Leeds United

Svar
InsVerderben

Re: Leeds United

Legg inn av InsVerderben »

Lezah skrev: man feb 06, 2023 3:57 pm Typisk med ny manager-effekt mot oss, da. Faen.

Jeg håper Leeds berger, selv etter forhåpentligvis 2xtap mot oss. Hasenhüttl hadde jeg veldig sansen for i Soton i lengre perioder, noen mega-smeller til tross. Kjenner ligaen etc etc. Det er et par virkelige klassemanagere som nok neppe vil ta denne jobben, men samtidig bør lista ligge høyere enn Stevie G og co. Er en fyr som Favre gira på denne jobben, da? Kanskje han trenger en enda lengre pause? Det første en Leeds-kompis ved siden av meg på jobb sa var "Nå kommer vel Rafa rekende!" og det...hadde jo vært spesielt.
Vel, ikke alltid dét slår til med RR sin inntreden i United i friskt minne...!

Lezah

Legg inn av Lezah »

InsVerderben skrev: man feb 06, 2023 4:00 pm
Lezah skrev: man feb 06, 2023 3:57 pm Typisk med ny manager-effekt mot oss, da. Faen.

Jeg håper Leeds berger, selv etter forhåpentligvis 2xtap mot oss. Hasenhüttl hadde jeg veldig sansen for i Soton i lengre perioder, noen mega-smeller til tross. Kjenner ligaen etc etc. Det er et par virkelige klassemanagere som nok neppe vil ta denne jobben, men samtidig bør lista ligge høyere enn Stevie G og co. Er en fyr som Favre gira på denne jobben, da? Kanskje han trenger en enda lengre pause? Det første en Leeds-kompis ved siden av meg på jobb sa var "Nå kommer vel Rafa rekende!" og det...hadde jo vært spesielt.
Vel, ikke alltid dét slår til med RR sin inntreden i United i friskt minne...!
Vi vant første kampen under ham og spilte til en forandring bra.

Men nei, jeg sier jo seff ikke at ALLE lag til ENHVER tid upper gamet sitt når de får ny manager.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Lezah skrev: man feb 06, 2023 3:57 pm Typisk med ny manager-effekt mot oss, da. Faen.
Tipper Chris Armas ender med å lede laget mot dere, så ingen grunn til å frykte dette.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Leeds_ModernTalking skrev: søn feb 05, 2023 9:56 pm Blir ren ønsketenkning, for Marsch er vel fredet.
Får sitere den store filosofen Koteng her: "Frede? Det gjør vi med dyr!"

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Spennende om det blir Corberán

Lezah

Legg inn av Lezah »

george_hincapie skrev: man feb 06, 2023 4:06 pm
Lezah skrev: man feb 06, 2023 3:57 pm Typisk med ny manager-effekt mot oss, da. Faen.
Tipper Chris Armas ender med å lede laget mot dere, så ingen grunn til å frykte dette.
Ja, er nok LITT tidlig å få på plass en ny fyr. Mye kult som KUNNE kommet inn https://www.transfermarkt.co.uk/trainer ... /statistik men bare ikke hente Gerrard, så fortsetter jeg å unne dere alt godt.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Styret hadde ikke noe valg. Fansen ble mot ham og da er det kjørt.

Meget spent på hvem som kommer inn. CC i WBA er nok høyt i kurs hos Bielsamenigheten, men vet ikke jeg. Dessuten har han fått flyten der og ser ikke for meg at han ville tatt over et nedrykksjag hos oss.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Lezah skrev: man feb 06, 2023 4:04 pm
InsVerderben skrev: man feb 06, 2023 4:00 pm
Lezah skrev: man feb 06, 2023 3:57 pm Typisk med ny manager-effekt mot oss, da. Faen.

Jeg håper Leeds berger, selv etter forhåpentligvis 2xtap mot oss. Hasenhüttl hadde jeg veldig sansen for i Soton i lengre perioder, noen mega-smeller til tross. Kjenner ligaen etc etc. Det er et par virkelige klassemanagere som nok neppe vil ta denne jobben, men samtidig bør lista ligge høyere enn Stevie G og co. Er en fyr som Favre gira på denne jobben, da? Kanskje han trenger en enda lengre pause? Det første en Leeds-kompis ved siden av meg på jobb sa var "Nå kommer vel Rafa rekende!" og det...hadde jo vært spesielt.
Vel, ikke alltid dét slår til med RR sin inntreden i United i friskt minne...!
Vi vant første kampen under ham og spilte til en forandring bra.

Men nei, jeg sier jo seff ikke at ALLE lag til ENHVER tid upper gamet sitt når de får ny manager.
Ser den, men frykter Leeds noget uansett!
De virker å legge inn noe ekstra når de møter United, men tror faktisk ikke at dette managerskiftet vil gi en stor nok boost til å bli avgjørende.
United er "i rute", konsistente, solide defensivt, sterke framover og med flere, gode alternativer og EtH tar absolutt ingenting for gitt...!

Frykter ikke de forestående kampene mot Leeds nå mer/mindre enn før, skifte av manager eller ikke!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

På tide. Er kanskje håp for å berge plassen likevel.

Så spørs det hvem som har lyst til å trene denne flystyrten av en fotballklubb.
Jeg nevnte Hasenhuttl i går kveld.
Ser det er noen på LUSCOS-forumet som nevner Tuchel og Pochettino. Sier jo seg selv at det er i overkant optimistisk. Men når Ancelotti for noen år siden tok over Everton, vet man aldri...

startelver

Legg inn av startelver »

Hasentutten er nok nærmest til å ta denne jobben, men hvem vet.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Knutsen nevnes. Det tror jeg er en veldig dårlig idé.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Lampard er vel arbeidsledig

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Når Jesse til slutt ble kalt yank Lampard, så tror jeg det er en særdeles dårlig ide.

Ville faktisk vært morsomt å se hva Bielsa fikk ut av denne troppen. Den er betydelig bedre enn den han forlot.

JohnTiger

Legg inn av JohnTiger »

Bring Bielsa back!!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Gi oss Pej.

Da får vi kanskje han Juben med på laget.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

TomBrady12 skrev: man feb 06, 2023 6:39 pm Lampard er vel arbeidsledig
Tenkte det samme. Men jeg hadde gått for Neil Warnock. Få litt humor og passion tilbake i Leeds. Og i tillegg får de en klar plan A.

startelver

Legg inn av startelver »

Everenga skrev: man feb 06, 2023 6:31 pm Knutsen nevnes. Det tror jeg er en veldig dårlig idé.
Han er alltid med i diskusjonen tydeligvis, eller ryktebørsen på twitter. :roll:

Everenga

Legg inn av Everenga »

startelver skrev: tir feb 07, 2023 10:51 am
Everenga skrev: man feb 06, 2023 6:31 pm Knutsen nevnes. Det tror jeg er en veldig dårlig idé.
Han er alltid med i diskusjonen tydeligvis, eller ryktebørsen på twitter. :roll:
Han vil være en katastrofe å slenge rett inn i PL. Tabloidene og TV punditene vil latterliggjøre hans manglende erfaring med topp 5 liga fotball og han blir fort en karikatur på bonden i den store byen som ikke aner hva han driver med. Det imaget forplanter seg til fans og spillere og det blir en enorm motbakke fra dag en.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Fernandovonarb skrev: man feb 06, 2023 6:45 pm Når Jesse til slutt ble kalt yank Lampard, så tror jeg det er en særdeles dårlig ide.

Ville faktisk vært morsomt å se hva Bielsa fikk ut av denne troppen. Den er betydelig bedre enn den han forlot.
Yank Lampard var jo ingen ueffen beskrivelse. Mye det samme begge lagene har slitt med. Spillestil som ingen helt får taket på hva skal være. Er det høyt press? Hvor er i såfall sikringen mot kontringer? Er det avventende, hvor er i så fall kontringene?

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

En kar ved navn Andoni Ireola skal visstnok være aktuell som erstatter : https://www.leeds-live.co.uk/sport/leed ... o-26172957

En fersking som bare har ledet en Mikke Mus-klubb på Kypros (samme klubben som Thomas Christiansen, for øvrig) og to Mikke Mus-klubber i Spania som skal snu dette?
Nei takk, det høres risikabelt ut. Håper det ikke blir noe av.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Leeds_ModernTalking skrev: tir feb 07, 2023 2:28 pm En kar ved navn Andoni Ireola skal visstnok være aktuell som erstatter : https://www.leeds-live.co.uk/sport/leed ... o-26172957

En fersking som bare har ledet en Mikke Mus-klubb på Kypros (samme klubben som Thomas Christiansen, for øvrig) og to Mikke Mus-klubber i Spania som skal snu dette?
Nei takk, det høres risikabelt ut. Håper det ikke blir noe av.
Det skal Leeds ha, dere fisker ikke i den samme managerbøtta som alle oss andre. Bielsa og Marsch var uortodokse valg og han karen her er heller ingen kjenning.

startelver

Legg inn av startelver »

Isåfall er vel Knutsen neste stopp på listen....tror selv han hadde hatt en sjanse mot denne "kyprioten"

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Dette er utvilsomt jobben for mannen som ledet Marokko til fjerdeplass i VM, Walid Regragui.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Kjedelig at de ikke bruker mer ressurser på de mindre klubbene, slik at alle får sett laget sitt.

Screenshot_20230207_184002_Facebook.jpg

startelver

Legg inn av startelver »

Folk_flesk skrev: tir feb 07, 2023 4:30 pm Dette er utvilsomt jobben for mannen som ledet Marokko til fjerdeplass i VM, Walid Regragui.
Kanskje det, men er stor forskjell på å være landslagstrener enn klubbtrener. Ikke mange som har lykkes med den komboen.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

CC har skrevet under på my kontrakt hos WBA, og dermed ute av diskusjonen hos oss. Sjefen sjøl sier det vil bli klart i løpet av morgendagen hvem som tar over, så noen må de ha snakket med.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Arne Slot er et nytt navn som har dukket opp.

Helt ukjent for meg, men så på wiki at han fikk tittelen beste trener i Eredivisie i fjor foran den nåværende Scum-manageren.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

startelver skrev: tir feb 07, 2023 9:27 pm
Folk_flesk skrev: tir feb 07, 2023 4:30 pm Dette er utvilsomt jobben for mannen som ledet Marokko til fjerdeplass i VM, Walid Regragui.
Kanskje det, men er stor forskjell på å være landslagstrener enn klubbtrener. Ikke mange som har lykkes med den komboen.
Tenker du på Sven Göran «Drillo» Erichsson her?

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Leeds_ModernTalking skrev: tir feb 07, 2023 2:28 pm En kar ved navn Andoni Ireola skal visstnok være aktuell som erstatter : https://www.leeds-live.co.uk/sport/leed ... o-26172957

En fersking som bare har ledet en Mikke Mus-klubb på Kypros (samme klubben som Thomas Christiansen, for øvrig) og to Mikke Mus-klubber i Spania som skal snu dette?
Nei takk, det høres risikabelt ut. Håper det ikke blir noe av.
Iraola har tatt Rayo fra Segunda til at de nå ligger på 5.plass i La Liga, med ett budsjett som blant de dårligste i ligaen. Han tok dem til semifinale i cupen i fjor. Det han har fått til er intet mindre enn sensasjonelt og det er bare ett tidsspørsmål før han blir plukket opp av en storklubb. Nevnte jeg at han var kaptein for Bielsas Bilbao da han var spiller også? Han hadde vært en drømmesignering.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Leeds_ModernTalking skrev: tir feb 07, 2023 10:14 pm Arne Slot er et nytt navn som har dukket opp.

Helt ukjent for meg, men så på wiki at han fikk tittelen beste trener i Eredivisie i fjor foran den nåværende Scum-manageren.
Bielsastats det her. Også resultatet kjenner jeg igjen fra kamper vi burde ha vunnet ut fra kampforløp.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»