Manchester United

Svar
Saliph

Re: Manchester United

Legg inn av Saliph »

Bruno mister Spurs

https://www.united.no/nyhetsarkiv/ute-mot-tottenham/

Da håper jeg vi går for Fred og Casemiro, og Eriksen som 10er.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Saliph skrev: ons apr 26, 2023 1:31 pm Bruno mister Spurs

https://www.united.no/nyhetsarkiv/ute-mot-tottenham/

Da håper jeg vi går for Fred og Casemiro, og Eriksen som 10er.
Tror ikke EtH har nerver til Fred dypt i banen.

Spent på hva vi gjør i sommer. Jeg tipper at Mac Allister, etter FdJ, et klart andrevalg. En slik spiller ville gitt oss langt flere gode alternativer. Så får vi bare håpe at hele denne salgsprosessen gjør at noen andre ikke snapper han opp først.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

tbb skrev: ons apr 26, 2023 1:55 pm Spent på hva vi gjør i sommer. Jeg tipper at Mac Allister, etter FdJ, et klart andrevalg. En slik spiller ville gitt oss langt flere gode alternativer. Så får vi bare håpe at hele denne salgsprosessen gjør at noen andre ikke snapper han opp først.
Du tror at dere er mer interessert i Mac Allister fra Brighton enn i Caicedo?

Saliph

Legg inn av Saliph »

tbb skrev: ons apr 26, 2023 1:55 pm
Saliph skrev: ons apr 26, 2023 1:31 pm Bruno mister Spurs

https://www.united.no/nyhetsarkiv/ute-mot-tottenham/

Da håper jeg vi går for Fred og Casemiro, og Eriksen som 10er.
Tror ikke EtH har nerver til Fred dypt i banen.

Spent på hva vi gjør i sommer. Jeg tipper at Mac Allister, etter FdJ, et klart andrevalg. En slik spiller ville gitt oss langt flere gode alternativer. Så får vi bare håpe at hele denne salgsprosessen gjør at noen andre ikke snapper han opp først.
Fungerte jo bra mot Spurs hjemme, en av våre beste kamper denne sesongen, og da var Fred muligens vår beste spiller. Presset til Spurs er jo (vanligvis) griseræva eller ikke-eksisterende, så det er betydelig mindre risiko med Fred dypt mot dem.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

KongOlav2 skrev: ons apr 26, 2023 2:01 pm
tbb skrev: ons apr 26, 2023 1:55 pm Spent på hva vi gjør i sommer. Jeg tipper at Mac Allister, etter FdJ, et klart andrevalg. En slik spiller ville gitt oss langt flere gode alternativer. Så får vi bare håpe at hele denne salgsprosessen gjør at noen andre ikke snapper han opp først.
Du tror at dere er mer interessert i Mac Allister fra Brighton enn i Caicedo?
Jeg tror en sentral midtbanespiller som står svært godt til Casemiro er første prioritet.

Personlig kunne jeg gjerne tenkt meg Caicedo eller Rice som makker til Casemiro. Det ville gitt en langt bedre følelse hver gang Casemiro er ute, samtidig som man ville fått på plass en naturlig arvtaker til Casemiro. Og jeg tror det kunne fungert bra. Både Caicedo/Rice og Casemiro er solide spillere begge veier.

Men i lys av at Eriksen er førstevalget som makker til Casemiro i dag føler jeg meg trygg på at EtH foretrekker Mac Allister. I tillegg til at han står svært bra til Casemiro (målfarlig, høy frekvens, svært god pasningsspiller) har han noen kvaliteter vi savner på midtbanen i dag (ekstremt ballsikker).

Ideelt sett skulle vi hentet begge. Det skjer nok uansett ikke. Kanskje man må håpe på Mac Allister og en mindre profilert DM (Ugarte/Lavia feks)?

Mehell

Legg inn av Mehell »

Saliph skrev: ons apr 26, 2023 1:31 pm Bruno mister Spurs

https://www.united.no/nyhetsarkiv/ute-mot-tottenham/

Da håper jeg vi går for Fred og Casemiro, og Eriksen som 10er.
Pøh. Det er tross alt Bruno vi snakker om her. Mannen som aldri trenger hvile og aldri er skadet.
Han starter mot Tottenham.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Mehell skrev: ons apr 26, 2023 2:53 pm
Saliph skrev: ons apr 26, 2023 1:31 pm Bruno mister Spurs

https://www.united.no/nyhetsarkiv/ute-mot-tottenham/

Da håper jeg vi går for Fred og Casemiro, og Eriksen som 10er.
Pøh. Det er tross alt Bruno vi snakker om her. Mannen som aldri trenger hvile og aldri er skadet.
Han starter mot Tottenham.
En hevelse iflg. rapportene så langt og selv det trenger tid, og gitt at det ikke er mer alvorlig tipper jeg at Bruno først er tilbake mot Brighton, 4.mai.

EtH tar selvfølgelig og klokelig nok ingen sjanser og tror ikke han spiller ham verken mot Spurs eller Villa.

startelver

Legg inn av startelver »

Grattis!

Kent

Legg inn av Kent »

Er EtH tilbakestående?

For noen grusomme bytter. Og Malacia må være noe av det dårligste jeg har sett i United-drakt.

Kent

Legg inn av Kent »

Martial. Fred. Malacia. Bruno som presterer å bomme på åpent mål. Og resten av den ynkelige gjengen med persilleblader. Ikke minst EtH selv.

Gang på gang på gang.

Jack

Legg inn av Jack »

Tusen takk for at dere ødelegger nok en kveld for meg. Jævla rasshøl av noen spillere. Null fuckings ryggrad.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Nå er det Martial-glasset mitt fullt. Det tok nesten åtte år.


Selg.



Eller gi bort.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Kent skrev: tor apr 27, 2023 10:56 pm Er EtH tilbakestående?

Og Malacia må være noe av det dårligste jeg har sett i United-drakt.
Ja, Kent. Bra, Kent.


Andre omgang er så jævlig at jeg skifter kjønn i natt og blir en papegøye. Null tæl, null guts, null pasningssikkerhet...katastrofalt. Hadde kanskje vunnet hvis den i tverrliggeren gikk inn, men fortjent hadde det ikke vært.


qbah

Legg inn av qbah »

Bottlerlag dette. Når man ikke en gang slår tidenes dårligste Spurs-lag etter å ha leder 0-2.

For mye middelmådigheter og i tillegg uten vinnermentalitet.
Håper vi går for WO mot City i finalen. Selvtilliten til disse kan-bli-spillerne trenger ikke den knekken.

Mc_Lovin

Legg inn av Mc_Lovin »

Liverpool er faktisk nærmeste utfordrer til topp 4. Kun 6p bak og 1 kamper mer spilt samt. det enkleste kamp-programmet igjen.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Mc_Lovin skrev: tor apr 27, 2023 11:15 pm Liverpool er faktisk nærmeste utfordrer til topp 4. Kun 6p bak og 1 kamper mer spilt samt. det enkleste kamp-programmet igjen.
7 bak. Potensielt 10 bak når det gjenstår seks kamper. United har igjen Bmouth, Fulham og Wolves.


Selvfølgelig blir det topp 4 på United.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Mc_Lovin skrev: tor apr 27, 2023 11:15 pm Liverpool er faktisk nærmeste utfordrer til topp 4. Kun 6p bak og 1 kamper mer spilt samt. det enkleste kamp-programmet igjen.
Tar de full pott så må vi ha 4 seire. Det skal være overkommelig med programmet vi har igjen, men med denne tapergjengen er alt mulig..

Lezah

Legg inn av Lezah »

Det er uansett ikke noe poeng i å krisemaksimere mer enn vi "må" her.

Alle ser at laget har tatt steg og har jevnt over sett mye bedre ut enn tidligere år. Vi er åpenbart på rett spor. Så får vi svake kamper og omganger iblant, javel. Menn behøver ikke å få mensen av den grunn. Når vi skriver mai kan vi ha to cup-triumfer (garantert en) samt ha CL å se frem til. Samt at ETH får fortsette å bygge tropp. Litt fremtidsperspektiv får vi unne oss nå.

I mi bok, wææææ.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Lezah skrev: tor apr 27, 2023 11:21 pm Det er uansett ikke noe poeng i å krisemaksimere mer enn vi "må" her.

Alle ser at laget har tatt steg og har jevnt over sett mye bedre ut enn tidligere år. Vi er åpenbart på rett spor. Så får vi svake kamper og omganger iblant, javel. Menn behøver ikke å få mensen av den grunn. Når vi skriver mai kan vi ha to cup-triumfer (garantert en) samt ha CL å se frem til. Samt at ETH får fortsette å bygge tropp. Litt fremtidsperspektiv får vi unne oss nå.

I mi bok, wææææ.
Jau. Er fortsatt fornøyd med sesongen om vi klarer topp 4, som vi burde klare. Vi ble jo ble tippet utenfor av de aller fleste før sesongen.

Men kollapsene på bortebane er virkelig bekymringsverdig. Vi klarer neppe å utfordre om PL-tittelen før tidligst 24/25. Mentalt er dette laget fortsatt langt, langt unna.

Sharpix

Legg inn av Sharpix »

Ale skrev: tor apr 27, 2023 11:17 pm
Mc_Lovin skrev: tor apr 27, 2023 11:15 pm Liverpool er faktisk nærmeste utfordrer til topp 4. Kun 6p bak og 1 kamper mer spilt samt. det enkleste kamp-programmet igjen.
Mhm. Liverpool vs Spurs på søndag. Blir en interessant kamp.
Egentlig ikke, Liverpool kommer til å ta dette greit og vinner sikkert et sted mellom 4-0 og 7-0 etter å ha skapt tre-fire gode mulighteter og noen halv-sjanser. Dette i motsetning til United som heller brenner bort 100% sjanser på løpende bånd for å ende opp med enten 0, 1 eller 2 scoringer pr. kamp.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Saliph skrev: tor apr 27, 2023 11:25 pm
Men kollapsene på bortebane er virkelig bekymringsverdig. Vi klarer neppe å utfordre om PL-tittelen før tidligst 24/25.
Abs.

Nei PL er ikke noe å stresse med pdd. Vi vet ikke en gang åssen troppen ser ut. vi må først bli et stabilt topplag som kan regnes so m"bankers" i topp 4 før vi kan spekulere i noe. Det å ta igjen City, som Pep har fått bygd opp nå i ....6 år elns, er ikke gjort på 1 sesong.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Anton villa, brighton, west-ham og hvem andre har vi igjen?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Sharpix skrev: tor apr 27, 2023 11:26 pm
Ale skrev: tor apr 27, 2023 11:17 pm
Mc_Lovin skrev: tor apr 27, 2023 11:15 pm Liverpool er faktisk nærmeste utfordrer til topp 4. Kun 6p bak og 1 kamper mer spilt samt. det enkleste kamp-programmet igjen.
Mhm. Liverpool vs Spurs på søndag. Blir en interessant kamp.
Egentlig ikke, Liverpool kommer til å ta dette greit og vinner sikkert et sted mellom 4-0 og 7-0 etter å ha skapt tre-fire gode mulighteter og noen halv-sjanser. Dette i motsetning til United som heller brenner bort 100% sjanser på løpende bånd for å ende opp med enten 0, 1 eller 2 scoringer pr. kamp.
Det verste er at du antakelig har rett.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Wolves, chelsea og fulham var det ja, tre -fire seire så holder det nok tenker jeg

Champis

Legg inn av Champis »

Eddie skrev: tor apr 27, 2023 11:16 pm
Ale skrev: tor apr 27, 2023 11:12 pm Ingen her inne som har forståelse for at spillerne er slitne etter en lang sesong og 120 minutter mot Brighton. Pust med magen. Ett poeng mot Spurs borte isolert sett er okay.
Isolert sett ja, men det er disse kollapsene gang etter gang som er virkelig ikke til å forstå. Det skjer urovekkende mye og idag har det mer med instilling og baller å gjøre enn at man er sliten. Lei dette laget, er mange som må forsvinne til sommeren, men det har vi sagt i mange år nå.

Alltid morsomt med sofasupportere som kam komme med den nøyaktige fasiten på hva som sviktet av det mentale eller det fysiske 😊

Lezah

Legg inn av Lezah »

Påstand: Shaw er vår tredje beste stopper.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Med seier på søndag så er nok topp 4 rimelig bankers. Men det er også sikkert den vanskeligste gjenværende kampen sammen med Brighton borte. Ellers er det omtrent bare ræl igjen.

Champis

Legg inn av Champis »

Eddie skrev: tor apr 27, 2023 11:29 pm Dette laget kommer til å rote bort topp 4.

Selvsagt ikke

Champis

Legg inn av Champis »

Liverpool vinner garantert ikke resten. Kommer til å avgi flere poeng.

Champis

Legg inn av Champis »

Eddie skrev: tor apr 27, 2023 11:38 pm
Champis skrev: tor apr 27, 2023 11:33 pm
Eddie skrev: tor apr 27, 2023 11:16 pm

Isolert sett ja, men det er disse kollapsene gang etter gang som er virkelig ikke til å forstå. Det skjer urovekkende mye og idag har det mer med instilling og baller å gjøre enn at man er sliten. Lei dette laget, er mange som må forsvinne til sommeren, men det har vi sagt i mange år nå.

Alltid morsomt med sofasupportere som kam komme med den nøyaktige fasiten på hva som sviktet av det mentale eller det fysiske 😊
Ja, det er sikkert det fysiske som har vært en gjenganger hele sesongen, plutselig svikter gang etter gang ved ledelser. Klapp igjen din sofagris.

Det er nok litt mer komplekst enn din framstilling, for å si det forsiktig. Borte mot Tottenham skal være en ganske jevn kamp, oddsen var vel til og med bittelitt lavere på Tottenham. Det er helt naturlig at det blir perioder i kampen hvor Tottenham er best, og man kan ikke forvente å cruise inn til seiere i slike kamper. Når man gir bort en to måls-ledelse, så handler det nok om ganske mange ting, men innstilling er garantert ikke en av de.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»