Mason Greenwood anklaget for vold og voldtekt

Svar
Mehell

Re: Mason Greenwood anklaget for vold og voldtekt

Legg inn av Mehell »

Går et rykte om at M.G og denne jenta som var involvert i denne saken har blitt kjærester igjen. Er det noen her som kan avkrefte eller bekrefte dette?

Ellers: Jeg må innrømme at jeg sliter veldig med å tro på at M.G er uskyldig i denne saken, selv om den nå er henlagt. Men samtidig er vel det korrekte nå å rett og slett behandle ham som en uskyldig person, og dermed la ham bli en del av klubben og laget igjen.
Jeg vet ikke hva jeg skal mene i denne saken. Uansett hva som kommer til å skje og ikke skje fremover så vil det være store konsekvenser som følge av alle valg som tas, for alle involverte.

En annen ting, på generelt grunnlag for alle jævler som er voldelige mot sine kjære. Er det ikke ofte slik at de lover å forbedre seg, men at de omtrent alltid faller tilbake til sin voldelige oppførsel etter hvert?

Nyrik

Legg inn av Nyrik »

Hvis man har sett bildene og hørt lydopptaket så kan jeg ikke skjønne hvordan enkelte kan bruke Mason Greenwood og uskyldig i samme setning.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Nyrik skrev: fre feb 03, 2023 3:38 am Hvis man har sett bildene og hørt lydopptaket så kan jeg ikke skjønne hvordan enkelte kan bruke Mason Greenwood og uskyldig i samme setning.
Saken er henlagt, og M.G er ikke dømt for noe som helst.
Det å la folket opptre som jury og bøddel fungerer veldig dårlig i et moderne samfunn, og er det virkelig korrekt å sette et skyldig-stempel i pannen på en ung mann som ikke er dømt til noe som helst?

Azmnick

Legg inn av Azmnick »

Mehell skrev: fre feb 03, 2023 3:17 am
En annen ting, på generelt grunnlag for alle jævler som er voldelige mot sine kjære. Er det ikke ofte slik at de lover å forbedre seg, men at de omtrent alltid faller tilbake til sin voldelige oppførsel etter hvert?
Fysisk, psykisk/emosjonelt voldelige er slik ja. Litt som herpes, umulig å bli kvitt og de kommer stadig igjen.
Som offer for slike så får man angst uten de for man vet aldri når de dukker opp igjen, er man sammen med de så vet man hvor man har dem og når det kommer. Volden kan ofte føles som trygghet, sykt nok.

Nyrik

Legg inn av Nyrik »

Mehell skrev: fre feb 03, 2023 3:44 am
Nyrik skrev: fre feb 03, 2023 3:38 am Hvis man har sett bildene og hørt lydopptaket så kan jeg ikke skjønne hvordan enkelte kan bruke Mason Greenwood og uskyldig i samme setning.
Saken er henlagt, og M.G er ikke dømt for noe som helst.
Det å la folket opptre som jury og bøddel fungerer veldig dårlig i et moderne samfunn, og er det virkelig korrekt å sette et skyldig-stempel i pannen på en ung mann som ikke er dømt til noe som helst?
Når det gjelder sosial fordømmelse vil folket alltid være jury og bøddel.
Bevisene var tydeligvis ikke nok til å dømme han i retten(noe jeg syns er rart), men de er mer enn gode nok til å vise at Mason Greenwood er en ondskapsfull jævel.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7749

Legg inn av Big George »

Man får en tanke om at mye penger har skiftet eier og muligens noen stygge trusler har oppstått i noen saker.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Big George skrev: fre feb 03, 2023 6:02 am Man får en tanke om at mye penger har skiftet eier og muligens noen stygge trusler har oppstått i noen saker.
Som jeg skrev tidligere: jeg har sett påstander om at M.G og denne jenta har blitt kjærester igjen. Om det er sant eller ikke vet jeg dog ikke, men er jo mulig at noen som frekventerer denne tråden har mer kunnskap om den saken enn det jeg har.

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Mehell skrev: fre feb 03, 2023 7:04 am
Big George skrev: fre feb 03, 2023 6:02 am Man får en tanke om at mye penger har skiftet eier og muligens noen stygge trusler har oppstått i noen saker.
Som jeg skrev tidligere: jeg har sett påstander om at M.G og denne jenta har blitt kjærester igjen. Om det er sant eller ikke vet jeg dog ikke, men er jo mulig at noen som frekventerer denne tråden har mer kunnskap om den saken enn det jeg har.
Er jo ganske så vanlig at damer tar voldsmannen sin tilbake. Og her kan det i tillegg dryppe en del penger..

Mehell

Legg inn av Mehell »

Rexwiller skrev: fre feb 03, 2023 7:10 am
Mehell skrev: fre feb 03, 2023 7:04 am
Big George skrev: fre feb 03, 2023 6:02 am Man får en tanke om at mye penger har skiftet eier og muligens noen stygge trusler har oppstått i noen saker.
Som jeg skrev tidligere: jeg har sett påstander om at M.G og denne jenta har blitt kjærester igjen. Om det er sant eller ikke vet jeg dog ikke, men er jo mulig at noen som frekventerer denne tråden har mer kunnskap om den saken enn det jeg har.
Er jo ganske så vanlig at damer tar voldsmannen sin tilbake. Og her kan det i tillegg dryppe en del penger..
Ja, ser den.
Man vet jo strengt tatt ikke hva som har skjedd her, og jeg vet ikke om det er rettferdig overfor de involverte å spekulere i det heller.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Som det riktig blir påpekt tidligere i tråden er det usedvanlig vanlig at damer tar voldsmannen sin tilbake. I dette tilfelle skal de visstnok i tillegg nå være forlovet. Har man hørt uttalsene til faren av offeret kan man også lett se for seg at det har vært totalt mangel på støttenettverk rundt Harriet. Nå skal jeg ikke spekulere i hva jeg tror har skjedd her, men det blir lett å se for seg at det har vært press fra flere kanter for å få henne til å droppe anklagene.

Ref. om han noensinne kommer tilbake kan jeg ikke gjøre annet enn å dra paralleler til OJ Simpson saken. Uten å sammenligne anklagene(der er O.J. på et annet nivå), så slapp O.J. aldri unna stempelet sitt, og der ble OJ t.o.m. frikjent i retten

Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Lolzalot skrev: fre feb 03, 2023 8:32 am Som det riktig blir påpekt tidligere i tråden er det usedvanlig vanlig at damer tar voldsmannen sin tilbake. I dette tilfelle skal de visstnok i tillegg nå være forlovet. Har man hørt uttalsene til faren av offeret kan man også lett se for seg at det har vært totalt mangel på støttenettverk rundt Harriet. Nå skal jeg ikke spekulere i hva jeg tror har skjedd her, men det blir lett å se for seg at det har vært press fra flere kanter for å få henne til å droppe anklagene.

Ref. om han noensinne kommer tilbake kan jeg ikke gjøre annet enn å dra paralleler til OJ Simpson saken. Uten å sammenligne anklagene(der er O.J. på et annet nivå), så slapp O.J. aldri unna stempelet sitt, og der ble OJ t.o.m. frikjent i retten
Det er jo akkurat det du gjør...

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Cedianar skrev: fre feb 03, 2023 8:40 am
Lolzalot skrev: fre feb 03, 2023 8:32 am Som det riktig blir påpekt tidligere i tråden er det usedvanlig vanlig at damer tar voldsmannen sin tilbake. I dette tilfelle skal de visstnok i tillegg nå være forlovet. Har man hørt uttalsene til faren av offeret kan man også lett se for seg at det har vært totalt mangel på støttenettverk rundt Harriet. Nå skal jeg ikke spekulere i hva jeg tror har skjedd her, men det blir lett å se for seg at det har vært press fra flere kanter for å få henne til å droppe anklagene.

Ref. om han noensinne kommer tilbake kan jeg ikke gjøre annet enn å dra paralleler til OJ Simpson saken. Uten å sammenligne anklagene(der er O.J. på et annet nivå), så slapp O.J. aldri unna stempelet sitt, og der ble OJ t.o.m. frikjent i retten
Det er jo akkurat det du gjør...
Mente jeg ikke skal spekulere i om det er hold i anklagene, ikke poenget om at MG og faren har presset henne til å droppe det

taknina

Legg inn av taknina »

Chromeback skrev: tor feb 02, 2023 9:59 pm Mon tro hva Glazers også tenker her, midt i en eventuell salgsprosess. Litt av en PR-bombe å få i fanget.
Men dette er vel noe som de som en seriøs organisasjon, aktør på dette markedet måtte se å ta høyde for kunne komme og har vel ei videre plan i så henseende vil jeg tro. Eller rettere rimelig overbevist om.

Mehell

Legg inn av Mehell »

taknina skrev: fre feb 03, 2023 9:14 am
Chromeback skrev: tor feb 02, 2023 9:59 pm Mon tro hva Glazers også tenker her, midt i en eventuell salgsprosess. Litt av en PR-bombe å få i fanget.
Men dette er vl noe som de som en seriøs organisasjon, aktør på dette markedet måtte se å ta høyde for kunne komme og har vel ei videre plan i så henseende vil jeg tro. Eller rettere rimelig overbevist om.
Vil vel tro at alle scenarioer er diskutert innad i klubben, men samtidig så kan man jo aldri finne noen endelige løsninger under en diskusjon underveis.
Håper og tror klubben bruker den tiden de trenger nå, og at de klarer å komme frem til en fornuftig løsning som passer for alle parter.

Selv har jeg ingen peiling på hva som kan være en korrekt løsning her, og jeg ser negative aspekter med alle muligheter jeg har klart å komme på.
Faen for en drittsituasjon.
Klarer ikke å tro at M.G er uskyldig, men........ vet da faen jeg..... Kanskje han er det? Vil i så tilfelle ikke være første gang jeg har kommet til en forhastet og feilaktig slutning.
Hvis han kommer tilbake på banen for United og scorer, skal man da juble og late som ingenting? Eller skal man rett og slett godta at han ikke er dømt eller under etterforskning for noe kriminelt og dermed anse ham som uskyldig?
Eller skal man bare bryte kontrakten med ham uansett?

Mitt moralske kompass er ødelagt, tror jeg. Virrer i hvert fall veldig rundt akkurat nå.

taknina

Legg inn av taknina »

Mehell skrev: fre feb 03, 2023 7:31 am
Rexwiller skrev: fre feb 03, 2023 7:10 am
Mehell skrev: fre feb 03, 2023 7:04 am

Som jeg skrev tidligere: jeg har sett påstander om at M.G og denne jenta har blitt kjærester igjen. Om det er sant eller ikke vet jeg dog ikke, men er jo mulig at noen som frekventerer denne tråden har mer kunnskap om den saken enn det jeg har.
Er jo ganske så vanlig at damer tar voldsmannen sin tilbake. Og her kan det i tillegg dryppe en del penger..
Ja, ser den.
Man vet jo strengt tatt ikke hva som har skjedd her, og jeg vet ikke om det er rettferdig overfor de involverte å spekulere i det heller.
Jo egentlig så vet alle at en må skikke sitt eget bo før en ser til andre Men alle gjør jo sine tanker det er rimelig normal menneskelig ryggmargsreaksjon.

Men uansett : Before you accuse take a look at yourself som det heter i sangen som bla CCR har på spillerlista si.

Forøvrig så trenger en heller ikke så mye fantasi eller rettere ha normal virkelighetsoppfattning for å skjønne at det finnes en masse ektskap som er rimelig stormfulle med to tempramentsfulle personer der det går hardt for seg til tider men som likevel kan være de mest lykkelige når de går inn i solnedgangen sammen.

Det er når den ene part er ett soleklart bevist offer det selvsagt må taest affære.

taknina

Legg inn av taknina »

Men en veldig vanskelig nærmest umulig situasjon for klubb og lagkamerater å komme opp i naturligvis . Damn if you do damn if you don't.

Jack

Legg inn av Jack »

Mehell skrev: fre feb 03, 2023 9:26 am
taknina skrev: fre feb 03, 2023 9:14 am
Chromeback skrev: tor feb 02, 2023 9:59 pm Mon tro hva Glazers også tenker her, midt i en eventuell salgsprosess. Litt av en PR-bombe å få i fanget.
Men dette er vl noe som de som en seriøs organisasjon, aktør på dette markedet måtte se å ta høyde for kunne komme og har vel ei videre plan i så henseende vil jeg tro. Eller rettere rimelig overbevist om.
Vil vel tro at alle scenarioer er diskutert innad i klubben, men samtidig så kan man jo aldri finne noen endelige løsninger under en diskusjon underveis.
Håper og tror klubben bruker den tiden de trenger nå, og at de klarer å komme frem til en fornuftig løsning som passer for alle parter.

Selv har jeg ingen peiling på hva som kan være en korrekt løsning her, og jeg ser negative aspekter med alle muligheter jeg har klart å komme på.
Faen for en drittsituasjon.
Klarer ikke å tro at M.G er uskyldig, men........ vet da faen jeg..... Kanskje han er det? Vil i så tilfelle ikke være første gang jeg har kommet til en forhastet og feilaktig slutning.
Hvis han kommer tilbake på banen for United og scorer, skal man da juble og late som ingenting? Eller skal man rett og slett godta at han ikke er dømt eller under etterforskning for noe kriminelt og dermed anse ham som uskyldig?
Eller skal man bare bryte kontrakten med ham uansett?

Mitt moralske kompass er ødelagt, tror jeg. Virrer i hvert fall veldig rundt akkurat nå.
Husk at det ikke er opp til deg, eller meg, eller noen andre å eventuelt tilgi Mason Greenwood. Det er kun Harriet Robson som kan ta den avgjørelsen. Jeg vet ikke hva som er rett å gjøre i denne saken, ikke i det hele tatt - og i likhet med deg føler jeg også at jeg virrer overalt. Fra sinne mot Mason, til tårer for Robson, til kanskje en slags følelse av håp om at "dette ikke var så ille likevel" siden "nye bevis" har gjort at alle beskyldninger er frafalt. Han er jo ikke dømt skyldig, men lydklippene er jo der. Var dette rollespill? Vi vet ingenting. Enda. Og kanskje vil det forbli slik i all evighet. Det vi uansett kan være enige om er at Manchester United har håndtert denne saken prikkfritt.

Det skulle vært en downvote-knapp her på forumet slik at man kunne stemt ned innlegg som åpenbart spekulerer i bestikkelser og diverse. Disse scumsa av noen folk bør tenke seg nøye om før man poster innlegg om denne saken da å uttale seg om saken kan minne om å trå rundt i et minefelt. Vi vet ingenting om hva som har skjedd og hva folk poster på nett kan medvirke til å faktiske ofre for fysisk, psykisk og seksuell vold ikke tør å stå frem. Alle kan være ofre for et eller annet slikt grums, så tenk dere nøye om. Jeg har selv postet et eller to innlegg her i tråden som har tatt den enes parti uten å tenke meg særlig om og det angrer jeg på. Jeg angrer faktisk på at jeg i det hele tatt startet denne tråden når vi ser hvordan saken har utviklet seg det siste døgnet fordi jeg, på et norskt forum, har vært sterkt delaktig i å medvirke i "TRIAL BY SOCIAL MEDIA".

Det er en grunn til f. eks RedCafé kjører nulltoleranse for å nevne saken da folk ikke tenker seg om før de hamrer løs på tastaturet med de ettervirkningene det skaper.

Det var mine to cents etter å ha tenkt over dette en stund.

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

Harduetforslag skrev: tor feb 02, 2023 9:52 pm
Brezjnev skrev: tor feb 02, 2023 9:37 pm
Mc_Lovin skrev: tor feb 02, 2023 9:17 pm

Syntes ikke Antonsen-saken er en særlig god sammenligning gitt sak og konsekvenser, og her var det vel statsadvokaten som tok en beslutning basert på foreliggende bevis. I Greenwood-saken siktet vel statsadvokaten Greenwood, men har i senere tid henlagt den pga. manglende bevis og NY informasjon.

Ellers syntes jeg du bommer litt på tolkning:

1) “The investigation team has remained in regular contact with the legal team, providing any updates of note, and so understand the rationale for the discontinuation of proceedings at this stage, and that this decision has not been taken lightly.

-- Dette tolker jeg heller som at det faktum at de henlegger saken indikererer at det var svært lite bevis som tilsa at de kunne få en dom, ellers hadde de kjørt etterforskningen videre. Dvs. tolker det som i Greenwood sitt favør.

2) «The Crown Prosecution Service (CPS) said it had a "duty to stop the case" following the "withdrawal of key witnesses and new material that came to light".."

---- Tolker dette som at nytt bevis-materiale har vært en game changer.

3) "Those developments meant there was "no longer a realistic prospect of conviction""

--- Dette sier vel ganske i klartekst at de ikke hadde en sak, til tross for videoer og bilder som er lastet opp. Hadde dette vært tilstrekkelig bevis, så sier de mellom linjene at de hadde etterforsket saken videre.
Og jeg forstår ikke hvordan du kommer frem til din tolkning. CPS sier at domfellelse ikke lenger er en realistisk forventning, det er noe helt annet enn "svært lite bevis". Det er heller ingen som sier at det var et alternativ å kjøre etterforskningen videre. Så vidt jeg kan se naturlig nok, det er begrenset hvor omfattende materiale det er å etterforske i slike saker.

"New material" kommer på toppen av vitner som har trukket seg. Når vitner trekker seg eller endrer forklaring er saken vanskelig i utgangspunktet, så da skal det tilsvarende lite til for å komme under den svært høye terskelen som påtalemakten har for å dra en sak til retten. Så at de nye bevisene er spesielt vektige er en konklusjon foreløpig uten grunnlag.

Hadde det vært tilstrekkelige bevis så hadde de tatt saken til retten, så det at de ikke har en sak som holder i retten er åpenbart. Når de bruker formuleringen de gjør, i stedet for å fokusere på uskyld, så sier de at det er de ekstremt strenge kravene til bevis som gjør at de legger bort saken. Ikke at det ikke er en sak.
Den svært høye terskelen :lol: :lol:

https://www.theguardian.com/uk-news/202 ... of-consent
Du må nesten forklare hva som er så morsomt. Jeg ser flere aspekter ved denne saken, men den morsomme har jeg ikke fått øye på ennå.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Brezjnev skrev: fre feb 03, 2023 11:02 am

Du må nesten forklare hva som er så morsomt. Jeg ser flere aspekter ved denne saken, men den morsomme har jeg ikke fått øye på ennå.
Terskelen er ikke høyere enn at de tar saker til retten som er dømt til å feile. Realiteten er dessverre ganske så annerledes

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

Harduetforslag skrev: fre feb 03, 2023 11:11 am
Brezjnev skrev: fre feb 03, 2023 11:02 am

Du må nesten forklare hva som er så morsomt. Jeg ser flere aspekter ved denne saken, men den morsomme har jeg ikke fått øye på ennå.
Terskelen er ikke høyere enn at de tar saker til retten som er dømt til å feile. Realiteten er dessverre ganske så annerledes
Selv CPS gjør feil, det er en kortslutning å ut fra det slutte at de alltid, eller engang ofte, drar svake saker til retten - og at manglende rettsføring dermed innebærer at Greenwood-saken ikke engang var svak.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Brezjnev skrev: fre feb 03, 2023 11:26 am
Harduetforslag skrev: fre feb 03, 2023 11:11 am
Brezjnev skrev: fre feb 03, 2023 11:02 am

Du må nesten forklare hva som er så morsomt. Jeg ser flere aspekter ved denne saken, men den morsomme har jeg ikke fått øye på ennå.
Terskelen er ikke høyere enn at de tar saker til retten som er dømt til å feile. Realiteten er dessverre ganske så annerledes
Selv CPS gjør feil, det er en kortslutning å ut fra det slutte at de alltid, eller engang ofte, drar svake saker til retten - og at manglende rettsføring dermed innebærer at Greenwood-saken ikke engang var svak.
Jeg kan ikke registrere å ha påstått at Greenwoods sak var svak fordi saken mot Mendy var svak.

Brukeravatar
BBQsaus
Innlegg: 304

Legg inn av BBQsaus »

Vi hadde jo Giggs så dette er jo peanuts i forhold. Bør starte hver kamp fremover

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Brezjnev skrev: tor feb 02, 2023 8:49 pm
taknina skrev: tor feb 02, 2023 8:17 pm
Brezjnev skrev: tor feb 02, 2023 4:39 pm

CPS og Manchester-politiet gjør det ikke akkurat lettere heller. Man skal være mellom linjene-analfabet for ikke å skjønne at de mener han er skyldig som fy, men er nødt til å legge vekk saken fordi det ikke kan bevises tilstrekkelig gjennomsolid. Det er ikke ett ord om uskyld, kun om bevissituasjonen, selv ikke det obligatoriske "alle er å anse som uskyldig inntil det motsatte er bevist" har de funnet grunn til å ta med. Politiet sier vel også mer eller mindre rett ut at de skjønner avgjørelsen, men tar det tungt.

Dette er en stor seier for rettsikkerheten. Hverken mer eller mindre.

Samme hvor mye dere forhåndsømmende prøver å ro nå
Ganske riktig. Rettssikkerhet, ja, verken mer eller mindre. Påtalemakten hadde ikke tilstrekkelige beviser til å få ham dømt, og da er det selvsagt at han ikke idømmes noen fengselsstraff.

Det denne avgjørelsen ikke gjør er å trylle bort de bevisene som vi har sett og hørt, og den fratar ingen retten til å gjøre en selvstendig bedømmelse av hva de viser. Jeg har derfor nøyaktig den samme oppfatning av saken og "mannen" nå som jeg hadde tidligere, sponsorene hans vil heller ikke komme tilbake, og klubbens melding tyder på at heller ikke den har glemt de bevisene vi har sett. Hadde den det så ville den vært at de ønsket Greenwood tilbake til treningsfeltet i morgen.

Hadde etterforskningen vist at han var uskyldig, altså at han ikke har gjort noe galt, ikke "uskyldig" fordi bevisene holder bare nesten, så ville også politi og påtalemakt understreket dette. Som jeg påpekte så gjør de ikke det, så langt derifra. De lar det skinne veldig tydelig gjennom at de mener at her slipper en kriminell unna. Ut fra det vi vet nå er jeg enig med dem.
De "bevisene" er vel i beste fall indisier?! De holdt ikke til å opprettholde tiltalen eller føre til noen rettsak, vil aldri bli forelagt retten som bevis så hvilken verdi har de da?

Folk må gjerne dømme og gjør selvfølgelig dét, men politiet og CPS burde her ha holdt seg nøytrale, gitt formelle grunner for avgjørelsen og IKKE oppptrådt tendensiøst ved å hinte i sine uttalelser slik de gjorde.
De sitter på ALL relevant informasjon, det holdt ikke til å opprettholde siktelsen og grunnga det med vitner som hadde trukket seg og ny informasjon.

Dét velger de ikke å kommentere videre og siler da informasjonen "folket" skal få, men går allikevel ut og kommenterer hvor "tungt" det var å droppe saken og med selvfølgeligheter som at vold mot kvinner er uakseptabelt.
Med det så kommenterer de allikevel, bidrar til dømmingen av MG blant "folket" og vet det godt!

Det er uakseptabelt at myndighetspersoner/etater som er satt til å ivareta befolkningens rettssikkerhet gjør slikt og det ligger ikke i deres mandat!

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7749

Legg inn av Big George »

Sikkert en næring i vekst dette med å få ofre til å trekke tilbake anklager.
Har man banket noen eller voldtatt noen er det sikkert mulig å slippe unna bare man betaler nok.

Corvus

Legg inn av Corvus »

BBQsaus skrev: fre feb 03, 2023 12:06 pm Vi hadde jo Giggs så dette er jo peanuts i forhold. Bør starte hver kamp fremover
Jajaja. Drit i det han har gjort, penga rår!

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Corvus skrev: fre feb 03, 2023 3:31 pm
BBQsaus skrev: fre feb 03, 2023 12:06 pm Vi hadde jo Giggs så dette er jo peanuts i forhold. Bør starte hver kamp fremover
Jajaja. Drit i det han har gjort, penga rår!
Og hva beviselig er det han har gjort..?!

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7749

Legg inn av Big George »

Rettsvesenet er sikkert velfungerende for mannen i gata.
Er man blant de veldig rike kan man trenere saken, skaffe sykemelding om at man er for syk til å sone
bestikke vitner og et utall tricks for å slippe unna.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Big George skrev: fre feb 03, 2023 3:26 pm Sikkert en næring i vekst dette med å få ofre til å trekke tilbake anklager.
Har man banket noen eller voldtatt noen er det sikkert mulig å slippe unna bare man betaler nok.
Dessverre er det nok mye sannhet i det siste.
Får se om det noen gang kommer ut mer info i denne saken rundt hvorfor plutselig nøkkelvitner trakk seg og at ny info kom på bordet.

Hva skjedde rundt Partey egentlig?
Var jo mye ståhei i en kort periode der.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

@Big George Har noe av det nevnte skjedd i det aktuelle tilfellet og som innvolverer Greenwood?

Corvus

Legg inn av Corvus »

InsVerderben skrev: fre feb 03, 2023 3:45 pm
Corvus skrev: fre feb 03, 2023 3:31 pm
BBQsaus skrev: fre feb 03, 2023 12:06 pm Vi hadde jo Giggs så dette er jo peanuts i forhold. Bør starte hver kamp fremover
Jajaja. Drit i det han har gjort, penga rår!
Og hva beviselig er det han har gjort..?!
Det er vel rimelig sannsynlig at det han har vært mistenkt for er noe han har gjort. Beleilig at et vitne har trukket seg.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»