FFP, PL og City

Svar
Knaxern

Re: FFP, PL og City

Legg inn av Knaxern »

Rensenbrink82 skrev: tor aug 18, 2022 11:34 am
Knaxern skrev: tor aug 18, 2022 10:34 am
Rensenbrink82 skrev: tor aug 18, 2022 7:51 am Gjennomsnittlig ca like mange som Liverpool på Anfield forrige sesong. Har du mer løgn på lager? Eller altså, hvis du mener Liverpool og da sliter med å selge billetter så er jo det selvsagt greit…
Man City opererer med antall billetter solgt ut i tallene som legges frem, ikke antall oppmøte. Gir selvsagt mening når IS-gutta må få regnskapet til å gå opp.
Der var du og ja….
Forholder meg til det som står på linken over, eller Transfermarkt hvor det står mer eller mindre det samme. Det er ingen som har påstått at Etihad er best i klassen, men at man selger lite billetter er løgn.
Billettene blir jo solgt, men det er Mansour som har satt opp en postkasse uten adresse til å kjøpe billettene.

Eller tror du det er flere tusen mennesker som kjøper billetter for moro skyld? Med tanke på at det er flere tusen tomme seter hver match.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Knaxern skrev: tor aug 18, 2022 12:57 pm
Rensenbrink82 skrev: tor aug 18, 2022 11:34 am
Knaxern skrev: tor aug 18, 2022 10:34 am

Man City opererer med antall billetter solgt ut i tallene som legges frem, ikke antall oppmøte. Gir selvsagt mening når IS-gutta må få regnskapet til å gå opp.
Der var du og ja….
Forholder meg til det som står på linken over, eller Transfermarkt hvor det står mer eller mindre det samme. Det er ingen som har påstått at Etihad er best i klassen, men at man selger lite billetter er løgn.
Billettene blir jo solgt, men det er Mansour som har satt opp en postkasse uten adresse til å kjøpe billettene.

Eller tror du det er flere tusen mennesker som kjøper billetter for moro skyld? Med tanke på at det er flere tusen tomme seter hver match.
Sukk….nytter som vanlig ikke.

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

Leser alltid denne tråden.. Har ikke så mye å bidra med selv på alle punkter, men leser av interesse. Det skal sies at det har vært en del gode innlegg om trådens tema. Men det som foregår nå viser jo hvorfor flesteparten her inne ikke gidder å bidra. Dette er jo blitt diskutert å snakket om tidligere. Dette er jo svært lite konstruktivt. Fange opp at en spiller har sagt det, billetter blir ikke solgt, tribunen er ikke full. Kvalitet innlegg engasjerer Nå skaper det kun frustrasjon og oppgitthet, og da får en lite matnyttige diskusjoner. Her må rett og slett nivået opp på innlegga. Dere fyller ikke stadion og han har sagt det, diskusjoner er lite fruktbart. En får ikke Liverpool supportere med på gode diskusjoner viss en drar frem at det er ledige seter på Anfield og at Klopp klager hver gang i media når ting ikke går hans vei.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Rensenbrink82 skrev: tor aug 18, 2022 12:29 pm
markantovertak skrev: tor aug 18, 2022 12:11 pm
Rensenbrink82 skrev: tor aug 18, 2022 11:34 am

Der var du og ja….
Forholder meg til det som står på linken over, eller Transfermarkt hvor det står mer eller mindre det samme. Det er ingen som har påstått at Etihad er best i klassen, men at man selger lite billetter er løgn.
Man har ekstremt lite etterspørsel etter billetter og får utrolig lite oppmerksomhet om man tenker på suksessen man har. Bare spør Bernardo Silva. Dette skyldes naturligvis at folk flest ser at pokaler med blod på, kjøpt av et av verdens verste regimer, ikke er det helt store. Det er null sport i det, kun juks. De som er igjen er folk som ikke følger med, eller folk som ikke bryr seg.
Tallene i linkene, pluss oss som følger City viser noe annet.
Resten av innlegget ditt har jeg en kommentar til, og det er nok en gang: Hold deg til saken.
Fortsatt gjerne tråden med den gjentagende gnellinga, men når dere farer med løgn om at man ikke selger noe særlig billetter svarer jeg på det, og det er det som er saken her nå.
Billetsalget deres kan du diskutere i en egen tråd. Det interessante her er hvorfor dere selger så elendig med billetter.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Johnny47 skrev: tor aug 18, 2022 1:20 pm Leser alltid denne tråden.. Har ikke så mye å bidra med selv på alle punkter, men leser av interesse. Det skal sies at det har vært en del gode innlegg om trådens tema. Men det som foregår nå viser jo hvorfor flesteparten her inne ikke gidder å bidra. Dette er jo blitt diskutert å snakket om tidligere. Dette er jo svært lite konstruktivt. Fange opp at en spiller har sagt det, billetter blir ikke solgt, tribunen er ikke full. Kvalitet innlegg engasjerer Nå skaper det kun frustrasjon og oppgitthet, og da får en lite matnyttige diskusjoner. Her må rett og slett nivået opp på innlegga. Dere fyller ikke stadion og han har sagt det, diskusjoner er lite fruktbart. En får ikke Liverpool supportere med på gode diskusjoner viss en drar frem at det er ledige seter på Anfield og at Klopp klager hver gang i media når ting ikke går hans vei.
Jepp. Det skal du ha, sjølinnsikt er herlig.

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

Selvinnsikt har jeg mye av. Og så kan jo du spørre deg selv hvorfor du får så lite respons som du gjør på det du leverer fra deg. Som sagt, kvalitet engasjerer alltid. Bare et tips, men fortsett gjerne med teamet du holder på med. Men ikke forvent et storinnrykk av engasjerte debattanter.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

markantovertak skrev: tor aug 18, 2022 2:35 pm
Rensenbrink82 skrev: tor aug 18, 2022 12:29 pm
markantovertak skrev: tor aug 18, 2022 12:11 pm

Man har ekstremt lite etterspørsel etter billetter og får utrolig lite oppmerksomhet om man tenker på suksessen man har. Bare spør Bernardo Silva. Dette skyldes naturligvis at folk flest ser at pokaler med blod på, kjøpt av et av verdens verste regimer, ikke er det helt store. Det er null sport i det, kun juks. De som er igjen er folk som ikke følger med, eller folk som ikke bryr seg.
Tallene i linkene, pluss oss som følger City viser noe annet.
Resten av innlegget ditt har jeg en kommentar til, og det er nok en gang: Hold deg til saken.
Fortsatt gjerne tråden med den gjentagende gnellinga, men når dere farer med løgn om at man ikke selger noe særlig billetter svarer jeg på det, og det er det som er saken her nå.
Billetsalget deres kan du diskutere i en egen tråd. Det interessante her er hvorfor dere selger så elendig med billetter.
Jeg forbeholder meg retten til å besvare løgn om dette, og det ble skrevet i denne tråd. Ser du fortsetter med dette, tross at linker, samt vi som faktisk følger klubben viser noe annet. Da nytter det ikke.

morrisey

Legg inn av morrisey »

Johnny47 skrev: tor aug 18, 2022 10:37 am Det er nok uten tvil et snev av sannhet i det. Samtidig så er det vanskelig å forstå hvorfor dette skal være så viktig for en Liverpool Supporter. Det er da vel ikke en konkurranse som minner om jentegrupper på 13 år som står på hjørnet som krangler om hvem som har den dyreste vesken og jakken og om hvem som er mest populære. Driter ikke egentlig dem fleste supportere om hvor mange som møter på stadion til motstanderlaget?
Nå ble vel hele forumets Cityfans krenket over at noen kunne finne på å tro at det ikke nødvendigvis er den harde kjerne fra Kippax som styrer showet i dag... Og at det kan påvirke billettsalg etc.
Liverpool, United, Arsenal etc har mye turister. Noe som ofte nevnes, men som få setter seg ned og gråter salte tårer fordi det blir nevnt. De lettkrenkede og usedvanlig bitre blå derimot, de går rett i kjelleren. Og utgangspunktet var morsomt nok ros til de som har satt sin egen integritet foran suksessjag på denne måten.
Føler vel kanskje det sier noe det også...?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

morrisey skrev: tor aug 18, 2022 4:51 pm
Johnny47 skrev: tor aug 18, 2022 10:37 am Det er nok uten tvil et snev av sannhet i det. Samtidig så er det vanskelig å forstå hvorfor dette skal være så viktig for en Liverpool Supporter. Det er da vel ikke en konkurranse som minner om jentegrupper på 13 år som står på hjørnet som krangler om hvem som har den dyreste vesken og jakken og om hvem som er mest populære. Driter ikke egentlig dem fleste supportere om hvor mange som møter på stadion til motstanderlaget?
Nå ble vel hele forumets Cityfans krenket over at noen kunne finne på å tro at det ikke nødvendigvis er den harde kjerne fra Kippax som styrer showet i dag... Og at det kan påvirke billettsalg etc.
Liverpool, United, Arsenal etc har mye turister. Noe som ofte nevnes, men som få setter seg ned og gråter salte tårer fordi det blir nevnt. De lettkrenkede og usedvanlig bitre blå derimot, de går rett i kjelleren. Og utgangspunktet var morsomt nok ros til de som har satt sin egen integritet foran suksessjag på denne måten.
Føler vel kanskje det sier noe det også...?
Supportere med integritet er dårlig. Ekte supportere er sportsvaskere!

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Johnny47 skrev: tor aug 18, 2022 3:13 pm Selvinnsikt har jeg mye av. Og så kan jo du spørre deg selv hvorfor du får så lite respons som du gjør på det du leverer fra deg. Som sagt, kvalitet engasjerer alltid. Bare et tips, men fortsett gjerne med teamet du holder på med. Men ikke forvent et storinnrykk av engasjerte debattanter.
Lenge siden noen har prøvd seg med den «lite respons» nå søten.

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

morrisey skrev: tor aug 18, 2022 4:51 pm
Johnny47 skrev: tor aug 18, 2022 10:37 am Det er nok uten tvil et snev av sannhet i det. Samtidig så er det vanskelig å forstå hvorfor dette skal være så viktig for en Liverpool Supporter. Det er da vel ikke en konkurranse som minner om jentegrupper på 13 år som står på hjørnet som krangler om hvem som har den dyreste vesken og jakken og om hvem som er mest populære. Driter ikke egentlig dem fleste supportere om hvor mange som møter på stadion til motstanderlaget?
Nå ble vel hele forumets Cityfans krenket over at noen kunne finne på å tro at det ikke nødvendigvis er den harde kjerne fra Kippax som styrer showet i dag... Og at det kan påvirke billettsalg etc.
Liverpool, United, Arsenal etc har mye turister. Noe som ofte nevnes, men som få setter seg ned og gråter salte tårer fordi det blir nevnt. De lettkrenkede og usedvanlig bitre blå derimot, de går rett i kjelleren. Og utgangspunktet var morsomt nok ros til de som har satt sin egen integritet foran suksessjag på denne måten.
Føler vel kanskje det sier noe det også...?
Det blir ofte speilet et bilde som ikke stemmer like godt med realiteten. Det ser en overalt, ikke bare i fotballen. I saker som engasjerer så mye som fotball, så blir det som regel blåst opp med saker som medier vet genererer klikk. Og ikke minst så er det veldi vanlig å vri litt på saken, sånn at det passer en agenda som en vet en kan kaste en liten ball og håpe den ruller godt. I såpass store klubber, så klarer supporterene å få god fart på ballen. Og når personer som Rensenbrink82, som sikkert kjenner stoda langt bedre enn Liverpoolfansen, prøver å forklare at stoda er kanskje ikke helt sånn, så har han egentlig ikke nubbesjanse, for ønsket om at det skal være sånn er så sterkt blant enkelte, at en tyr til litt løgn for å fremme saken. Før var banter helt vanlig. En kunne le av det og en kunne gi og ta. Nå er det vel egentlig kommet på et nivå som det florerer av på sosiale medier. Lite konstruktivt men det er sikkert hysterisk morsomt for enkelte, for en kan kaste ball etter ball, og en slipper å tenke på at det kommer noen tilbake. Bitre og setter seg ned å gråter? Dårlig bilde av realiteten tror jeg, men sikkert et godt bilde for disse få bitre Liverpool supporterene som liker denne kjedelige dansen.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

morrisey skrev: tor aug 18, 2022 4:51 pm
Johnny47 skrev: tor aug 18, 2022 10:37 am Det er nok uten tvil et snev av sannhet i det. Samtidig så er det vanskelig å forstå hvorfor dette skal være så viktig for en Liverpool Supporter. Det er da vel ikke en konkurranse som minner om jentegrupper på 13 år som står på hjørnet som krangler om hvem som har den dyreste vesken og jakken og om hvem som er mest populære. Driter ikke egentlig dem fleste supportere om hvor mange som møter på stadion til motstanderlaget?
Nå ble vel hele forumets Cityfans krenket over at noen kunne finne på å tro at det ikke nødvendigvis er den harde kjerne fra Kippax som styrer showet i dag... Og at det kan påvirke billettsalg etc.
Liverpool, United, Arsenal etc har mye turister. Noe som ofte nevnes, men som få setter seg ned og gråter salte tårer fordi det blir nevnt. De lettkrenkede og usedvanlig bitre blå derimot, de går rett i kjelleren. Og utgangspunktet var morsomt nok ros til de som har satt sin egen integritet foran suksessjag på denne måten.
Føler vel kanskje det sier noe det også...?
En mer bitter gjeng enn Poolgjengen her inne(og VGD før de la ned) siden ca 2017-18 har vel ikke jeg sett siden jeg ble med på VGD i 2003, så å bli beskyldt for å være det finner jeg fantastisk ironisk :D Det finnes selvsagt unntak, de vet selv hvem de er og trenger ikke ta dette til seg.
Er jo nok å se i denne tråden hvor hysterisk feks Markant oppfører seg.

Jack

Legg inn av Jack »





Patetisk hvis dette er forsvarsstrategien til den pinlige lille drittklubben.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

markantovertak skrev: tor mai 18, 2023 4:15 pm
taknina skrev: tor mai 18, 2023 3:41 pm Jeg har bare en påstand. Ingen er skyldig før de er dømt etter loven.

Det er den eneste måten vi kan beholde den måten vi lever på i Norge og andre land og som vi burde verne om med våre og våre familiers liv om nødvendig,

Tar en vekk den grunnmuren i demokratiet ja så raser demokratiet sammen.

Så sånn sett er Manchester City eller andre enkelttilfeller bare en parantes i det overordnede reisverket som demokratiet er bygd på

Kun der dom ved lov er gitt er noen skyldig i noe som helst.

Og selv i ett demokrati som Norge så tror jeg det er flere som blir dømt for ting de faktisk ikke har gjort enn det er skyldige som går fri når det først har kommet inn i rettsystemet men det må en bare leve med.
Som sagt, City er dømt for økonomisk juks.
Hvorfor klarer du ikke å forholde deg til det?
Diskuter videre her.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Rensenbrink82 skrev: tor mai 18, 2023 5:19 pm
markantovertak skrev: tor mai 18, 2023 4:15 pm
taknina skrev: tor mai 18, 2023 3:41 pm Jeg har bare en påstand. Ingen er skyldig før de er dømt etter loven.

Det er den eneste måten vi kan beholde den måten vi lever på i Norge og andre land og som vi burde verne om med våre og våre familiers liv om nødvendig,

Tar en vekk den grunnmuren i demokratiet ja så raser demokratiet sammen.

Så sånn sett er Manchester City eller andre enkelttilfeller bare en parantes i det overordnede reisverket som demokratiet er bygd på

Kun der dom ved lov er gitt er noen skyldig i noe som helst.

Og selv i ett demokrati som Norge så tror jeg det er flere som blir dømt for ting de faktisk ikke har gjort enn det er skyldige som går fri når det først har kommet inn i rettsystemet men det må en bare leve med.
Som sagt, City er dømt for økonomisk juks.
Hvorfor klarer du ikke å forholde deg til det?
Diskuter videre her.
Det er poenget. Her er det ikke noe å diskutere.

Se for deg scenarioet; Lance bestrider ikke at han jukset. Bare at måten man tok blodprøvene på var teknisk riktig, og at man dermed ikke hadde anledning til å bevise jukset hans. Man prøver å vinne det på en teknikalitet. Og er man ansatt som velger å assosieres med dette en man fullstendig uten integritet og ryggrad. Eller tilfeldigvis en som tidligere er tatt for bruk av stereoider og vant den saken også på en teknikalitet (guess who!).

Det er skammelig og æreløst.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Jack skrev: tor mai 18, 2023 5:17 pm Patetisk hvis dette er forsvarsstrategien til den pinlige lille drittklubben.
Det er så absurd at det nekter jeg å tro. Kostet ikke advokaten de skaffet omtrent like mye som De Bruyne? I så fall bør sjeiken be om penga tilbake.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Eldon skrev: tor mai 18, 2023 5:33 pm
Jack skrev: tor mai 18, 2023 5:17 pm Patetisk hvis dette er forsvarsstrategien til den pinlige lille drittklubben.
Det er så absurd at det nekter jeg å tro. Kostet ikke advokaten de skaffet omtrent like mye som De Bruyne? I så fall bør sjeiken be om penga tilbake.
Hvorfor? Det er åpenbart deres eneste mulighet? Ikke advokatens feil det.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

tbb skrev: tor mai 18, 2023 5:36 pm Hvorfor? Det er åpenbart deres eneste mulighet? Ikke advokatens feil det.
At Murray Rosen har sesongkort på Emirates? I så fall bør nok Pep begynne allerede nå med analysene av Wealdstone og Dorking Wanderers.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Eldon skrev: tor mai 18, 2023 5:39 pm
tbb skrev: tor mai 18, 2023 5:36 pm Hvorfor? Det er åpenbart deres eneste mulighet? Ikke advokatens feil det.
At Murray Rosen har sesongkort på Emirates? I så fall bør nok Pep begynne allerede nå med analysene av Wealdstone og Dorking Wanderers.
De prøver å ta saken på teknikaliteter og trekke den ut i de lengste. Det forteller oss det vi trenger å vite.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Jack skrev: tor mai 18, 2023 5:17 pm



Patetisk hvis dette er forsvarsstrategien til den pinlige lille drittklubben.
Ikke minst er det hykleri fra en annen verden. Jukselaget hadde vel selv en egen representant i en eller annen komité eller what not da den forrige saken ble behandlet.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

SirJames skrev: tor mai 18, 2023 6:24 pm
Ikke minst er det hykleri fra en annen verden. Jukselaget hadde vel selv en egen representant i en eller annen komité eller what not da den forrige saken ble behandlet.
De forslo visstnok selv 2 av 3 "dommere" i CAS-juryen...

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Gud bedre så jeg misliker denne juksende og smålige drittklubben. Til dere fans her inne som uforståelig nok forsvarer hvordan «klubben» deres holder på, vit at den ALDRI kommer til å bli tatt på alvor av noen andre!

taknina

Legg inn av taknina »

Johnny47 skrev: tor aug 18, 2022 10:37 am Det er nok uten tvil et snev av sannhet i det. Samtidig så er det vanskelig å forstå hvorfor dette skal være så viktig for en Liverpool Supporter. Det er da vel ikke en konkurranse som minner om jentegrupper på 13 år som står på hjørnet som krangler om hvem som har den dyreste vesken og jakken og om hvem som er mest populære. Driter ikke egentlig dem fleste supportere om hvor mange som møter på stadion til motstanderlaget?
Normale mennesker gjør selvsagt det. Lever sine egne liv og gir fan i alt som ikke vedrører en selv.

Men her inne virker krampetrekningene panikken å være iferd med å spre seg og ta de mest snodige retninger.

Til almenn forlystelse for de av oss som har evnen til å lene seg tilbake å kose oss over forsøk på pissing og møkkaspredning i sterk motvind.

SirJames

Legg inn av SirJames »

TheOpiate skrev: tor mai 18, 2023 11:42 pm
SirJames skrev: tor mai 18, 2023 6:24 pm
Ikke minst er det hykleri fra en annen verden. Jukselaget hadde vel selv en egen representant i en eller annen komité eller what not da den forrige saken ble behandlet.
De forslo visstnok selv 2 av 3 "dommere" i CAS-juryen...
Verre enn jeg trodde, da.

taknina

Legg inn av taknina »

Jeg ser igrunn bare en patetisk dritt "debattant" her inne og som jeg er rimelig sikker på at alle andre ser og hadde bemerket om det var ei anna setting.eventuellt opp mot egen klubb sånne forsøk på å legge frem si mening om en sak ble gjort.

Hodor

Legg inn av Hodor »

taknina skrev: fre mai 19, 2023 12:05 am Jeg ser igrunn bare en patetisk dritt "debattant" her inne og som jeg er rimelig sikker på at alle andre ser og hadde bemerket om det var ei anna setting.eventuellt opp mot egen klubb sånne forsøk på å legge frem si mening om en sak ble gjort.
Ser du nå på speilet?

Hodor

Legg inn av Hodor »

.

taknina

Legg inn av taknina »

Hodor skrev: fre mai 19, 2023 12:40 am
taknina skrev: fre mai 19, 2023 12:05 am Jeg ser igrunn bare en patetisk dritt "debattant" her inne og som jeg er rimelig sikker på at alle andre ser og hadde bemerket om det var ei anna setting.eventuellt opp mot egen klubb sånne forsøk på å legge frem si mening om en sak ble gjort.
Ser du nå på speilet?
Jeg tror det er mange her som har større problem med å se seg i speilet opp mot å vise respekt for meningsmotstandere, medmennesker enn jeg

Også her på forumet. Men selvsagt, om en ikke ønsker eller evner å se dette ved å lese og å bruke litt tid til ettertanke på det en leser, kort sagt ha evne til å ha ett videre bredere pespektiv utenom sine egnne meninger å måten de blir fremlagt på av de en er enig med som mange her tydelig har problem med så er det vel bare sånn..

Når noen skriver liten drittklubb om en klubb så må en faktisk forvente at noen påpker debatteknikken eller mangel på folkeskikk. Synest du ikke?

Jack

Legg inn av Jack »


fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Jack skrev: fre mai 19, 2023 10:22 am
Det er jo rimelig åpenbart at de styrende organene innenfor fotballen er livredde for å gjøre de drastiske tiltakene som trengs. FFP er jo bare et verdiløst tiltak for å late som man faktisk gjør noe for å verne om den sportslige integriteten. Eneste man bryr seg om er at den økonomiske ballongen vokser og man er livredde for å gjøre noe som kan forårsake at den sprekker.

115 regelbrudd. Rimelig åpenbart at her er det snakk om å gjøre det man kan for å i beste fall sno seg rundt regelverket, men mest sannsynlig snakker vi åpenbar juks med sportslig vinning som motiv. Helt enig med denne William Hutton, i at hvis det ikke slås hardt ned på, så bør de andre klubbene ta saken i egne hender.
At city og newcaslte er eid av stater med uendelige økonomiske muskler, det er nå så, det har ligaen godtatt så det må man akseptere i et sportslig perspektiv om man skal følge med på PL, dog moralsk og etisk lugger det veldig. Men det at man i tillegg føler man må bedrive åpenbar juks for å sno seg rundt regelverket, det er tragisk og bryter de viktigste prinsippene innenfor idrett og konkurranse.
Like skuffende er det å se hvordan diverse pundits unisont hyller dette som tidenes lag. Det skurrer, all den tid man har disse 115 regelbruddene hengende over den skitne klubben.
pep er en bevist jukser, som unnslap doping dom på meget dodgy vis, city er en pengedopet klubb, men de er det flere av, men her snakker vi også om en klubb som på et vis man aldri har sett før i PL har bedrevet systematisk juks over mange år. Det burde alltid være bakteppet når man diskuterer deres prestasjoner. Ja for all del, et godt lag, men et lag som er tuftet på juks. Juventus gikk vel ned to divisjoner for å prøve å manipulere sportslige resultater, hvis PL skal bli sett på som en seriøs liga fremover, bør man forvente noe av det samme her.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»