Leeds United

Svar
Fernandovonarb

Re: Leeds United

Legg inn av Fernandovonarb »

Lezah skrev: søn jun 12, 2022 12:33 pm Roca er en ok spiller, men som en direkte erstatter for KP ville det vært en massiv nedgradering
Jeg tror Phillips blir😁 Har ikke noe grunnlag for å vurdere Roca, da jeg aldri har sett han i aksjon. Har knapt spilt fotball de to årene han har vært i BM, men regner med de så ett eller annet når de hentet han dit.

Det som er positivt, er at vi er aktive på overgangsfronten. Det trengs etter et havari av sesong som ble gjennomført. Det jobbes for å unngå noe lignende.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Fernandovonarb skrev: søn jun 12, 2022 12:31 pm
Leeds_ModernTalking skrev: lør jun 11, 2022 8:30 pm En herre ved navn Marc Roca i Bayern er blitt linket til oss i det siste.https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... -Roca.html

Defensiv midtbanespiller, ser jeg. Håper i så fall at tiden til Klich eller Forshaw er forbi og at han ikke er ment som en erstatter for Kalvin Phillips.
Han har ligget fremme noen dager nå, og virker som det kan realisere seg i nær fremtid. Ings i Villa er også ryktet inn. Vi trenger en spiss så det er ikke utenkelig.
Håper det ordner seg med denne Roca og at Klich går til en annen klubb. Han var helt fæl denne sesongen, håper han har gjort sitt.

Ny spiss inn hadde vært kjærkomment, absolutt. I tillegg til Ings har vi også vært linket til den chilenske landslagsspilleren Ben Brereton Diaz i Blackburn.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Hvis Phillips forsvinner, håper jeg virkelig Sander Berge blir hentet som erstatter. I de siste landskampene våre så har han vært ruvende på midtbanen, og han fortjener virkelig noe bedre enn CC. Merkelig hvis han må ta en sesong til der.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Berge er en spiller som helt sikkert kunne fungert godt sammen med Phillips i en midtbaneduo. Det har dog vært fryktelig lite rykter om Berge, så tviler på at det er aktuelt.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Nr 3 er klar. Mest aktive transfervinduet jeg kan huske. Og vi er enda ikke ferdig.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Velkommen Marc! Når den medisinske testen er unnagjort, naturligvis, men det er bare en formalitet. Jeg har heller ikke sett han spille, men har likevel en følelse av at dette kan bli bra!

Når det gjelder andre spillere vi må ha inn :
En spiss hadde selvsagt vært fint. Vi har vært linket til både Danny Ings og Ben Brereton.
Jeg ønsker meg Brereton av de to. Ings hadde på ingen måte noen god sesong i Aston, jeg tror han har sett sine beste dager.
Brereton scoret bøttevis med gåller på et middelmådig Blackburn denne sesongen. Billigere enn Ings må han vel være også. Her er det bare å slå til, Leeds!

Så er det en venstreback som kan danke ut bomkjøpet Firpo. Kommer ikke på noen spillere som har vært linket til oss i den posisjonen, men å finne en langt bedre spiller enn Firpo må vi vel få fikset.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Håper vi styrer unna både Ings og Brereton. Ings fyller 30 i sommer og har da vært rimelig skadeplaget tidligere i karrieren. Dyr blir han nok også.
Brereton bøttet inn med mål første halvdel av sesongen, men scoret kun 2 mål etter nyttår. Fyren har 170 kamper i Championship og kun vist seg frem i ett knapt halvår. Lukter stor risiko.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Fernandovonarb skrev: søn jun 12, 2022 10:35 pm Hvis Phillips forsvinner, håper jeg virkelig Sander Berge blir hentet som erstatter. I de siste landskampene våre så har han vært ruvende på midtbanen, og han fortjener virkelig noe bedre enn CC. Merkelig hvis han må ta en sesong til der.
Kan hende du får ønsket ditt oppfylt : https://motleedsnews.com/news/leeds-uni ... -phillips/

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Vi åpner mot Wolverhampton hjemme den 6.august.

Det får meg til å tenke på samme oppgjør i fjor hvor vi stiftet bekjentskap med denne karen :
https://www.dagsavisen.no/nyheter/2021/ ... supporter/ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

MentalM

Legg inn av MentalM »

Leeds_ModernTalking skrev: tor jun 16, 2022 2:55 pm Vi åpner mot Wolverhampton hjemme den 6.august.

Det får meg til å tenke på samme oppgjør i fjor hvor vi stiftet bekjentskap med denne karen :
https://www.dagsavisen.no/nyheter/2021/ ... supporter/ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jeg spiller fotball med han faktisk 😅 han ble godt mobba. Engelsk kar som har flytta til Norge

Mehell

Legg inn av Mehell »

Leeds_ModernTalking skrev: tor jun 16, 2022 2:55 pm Vi åpner mot Wolverhampton hjemme den 6.august.

Det får meg til å tenke på samme oppgjør i fjor hvor vi stiftet bekjentskap med denne karen :
https://www.dagsavisen.no/nyheter/2021/ ... supporter/ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Politiet skriver ingenting om hvilket lag den blide supporteren heier på, men som svar på meldingen fra politiet spekuleres det om det ikke kan være en Leeds-supporter. Leeds fikk lørdag straffe fire minutter på overtid, og Rodrigo Morenos straffescoring reddet ett poeng i oppgjøret mot Wolverhampton.

I motsetning til Wolverhampton ser det ikke ut til at mannen blir straffet.

Haha. Herlig historie det der. Tenk å få politiet på besøk fordi du jubler for høyt. Må nesten gi den mannen kudos. Man skal i hvert fall ikke tvile på engasjementet til den fyren.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Mehell skrev: tor jun 16, 2022 3:50 pm
Leeds_ModernTalking skrev: tor jun 16, 2022 2:55 pm Vi åpner mot Wolverhampton hjemme den 6.august.

Det får meg til å tenke på samme oppgjør i fjor hvor vi stiftet bekjentskap med denne karen :
https://www.dagsavisen.no/nyheter/2021/ ... supporter/ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Politiet skriver ingenting om hvilket lag den blide supporteren heier på, men som svar på meldingen fra politiet spekuleres det om det ikke kan være en Leeds-supporter. Leeds fikk lørdag straffe fire minutter på overtid, og Rodrigo Morenos straffescoring reddet ett poeng i oppgjøret mot Wolverhampton.

I motsetning til Wolverhampton ser det ikke ut til at mannen blir straffet.

Haha. Herlig historie det der. Tenk å få politiet på besøk fordi du jubler for høyt. Må nesten gi den mannen kudos. Man skal i hvert fall ikke tvile på engasjementet til den fyren.
Det var et lite intervju med fyren i The Peacock News (medlemsbladet til supporterklubben). Nik Withley het han visst.

Uff, trist at purken skal kaste bort tida på slike ting, ja. Men dette er vel ikke første gang og sikkert ikke siste gang politiet her i landet kaster bort tid på fillesaker i stedet for å konsentrere seg om folk som er skikkelig kriminelle.
Og for ordens skyld : Nei, jeg er ikke i slekt med Kul_Djevel :D

MentalM

Legg inn av MentalM »

https://www.tv2.no/a/14320747/

Her kan dere få med bilder av Nik og

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Godt å få bekreftet overgangen til Roca.

En venstreback og en spiss inn nå, så begynner det snart å se bra ut.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Bielsa ser ut til å havne i Bilbao igjen. Jeg kan garantere at Leedsfans vil reise dit for å vise sin respekt for mannen. Det blir fansens spanske lag. Virker som han har bedrevet litt murderball selv også nå. Så litt tynn ut.

startelver

Legg inn av startelver »

Godt , da slipper han å ta med seg sin faste translatør.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Armando Broja skal være på ønskelista vår : https://motleedsnews.com/featured/leeds ... uster-bid/

Jeg så lite på Southampton forrige sesong, men har hørt litt godord om fyren.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Leeds_ModernTalking skrev: tir jun 21, 2022 2:29 pm Armando Broja skal være på ønskelista vår : https://motleedsnews.com/featured/leeds ... uster-bid/

Jeg så lite på Southampton forrige sesong, men har hørt litt godord om fyren.
Tidvis enorm for Soton, datt litt av utover sesongen. Ville tro CFC ikke var gira på å selge, såpass god har han vært.

Hva er status med Bamford? Skadefri og fæl er han jo jævelsk god.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Lezah skrev: tir jun 21, 2022 2:50 pm
Leeds_ModernTalking skrev: tir jun 21, 2022 2:29 pm Armando Broja skal være på ønskelista vår : https://motleedsnews.com/featured/leeds ... uster-bid/

Jeg så lite på Southampton forrige sesong, men har hørt litt godord om fyren.
Tidvis enorm for Soton, datt litt av utover sesongen. Ville tro CFC ikke var gira på å selge, såpass god har han vært.

Hva er status med Bamford? Skadefri og fæl er han jo jævelsk god.
Angående Bamford så rapporteres han fit for fight nå. Var ekstremt uheldig i fjor og håper det ikke gjentar seg i år. Vi trenger uansett en spiss til, for det er stor sjanse for at to spisser vil være formasjonen til oss med det nye regimet. Gelhardt er fremdeles ung og trenger litt utvikling tror jeg.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Alle som er interessert i Raphinha har fått beskjed om prisen på 65m.pund nå, og enten må punge ut eller gi faen. Helt greit fra vår side det. Så får vi se om noen hoster opp beløpet, ellers så starter han hos oss neste sesong.

Ellers jobbes det med erstatter både for han og Phillips hvis de drar. Vi er langt fra ferdige på transferfronten sett bort fra dem også, så her bør det følges med.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Blir vel mindre penger å få for Raphinha neste sommer om han ikke selges nå. Neste sommer har han bare ett år igjen av kontrakten.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Knaxern skrev: ons jun 22, 2022 11:20 pm Blir vel mindre penger å få for Raphinha neste sommer om han ikke selges nå. Neste sommer har han bare ett år igjen av kontrakten.
Det er et VM senere i høst, og påfølgende vindu i Januar. Det kan faktisk gi mer penger i kassen det, ved suksess i VM. Han har gjort sine saker bra for Brasil etter han ble dratt med der. Vil uansett ikke klage over et salg, for han skal ha en stor del av æren for at vi fremdeles er i PL. Sånn sett burde vi ha gitt han bort til Barca som takk for innsatsen. Det gjør vi derimot ikke😁

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Cody Gakpo i PSV aktuell som erstatter for Raphinha, dersom han skulle forsvinne.

Scoret 21 mål og hadde 15 assists på 46 kamper forrige sesong.

Høres spennende ut, syns jeg. Selv om det selvsagt er et langt steg fra Eredivisie til Premier League.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Denne herremannen er også linket. Bra overblikk, teknikk, og ikke minst bra på gjenvinninger ut fra en tube video jeg nettopp så. Landskamper for Belgias landslag i en alder av 21 er også imponerende.


Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Virker også som en spennende erstatning for Raphinha, ja.

Men ifølge et innspill på LUSCOS-forumet er Milan også interessert.
Da spørs det vel om vi ikke bare må glemme han?

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Leste noen rykter om Traore til Leeds. Eller at Leeds var interessert.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Elvebakken skrev: tor jun 23, 2022 10:11 pm Leste noen rykter om Traore til Leeds. Eller at Leeds var interessert.
Traore som i Adama eller Bertrand?

Håper vi styrer unna begge i alle fall.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Elvebakken skrev: tor jun 23, 2022 10:11 pm Leste noen rykter om Traore til Leeds. Eller at Leeds var interessert.
Vært noen rykter om det ja. Orta er visst begeistret for ham, og prisen er sterkt redusert. Fantastisk spiller på sitt beste, og aner ikke hvorfor han sliter med å få spilletid i klubbene nå. Tviler på at det blir noe av.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Leeds_ModernTalking skrev: tor jun 23, 2022 10:21 pm
Elvebakken skrev: tor jun 23, 2022 10:11 pm Leste noen rykter om Traore til Leeds. Eller at Leeds var interessert.
Traore som i Adama eller Bertrand?

Håper vi styrer unna begge i alle fall.
Adama. Går fra gull til gråstein på et øyeblikk. Men på sitt beste er han nærmest ustoppelig.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Enda en fra Redbull er faktisk aktuell. Uten kjennskap til denne spilleren, men har CL erfaring noe som er et kvalitetstegn.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»