Manchester United

Svar
Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Re: Manchester United

Legg inn av missChance »

Mehell skrev: tir mar 28, 2023 12:28 am
Hadde de bare vært rike nok ... Slike eiere en skulle hatt.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

missChance skrev: tir mar 28, 2023 11:42 am Hadde de bare vært rike nok ... Slike eiere en skulle hatt.
Der har du genuint engasjement..

Sjeldent vare på øverste nivå blant eiere i dette årtusenet.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

McTominay putter og putter, er han tidenes mestscorende for Skottland snart?

startelver

Legg inn av startelver »

Skal si McTominay har fått opp selvtilliten under ETH . 3 mål på to kamper.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

startelver skrev: tir mar 28, 2023 10:00 pm Skal si McTominay har fått opp selvtilliten under ETH . 3 mål på to kamper.
Fire 😁

Saliph

Legg inn av Saliph »

McTits øker verdien sin med noen millioner pund før salget i sommer. Flink gutt.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Vi får begynne å bruke McTom som spiss. Hadde løst mange problemer hvis det hadde fungert :)

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

I alle dager for en rolle er det McTominay har hatt for Skottland i disse to kampene? Tidligere har han vel ofte vært brukt som midtstopper.

Sykt å tenke på at Fred og McTominay de siste årene har utgjort en holdende, defensiv midtbaneduo når de begge er langt bedre på motstanderens banehalvdel i relativt offensive roller.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

TheTreble skrev: tir mar 28, 2023 10:59 pm I alle dager for en rolle er det McTominay har hatt for Skottland i disse to kampene? Tidligere har han vel ofte vært brukt som midtstopper.

Sykt å tenke på at Fred og McTominay de siste årene har utgjort en holdende, defensiv midtbaneduo når de begge er langt bedre på motstanderens banehalvdel i relativt offensive roller.
Ser ut som indreløper i en slags 3-5-2. Kom jo inn i 67. minutt i første kamp mot Kypros. Spilte fra start mot Spania.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Hetfield skrev: tir mar 28, 2023 7:19 pm
missChance skrev: tir mar 28, 2023 11:42 am Hadde de bare vært rike nok ... Slike eiere en skulle hatt.
Der har du genuint engasjement..

Sjeldent vare på øverste nivå blant eiere i dette årtusenet.
Deres eierskap er jo mer som en slags hobby eller et prosjekt basert på kjærlighet. Virker det som, mulig Reynolds ser for seg dette som en reell inntektskilde en gang men det virker ikke slik. Glazers tenker kun business. Blir jo nesten mer sammenlignbart med arabiske eiere som syns det er gøy å eie en fotballklubb. Bare at det er 500 000 000 ganger bedre og mer sjarmerende i Wrexham.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Ale skrev: ons mar 29, 2023 8:43 am McTominay bør starte mot Newcastle.
Bør han? Var forferdelig mot Fulham sist.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Ale skrev: ons mar 29, 2023 8:59 am
Mjordan23 skrev: ons mar 29, 2023 8:57 am
Ale skrev: ons mar 29, 2023 8:43 am McTominay bør starte mot Newcastle.
Bør han? Var forferdelig mot Fulham sist.
Casemiro er utestengt og Sabitzer har fått seg en knock for Østerrike. Lindelöf har skadet tåen igjen. McFred mot New.
Da er det bare å glede seg til det..... :roll:

Saliph

Legg inn av Saliph »

Får håpe vi har fått en liten "reset" med landslagspausen, for prestasjonene i ukene før det var til dels begredelige. Og Rashford og Shaw har i alle fall fått seg litt hvile.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Lezah skrev: ons mar 29, 2023 8:42 am
Hetfield skrev: tir mar 28, 2023 7:19 pm
missChance skrev: tir mar 28, 2023 11:42 am Hadde de bare vært rike nok ... Slike eiere en skulle hatt.
Der har du genuint engasjement..

Sjeldent vare på øverste nivå blant eiere i dette årtusenet.
Deres eierskap er jo mer som en slags hobby eller et prosjekt basert på kjærlighet. Virker det som, mulig Reynolds ser for seg dette som en reell inntektskilde en gang men det virker ikke slik. Glazers tenker kun business. Blir jo nesten mer sammenlignbart med arabiske eiere som syns det er gøy å eie en fotballklubb. Bare at det er 500 000 000 ganger bedre og mer sjarmerende i Wrexham.
Ikke det at han var fattig fra før, men han solgte vel Mint Mobile aksjer for nærmere 3 milliarder nok ifbm at T-Mobile kom inn. Det i seg selv er et ganske kurant utgangspunkt

Lezah

Legg inn av Lezah »

Harduetforslag skrev: ons mar 29, 2023 10:09 am
Lezah skrev: ons mar 29, 2023 8:42 am
Hetfield skrev: tir mar 28, 2023 7:19 pm

Der har du genuint engasjement..

Sjeldent vare på øverste nivå blant eiere i dette årtusenet.
Deres eierskap er jo mer som en slags hobby eller et prosjekt basert på kjærlighet. Virker det som, mulig Reynolds ser for seg dette som en reell inntektskilde en gang men det virker ikke slik. Glazers tenker kun business. Blir jo nesten mer sammenlignbart med arabiske eiere som syns det er gøy å eie en fotballklubb. Bare at det er 500 000 000 ganger bedre og mer sjarmerende i Wrexham.
Ikke det at han var fattig fra før, men han solgte vel Mint Mobile aksjer for nærmere 3 milliarder nok ifbm at T-Mobile kom inn. Det i seg selv er et ganske kurant utgangspunkt
Ingen tvil om at mannen har penger.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Er bare et par dusin enkelt-personer i hele verdenen som kunne kjøpt United uten at det merkes nevneverdig på formuen.

Dit har man kommet..

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Hetfield skrev: ons mar 29, 2023 10:26 am Er bare et par dusin enkelt-personer i hele verdenen som kunne kjøpt United uten at det merkes nevneverdig på formuen.

Dit har man kommet..
Nåja, er fryktelig mange rike folk der ute. Og med tanke på at klubben er selvgående økonomisk (finansierer egen drift), burde det være mulig å få noen fler av disse på banen.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

DuncanE skrev: ons mar 29, 2023 2:32 pm
Hetfield skrev: ons mar 29, 2023 10:26 am Er bare et par dusin enkelt-personer i hele verdenen som kunne kjøpt United uten at det merkes nevneverdig på formuen.

Dit har man kommet..
Nåja, er fryktelig mange rike folk der ute. Og med tanke på at klubben er selvgående økonomisk (finansierer egen drift), burde det være mulig å få noen fler av disse på banen.
Ingen jeg kjenner gjør en investering verdt 70mrd kroner uten å forvente en viss form for avkastning på investeringen sin.
Mulig vi to henger i forskjellige sirkler.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Crynix skrev: ons mar 29, 2023 4:04 pm
DuncanE skrev: ons mar 29, 2023 2:32 pm
Hetfield skrev: ons mar 29, 2023 10:26 am Er bare et par dusin enkelt-personer i hele verdenen som kunne kjøpt United uten at det merkes nevneverdig på formuen.

Dit har man kommet..
Nåja, er fryktelig mange rike folk der ute. Og med tanke på at klubben er selvgående økonomisk (finansierer egen drift), burde det være mulig å få noen fler av disse på banen.
Ingen jeg kjenner gjør en investering verdt 70mrd kroner uten å forvente en viss form for avkastning på investeringen sin.
Mulig vi to henger i forskjellige sirkler.
Trolig :D Nå er det vel neppe noen forutsetning at enten du eller jeg kjenner vedkommende personlig, ville jeg tro. Selv om selvsagt ville vært kult. Når man sitter med såpass mye "fuck you"-money som enkelte åpenbart gjør, vil kanskje ikke den økonomiske avkastningen på investeringen nødvendigvis være den største gevinsten (nei, jeg prater ikke Saudi/Qatari)?

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

DuncanE skrev: ons mar 29, 2023 5:21 pm
Crynix skrev: ons mar 29, 2023 4:04 pm
DuncanE skrev: ons mar 29, 2023 2:32 pm

Nåja, er fryktelig mange rike folk der ute. Og med tanke på at klubben er selvgående økonomisk (finansierer egen drift), burde det være mulig å få noen fler av disse på banen.
Ingen jeg kjenner gjør en investering verdt 70mrd kroner uten å forvente en viss form for avkastning på investeringen sin.
Mulig vi to henger i forskjellige sirkler.
Trolig :D Nå er det vel neppe noen forutsetning at enten du eller jeg kjenner vedkommende personlig, ville jeg tro. Selv om selvsagt ville vært kult. Når man sitter med såpass mye "fuck you"-money som enkelte åpenbart gjør, vil kanskje ikke den økonomiske avkastningen på investeringen nødvendigvis være den største gevinsten (nei, jeg prater ikke Saudi/Qatari)?
Man skal sitte med en hissig mengde "fuck you" money for å ta den investeringen og likevel klare å sitte bakoverlent i skinnstolen, altså. Vi så jo hvordan verdens rikeste mann febrilsk forsøkte å komme seg ut av oppkjøpet av Twitter. Riktignok for 44 milliarder dollar, ikke £6 milliarder pund. Litt forskjell, men det er omtrent den eneste praktiske sammenligningen jeg kommer på i farta.

Jeg tror man kan telle på en hånd, maks to, som faktisk bryr seg tilstrekkelig om fotball og som kan kjøpe klubben uten å rynke på nesa eller tenke et helhetlig økonomisk bilde i det hele. Jeg tror det er snakk om for mye penger. Og jeg har egentlig innfunnet meg med at det blir Qatar.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Crynix skrev: ons mar 29, 2023 5:45 pm
DuncanE skrev: ons mar 29, 2023 5:21 pm
Crynix skrev: ons mar 29, 2023 4:04 pm

Ingen jeg kjenner gjør en investering verdt 70mrd kroner uten å forvente en viss form for avkastning på investeringen sin.
Mulig vi to henger i forskjellige sirkler.
Trolig :D Nå er det vel neppe noen forutsetning at enten du eller jeg kjenner vedkommende personlig, ville jeg tro. Selv om selvsagt ville vært kult. Når man sitter med såpass mye "fuck you"-money som enkelte åpenbart gjør, vil kanskje ikke den økonomiske avkastningen på investeringen nødvendigvis være den største gevinsten (nei, jeg prater ikke Saudi/Qatari)?
Man skal sitte med en hissig mengde "fuck you" money for å ta den investeringen og likevel klare å sitte bakoverlent i skinnstolen, altså. Vi så jo hvordan verdens rikeste mann febrilsk forsøkte å komme seg ut av oppkjøpet av Twitter. Riktignok for 44 milliarder dollar, ikke £6 milliarder pund. Litt forskjell, men det er omtrent den eneste praktiske sammenligningen jeg kommer på i farta.

Jeg tror man kan telle på en hånd, maks to, som faktisk bryr seg tilstrekkelig om fotball og som kan kjøpe klubben uten å rynke på nesa eller tenke et helhetlig økonomisk bilde i det hele. Jeg tror det er snakk om for mye penger. Og jeg har egentlig innfunnet meg med at det blir Qatar.
Ja, mye mulig du har rett.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Ok, hvem av dere er dette? Hvem bor i Harstad? 😂


Kent

Legg inn av Kent »

For et gratis krus?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Kent skrev: ons mar 29, 2023 9:23 pm For et gratis krus?
Noen så godtroende må være FD-medlem! 😂
Jeg må bare tro at dette stemmer, for det gjør meg glad!

Saliph

Legg inn av Saliph »

Kent skrev: ons mar 29, 2023 9:23 pm For et gratis krus?
Rolig nå Kent, det er her snakk om et krus som i et drikkebeger, og ikke en båttur.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Må være JohnLocke

Mehell

Legg inn av Mehell »

missChance skrev: ons mar 29, 2023 9:25 pm
Kent skrev: ons mar 29, 2023 9:23 pm For et gratis krus?
Noen så godtroende må være FD-medlem! 😂
Jeg må bare tro at dette stemmer, for det gjør meg glad!
Eyy. Sign me up.
En liten tatovering bare, for å få et helt eget krus?
Gi meg en Statoil-kopp slik at jeg får gratis kaffe hele året så er det jo en superdeal :twisted: :lol:

Mehell

Legg inn av Mehell »

Mange YouTubere som driver med scouting av spillere som United kan kjøpe, uten at de nødvendigvis har peiling.
Men han her, som jeg faktisk aldri har sett før akkurat nå, virker som han vet hva han holder på med.


Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Mehell skrev: tir mar 28, 2023 12:28 am
🤣

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Mehell skrev: tor mar 30, 2023 5:45 am Mange YouTubere som driver med scouting av spillere som United kan kjøpe, uten at de nødvendigvis har peiling.
Men han her, som jeg faktisk aldri har sett før akkurat nå, virker som han vet hva han holder på med.

Aldri hørt om denne spilleren, men mye grønt på FBREF:

https://fbref.com/en/players/9bf914b4/s ... ing-Report

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»