.
Pre-skaden også? Følte han var helt nødvendig for at Liverpool klarte å være med våren 22 - samt en av få som var på jobb da Liverpool slet i starten.

Men så ble det litt seigt og mye på egenhånd når han kom tilbake.
Betydelig bedre før skaden, spesielt våren -22. Ikke helt det samme intrykket som deg av starten hans på 22/23. Synes allerede da det var for mye bare han sjøl.
Men herregud, lista er lagt høyt.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Machine_Head skrev: man jun 26, 2023 12:54 pm Luis Diaz tar over nummer 7 etter legenden Milly, føles som et riktig valg og tror på en stor kommende sesong fra Lucho!
Milner skulle aldri hatt nr 7

Går i fotsporene til Dalglish, Beardsley, Keegan og Suarez, ffs

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Fuck Haaland



Beste spilleren Liverpool har hatt ved siden av Gerrard i min tid som supporter. Like mange spillemål den siste sesongen hans som det Haaland hadde denne sesongen som var.

ElChivato

Legg inn av ElChivato »

Tenk Suarez under Klopp.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Beste spilleren i PL-historien

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

TerryMcDermott skrev: ons jun 21, 2023 6:14 pm --- Samtidig er det jo litt gøy å være mere og mere "underdog" blant storklubbene og at vi fortsatt er nødt til å kjøpe riktig og snart. Men der varer vel bare til Midtøsten kjøper seg inn i Liverpool også....
Helt enig. Min interesse forsvinner ikke, og dersom Liverpool mot alle odds fortsetter å kjempe mot juks og fanteri, så er ingenting bedre.

Man kan jo forstå rivaliserende fans som misliker Liverpool. Det må være ekstra ergerlig at klubben driftes på Den Gode Måte, så til de grader.

Men dersom man blir kjøpt opp av tilsvarende regime, da er det slutt. Det blir trist. Men enn så lenge får vi prise herren for at LFC er en av ganske få klubber som viser edruelighet og drives etter helt vanlig «næring etter tæring»-prinsipp.

Det at jeg valgte bort Solskjær og United i ‘97 fremstår stadig som et bedre valg.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Flott mål av Elliott i kveld!

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Nye bortedrakta er lansert

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Synes den så helt topp ut :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»