Manchester United

Svar
KongOlav2

Re: Manchester United

Legg inn av KongOlav2 »

Lezah skrev: man feb 27, 2023 9:16 am Piers Morgan har virkelig gått helt bananas pga ETH/CR7/United.
Hva sier han nå?

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Lezah skrev: man feb 27, 2023 9:16 am Piers Morgan har virkelig gått helt bananas pga ETH/CR7/United.
CR7, hva er det?

Lezah

Legg inn av Lezah »

KongOlav2 skrev: man feb 27, 2023 9:17 am
Lezah skrev: man feb 27, 2023 9:16 am Piers Morgan har virkelig gått helt bananas pga ETH/CR7/United.
Hva sier han nå?
Twitrer om hvor kleint det er at ETH og co feirer/tulle-dansen.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

🥺

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Eddie skrev: søn feb 26, 2023 8:48 pm

Elsker denne fyren.
Case er elsk, men akkurat i denne situasjonen tror jeg han tar feil....

Uansett, deilig med trofe igjen. Ikke den beste kampen vi har spilt under EtH akkurat, men finaler er til for å vinnes :twisted:

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

KongOlav2 skrev: man feb 27, 2023 9:17 am
Lezah skrev: man feb 27, 2023 9:16 am Piers Morgan har virkelig gått helt bananas pga ETH/CR7/United.
Hva sier han nå?
Han påstår at United gjorde de forandringene Ronaldo etterlyste med kritikken mot klubben i intervjuet deres, som ledet til oppturen.

Ronaldo får æren for å ha startet det hele, basically..

Og han slang dritt mot Weghorst for å få Ronaldo til å se bedre ut..

Lezah

Legg inn av Lezah »

Hetfield skrev: man feb 27, 2023 9:27 am
KongOlav2 skrev: man feb 27, 2023 9:17 am
Lezah skrev: man feb 27, 2023 9:16 am Piers Morgan har virkelig gått helt bananas pga ETH/CR7/United.
Hva sier han nå?
Han påstår at United gjorde de forandringene Ronaldo etterlyste med kritikken mot klubben i intervjuet deres, som ledet til oppturen.

Ronaldo får æren for å ha startet det hele, basically..

Og han slang dritt mot Weghorst for å få Ronaldo til å se bedre ut..
Ok, siste jeg sjekket var det hvor pinlig det var for en United-manager å feire en ligacup. Men det er klart; CR7 er en slags Jesus-skikkelse for PM så klart man må se at han ble ofret for vår skyld.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Piers Morgan burde være irrelevant for de fleste, trist at en slik person har endt opp i en rolle hvor han faktisk når ut og appellerer til mange. Historikken hans er jo ikke rent lite jævlig, selv blant britiske journalister..Rett og slett et rasshøl.Han er jo selvsagt ikke dummere enn at han ikke har tenkt til å gjøre annet enn å slikke Ronaldo der det slikkes kan, det intervjuet hans ble ikke sett av rent få og en slik tilgang til en stjerne som Ronaldo ønsker man ikke miste.

Ellers:

Det skal bli interessant å se hva vi gjør til sommeren. At Maguire blir solgt er nok bankers, fullstendig ute av laget og han ser alt annet enn komfortabel ut de få gangene han er tilbake. Greit nok at han selv på sitt beste hadde svakheter, men det virker som om det mentale er fullstendig skakkjørt etter EM finalen, på samme måte som at flere av våre Engelske landslagsspillere sleit voldsomt. Trist at han oppi dette også får såpass mye kritikk fra egne supportere.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Harduetforslag skrev: man feb 27, 2023 10:57 am Piers Morgan burde være irrelevant for de fleste, trist at en slik person har endt opp i en rolle hvor han faktisk når ut og appellerer til mange. Historikken hans er jo ikke rent lite jævlig, selv blant britiske journalister..Rett og slett et rasshøl.Han er jo selvsagt ikke dummere enn at han ikke har tenkt til å gjøre annet enn å slikke Ronaldo der det slikkes kan, det intervjuet hans ble ikke sett av rent få og en slik tilgang til en stjerne som Ronaldo ønsker man ikke miste.

Ellers:

Det skal bli interessant å se hva vi gjør til sommeren. At Maguire blir solgt er nok bankers, fullstendig ute av laget og han ser alt annet enn komfortabel ut de få gangene han er tilbake. Greit nok at han selv på sitt beste hadde svakheter, men det virker som om det mentale er fullstendig skakkjørt etter EM finalen, på samme måte som at flere av våre Engelske landslagsspillere sleit voldsomt. Trist at han oppi dette også får såpass mye kritikk fra egne supportere.
Maguire er nok finito ja, som type med de kvalitetene han har passer han ikke helt inn i måten EtH vil spille på uansett. Alt annet en salg vil overraske meg.
Kom seg aldri etter EM-finalen som du er inne på....

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Lezah skrev: man feb 27, 2023 9:16 am Piers Morgan har virkelig gått helt bananas pga ETH/CR7/United.
Piers Morgan kunne fint operert i arsenal tråden her inne, der flere har gått i ko-ko modus i det siste. Forskjellen er bare at Piers alltid har vært helt korka.

Måten han sleiker ræv på for å gjøre seg aktuell (Trump, Ronaldo) er flaut å se fra et voksent menneske, som på den andre siden vil fremstå som en slags alfa hann. Han blir jo konstant brukt av andre og fremstår slik sett som en bonde på sjakk brettet. Viktig så lenge de som kontrollerer ham har bruk for ham.
Så vil sikkert noen med forståelse for spillet sjakk, slakte analogien, men den legger jeg fint opp til selv.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Harduetforslag skrev: man feb 27, 2023 10:57 am Piers Morgan burde være irrelevant for de fleste, trist at en slik person har endt opp i en rolle hvor han faktisk når ut og appellerer til mange. Historikken hans er jo ikke rent lite jævlig, selv blant britiske journalister..Rett og slett et rasshøl.Han er jo selvsagt ikke dummere enn at han ikke har tenkt til å gjøre annet enn å slikke Ronaldo der det slikkes kan, det intervjuet hans ble ikke sett av rent få og en slik tilgang til en stjerne som Ronaldo ønsker man ikke miste.

Ellers:

Det skal bli interessant å se hva vi gjør til sommeren. At Maguire blir solgt er nok bankers, fullstendig ute av laget og han ser alt annet enn komfortabel ut de få gangene han er tilbake. Greit nok at han selv på sitt beste hadde svakheter, men det virker som om det mentale er fullstendig skakkjørt etter EM finalen, på samme måte som at flere av våre Engelske landslagsspillere sleit voldsomt. Trist at han oppi dette også får såpass mye kritikk fra egne supportere.
Usikker på om det bare er finalen. Hele situasjonen er jo «pinlig» for han. Hvor gøy er det å komme inn i går og være «liksom-kaptein»? Og når man på toppen hele tiden har fått så mye hate i engelsk media og av mange supportere vet han at uansett hva han gjør blir det feil.

Garantert solgt, som du sier. Spørsmålet er hva han erstattes med. Jeg ser mange etterlyser venstre midtstopper, men hvor interessant er det for en spennende spiller å gå inn og skulle konkurrere med Martinez nå? I tillegg er både Shaw, Varane og Lindeløf mer enn ok backup på venstre. Men noe må vi ha inn. Litt snakk om Kim pga utkjøpsklausulen. Et annet alternativ kunne vært en litt ala Shaw som kunne være et alternativ både på back og på stopperplass (feks Timber).

Blir veldig lite overrasket dersom vi selger både Dalot og AWB. Ingen av dem er streng tatt gode nok. En litt offensiv høyreback (Dumfries/Frimong) og fleksibel stopper (Timber) kunne vært logisk, men kanskje i overkant komplisert.

Jack

Legg inn av Jack »

Erik med åpent brev til alle United-supportere:

To all Manchester United supporters,

I wanted to take the time to address you directly this morning.

When I arrived at the club, we spoke about the challenge and importance of reuniting this group of players with our amazing fans.

Believe me, this squad knows exactly how important you are. The bond between the supporters and the team is there for everyone to see and what we experienced together yesterday will only further strengthen that bond.

The atmosphere generated by those of you at Wembley was incredible. From the first minute until the last you were there with us, driving the team on, supporting and encouraging them to get over the line to bring the trophy back to Manchester.

For those of you who couldn’t be there, we felt your support before, during and after the game. Know that each and every one of you will always play your part in this team being successful.

I am proud of my players and staff for their preparation and performances. Yesterday, we saw the required desire, spirit and determination that we must demand of everyone who represents Manchester United.

We set ourselves high standards every day. At Wembley we met those demands and got the reward of our first trophy together.
We know the importance of silverware throughout the history of this great club. We are so happy to bring the trophy back to Old Trafford but we are by no means satisfied and we will not stop here.

Together we have experienced the feeling of what it means to win together for Manchester United. It is truly magnificent and will only make each of us hungrier for more success.

This group has made great strides in the last few months but there is still a lot more to come. I can assure you that everyone at Carrington will be working constantly because we know that this club and you, our supporters, deserve more great days like this.

We will go back to work today, with full focus now on preparing to face West Ham in the FA Cup on Wednesday evening.

There will be no complacency in our desire to return this club back to where we want to be.

Please know that you are vital to what we want to achieve and take yesterday as proof of what can happen when we are all United together.

Thank you for your support and dedication,

Erik ten Hag


https://www.manutd.com/en/news/detail/e ... -final-win

Vi har funnet vår mann.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Jeg tipper Ronaldo later som om han ikke kjenner Piers Morgan hvis de f.eks møtes på en klubb.

Oppfører seg som en desperat groupie.

Lezah

Legg inn av Lezah »

tbb skrev: man feb 27, 2023 11:20 am
Blir veldig lite overrasket dersom vi selger både Dalot og AWB. Ingen av dem er streng tatt gode nok. En litt offensiv høyreback (Dumfries/Frimong) og fleksibel stopper (Timber) kunne vært logisk, men kanskje i overkant komplisert.
Jeg blir det. Ikke fordi jeg tror ETH er helfrelst på noen av dem (eller Laird), men fordi jeg tror det vil bli solide utlegg i sentrallinja. Om vi gjør noe på backplassen vil jeg tro det vil avhenge litt av penger tilgjengelig, da kanskje mye pga eventuelle salg, og så blir det nok kun 1 fyr inn.

Tror jeg, da :)

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Mjordan23 skrev: man feb 27, 2023 11:09 am
Harduetforslag skrev: man feb 27, 2023 10:57 am Piers Morgan burde være irrelevant for de fleste, trist at en slik person har endt opp i en rolle hvor han faktisk når ut og appellerer til mange. Historikken hans er jo ikke rent lite jævlig, selv blant britiske journalister..Rett og slett et rasshøl.Han er jo selvsagt ikke dummere enn at han ikke har tenkt til å gjøre annet enn å slikke Ronaldo der det slikkes kan, det intervjuet hans ble ikke sett av rent få og en slik tilgang til en stjerne som Ronaldo ønsker man ikke miste.

Ellers:

Det skal bli interessant å se hva vi gjør til sommeren. At Maguire blir solgt er nok bankers, fullstendig ute av laget og han ser alt annet enn komfortabel ut de få gangene han er tilbake. Greit nok at han selv på sitt beste hadde svakheter, men det virker som om det mentale er fullstendig skakkjørt etter EM finalen, på samme måte som at flere av våre Engelske landslagsspillere sleit voldsomt. Trist at han oppi dette også får såpass mye kritikk fra egne supportere.
Maguire er nok finito ja, som type med de kvalitetene han har passer han ikke helt inn i måten EtH vil spille på uansett. Alt annet en salg vil overraske meg.
Kom seg aldri etter EM-finalen som du er inne på....
Kort tid før det tapte han også EL-finalen, begge med små marginer og før det igjen episoden på Mykonos, og legger man til formsvikt og all drittkjeften han har fått (nevnt allerede) etter det nevnte så møter man kanskje "veggen"..?

Burde kanskje blitt med Sancho, men fyren har i allefall opptrådt profesjonelt, ikke klagd, prøvd å komme tilbake og stått rak i ryggen! Hevet pokalen med Bruno og overså Glazers så fyren har karakter, er tydeligvis en av gutta og tror han krysser av i mange bokser for EtH!

Hadde digget om han slår tilbake og hever nivået, men.... Vel vi får se og om noen kan "fikse" ham er det kanskje EtH..?!

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

En manager fansen føler tilknytning til, og en spillergruppe som sprudler av glede og trygghet.

Ni år tok det, men ledelsen fant den rette skipperen..

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Hetfield skrev: man feb 27, 2023 9:27 am
KongOlav2 skrev: man feb 27, 2023 9:17 am
Lezah skrev: man feb 27, 2023 9:16 am Piers Morgan har virkelig gått helt bananas pga ETH/CR7/United.
Hva sier han nå?
Han påstår at United gjorde de forandringene Ronaldo etterlyste med kritikken mot klubben i intervjuet deres, som ledet til oppturen.

Ronaldo får æren for å ha startet det hele, basically..

Og han slang dritt mot Weghorst for å få Ronaldo til å se bedre ut..
🤪🤣🤮

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

InsVerderben skrev: man feb 27, 2023 1:40 pm
Mjordan23 skrev: man feb 27, 2023 11:09 am
Harduetforslag skrev: man feb 27, 2023 10:57 am Piers Morgan burde være irrelevant for de fleste, trist at en slik person har endt opp i en rolle hvor han faktisk når ut og appellerer til mange. Historikken hans er jo ikke rent lite jævlig, selv blant britiske journalister..Rett og slett et rasshøl.Han er jo selvsagt ikke dummere enn at han ikke har tenkt til å gjøre annet enn å slikke Ronaldo der det slikkes kan, det intervjuet hans ble ikke sett av rent få og en slik tilgang til en stjerne som Ronaldo ønsker man ikke miste.

Ellers:

Det skal bli interessant å se hva vi gjør til sommeren. At Maguire blir solgt er nok bankers, fullstendig ute av laget og han ser alt annet enn komfortabel ut de få gangene han er tilbake. Greit nok at han selv på sitt beste hadde svakheter, men det virker som om det mentale er fullstendig skakkjørt etter EM finalen, på samme måte som at flere av våre Engelske landslagsspillere sleit voldsomt. Trist at han oppi dette også får såpass mye kritikk fra egne supportere.
Maguire er nok finito ja, som type med de kvalitetene han har passer han ikke helt inn i måten EtH vil spille på uansett. Alt annet en salg vil overraske meg.
Kom seg aldri etter EM-finalen som du er inne på....
Kort tid før det tapte han også EL-finalen, begge med små marginer og før det igjen episoden på Mykonos, og legger man til formsvikt og all drittkjeften han har fått (nevnt allerede) etter det nevnte så møter man kanskje "veggen"..?

Burde kanskje blitt med Sancho, men fyren har i allefall opptrådt profesjonelt, ikke klagd, prøvd å komme tilbake og stått rak i ryggen! Hevet pokalen med Bruno og overså Glazers så fyren har karakter, er tydeligvis en av gutta og tror han krysser av i mange bokser for EtH!

Hadde digget om han slår tilbake og hever nivået, men.... Vel vi får se og om noen kan "fikse" ham er det kanskje EtH..?!
Maguire tror jeg aldri hadde blitt noe førstevalg under Ten Hag uansett, rett og slett fordi han er for treg i vendinga og mangler fart. Varane/Martinez er derimot atletiske så det holder.

Sancho som du er inne er et annet stort spørsmåltegn for min del. Slik jeg leser han, så mangler han den indre driven/viljen til å bli den spilleren i PL som man håpet på etter det han gjorde i Dortmund.
Intensiteten og aggressiviteten er rett og slett ikke der føler jeg. Man kan alltids håpe at ETH skal å få han ut potensialet i han, men her har jeg mine tvil altså....

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Lezah skrev: man feb 27, 2023 1:38 pm
tbb skrev: man feb 27, 2023 11:20 am
Blir veldig lite overrasket dersom vi selger både Dalot og AWB. Ingen av dem er streng tatt gode nok. En litt offensiv høyreback (Dumfries/Frimong) og fleksibel stopper (Timber) kunne vært logisk, men kanskje i overkant komplisert.
Jeg blir det. Ikke fordi jeg tror ETH er helfrelst på noen av dem (eller Laird), men fordi jeg tror det vil bli solide utlegg i sentrallinja. Om vi gjør noe på backplassen vil jeg tro det vil avhenge litt av penger tilgjengelig, da kanskje mye pga eventuelle salg, og så blir det nok kun 1 fyr inn.

Tror jeg, da :)
Problemet er at begge har ett år igjen av kontrakten (AWB med en opsjon på ett år til). Ingen av dem er spesielt gode. Litt fristende med salg av begge for å erstatte med en god som tilførte mye offensivt. Særlig dersom Laird kunne tatt rollen til Malacia. Evnt en erstatter for Maguire som funket som back. Man ser jo at backer som opptrer som en tredje stopper er poppis i possession-lag.

Lezah

Legg inn av Lezah »

tbb skrev: man feb 27, 2023 2:08 pm Problemet er at begge har ett år igjen av kontrakten (AWB med en opsjon på ett år til). Ingen av dem er spesielt gode. Litt fristende med salg av begge for å erstatte med en god som tilførte mye offensivt. Særlig dersom Laird kunne tatt rollen til Malacia. Evnt en erstatter for Maguire som funket som back. Man ser jo at backer som opptrer som en tredje stopper er poppis i possession-lag.
Mye som er fristende. Hadde gjerne sett Laird i troppen selv. Men at vi selger både Dalot og AWB tror jeg ikke skjer. Vi får nå se.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »


InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Retnuh skrev: man feb 27, 2023 2:47 pm Souness i August :


https://www.managingmadrid.com/platform ... eat-player
"Treffsikker" som alltid, hr. Souness...! 🤣
At noen i seriøse medier i det hele tatt gidder å referere uttalelser fra den forutinntatte og uvitende surku..., er meg en gåte..!

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Lezah skrev: man feb 27, 2023 2:34 pm
tbb skrev: man feb 27, 2023 2:08 pm Problemet er at begge har ett år igjen av kontrakten (AWB med en opsjon på ett år til). Ingen av dem er spesielt gode. Litt fristende med salg av begge for å erstatte med en god som tilførte mye offensivt. Særlig dersom Laird kunne tatt rollen til Malacia. Evnt en erstatter for Maguire som funket som back. Man ser jo at backer som opptrer som en tredje stopper er poppis i possession-lag.
Mye som er fristende. Hadde gjerne sett Laird i troppen selv. Men at vi selger både Dalot og AWB tror jeg ikke skjer. Vi får nå se.
Du har helt sikkert rett i det. Mht til FFP vil jeg uansett bli overrasket om AWB er med videre. Benytter vi ikke opsjonen vil avskrivninger og lønn på han neste sesong utgjør tett opp mot £15 mill. I Dalots case er det kanskje bare et spørsmål om å komme til enighet om en ny kontrakt (hvis ikke er det en relativt stiv alternativkostnad på å beholde han også).

Det er mye annet som skal prioriteres. Men jeg er usikker på om vi prioriterer et større utlegg på midtstopper. Vi har, tross alt, fire spillere som gjør susen der dersom vi inkluderer Shaw. Spørsmålet er om en kunne funnet en rimelig løsning som erstatter for Maguire.

Litt det samme med spissplass. Rashford fungerer rimelig bra på topp. Vi har to spennende alternativer på venstresiden (Sancho/Garnacho). I tillegg virker det som EtH trives godt med Weghorst. Man kan si hva man vil om det, men han er i det minste et billig option som gjør jobben han er satt til. I tillegg er vi stuck med Martial til sommeren ‘24. Det gir mer mening med et spisskjøp når hans kontrakt er utløpt.

Da vil vi kunne sikte oss inn på Kane eller Oshimen i ‘24. Førstnevnte som potensiell bosman. Sistnevnte som en med ett år igjen av kontrakten.

Det gir klubben anledning til å prioritere sentral midtbane i ‘23. Vet at EtH er giret på FdJ, men håper nesten mer på Rice/Caicedo. Spillere jeg tror både kunne spilt sammen med Casemiro og erstattet han. Får angst av å se Casemiro i dueller. Et salg av McTominay kunne kanskje finansiert kjøp av Sabitzer/JWP i tillegg hvis det er noe som kan prioriteres. Men det er kanskje ikke nødvendig, når jeg tenker meg om.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Mehell skrev: søn feb 26, 2023 11:55 pm This moment you have to celebrate, heh.
Its about glory and honour.
I just love United.
Happy for 24 hours. But not be satisfied, because satisfaction leads to lazyness, and lazy gives no trophies.

Pressekonferansen med Erik ten Hag etter finalen :)

Fikk meg en påminnelse og oppvekker i går, og kommer heretter IKKE til å rangere noen tiler foran andre!
Når man så gleden hos spillerne, EtH, støtteapparatet, etc og at de brukte lang tid på banen i ettertid med å gratulere hverandre, hylle fansen og nyte øyeblikket får man et bilde av hva all den harde jobbingen og dedikasjonen de har lagt ned betyr, når man får en belønning og et bevis på suksess i form av en pokal!

Varane&Casemiro med sine meritter burde kanskje ha vært blaserte men ikke så. De feiret som de skulle ha vunnet en antatt større tittel men "size don`t matter" for det er dette som gjelder: suksess med en gruppe som er "tighte", trives og fungerer sammen og gir alt for hveandre&laget.
Kollektivet, samhold og kameratskapet er nøkkelen for å vinne, de gjør det sammen, alle har bidratt med sitt beste og når det "klikker" så vinner man!

Kanskje en floskel, men slik ser jeg det og det er leenge siden jeg har sett en så kompetent, talentfull, samkjørt, utholdende, motivert og dedikert United-tropp!
Det varmer og gleder...! :P

Saliph

Legg inn av Saliph »

Det er gøy å kunne se United-kamp uten å måtte gå helt i kjelleren ja.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

United vinner på alle fronter for tiden.
Casemiro:


Og Mary Earps ble kåret til verdens beste keeper i 2022.


Bongis

Legg inn av Bongis »

Jeg hørte nettopp at Rashford er 24 år gammel. Litt spennende at det var omtrent i den alderen Ronaldo virkelig fløy gjennom taket. Dette er ikke ment som et innlegg der jeg tror Rashford blir like god… men tenk hvis . . . !

Wellé

Legg inn av Wellé »

Bongis skrev: man feb 27, 2023 11:20 pm Jeg hørte nettopp at Rashford er 24 år gammel. Litt spennende at det var omtrent i den alderen Ronaldo virkelig fløy gjennom taket. Dette er ikke ment som et innlegg der jeg tror Rashford blir like god… men tenk hvis . . . !
Da hørte du feil. Han fylte 25 år i oktober.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Wellé skrev: tir feb 28, 2023 7:34 am
Bongis skrev: man feb 27, 2023 11:20 pm Jeg hørte nettopp at Rashford er 24 år gammel. Litt spennende at det var omtrent i den alderen Ronaldo virkelig fløy gjennom taket. Dette er ikke ment som et innlegg der jeg tror Rashford blir like god… men tenk hvis . . . !
Da hørte du feil. Han fylte 25 år i oktober.
Og Ronaldo «fløy gjennom taket» mye tidligere. Salah/Mane, derimot, nærmet seg kanskje peak først rundt 24-25. Uansett tror jeg Rashford kunne vært vært på et høyere nivå enn han er i dag allerede for ett par år siden dersom vi ikke hadde rotet slik med Mourinho/Solskjær.

Hva sier folket om angrepsrekken er som følger neste sesong:

Antony/Amad - Bruno/Eriksen - Sancho/Garnacho

Rashford/Weghorst/Martial

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

tbb skrev: tir feb 28, 2023 9:45 am
Wellé skrev: tir feb 28, 2023 7:34 am
Bongis skrev: man feb 27, 2023 11:20 pm Jeg hørte nettopp at Rashford er 24 år gammel. Litt spennende at det var omtrent i den alderen Ronaldo virkelig fløy gjennom taket. Dette er ikke ment som et innlegg der jeg tror Rashford blir like god… men tenk hvis . . . !
Da hørte du feil. Han fylte 25 år i oktober.
Og Ronaldo «fløy gjennom taket» mye tidligere. Salah/Mane, derimot, nærmet seg kanskje peak først rundt 24-25. Uansett tror jeg Rashford kunne vært vært på et høyere nivå enn han er i dag allerede for ett par år siden dersom vi ikke hadde rotet slik med Mourinho/Solskjær.

Hva sier folket om angrepsrekken er som følger neste sesong:

Antony/Amad - Bruno/Eriksen - Sancho/Garnacho

Rashford/Weghorst/Martial
Rashford tror jeg fortsatt vil være det beste valget som venstrekant. Sancho er det fortsatt usikkert med om man kan stole på han som førstevalg og Garnacho er foreløpig best som innbytter.
Er ikke så gira på å beholde Weghorst, ny spiss må inn evt Greenwood tilbake. Veldig spent på hva Amad kan gi oss når han er tilbake.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»