Manchester United

Svar
InsVerderben

Re: Manchester United

Legg inn av InsVerderben »

DuncanE skrev: tir mai 02, 2023 6:53 pm
TerryMcDermott skrev: tir mai 02, 2023 6:32 pm --- Sminken sitter også perfekt,gøy med spillere som er så trygge på seg selv!
Ja, vi kan jo ikke alle se ut som Peter Beardsley, Peter Crouch og Luis Suarez.
🤣

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

TerryMcDermott skrev: tir mai 02, 2023 6:32 pm --- Sminken sitter også perfekt,gøy med spillere som er så trygge på seg selv!
Vet ikke om du er for gammel til å skjønne "greia", men det er definitivt jeg....! ;)
Sist redigert av InsVerderben den tir mai 02, 2023 7:01 pm, redigert 2 ganger totalt.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Tenk at det finnes andre ''storlag'' som er enda mer ræva enn det vi var på det verste under Ragnick.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

TheTreble skrev: tir mai 02, 2023 9:56 pm Tenk at det finnes andre ''storlag'' som er enda mer ræva enn det vi var på det verste under Ragnick.
Ja, og det er jo ikke slik at de plutselig har blitt ubrukelige spillere heller. Noe merkelig.

Bongis

Legg inn av Bongis »

DuncanE skrev: tir mai 02, 2023 10:30 pm
TheTreble skrev: tir mai 02, 2023 9:56 pm Tenk at det finnes andre ''storlag'' som er enda mer ræva enn det vi var på det verste under Ragnick.
Ja, og det er jo ikke slik at de plutselig har blitt ubrukelige spillere heller. Noe merkelig.
Det gir bare enda mer kred til ETH som har prestert under ledelse av blodigler.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Bongis skrev: tir mai 02, 2023 11:58 pm
DuncanE skrev: tir mai 02, 2023 10:30 pm
TheTreble skrev: tir mai 02, 2023 9:56 pm Tenk at det finnes andre ''storlag'' som er enda mer ræva enn det vi var på det verste under Ragnick.
Ja, og det er jo ikke slik at de plutselig har blitt ubrukelige spillere heller. Noe merkelig.
Det gir bare enda mer kred til ETH som har prestert under ledelse av blodigler.
Imagine if Erik had money to spend..

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Lezah skrev: ons mai 03, 2023 8:30 am
Bongis skrev: tir mai 02, 2023 11:58 pm
DuncanE skrev: tir mai 02, 2023 10:30 pm

Ja, og det er jo ikke slik at de plutselig har blitt ubrukelige spillere heller. Noe merkelig.
Det gir bare enda mer kred til ETH som har prestert under ledelse av blodigler.
Imagine if Erik had money to spend..
:lol:

Good times.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Tråd verdt å lese.


InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

TheTreble skrev: tir mai 02, 2023 9:56 pm Tenk at det finnes andre ''storlag'' som er enda mer ræva enn det vi var på det verste under Ragnick.
Greit nok, og om enn litt OT så bør det til RR sitt forsvar nevnes at han ikke fikk hente spillere, 'pinpointa' problemene i klubben med presisjon og satte CR7 på benken.....
Takk, RR! ;)

Kent

Legg inn av Kent »

Skal vi klare å rote vekk dette?

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Kan bli ubehagelig dette, men pool kan ikke ha flyt med dømmingen alle de resterende kampene.

Så får man for United sin del håpe at man i hvertfall får en ok dommer i et par av kampene. Da går det jo fint.

Forventer en ordentlig rant fra ETH nå. Har vært så mye elendig fra dommerstanden denne sesongen. Er det bare slik at Arsenal kan cherry picke dommere og Klopp syte litt å få billige straffer? På tide at ETH slenger
ut et agn også. For er jo åpenbart slik det fungerer.
Sist redigert av fugletitteren den tor mai 04, 2023 11:32 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

For en patetisk 2.omgang man leverer, slutter totalt å spille fotball. Skulle tro vi spilte med 10 mann....

StørsteiEuropa_Utd

Legg inn av StørsteiEuropa_Utd »

Når skal Martial greie å spille en jævla 90 minutter med litt trøkk igjen? Må jo selvfølgelig ut til sommeren. Denne kampen taper Ten Hag i pausen, vi blir vanvittig defensive og prøver å forsvare oss til ett poeng. Veldig rar strategi mtp hvor ukomfortable Brighton så ut defensivt.

Prakteksempel på at vi trenger en moderne keeper for øvrig. Gea gir jo bort ballen under nesten alle omstendigheter, mens Brighton spiller seg ut under alle. Forferdelig å se på.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Ynkelig andreomgang nok en gang. Brudd på brudd på brudd, og man taper dueller og andreballer over hele banen.

Slå West Ham på søndag så er saken biff. Ellers kan det fort bli ubehagelig. Pool kommer åpenbart til å ha dommerne med seg resten av sesongen, så vi er avhengige av å gjøre jobben selv.
Sist redigert av Saliph den tor mai 04, 2023 11:10 pm, redigert 1 gang totalt.

Kent

Legg inn av Kent »

Mjordan23 skrev: tor mai 04, 2023 11:07 pm For en patetisk 2.omgang man leverer, slutter totalt å spille fotball. Skulle tro vi spilte med 10 mann....
Skjer dessverre alt for ofte.

StørsteiEuropa_Utd

Legg inn av StørsteiEuropa_Utd »

Mjordan23 skrev: tor mai 04, 2023 11:07 pm For en patetisk 2.omgang man leverer, slutter totalt å spille fotball. Skulle tro vi spilte med 10 mann....
Martial og Rashford la ikke akkurat ned mye energi i den andre omgangen.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

StørsteiEuropa_Utd skrev: tor mai 04, 2023 11:10 pm
Mjordan23 skrev: tor mai 04, 2023 11:07 pm For en patetisk 2.omgang man leverer, slutter totalt å spille fotball. Skulle tro vi spilte med 10 mann....
Martial og Rashford la ikke akkurat ned mye energi i den andre omgangen.
Jau, men laget som helhet mangler evnen til å roe ned tempoet og forsvare seg med ballen i laget. Man er fortsatt langt unna å være ett komplett lag....

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Kent skrev: tor mai 04, 2023 11:03 pm Skal vi klare å rote vekk dette?
Liverpool vil være nære om et desperat West Ham og Wolves som vil trygge plassen begge tar poeng, men man skal såvidt kunne sikre dette med hjemmeseire mot Chelsea og Bournemouth som ikke vil ha noe å spille for når vi møter de.

Uansett tviler jeg på at man ender på noe mer enn 73 p tilslutt.

Jack

Legg inn av Jack »

Noen spesiell grunn til at kampen mot West Ham er satt opp kl 20 på søndagskvelden? Tror jeg aldri har sett en søndagskamp spilles så sent. Hadde man ikke visst bedre skulle man nesten trodd at den er satt opp så sent for å skape en best mulig ramme rundt kampen. Perfekt tenning i publikum, flomlys, et hjemmelag som trenger all støtte det kan få. Det ligger an til poengtap her for vår del og Liverpool helt opp i ryggen. Perfekt for spenningen i Premier Leage. Perfekt for produktet Premier League. Perfekt for businessen Premier League. Noen lag får ekstremt billige straffer, andre får ikke det - og man kan åpenbart begynne å tyde et mønster her.
Sist redigert av Jack den tor mai 04, 2023 11:40 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Jack skrev: tor mai 04, 2023 11:30 pm Noen spesiell grunn til at kampen mot West Ham er satt opp kl 20 på søndagskvelden? Tror jeg aldri har sett en søndagskamp spilles så sent. Hadde man ikke visst bedre skulle man nesten trodd at den er satt opp så sent for å skape en best mulig ramme rundt kampen. Perfekt tenning i publikum, flomlys, et hjemmelag som trenger all støtte det kan få. Det ligger an til poengtap her for vår del og Liverpool helt opp i ryggen. Perfekt for spenningen i Premier Leage. Perfekt for produktet Premier League. Perfekt for businessen Premier League. Noen lag får ekstremt billige straffer, andre får ikke det - og man kan tydelig begynne å tyde et mønster her.
For å gjøre det umulig for bortesupporterne.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Shaw vil i alle fall ikke ta alt ansvar for tapet, og det synes jeg han gjør helt rett i - selv om handsen var idiotisk:

– Vi scorer jo ikke mål.

– I 1. omgangen hadde vi tre-fire store sjanser som vi burde scoret på. Det har skjedd så mange ganger denne sesongen. Vi må score på dem, og hvis vi gjør det så blir kampen helt annerledes.

– Jeg vet ikke hvorfor det skjer, men vi er i alle fall ikke kliniske nok.

Jack

Legg inn av Jack »

Saliph skrev: fre mai 05, 2023 12:01 am Shaw vil i alle fall ikke ta alt ansvar for tapet, og det synes jeg han gjør helt rett i - selv om handsen var idiotisk:

– Vi scorer jo ikke mål.

– I 1. omgangen hadde vi tre-fire store sjanser som vi burde scoret på. Det har skjedd så mange ganger denne sesongen. Vi må score på dem, og hvis vi gjør det så blir kampen helt annerledes.

– Jeg vet ikke hvorfor det skjer, men vi er i alle fall ikke kliniske nok.
Tydelig at Luke har lært av sin mentor Mourinho her og nøler ikke med å kaste medspillerne sine under bussen i kjølvannet av det skuffende resultatet mot Brighton. Helt åpenbart at psykopaten Shaw mobber Rashford, Martial, Weghorst, Sancho og Antony med disse utsagnene.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Jack skrev: tir mai 02, 2023 3:51 pm
► Show Spoiler
Ronaldo har alltid vært ufordragelig og det har bare økt.
Nå er det lenge siden han var god nok til å slippe unna med det.
Men ambassadør for Real? Javel.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Hetfield skrev: tor mai 04, 2023 11:16 pm
Kent skrev: tor mai 04, 2023 11:03 pm Skal vi klare å rote vekk dette?
Liverpool vil være nære om et desperat West Ham og Wolves som vil trygge plassen begge tar poeng, men man skal såvidt kunne sikre dette med hjemmeseire mot Chelsea og Bournemouth som ikke vil ha noe å spille for når vi møter de.
Med det forsvaret og den midtbanen til Liverpool er det ingenting å frykte.
(Selv om alle som latterliggjorde dem som foreslo å flytte TAA til midtbanen føler seg ganske dumme nå)
Jeg har hele tiden sagt at de spiller i EL neste sesong.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Hardy-guttene skrev: fre mai 05, 2023 6:27 am
Hetfield skrev: tor mai 04, 2023 11:16 pm
Kent skrev: tor mai 04, 2023 11:03 pm Skal vi klare å rote vekk dette?
Liverpool vil være nære om et desperat West Ham og Wolves som vil trygge plassen begge tar poeng, men man skal såvidt kunne sikre dette med hjemmeseire mot Chelsea og Bournemouth som ikke vil ha noe å spille for når vi møter de.
Med det forsvaret og den midtbanen til Liverpool er det ingenting å frykte.
(Selv om alle som latterliggjorde dem som foreslo å flytte TAA til midtbanen føler seg ganske dumme nå)
Jeg har hele tiden sagt at de spiller i EL neste sesong.
Er vel ikke helt utenkelig at Liverpool vinner resten av kampene sine selv om man tidvis er søppel bakover på banen. Føler meg også sikker på at United tar dette greit, men tapet i går åpner faktisk opp en liten mulighet. Fortsetter den dårlige borteformen til United og man ryker mot West Ham så må man faktisk ”bare“ spille U i to av de fire siste for at Liverpool skal ta dem igjen (forutsatt at de tar Brentford og Villa hjemme og Soton og Leicester borte). Det synes jeg ville vært fortjent ettersom jeg har Shaw på FPL og ikke Mac Allister.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

TheTreble skrev: tir mai 02, 2023 4:07 pm
Stakkar, har han blitt nødt til å dra lasset alene uten å være god nok til det i den jallaligaen?
Når han kom inn så lå de jo på førsteplass, så får han Rudi García sparket, og så taper de ligaen. Han behøver jo ikke å trekke lasset alene, men det hadde jo vært en fordel hvis du ikke gjorde laget svakere etter å ha blitt betalt femhundre trillioner i uken.

Dr.I.Tidemann

Legg inn av Dr.I.Tidemann »

Jack skrev: tor mai 04, 2023 11:30 pm Noen spesiell grunn til at kampen mot West Ham er satt opp kl 20 på søndagskvelden? Tror jeg aldri har sett en søndagskamp spilles så sent. Hadde man ikke visst bedre skulle man nesten trodd at den er satt opp så sent for å skape en best mulig ramme rundt kampen. Perfekt tenning i publikum, flomlys, et hjemmelag som trenger all støtte det kan få. Det ligger an til poengtap her for vår del og Liverpool helt opp i ryggen. Perfekt for spenningen i Premier Leage. Perfekt for produktet Premier League. Perfekt for businessen Premier League. Noen lag får ekstremt billige straffer, andre får ikke det - og man kan åpenbart begynne å tyde et mønster her.
Det er vel kroningen av han exen til Lady Di som er årsaken. Man U hadde sen søndagskamp mot Everton tidligere denne sesongen. Da pga at united hadde torsdagskamp på Kypros.
Slik er virkeligheten.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Blir ikke overrasket om Liverpool vinner sine resterende kamper. Overkommelig motstand kombinert med en fin flyt skal vi ikke undervurdere. Denne jobben må vi gjøre selv.

taknina

Legg inn av taknina »

Eddie skrev: fre mai 05, 2023 12:11 am Skulle ønske ETH ble stilt spørsmålet hvorfor vi gang etter gang leverer så svake andre omganger på bortebaner. Er så jævlig frustrerende, skulle gjerne hørt hva han sier om dette. Jeg føler meg langt fra sikker på at man klarer å sikre topp 4.
På meg virker det som om spillerne glemmer det viktigste i fotball, den gamle mange vil mene frase om å la ballen gjøre jobben.

Johan Cuyff ga vel til spillerne sin overaskelse i pausen etter en svak førsteomgang (nærmest en legendarisk) beskjed om at de løp for mye og ikke som de hadde forventet en jævlig kjeft for det motsatte.

Jeg tror muligens når de nå begynner å føle presset bak seg er i ferd med å gå i samme fellen med å skulle gjøre det på egenhånd men dette er selvsagt noe manageren må adressere.

Sharpix

Legg inn av Sharpix »

Saliph skrev: fre mai 05, 2023 12:01 am Shaw vil i alle fall ikke ta alt ansvar for tapet, og det synes jeg han gjør helt rett i - selv om handsen var idiotisk:

– Vi scorer jo ikke mål.

– I 1. omgangen hadde vi tre-fire store sjanser som vi burde scoret på. Det har skjedd så mange ganger denne sesongen. Vi må score på dem, og hvis vi gjør det så blir kampen helt annerledes.

– Jeg vet ikke hvorfor det skjer, men vi er i alle fall ikke kliniske nok.

Håper det ikke har tatt laget 33 runder å se det som er åpenlyst...

Man kunne bli litt villedet da Rashford dro lasset i vinter og satte ballen i mål på jevnlig basis. Når han nå har sluttet å sette sjansene så blir det veldig skralt.

Mangelen på scoringer og seiersmarginene i resultatene denne sesongen - med 3-0 som største seier og at borteseire vinnes stort sett med ett mål - minner veldig om LVG-perioden. Forskjellen er at United skaper langt mer under ETH enn LVG så jeg har et håp at det skal bli bedre med en gang det kommer inn en ordentlig nr 9.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»