Leeds United

Svar
startelver

Re: Leeds United

Legg inn av startelver »

Vet ikke om Leeds er friskmeldt, Wolves spilte lite solid bakover, men kan være nok til å unngå nedrykk dette.

Det skiller altså bare 4 poeng mellom 13. plassen og 20. plass. Det er jo helt spinnvilt. Her kan alt skje.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Var deilig å se kampen uten nerver i etterkant, når jeg visste det gikk godt. Wolves sliter og er oppe i samme suppe som oss, men jeg tror nå at både de og oss vil berge.

Gledelig at Firpo nå virker å bli den spilleren vi trodde vi hadde kjøpt. Han har bedret seg ekstremt. Pluss også til Harrison som virker like pigg etter 90 minutter som 10. Veldig viktig med arbeidsmoralen og intensiteten hans på slutten når det handler om å holde unna.

Minus at kampen ikke ble drept på 3-0. Det er unødvendig å gjøre det spennende med det forspranget og vi var halvveis i andre. Nå venter en bonuskamp mot gunners, før Forest skal slås på hjemmebane. Dette blir et race til the bitter end.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Wöber har løftet forsvaret til et nivå jeg ikke trodde de hadde i seg. Selv Firpo ser ut som en god spiller med ham ved siden av seg. Må gi Jesse og Orta litt kreds for den handelen, for en spiller av dette kalibret har vært savnet siden B.White trakterte drakten vår.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Ja, Wøber og Koch har blitt en bra stopperduo.

Artig at Rodrigo også er tilbake. Kan fort vise seg å bli redningsmannen vår siste delen av sesongen. Georg ble kjøpt i januar, så det er tidlig å dømme han ennå men har fremstått som et åpenbart bomkjøp hittil.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Retnuh skrev: tor feb 09, 2023 10:53 am
Leeds_ModernTalking skrev: ons feb 08, 2023 3:02 pm
Wellé skrev: ons feb 08, 2023 2:16 pm
Hæ?

Jolla skrev jo ikke noe nedsettende om Leeds i det innlegget der eller er jeg helt bak mål?

Så det er ikke nedsettende å mene at vi skulle ansette en som Allardyce, Gerrard, Lampard, Pearson, McCarthy eller Mowbray mener du?

Hva mener du? Er dette managere som er under denne gigantklubbens verdighet?
Jeg funderte litt på om Erik ten Hag var moden for å lede en storklubb.

Men nei. Etter 7-0 tap på Anfield var nok Javi Gracia en bedre løsning.
Så flintskallen bør fortsette i lærefasen hos 70-United på Bollywood Trafford.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Leeds_ModernTalking skrev: tor mar 23, 2023 2:13 am
Retnuh skrev: tor feb 09, 2023 10:53 am
Leeds_ModernTalking skrev: ons feb 08, 2023 3:02 pm Så det er ikke nedsettende å mene at vi skulle ansette en som Allardyce, Gerrard, Lampard, Pearson, McCarthy eller Mowbray mener du?

Hva mener du? Er dette managere som er under denne gigantklubbens verdighet?
Jeg funderte litt på om Erik ten Hag var moden for å lede en storklubb.

Men nei. Etter 7-0 tap på Anfield var nok Javi Gracia en bedre løsning.
Så flintskallen bør fortsette i lærefasen hos 70-United på Bollywood Trafford.

Med tanke på hvor lang tid det tok å snekre sammen dette comebacket, så må jeg si det var ekstremt skuffende hvor lite provoserende det var.

Terningkast 1.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Elland Road ble stengt i dag. Visstnok pga trusler på sosiale medier : https://www.nrk.no/sport/leeds-stengte- ... 1.16351101

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Leeds_ModernTalking skrev: fre mar 24, 2023 6:47 pm Elland Road ble stengt i dag. Visstnok pga trusler på sosiale medier : https://www.nrk.no/sport/leeds-stengte- ... 1.16351101
20 åring arrestert. Merkelig sak.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Wøber og Willy skadet under landslagspausen : https://motleedsnews.com/news/leeds-uni ... -phil-hay/

Ser ikke ut til at det dreier seg om langtidsskader, takk og pris. Mot Arsenal taper vi uansett så at de er ute på lørdag kommer neppe til å utgjøre store forskjellen. I sekspoengskampene mot Nottingham og Palace trenger vi alle våre beste spillere, så da er det bare å be minimum en gang om dagen frem til da om at de er tilbake.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Leeds_ModernTalking skrev: tir mar 28, 2023 8:48 pm Wøber og Willy skadet under landslagspausen : https://motleedsnews.com/news/leeds-uni ... -phil-hay/

Ser ikke ut til at det dreier seg om langtidsskader, takk og pris. Mot Arsenal taper vi uansett så at de er ute på lørdag kommer neppe til å utgjøre store forskjellen. I sekspoengskampene mot Nottingham og Palace trenger vi alle våre beste spillere, så da er det bare å be minimum en gang om dagen frem til da om at de er tilbake.
Virker som vi er en anelse heldig med tidspunktet vi møter dere. Mener å ha lest at Tyler Adams også er ute.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Wellé skrev: ons mar 29, 2023 9:37 am Virker som vi er en anelse heldig med tidspunktet vi møter dere. Mener å ha lest at Tyler Adams også er ute.
Ja, Tyler Adams har gjort en liten hamstring-operasjon. Det ryktes at han er ute resten av sesongen.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

At Wöber er ute er dumt siden han har bedret forsvaret mange hakk. Ser Cooper spilte for Skottland i går så backup har vi på papiret. Struijk er også stopper.
Summerville tar nok plassen til Gnonto, så krise er det langt fra i mine øyne. Bredden i troppen nå er hinsides mye bedre enn under Bielsa. Håper dog på en ok opplevelse mot gunners, så gruser vi de to neste.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Kjipt. Men det er hovedsaklig ikke Arsenal vi skal slå for å unngå nedrykk.
Kampene mot Englands svar på Kongsvinger og Palace er langt viktigere.

For håpe Rodrigo er klar til da.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Kampen om tirsdag og neste lørdag som teller. Forest skal knuses med alle midler. De er et mye svakere lag enn oss, og forrige kamp skal hevnes. Det var et ran. En solid 3-0 seier hadde smakt godt nå.

MOT

bigwin

Legg inn av bigwin »

Forest og Palace hjemme i de to neste kampene. Det bør nok bli 6 poeng om nedrykk skal unngås, spesielt mtp kampprogrammet som kommer i mai, der blir det neppe mange poeng.
Er i april plassen må berges mer eller mindre tror jeg - i mai kan jeg ikke se for meg mange poeng

0404 Nottingham (hjemme)
0904 Palace (hjemme)
1704 Liverpool (hjemme)
2204 Fulham (borte)
2504 Leicester (hjemme)
3004 Bournemouth (borte)

0705 City (borte)
1305 Newcastle (hjemme)
2005 West Ham (borte)
2805 Tottenham (hjemme)

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Pinte meg sjøl litt i dag ved å se kampen etter at jeg hørte den på radio i går...

Var jo på ingen måte noen dårlig 1.omgang. Vi kunne like godt ha ledet til pause.
Forundrer meg at vi ikke starter kampen med verken Rodrigo, Georg eller Bamford.

MOT!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Meslier
Ayling - Koch - Struijk - Firpo
McKennie - Roca
Sini - Brenden - Harrison
Bamford

MOT!

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Upps...

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Lenge igjen men typisk at Forest skulle score på oss. Håpløst.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Harrison! 1-1

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Harrison fornekter seg ikke

Hesja

Legg inn av Hesja »

Fernandovonarb skrev: tir apr 04, 2023 9:01 pm Lenge igjen men typisk at Forest skulle score på oss. Håpløst.
Dere snur dette,vil ha Forest ned.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Forest henger i tauene nå. Bare fortsett sånn.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Deilig avslutning av Sinisterra!

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Altså Sinisterra, en brannmann i boks for Leeds, en pyroman for Forest.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Sinisterra var god i første. Deilig at han fikk mål.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

JAAADDDAA.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Herlige gutter!

JAVI GRACIAS WHITE ARMY!!!!!!!!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Fernandovonarb skrev: tir apr 04, 2023 9:50 pm Sinisterra var god i første. Deilig at han fikk mål.
Absolutt. Etter en fæl periode med skader var dette en skikkelig opptur for vår kjære colombianer.

Willy på benken allerede var jo også veldig positivt.
Ikke savnet i dag, men blir fryktelig viktig på slutten, dog.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Leicester og Bournemouth tapte. Nydelig kveld!

Heia Team Riyadh i morgen! Det får være grenser for hvor prektig en skal være når det gjelder den greia med arabiske eierskap...

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»