Manchester United

Svar
Megapixsel

Re: Manchester United

Legg inn av Megapixsel »

Bisken har vært god etter VM, bare synd at han neppe kan klare å utvikle seg offensivt. Virker å gjøre mindre feil defensivt også synes jeg. Kanskje fordi forsvaret er bedre organisert, men det blir synsing

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Saliph skrev: søn apr 23, 2023 8:48 pm
tbb skrev: søn apr 23, 2023 8:43 pm Blir skuffet om vi ikke gjør et forsøk på Caicedo i sommer. Har veldig mange kvaliteter vi savner. Både tempoet, og hvor ballsikker han er. Utviklet seg enormt med ball denne sesongen. Og det skal han helt sikkert fortsette å gjøre.
Jepp, bunnsolid spiller.
Han eller Rice er de to defensive midtbanespillerne man ikke kan gå feil med i sommer. I sjiktet under finner man feks Ugarte og Lavia. Siden vi har Casemiro kan en slik løsning, som helt sikkert er endel rimeligere, gi mening.

I fjor sommer var det tricky å finne de helt gode alternativene til en slik midtbanespiller. I sommer virker det å være rikelig med gode, unge spillere som bør vurderes.

Bustyvel

Legg inn av Bustyvel »

fugletitteren skrev: søn apr 23, 2023 9:02 pm Det Shaw og Lindelöf viste som stopperpar i dag, gjør at jeg er sterk i troen på at Maguire får spille særs lite i sesonginnspurten.

Hvis vi er sikret topp4 får han slippe til for å hvile bein og unngå skader inn mot finalen.
Så kan man håpe at det å spille uten særlig press kan gjøre at han evner å spille på seg interesse fra en klubb eller to. Ut til sommeren, det skal han.
Får Maguire spille mer nå, uten at man får ytterligere skader i forsvarsleddet, da vet jeg ikke om jeg overlever våren. Det er helt utrolig hvor hjelpeløs dårlig Maguire har blitt.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

fugletitteren skrev: søn apr 23, 2023 9:02 pm Det Shaw og Lindelöf viste som stopperpar i dag, gjør at jeg er sterk i troen på at Maguire får spille særs lite i sesonginnspurten.

Hvis vi er sikret topp4 får han slippe til for å hvile bein og unngå skader inn mot finalen.
Så kan man håpe at det å spille uten særlig press kan gjøre at han evner å spille på seg interesse fra en klubb eller to. Ut til sommeren, det skal han.
Jeg føler meg nok ikke like sterk i troen. Forventer at han dukker opp i en lagoppstilling ganske så snart. Men jeg håper du har rett ;)

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Bustyvel skrev: man apr 24, 2023 1:51 pm
fugletitteren skrev: søn apr 23, 2023 9:02 pm Det Shaw og Lindelöf viste som stopperpar i dag, gjør at jeg er sterk i troen på at Maguire får spille særs lite i sesonginnspurten.

Hvis vi er sikret topp4 får han slippe til for å hvile bein og unngå skader inn mot finalen.
Så kan man håpe at det å spille uten særlig press kan gjøre at han evner å spille på seg interesse fra en klubb eller to. Ut til sommeren, det skal han.
Får Maguire spille mer nå, uten at man får ytterligere skader i forsvarsleddet, da vet jeg ikke om jeg overlever våren. Det er helt utrolig hvor hjelpeløs dårlig Maguire har blitt.
Vi var solide i går, ikke minst defensivt og EtH kommer stadig opp med gode alternativer og et sterkt lag.
Godt å ha Loffen og en anvendelig Shaw bak der, Maguire framstår kanskje som en nødløsning, men tror som DuncanE at han vil bli brukt snarlig og som en naturlig følge av totalbelastningen på troppen, Martinez&Varane er ute og at han i visse kamper kan bidra. (Nevnt av andre)

Nå får gutta 'hvile' noget, fokuset er på PL, Fa-cup finalen 3. juni blir en bonus og tror Harry har noen gode kamper igjen!
Det er aldri for sent og kun snaut 4 dager etter at mange "slaktet" de fleste uterom Antony, så kom tilsvaret allerede i går i form av en svært solid prestasjon!

Avskriver ingen, ikke Harry heller men det ser jo ikke så lyst ut.. !

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Er jo bare en befrielse at vi røk ut av EL tross alt.
Selv om vi selvfølgelig har torsdagskamp i PL nå. Måtte jo bare bli slil når man er hedersmedlem i torsdagsklubben.
In oter news, Bruno er usikker mot Spørs etter overtråkket mot Brighton.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Megapixsel skrev: man apr 24, 2023 4:44 pm Er jo bare en befrielse at vi røk ut av EL tross alt.
Selv om vi selvfølgelig har torsdagskamp i PL nå. Måtte jo bare bli slil når man er hedersmedlem i torsdagsklubben.
In oter news, Bruno er usikker mot Spørs etter overtråkket mot Brighton.
Tenker det samme og tåler kjeft får ikke å ønske at vi skulle kjempe om enda en pokal!
Minst 2 og max 3 kamper er nå borte fra programmet ved EL-xit, og får håpe det gynner oss i serieinnspurten!

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

InsVerderben skrev: man apr 24, 2023 4:37 pm
Det er aldri for sent og kun snaut 4 dager etter at mange "slaktet" de fleste uterom Antony, så kom tilsvaret allerede i går i form av en svært solid prestasjon!

Avskriver ingen, ikke Harry heller men det ser jo ikke så lyst ut.. !
Ja, det hjelper å ha to stoppere som leverer, og dermed et stopperpar, samt Bruno på midten.

Problemet til Harry, er at selvom han skulle heve prestasjonene vil han ved hver minste feil eller dårlige kamp, bli hudflettet i media og av supportere. De har fått ferten på blod og således ser jeg det som nærmest umulig at Harry kan redde United karrieren sin.

Det krever noe spesielt å komme seg ut av en slik smørje Maguire er i og det tror jeg han rett og slett ikke er god nok til, selvom han på sitt beste absolutt er en duganes stopper.

Så kreves det noe ekstra mentalt å spille i United. Man er under en annen lupe enn de fleste andre steder.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

3. gang denne sesongen hvor en ny manager har sin første hjemmekamp mot oss? Det flyter jo ikke akkurat.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

fugletitteren skrev: man apr 24, 2023 6:21 pm
InsVerderben skrev: man apr 24, 2023 4:37 pm
Det er aldri for sent og kun snaut 4 dager etter at mange "slaktet" de fleste uterom Antony, så kom tilsvaret allerede i går i form av en svært solid prestasjon!

Avskriver ingen, ikke Harry heller men det ser jo ikke så lyst ut.. !
Ja, det hjelper å ha to stoppere som leverer, og dermed et stopperpar, samt Bruno på midten.

Problemet til Harry, er at selvom han skulle heve prestasjonene vil han ved hver minste feil eller dårlige kamp, bli hudflettet i media og av supportere. De har fått ferten på blod og således ser jeg det som nærmest umulig at Harry kan redde United karrieren sin.

Det krever noe spesielt å komme seg ut av en slik smørje Maguire er i og det tror jeg han rett og slett ikke er god nok til, selvom han på sitt beste absolutt er en duganes stopper.

Så kreves det noe ekstra mentalt å spille i United. Man er under en annen lupe enn de fleste andre steder.
Sant.
Har kritisert Harry hardt selv og ikke alltid rettferdig, og det har tidvis vært trist å se hans tilbakegang som spiller.

Det begynte vel før EtH og synes han siden sesongstarten i 21/22 har vært på gradvis nedadgående og blitt en skygge av seg selv.
Roser ham for å ha tatt alt rakrygget, vært lojal og ikke klaget eller forstyrret kollektivet med egosentriske utspill, men derimot støttet laget og manageren i alt og en fyr det står stor respekt av!

Slike typer trenger United og EtH, men det må selvfølgelig også presteres ute på matta...
Kunne han bare avslutte sesongen godt og gjøre seg fortjent til å bli med videre....!

Bongis

Legg inn av Bongis »

F_Brandy skrev: man apr 24, 2023 6:34 pm 3. gang denne sesongen hvor en ny manager har sin første hjemmekamp mot oss? Det flyter jo ikke akkurat.
Skulle inn for å skrive det samme. Vanvittig typisk.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Bruno med krykker ja... Tottenham kampen er ikke en must win, men vinner vi så finnes det knapt tvil lengre!

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Aner ikke hvordan man legger ut bilder her - men sjekk ut instaen til frøkna til Bruno.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

rommegrot skrev: man apr 24, 2023 10:26 pm Aner ikke hvordan man legger ut bilder her - men sjekk ut instaen til frøkna til Bruno.
Hvem følger henne på insta? 😂

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

rommegrot skrev: man apr 24, 2023 10:26 pm Aner ikke hvordan man legger ut bilder her - men sjekk ut instaen til frøkna til Bruno.
Dette?

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

missChance skrev: man apr 24, 2023 11:09 pm
rommegrot skrev: man apr 24, 2023 10:26 pm Aner ikke hvordan man legger ut bilder her - men sjekk ut instaen til frøkna til Bruno.
Dette?
Ja - stemmer! Det ser alt annet en bra ut.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

rommegrot skrev: man apr 24, 2023 11:29 pm
missChance skrev: man apr 24, 2023 11:09 pm
rommegrot skrev: man apr 24, 2023 10:26 pm Aner ikke hvordan man legger ut bilder her - men sjekk ut instaen til frøkna til Bruno.
Dette?
Ja - stemmer! Det ser alt annet en bra ut.
Skremmende syn, men vi må bare håpe at det ser verre ut enn det er. Han gikk med ispose etter at han ble tatt av, det ser i hvert fall slik ut i bilde fra Pete Boyle som jeg la ut over.

Kent

Legg inn av Kent »

Skulle tro de hadde råd til større trampoline.

Mehell

Legg inn av Mehell »

missChance skrev: man apr 24, 2023 11:35 pm
rommegrot skrev: man apr 24, 2023 11:29 pm
missChance skrev: man apr 24, 2023 11:09 pm

Dette?
Ja - stemmer! Det ser alt annet en bra ut.
Skremmende syn, men vi må bare håpe at det ser verre ut enn det er. Han gikk med ispose etter at han ble tatt av, det ser i hvert fall slik ut i bilde fra Pete Boyle som jeg la ut over.
Det er Bruno vi snakker om her. Hvis ikke foten må amputeres så stiller han fra start mot Tottenham.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Ryktes at Garnacho velger å representere Argentina i U20, fremfor å være med i sesonginnspurten for United samt FA cupfinalen, mot klubbens vilje.
I så fall ikke bra og skulle det stemme ser det vel ikke lyst ut for ny kontrakt heller.

Mehell

Legg inn av Mehell »

fugletitteren skrev: tir apr 25, 2023 9:33 am Ryktes at Garnacho velger å representere Argentina i U20, fremfor å være med i sesonginnspurten for United samt FA cupfinalen, mot klubbens vilje.
I så fall ikke bra og skulle det stemme ser det vel ikke lyst ut for ny kontrakt heller.
Merkelig hvis han velger U20 foran FA-cupfinale (og merkelig hvis ikke klubben kan nekte), men tror uansett ikke det er en dealbreaker fra klubbens side.

Jack

Legg inn av Jack »

fugletitteren skrev: tir apr 25, 2023 9:33 am Ryktes at Garnacho velger å representere Argentina i U20, fremfor å være med i sesonginnspurten for United samt FA cupfinalen, mot klubbens vilje.
I så fall ikke bra og skulle det stemme ser det vel ikke lyst ut for ny kontrakt heller.
Har du link på dette?

Ser i så fall ut som vi miste Garnacho da. Faen heller!

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Står på United.no
Ikke bekreftet fra verken United eller Argentina sitt landslag per nå riktignok. Så får se.

Edit: Ser kilden er en eller annen Argentinsk journalist. Så mulig man skal ta det neste en halv klype salt enn så lenge.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Det er jo hans valg, men litt merkelig all den tid han har mulighet til å spille mye i innspurten om han er klar? Men skjønner jo at å representere landslaget er stort og noe de setter høyt.
Hadde vi vært med i EL hadde det vært mer krise. Nå er det bare ligaen igjen, men han kunne jo også vært en joker i FA cupen.
Tviler på at det er noe poeng i å nekte gutten, kan fort bli sur stemning.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Han må først og fremst bli spilleklar.

Jeg tenker sånn ellers at å antakelig være en big deal i U-VM frister veldig, den sjansen får han ikke igjen, og i all fall at det frister mer enn å kanskje sitte på benken i en finale. Vi var mer enn imøtekommende med noen av de som spilte vanlig VM (Licha...). Så at Garnacho får være med i det som kan være et skikkelig eventyr av en turnering tror jeg fint skjer.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Garnacho har kontrakt til 2024 + klubbopsjon på 1 år til uansett.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Kent skrev: tir apr 25, 2023 4:41 am Skulle tro de hadde råd til større trampoline.
Tror det er den som kun Chihuahua'n deres, Ronaldo, bruker....

taknina

Legg inn av taknina »

Det er vanskeligere å trikse med en tennisball enn en badeball oppå ei trampoline.

Å verre dess mindre trambolina er

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»