Manchester United

Svar
Jack

Re: Manchester United

Legg inn av Jack »

Kent skrev: fre feb 17, 2023 8:02 pm Vi har visstnok hentet en DoF fra Everton.

Mye omtalt stilling tidligere, men ikke nevnt denne gangen?
"Director of football operations", ikke DoF. Murtough har ikke fått fyken.

Bongis

Legg inn av Bongis »

DuncanE skrev: fre feb 17, 2023 8:05 pm
Bongis skrev: fre feb 17, 2023 7:45 pm Jeg husker ikke hva jeg har sagt om Rashford tidligere, men akkurat nå så er jeg veldig glad for at han er vår. Jeg synes det er lov å spørre om han er en av klodens beste spillere akkurat nå.
Da er det kanskje på tide å be folk beholde bakkekontakten? ;) Synes fortsatt han ikke alltid er like imponerende spillemessig i løpet av kampene. Drifter inn og ut. Tar mange feil valg, forsøker på mye som ikke bærer fram. Men gir jo faen heller ikke opp, heldigvis. Og mye har blitt bedre, ikke minst hans innstilling kanskje? Men føler det først og fremst er målproduksjonen, og måten han opptrer i motstanders målgård, som er markant opprustet fra tidligere.
Jeg står for det jeg sier med beina pent plantet på bakken :)

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Da har budet fra Qatar gått inn.

Ikke selve kronprisen, men det er en sjeik fra "familiyen"..

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Jeg hater at vi risikerer at de ødelegger nå etter at vi har et lag/spillere og en manager en kan like og stole på, når vi ser så tydelig framgang og håp.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Kent skrev: fre feb 17, 2023 8:02 pm Vi har visstnok hentet en DoF fra Everton.

Mye omtalt stilling tidligere, men ikke nevnt denne gangen?
Ikke Dof. Ren administrativ kar. Visstnok ganske dyktig, men en gjennomsnittlig geit hadde jo sett kompetent ut ved siden av resten av Evertons ledelse.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Everenga skrev: fre feb 17, 2023 9:54 pm
Kent skrev: fre feb 17, 2023 8:02 pm Vi har visstnok hentet en DoF fra Everton.

Mye omtalt stilling tidligere, men ikke nevnt denne gangen?
Ikke Dof. Ren administrativ kar. Visstnok ganske dyktig, men en gjennomsnittlig geit hadde jo sett kompetent ut ved siden av resten av Evertons ledelse.
DOFO?

Everenga

Legg inn av Everenga »

Glycinello skrev: fre feb 17, 2023 10:14 pm
Everenga skrev: fre feb 17, 2023 9:54 pm
Kent skrev: fre feb 17, 2023 8:02 pm Vi har visstnok hentet en DoF fra Everton.

Mye omtalt stilling tidligere, men ikke nevnt denne gangen?
Ikke Dof. Ren administrativ kar. Visstnok ganske dyktig, men en gjennomsnittlig geit hadde jo sett kompetent ut ved siden av resten av Evertons ledelse.
DOFO?
Hvoffor Doffo?

arknath

Legg inn av arknath »

Setter klubben helt på vent til eiersituasjonen er avklart som en protest på budet som nå er bekreftet. Er dermed ikke Man United supporter lenger for første gang siden 1985. Om de blir våre nye eiere fortsetter jeg med boikott frem til vi har blitt kvitt disse sjeikene. Det svir som bare F men er helt uaktuelt for meg å sitte stille lenger så kan andre heller ta sine egne valg. Dem om det.

Takk for nå.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

DuncanE skrev: fre feb 17, 2023 8:05 pm
Bongis skrev: fre feb 17, 2023 7:45 pm Jeg husker ikke hva jeg har sagt om Rashford tidligere, men akkurat nå så er jeg veldig glad for at han er vår. Jeg synes det er lov å spørre om han er en av klodens beste spillere akkurat nå.
Da er det kanskje på tide å be folk beholde bakkekontakten? ;) Synes fortsatt han ikke alltid er like imponerende spillemessig i løpet av kampene.
Nevn en spiller som er spillemessig imponerende i alle kamper.. ;)

Synes man kan ta litt av rundt det Rashy har levert etter VM, spesielt mtp hvilket nivå han leverte forrige sesong og således det enorme steget han har tatt i prestasjonene.
Selvsagt ting man kan plukke på, og man blir selvsagt litt blendet av mål/assist leveransen, men den selvtilliten gutten har og hvor mye han lykkes med som er på et helt ekstremt høyt nivå, det er rett og slett verdensklasse. Ikke mange som har de evnene, enkelt og greit.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

arknath skrev: fre feb 17, 2023 10:32 pm Setter klubben helt på vent til eiersituasjonen er avklart som en protest på budet som nå er bekreftet. Er dermed ikke Man United supporter lenger for første gang siden 1985. Om de blir våre nye eiere fortsetter jeg med boikott frem til vi har blitt kvitt disse sjeikene. Det svir som bare F men er helt uaktuelt for meg å sitte stille lenger så kan andre heller ta sine egne valg. Dem om det.

Takk for nå.
Kan gjerne bruke den samme teksten, bortsett fra at 1985 i mitt tilfelle blir 1988.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Everenga skrev: fre feb 17, 2023 10:18 pm
Glycinello skrev: fre feb 17, 2023 10:14 pm
Everenga skrev: fre feb 17, 2023 9:54 pm

Ikke Dof. Ren administrativ kar. Visstnok ganske dyktig, men en gjennomsnittlig geit hadde jo sett kompetent ut ved siden av resten av Evertons ledelse.
DOFO?
Hvoffor Doffo?
Director of football operations (var vel tittelen?).

Everenga

Legg inn av Everenga »

Glycinello skrev: fre feb 17, 2023 10:41 pm
Everenga skrev: fre feb 17, 2023 10:18 pm
Glycinello skrev: fre feb 17, 2023 10:14 pm

DOFO?
Hvoffor Doffo?
Director of football operations (var vel tittelen?).
Jada, var bare et forsøk på dårlig humor herfra. Han begynte visst som kantinesjef hos Everton, har vært der i 27 år. I år er det 28 år siden Everton sist vant et trofé :D

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Jeg tror det kommer en tvist eller fem til før et eventuelt salg blir gjennomført. Rimelig sikkert på at det kommer flere bud. Det blir ikke enkelt for Al Thani å bevise at det ikke er en direkte link til eierskapet i PSG. Så har man FA og denne fit & proper testen også. Mulig jeg er naiv, men tror de kommer til å være mer kritiske når det gjelder englands største klubb kontra City og Newcastle...

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Everenga skrev: fre feb 17, 2023 10:43 pm
Glycinello skrev: fre feb 17, 2023 10:41 pm
Everenga skrev: fre feb 17, 2023 10:18 pm

Hvoffor Doffo?
Director of football operations (var vel tittelen?).
Jada, var bare et forsøk på dårlig humor herfra. Han begynte visst som kantinesjef hos Everton, har vært der i 27 år. I år er det 28 år siden Everton sist vant et trofé :D
Tar den på min kappe:) Hodet er inne i en viss salgsprosess.

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

Glycinello skrev: fre feb 17, 2023 10:46 pm Så har man FA og denne fit & proper testen også. Mulig jeg er naiv, men tror de kommer til å være mer kritiske når det gjelder englands største klubb kontra City og Newcastle...
Jeg tipper det er forholdsvis billig å bestå den testen.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Glycinello skrev: fre feb 17, 2023 10:46 pm Jeg tror det kommer en tvist eller fem til før et eventuelt salg blir gjennomført. Rimelig sikkert på at det kommer flere bud. Det blir ikke enkelt for Al Thani å bevise at det ikke er en direkte link til eierskapet i PSG. Så har man FA og denne fit & proper testen også. Mulig jeg er naiv, men tror de kommer til å være mer kritiske når det gjelder englands største klubb kontra City og Newcastle...
Jeg ser ikke helt hvordan de kan begrunne å forskjellsbehandle kun utifra størrelsen på klubben.

Nei, dette går mot nok en ny spiker i en fotballkiste som forlengst er senket i jorden.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

SirJames skrev: fre feb 17, 2023 11:16 pm
Glycinello skrev: fre feb 17, 2023 10:46 pm Jeg tror det kommer en tvist eller fem til før et eventuelt salg blir gjennomført. Rimelig sikkert på at det kommer flere bud. Det blir ikke enkelt for Al Thani å bevise at det ikke er en direkte link til eierskapet i PSG. Så har man FA og denne fit & proper testen også. Mulig jeg er naiv, men tror de kommer til å være mer kritiske når det gjelder englands største klubb kontra City og Newcastle...
Jeg ser ikke helt hvordan de kan begrunne å forskjellsbehandle kun utifra størrelsen på klubben.

Nei, dette går mot nok en ny spiker i en fotballkiste som forlengst er senket i jorden.
Naiviteten som snakket da;) Men tankerekken var at det er en håndfull klubber som er engelsk fotballs ansikt utad. United er èn av disse klubbene og dersom myndighetene kan gjøre noe for å gi f.eks Ratcliffe et dytt så gjør de det. Så har vi også linken til PSG...

SirJames

Legg inn av SirJames »

Glycinello skrev: fre feb 17, 2023 11:30 pm
SirJames skrev: fre feb 17, 2023 11:16 pm
Glycinello skrev: fre feb 17, 2023 10:46 pm Jeg tror det kommer en tvist eller fem til før et eventuelt salg blir gjennomført. Rimelig sikkert på at det kommer flere bud. Det blir ikke enkelt for Al Thani å bevise at det ikke er en direkte link til eierskapet i PSG. Så har man FA og denne fit & proper testen også. Mulig jeg er naiv, men tror de kommer til å være mer kritiske når det gjelder englands største klubb kontra City og Newcastle...
Jeg ser ikke helt hvordan de kan begrunne å forskjellsbehandle kun utifra størrelsen på klubben.

Nei, dette går mot nok en ny spiker i en fotballkiste som forlengst er senket i jorden.
Naiviteten som snakket da;) Men tankerekken var at det er en håndfull klubber som er engelsk fotballs ansikt utad. United er èn av disse klubbene og dersom myndighetene kan gjøre noe for å gi f.eks Ratcliffe et dytt så gjør de det. Så har vi også linken til PSG...
Hva gjør du hvis det allikevel blir lakengutta som inntar OT?

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

SirJames skrev: fre feb 17, 2023 11:32 pm
Glycinello skrev: fre feb 17, 2023 11:30 pm
SirJames skrev: fre feb 17, 2023 11:16 pm

Jeg ser ikke helt hvordan de kan begrunne å forskjellsbehandle kun utifra størrelsen på klubben.

Nei, dette går mot nok en ny spiker i en fotballkiste som forlengst er senket i jorden.
Naiviteten som snakket da;) Men tankerekken var at det er en håndfull klubber som er engelsk fotballs ansikt utad. United er èn av disse klubbene og dersom myndighetene kan gjøre noe for å gi f.eks Ratcliffe et dytt så gjør de det. Så har vi også linken til PSG...
Hva gjør du hvis det allikevel blir lakengutta som inntar OT?
Bytter ut lua med kjøkkenhåndkle og går over til halalkjøtt.

For å være helt ærlig så krysser jeg den brua når alle andre bruer er brent. Enn så lenge er Glazers fortsatt eiere og Sir Rat har lagt inn bud. Jeg er langt fra sikker på at det blir en problemstilling å ta hensyn til.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Rashford har 19! Målpoeng på 16 kamper… syke tall!

Mehell

Legg inn av Mehell »

Glycinello skrev: fre feb 17, 2023 11:52 pm
SirJames skrev: fre feb 17, 2023 11:32 pm
Glycinello skrev: fre feb 17, 2023 11:30 pm

Naiviteten som snakket da;) Men tankerekken var at det er en håndfull klubber som er engelsk fotballs ansikt utad. United er èn av disse klubbene og dersom myndighetene kan gjøre noe for å gi f.eks Ratcliffe et dytt så gjør de det. Så har vi også linken til PSG...
Hva gjør du hvis det allikevel blir lakengutta som inntar OT?
Bytter ut lua med kjøkkenhåndkle og går over til halalkjøtt.

For å være helt ærlig så krysser jeg den brua når alle andre bruer er brent. Enn så lenge er Glazers fortsatt eiere og Sir Rat har lagt inn bud. Jeg er langt fra sikker på at det blir en problemstilling å ta hensyn til.
Jeg er litt enig her.
Vi visste, eller burde ha visst, fra det sekundet Glazers sa at vi var til salgs at det ville være interesse fra midtøsten.
Kanskje ikke noe poeng å grave oss helt ned før vi vet hva fasiten er?

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Legg inn av Big George »

Har vært i Manchester by og det er veldig mange fotball-turister i den ikke altfor store byen. Både United og City eies av utenlandske rikinger med altfor mye penger. Spillerkjøp i begge klubbene preges av priser som ingen andre i verden kan konkurrere med.

Fansen i begge klubbene bør ikke moralisere. Man kan glede seg over fotball-nivået eller bare slutte å bry seg.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Sent fredag kveld melder The Telegraph at også Jim Ratcliffe har lagt inn bud på Manchester Untied. Ratcliffe er Storbritannias rikeste mann og Manchester United-supporter.

– Målet hans er å være en langsiktig forvalter av Manchester United og sette standarden for en progressiv tilnærming til klubbeierskap. Som lokalfødt ønsker han å sette Manchester tilbake i Manchester United, sier en kilde til avisen. https://www.nettavisen.no/sport/nytt-bu ... -95-923738

Noen som vet om det har kommet fram noen summer her?

Bustyvel

Legg inn av Bustyvel »

Big George skrev: lør feb 18, 2023 7:40 am Har vært i Manchester by og det er veldig mange fotball-turister i den ikke altfor store byen. Både United og City eies av utenlandske rikinger med altfor mye penger. Spillerkjøp i begge klubbene preges av priser som ingen andre i verden kan konkurrere med.

Fansen i begge klubbene bør ikke moralisere. Man kan glede seg over fotball-nivået eller bare slutte å bry seg.
Gratulerer med tidenes bullshit-innlegg. Fint å se at det finnes idioter i alle leire.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Alltid givende med tanketomme folk som skriver for å skrive.

Jeg har investert jævlig mye av meg selv og en opp gjennom de siste 34 årene ganske varierende økonomi i denne klubben. Den har vært/er en tidvis litt irriterende stor del av livet mitt. Periodevis i overkant. Type...litt kleint i overkant. Har nesten bokstavelig talt gått over lik for å få med meg kamper, tatt opp lån for å dra på randome kamper, vet ikke helt hvor mange det har blitt. Bodd i Manchester en periode kun pga United. Som barnløs tror jeg at, ved siden av nevøene mine sine ankomster og en ørret på 2,2 kg, mine kanskje største opplevelser i livet har kommet i forbindelse med United. Det er veeeldig vanskelig å se for meg en hverdag hvor jeg ikke gruer/gleder meg til kamper, men det er faktisk enda vanskeligere å se klubben bli et leketøy som skal bli gallionsfigur for...noe jeg ikke liker. Det er sikkert uproblematisk for skremmende mange, selv her inne, men jeg driter i hva primært tenåringer og tilbakestående syns om saken. For min del er det umulig å fortsette med dette, fotballinteressen generelt har vært dalende over tid, så kanskje det bare er greit å bli ferdig med hele driten.

Jeg er glad Busby og gutta evt ikke får med seg dette. Glad de slapp egentlig jævlig mye av det som har skjedd med både sporten og klubben de siste tiårene generelt.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Bongis skrev: fre feb 17, 2023 11:58 pm Rashford har 19! Målpoeng på 16 kamper… syke tall!
Spesielt mtp at han bidrar med ganske mye mer. Ofte sterkt delaktig i banespillet også.

Leverer også god underholdningsverdi, med tekniske detaljer på et skyhøyt nivå.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Mehell skrev: lør feb 18, 2023 5:48 am
Glycinello skrev: fre feb 17, 2023 11:52 pm
SirJames skrev: fre feb 17, 2023 11:32 pm

Hva gjør du hvis det allikevel blir lakengutta som inntar OT?
Bytter ut lua med kjøkkenhåndkle og går over til halalkjøtt.

For å være helt ærlig så krysser jeg den brua når alle andre bruer er brent. Enn så lenge er Glazers fortsatt eiere og Sir Rat har lagt inn bud. Jeg er langt fra sikker på at det blir en problemstilling å ta hensyn til.
Jeg er litt enig her.
Vi visste, eller burde ha visst, fra det sekundet Glazers sa at vi var til salgs at det ville være interesse fra midtøsten.
Kanskje ikke noe poeng å grave oss helt ned før vi vet hva fasiten er?
Hadde selvsagt vært en no-brainer dersom Qatar ikke hadde kommet med så mye grums i bagasjen. Investering i infrastruktur, ikke bruke hinsides med penger (ala PSG) og fokusere på ungdomsarbeid. Så skal gjelden slettes. Det høres jo fint ut...
Sir Jim kommer også med bagasje i form av eierskapet i Nice. Nå kjenner jeg null/niks/nada til den situasjonen annet enn hva jeg leser på nett, men det fremstår jo ikke akkurat som en suksesshistorie. Det er ogåså litt uklart for meg hva han vil gjøre med gjelden. Det skal ikke påføres ny gjeld, men det er ikke konkret blitt sagt hva som skal skje med den eksisterende gjelden. Det er også businessfolk som vil ha avkastning på investeringen, selv om gjelden blir lagt på INEOS, så må jo de få penger fra et sted.
Han har vel heller ikke sagt noe om hva han vil gjøre med utfordrinene knyttet til oppgradering av infrastruktur/stadion/treningsanlegg(?).
Det ryktes at det fortsatt kan komme bud fra Saudi Arabia og amerikanske konsortium. Kunne tenke meg å høre planene til et eventuelt amerikansk samarbeid.

Bustyvel

Legg inn av Bustyvel »

Lezah skrev: lør feb 18, 2023 9:36 am Alltid givende med tanketomme folk som skriver for å skrive.

Jeg har investert jævlig mye av meg selv og en opp gjennom de siste 34 årene ganske varierende økonomi i denne klubben. Den har vært/er en tidvis litt irriterende stor del av livet mitt. Periodevis i overkant. Type...litt kleint i overkant. Har nesten bokstavelig talt gått over lik for å få med meg kamper, tatt opp lån for å dra på randome kamper, vet ikke helt hvor mange det har blitt. Bodd i Manchester en periode kun pga United. Som barnløs tror jeg at, ved siden av nevøene mine sine ankomster og en ørret på 2,2 kg, mine kanskje største opplevelser i livet har kommet i forbindelse med United. Det er veeeldig vanskelig å se for meg en hverdag hvor jeg ikke gruer/gleder meg til kamper, men det er faktisk enda vanskeligere å se klubben bli et leketøy som skal bli gallionsfigur for...noe jeg ikke liker. Det er sikkert uproblematisk for skremmende mange, selv her inne, men jeg driter i hva primært tenåringer og tilbakestående syns om saken. For min del er det umulig å fortsette med dette, fotballinteressen generelt har vært dalende over tid, så kanskje det bare er greit å bli ferdig med hele driten.

Jeg er glad Busby og gutta evt ikke får med seg dette. Glad de slapp egentlig jævlig mye av det som har skjedd med både sporten og klubben de siste tiårene generelt.
Amen og alt det der. Dette er så jævlig trist.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Glycinello skrev: lør feb 18, 2023 1:15 pm

Hadde selvsagt vært en no-brainer dersom Qatar ikke hadde kommet med så mye grums i bagasjen. Investering i infrastruktur, ikke bruke hinsides med penger (ala PSG) og fokusere på ungdomsarbeid. Så skal gjelden slettes. Det høres jo fint ut...
Sir Jim kommer også med bagasje i form av eierskapet i Nice. Nå kjenner jeg null/niks/nada til den situasjonen annet enn hva jeg leser på nett, men det fremstår jo ikke akkurat som en suksesshistorie. Det er ogåså litt uklart for meg hva han vil gjøre med gjelden. Det skal ikke påføres ny gjeld, men det er ikke konkret blitt sagt hva som skal skje med den eksisterende gjelden. Det er også businessfolk som vil ha avkastning på investeringen, selv om gjelden blir lagt på INEOS, så må jo de få penger fra et sted.
Han har vel heller ikke sagt noe om hva han vil gjøre med utfordrinene knyttet til oppgradering av infrastruktur/stadion/treningsanlegg(?).
Det ryktes at det fortsatt kan komme bud fra Saudi Arabia og amerikanske konsortium. Kunne tenke meg å høre planene til et eventuelt amerikansk samarbeid.
Jada, men grumset, som du kaller det, er gjør det til en no-brainer på motsatt side.
Jeg kan gjerne tro på at Al Thani er en stor Unitedsupporter som vil det beste for klubben. Jeg har også tro på at både klubben og byen hadde fått en sportslig (klubb) og økonomisk (begge) gevinst av et slikt eierskap, men bakteppet er uansett så illeluktende og skittent at jeg ikke vil ha det i nærheten av klubben.

Vær så snill sir Jim. Redd oss!
Jeg gir blaffen i om han lar klubben selv betale ned gjelden som Glazers har påført oss og lar klubben selv ta utgiftene med å pusse opp stadion og treningsfelt. Vi trenger heller ikke penger til spillerkjøp eller til noe annet.
Det gjør ingenting om vi må selge Rashford, Garnacho m.fl og ha noen sesonger uten noe forhåpninger om å være et topplag. Vi er store nok, sterke nok, mange nok og har en stolt historie som gjør at vi kan ta slik på strak arm og komme sterkere ut på andre siden.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Mehell skrev: lør feb 18, 2023 3:05 pm
Glycinello skrev: lør feb 18, 2023 1:15 pm

Hadde selvsagt vært en no-brainer dersom Qatar ikke hadde kommet med så mye grums i bagasjen. Investering i infrastruktur, ikke bruke hinsides med penger (ala PSG) og fokusere på ungdomsarbeid. Så skal gjelden slettes. Det høres jo fint ut...
Sir Jim kommer også med bagasje i form av eierskapet i Nice. Nå kjenner jeg null/niks/nada til den situasjonen annet enn hva jeg leser på nett, men det fremstår jo ikke akkurat som en suksesshistorie. Det er ogåså litt uklart for meg hva han vil gjøre med gjelden. Det skal ikke påføres ny gjeld, men det er ikke konkret blitt sagt hva som skal skje med den eksisterende gjelden. Det er også businessfolk som vil ha avkastning på investeringen, selv om gjelden blir lagt på INEOS, så må jo de få penger fra et sted.
Han har vel heller ikke sagt noe om hva han vil gjøre med utfordrinene knyttet til oppgradering av infrastruktur/stadion/treningsanlegg(?).
Det ryktes at det fortsatt kan komme bud fra Saudi Arabia og amerikanske konsortium. Kunne tenke meg å høre planene til et eventuelt amerikansk samarbeid.
Jada, men grumset, som du kaller det, er gjør det til en no-brainer på motsatt side.
Jeg kan gjerne tro på at Al Thani er en stor Unitedsupporter som vil det beste for klubben. Jeg har også tro på at både klubben og byen hadde fått en sportslig (klubb) og økonomisk (begge) gevinst av et slikt eierskap, men bakteppet er uansett så illeluktende og skittent at jeg ikke vil ha det i nærheten av klubben.

Vær så snill sir Jim. Redd oss!
Jeg gir blaffen i om han lar klubben selv betale ned gjelden som Glazers har påført oss og lar klubben selv ta utgiftene med å pusse opp stadion og treningsfelt. Vi trenger heller ikke penger til spillerkjøp eller til noe annet.
Det gjør ingenting om vi må selge Rashford, Garnacho m.fl og ha noen sesonger uten noe forhåpninger om å være et topplag. Vi er store nok, sterke nok, mange nok og har en stolt historie som gjør at vi kan ta slik på strak arm og komme sterkere ut på andre siden.
Mitt håp er at det kommer flere bud. Overhodet ikke solgt på tanken om Ratcliffe/INEOS. Enda mindre etter den statementen de gav ut tidligere.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»