Everton klubbtråd- Nil Satis Nisi Optimum

Svar
Everenga

Everton klubbtråd- Nil Satis Nisi Optimum

Legg inn av Everenga »

Ser at Everton ikke har fått sin tråd på plass enda etter VGDs kollaps så her kommer den.

Pride of Merseyside ble stiftet i 1878.

Ligamestre 9 ganger (1890-91, 1914-15, 1927-28, 1931-32, 1938-39, 1962-63, 1969-70, 1984-85, 1986-87)
FA cupmestre 5 ganger (1905-06, 1932-33, 1965-66, 1983-84, 1994-95)
Ligacupmestre 2 ganger (1976-77, 1983-84)
Charity Shield 9 ganger (1928, 1932, 1963, 1970, 1984, 1985,1986, 1987, 1995)

Cupvinnercupmestre 1984-85

Sommerens nyheter er selvfølgelig som alle har fått med seg at gamletreneren har tatt turen til Spania for å trene en eller annen obskur hovedstadsklubb mens vi har fått inn Benitez som visstnok har vunnet ting med klubber i området før, ikke at jeg kan skjønne når det var, men men.

Gray, Townsend og Begovic er nye ansikter og vi får da håpe det ikke blir med det.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Etter å ha sett gjennom nicklista her på FD så glimrer stort sett hele gamle Evertontråden på VGD med sitt fravær. Evertonion var den eneste jeg så på lista. Dvs at hvis noen har noen måte å få tak i caliblue, Old King Cole, hesja og flere som jeg allerede begynner å glemme så er det svært verdsatt. Greit at vi ikke kommer til å slå aktiviteten i tråden til de vantro over parken, men det hadde jo vært hyggelig å ikke være den mest passive tråden på forumet, selv om recent events ikke akkurat er noen kjempemotivator for oss blå.

caliblue

Legg inn av caliblue »

Er her. Sånn halvveis. Har bare ikke stor nok tro på dette forumet til å tro at det blir bra, så ventet med å registrere meg. Kunne like gjerne kjøre monolog offline.

Hesja kommer nok etter hvert. Har vært innom på discord.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

caliblue skrev: ons jul 28, 2021 6:14 pm Er her. Sånn halvveis. Har bare ikke stor nok tro på dette forumet til å tro at det blir bra, så ventet med å registrere meg. Kunne like gjerne kjøre monolog offline.

Hesja kommer nok etter hvert. Har vært innom på discord.
Nei det var det da..man får nok ikke servert noe på sølvfat nei.

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

Er det noen updates rundt klubbens påståtte pedofile? (https://www.evertonfc.com/news/2193203/club-statement)

Er det tale om Adam Johnson-lignende forhold, eller mer graverende galskap? Og er det bekreftet at vedkommende er Gylfi? Hva sier ryktene? De trenger ikke være sanne..

caliblue

Legg inn av caliblue »

Saken er under etterforskning og da er det veldig lite som kan skrives om den i England. Både når det gjelder identifisering, hva som skal ha skjedd og hvorvidt det er sannsynlig at om det er oppspinn eller ikke.

Men joda, islandsk media har bekreftet at det er Gylfi det er snakk om. Ellers virker det som det er sparsommelig med info i media der også.

Sladrepressen i England kjørte en artikkel på at kona hans forlot hjemmet deres flere uker før pågripelsen, men leste man lenger ned i artikkelen stod det at hun var i huset deres på Island. Sannsynligvis samme sted som Gylfi befant seg til han returnerte til preseason med Everton.

Tror ingen er tjent med å spekulere for mye i hva som skal ha skjedd og ikke. Politiet tok beslag av telefoner, PC osv. og trenger nok noe tid på å gå gjennom de. Så får vi se om han blir tiltalt for noe eller ikke.

Det kan nok uansett fort bety slutten på fotballkarrieren hans. Han kommer til å få høre det fra motstanderfans uavhengig av om han blir dømt for noe eller ikke. Han er fortsatt suspendert fra klubben og det virker ikke sannsynlig at Benitez tar en Solskjær og gjør Gylfi til kaptein når sesongen starter.

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

caliblue skrev: ons jul 28, 2021 7:46 pm Saken er under etterforskning og da er det veldig lite som kan skrives om den i England. Både når det gjelder identifisering, hva som skal ha skjedd og hvorvidt det er sannsynlig at om det er oppspinn eller ikke.

Men joda, islandsk media har bekreftet at det er Gylfi det er snakk om. Ellers virker det som det er sparsommelig med info i media der også.

Sladrepressen i England kjørte en artikkel på at kona hans forlot hjemmet deres flere uker før pågripelsen, men leste man lenger ned i artikkelen stod det at hun var i huset deres på Island. Sannsynligvis samme sted som Gylfi befant seg til han returnerte til preseason med Everton.

Tror ingen er tjent med å spekulere for mye i hva som skal ha skjedd og ikke. Politiet tok beslag av telefoner, PC osv. og trenger nok noe tid på å gå gjennom de. Så får vi se om han blir tiltalt for noe eller ikke.

Det kan nok uansett fort bety slutten på fotballkarrieren hans. Han kommer til å få høre det fra motstanderfans uavhengig av om han blir dømt for noe eller ikke. Han er fortsatt suspendert fra klubben og det virker ikke sannsynlig at Benitez tar en Solskjær og gjør Gylfi til kaptein når sesongen starter.
Neida, og forsåvidt barnslig av meg å spekulere i en såpass alvorlig sak. Vi får la det gå på kontoen for silly season og manglende rykter i den forbindelse. Jeg antar at det ligger relativt klare bevismessige holdepunkter til grunn for selve pågripelsen, spesielt sett hen til ditt siste avsnitt.

Så får vi håpe det er tale om en moden 15-åring på et utested, og la ham få tvilen til gode inntil videre.

caliblue

Legg inn av caliblue »

Etter at Inter og Arsenal ikke dukket opp for ærverdige Florida Cup blir dagens finalekamper erstatter av treningskamper. Everton først ut nå ved midnatt mot mexicanske Pumas.

Mexicansk ligafotball går vel for å være ganske bra, så det er sannsynlig at Everton før kjørt seg her. Pumas ble nummer to i Liga MX sist sesong og har såvidt sparket i gang ny sesong. De har en spiller opptatt med OL-fotball og to spillere som spiller Gold Cup for Mexico nå, så helt toppet er de ikke.

Everton mangler fortsatt Pickford og Calvert-Lewin etter EM. Yerry Mina er ikke tilbake etter Copa America og Richarlison driver å bøtter inn mål i OL. I tillegg mangler Gylfi Sigurdsson og Fabian Delph fra treningsleiren i Orlando.

Dagens utvalgte: Begovic - Coleman, Godfrey, Keane, Digne - Townsend, Davies, Gomes, Iwobi - Kean, Gray

Det blir nok masse bytter i pausen. Allan, Doucoure, Holgate, James osv. kommer nok inn etter pause. Sammen med en rekke unggutter.

Usikker på formasjon, men Gray spilte sentralt like bak spissen forrige kamp. Jeg hørte fra Leciester-hold at Gray trolig er best der og at de mistenkte han skulle bli brukt litt som Ayoze Perez spilte for Benitez i Newcastle. Perez spilte nok sin beste fotball der og får man halvparten av det ut av Gray, så er Gray et knallkjøp.

Kaptein Coleman leder laget med fersk kontrakt og laget stiller med den småsnasne tredjedrakta som ble presentert i dag.


caliblue

Legg inn av caliblue »

Bedre første omgang i dag. Fortjent 1-0 ledelse. Moise Kean målscorer spilt gjennom av Demarai Gray.

caliblue

Legg inn av caliblue »

Det ble med det ene målet før pause. Som vanlig vanskelig å bli klok på disse treningskampene når byttene kommer tett.

Spent på hva som skjer på overgangsfronten nå når laget returnerer til Europa. Til nå har jobben stort sett gått i få spillere ut og få kontroll på lønnsutgiftene. Walcott, Bernard, Bolasie og Besic ut hjelper, men det er nok fortsatt flere godt betalte spillere som er tilgjengelige hvis klubber skulle vise interesse for de.

Jeg prøver å overbevise meg selv om at sommerens grå overganger er lurt. At det handler om å lære av tidligere feil.

Litt av problemet, slik jeg ser det, er at klubben hele veien har hentet spillere som er tenkt en plass i startelleveren. Dyre spillere med høy lønn. Når resultatene har uteblitt har nye spillere kommet inn. Når ny manager har kommet inn har nye spillere kommet inn.

Nye spillere inn henviser andre til benk. Spillere på benk mister verdi. Spillere på benk med høy lønn er håpløst å bli kvitt.

Mye avhenger nok av hvilke spillere klubben får solgt i sommer, men høyresiden er nok fortsatt prioritet. Ny høyreback skal nok inn. I tillegg til en ving. Og får de solgt Moise Kean, skal nok en ny backup for DCL inn.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Apropos Moise Kean - er han på vei ut eller blir han? Registrerer at han ikke en gang er oppført på Fantasy PL.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

caliblue skrev: ons jul 28, 2021 6:14 pm Er her. Sånn halvveis. Har bare ikke stor nok tro på dette forumet til å tro at det blir bra, så ventet med å registrere meg. Kunne like gjerne kjøre monolog offline.

Hesja kommer nok etter hvert. Har vært innom på discord.
Helt nydelig å se deg her, caliblue. Velkommen! Forhåpentligvis blir det god vekst og bra med aktivitet i tiden framover. Vokser sakte men sikkert.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Evertonion skrev: tor jul 29, 2021 9:50 pm Apropos Moise Kean - er han på vei ut eller blir han? Registrerer at han ikke en gang er oppført på Fantasy PL.
Han må da være bra nok som en rulleringsspiller?

caliblue

Legg inn av caliblue »

Greia med Moise Kean er at han er for god til å være rotasjonsspiller for en klubb som Everton samtidig som konkurransen på topp er knallhard.

Han tok store steg forrige sesong og hadde et godt utlån til PSG. Siste tredjedel av sesongen ble det kanskje ikke det store siden han både hadde Covid og var småskadet. Med det døde EM-drømmen.

Før det hadde han fått bra med spilletid og scoret en del. Bl.a. scoret han og var veldig god når de vant 4-1 borte mot Barcelona i CL.

PSG DoF Leonardo beklaget i løpet av sesongen at de ikke hadde noen kjøpsklausul for Kean og skal også ha sagt at klubben ønsker å hente han permanent. Kean selv stortrivdes og virker fast bestemt på at han skal tilbake til PSG.

Problemet med det er at PSG sitter med alle kortene på hånda når det gjelder Kean. Han er pr i dag nærmest untouchable for andre klubber. Samtidig vet ikke PSG helt hvordan deres lag skal se ut neste sesong. Noe avhenger av om Mbappe blir eller ikke. Lykkes de med å kvitte seg med Icardi virker det sannsynlig at de henter Kean. Men pr i dag MÅ de ikke ha inn noen spiss.

Såvidt jeg har forstått det har PSG foreløpig kun vist interesse for å hente Kean på nok et lån. Mens Everton trenger å få inn penger fra spillersalg og har ikke andre spillere de får noe særlig for uten at man samtidig svekker laget.

Alt ligger an til at dette trekker ut til slutten av overgangsvinduet. Til PSG vet hva de trenger og til Everton senker prisen på Kean. I midten sitter Raiola og gnir seg i hendene.

Det er en del Everton-fans som tror Everton skal få solgt Kean for £45-50M i sommer. Jeg kan ikke tenke meg at det skjer. Solgt til PSG for £30-35M siste uka før overgangsvinduet stenger er mitt tips. Enten det eller at Everton lar seg presse til å låne han ut på nytt.

Lezah

Legg inn av Lezah »

caliblue skrev: tor jul 29, 2021 10:21 pm Greia med Moise Kean er at han er for god til å være rotasjonsspiller for en klubb som Everton samtidig som konkurransen på topp er knallhard.
---
Det er en del Everton-fans som tror Everton skal få solgt Kean for £45-50M i sommer. Jeg kan ikke tenke meg at det skjer. Solgt til PSG for £30-35M siste uka før overgangsvinduet stenger er mitt tips. Enten det eller at Everton lar seg presse til å låne han ut på nytt.
Ja det virker rett vurdert.

Selv ikke PSG svir av 50 nå, men er det noen vits i å låne ham ut igjen og igjen? Får dere bud på rundt det dere hentet ham får er det vel fort en grei løsning.

caliblue

Legg inn av caliblue »

Det antas vel at det er mer penger rundt i fotball-Europa om 12 måneder enn hva det er i sommer. Det er kjøpers marked og sannsynlig at markedsverdien til Kean er høyere neste sommer enn hva den er nå. Så får man godt betalt for et utlån er det ikke nødvendigvis helt håpløst. Lån kan jo kombineres med utkjøpsklausul eller avtale om kjøp neste sommer.

Alt avhenger egentlig av hvordan finansene til Everton ser ut. Det antas at det er penger til spillekjøp men at de ønsker å selge først for å ha kontroll på lønnsutgiftene. Samtidig ble det rapportert i nederlandsk media i dag at Everton ikke har råd til å hente Denzel Dumfries før man har fått solgt unna spillere.

Det blir nok Moise Kean ut på lån for å finansiere et lån av Diogo Dalot skal du se...

caliblue

Legg inn av caliblue »

Et annet poeng er jo at Richarlison dobler i sommer med både Copa America og OL. Ikke har han hatt ferie og ikke har han hatt preseason. I tillegg blir det fort tre kamper til før han er ferdigspilt i Japan.

Det kan være i Evertons interesse å ha Moise Kean tilgjengelig de tre ligakampene som spilles før overgangsvinduet stenger.

Lezah

Legg inn av Lezah »

caliblue skrev: tor jul 29, 2021 10:55 pm Et annet poeng er jo at Richarlison dobler i sommer med både Copa America og OL. Ikke har han hatt ferie og ikke har han hatt preseason. I tillegg blir det fort tre kamper til før han er ferdigspilt i Japan.

Det kan være i Evertons interesse å ha Moise Kean tilgjengelig de tre ligakampene som spilles før overgangsvinduet stenger.
Det er en greie også, ja.

Lån gjerne Dalot hvis du lover å la ham spille mye og ikke mot oss.

caliblue

Legg inn av caliblue »

Lezah skrev: tor jul 29, 2021 11:17 pm
Lån gjerne Dalot hvis du lover å la ham spille mye og ikke mot oss.
Tror fort det kan skje. Han var visst veldig nær i fjor.

Da stod høyreback på ønskelista når Everton fikk to av fire midtstoppere skadet rundt sesongstart. Så da ble det heller inn med Ben Godfrey som stopperalternativ.

Ben Godfrey som utrolig nok avsluttet sesongen med å spille nettopp høyreback for England.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Med Kean så står jo mye på hva han er motivert for. Broer var vel brent med Ancellotti men skulle Benitez velge å satse den veien og Kean selv virkelig er lysten på å bli en suksess i PL er han et mye sterkere kort en Calvert-Lewin. Men så henger det på Richarlison da. Jeg sitter med en følelse av at det er like sannsynlig at han forsvinner som Kean.

caliblue

Legg inn av caliblue »

Vet ikke helt hvor fair det er å kritisere Moise Kean.

Han ble lokket til Everton fordi han ikke kom til å bli satset på og få spilletid for Juventus. Den viktigste grunnen til at han ikke har blitt en suksess for Everton er Calvert-Lewins utvikling. Det var aldri sannsynlig at de to sammen skulle lykkes for Everton.

Hadde det ikke vært for Covid-19 hadde Everton solgt han med en hyggelig fortjeneste sist sommer. Han måtte bort for å få i gang karrieren, men det var plutselig ikke noe marked for en slik spillertype. Alternativene var å ikke få spilletid hos Everton eller å gjøre seg så vanskelig at Everton gikk med på å la han gå på lån. Noen ganger på spillere tenke på seg selv.

Benitez virker å ønske og spille på DCLs sine styrker. Han har hentet en innleggskant i Townsend. Everton linkes til Dwight McNeil, en annen utpreget innleggskant. Iwobi som foretrekker å spille på venstre så han kan skjære inn i banen spilles på høyre i håp om at han plutselig skal lære seg å slå innlegg.

DCL sine styrker er ikke Kean sine. Før han gikk til PSG hadde han aldri scoret med hodet. Han er svak i lufta og dårlig som oppspillspunkt til å ha den fysikken han har. Richarlison er nærmere DCL som type. Vi så også Ancelotti flere ganger dytte Richarlison opp på topp og plassere Kean på kant når de spilte sammen.

Så tanken er nok at en svær fysisk spiss som kan fungere som en DCL-vikar kan hentes for en brøkdel av verdien på Moise Kean. Hallo, Salomon Rondon.

Enig i at et Richarlison-salg virket sannsynlig i sommer, men jeg klarer ikke å se at Everton lot han dra til OL uten å få noe tilbake. Det virker fjernt, men OL-fotball er en stor greie i Brasil og det å representere Brasil i Tokyo var en drøm for Richarlison. Ser for meg at han sa ja til å ta en sesong til for Everton for å få spille OL. Ellers gir det ingen mening at han er der.

Tror heller ikke det er noe marked for Richarlison i sommer. Han hadde en svak sesong og et svakt Copa America. Kan ikke se at noen klubber kan tenke seg å hente han i sommer.

Det må isåfall være Real Madrid om de plutselig skulle finne masse penger de ikke visste at de hadde. Eller at Neymar ber om han som PSGs Mbappe-erstatter.

caliblue

Legg inn av caliblue »

Apropos Richarlison. Intervju med FIFA.com hvor han snakker om vennskapet med Neymar, hva det betyr for han å spille OL for Brasil og hvordan Neymar utfordret han til å ringe opp landslagssjefen og be om den legendariske nummer 10-drakta.

https://www.fifa.com/tournaments/mens/m ... old-tattoo

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

caliblue skrev: fre jul 30, 2021 11:51 am
Så tanken er nok at en svær fysisk spiss som kan fungere som en DCL-vikar kan hentes for en brøkdel av verdien på Moise Kean. Hallo, Salomon Rondon.
Nevnte det på discord, men liker signeringene Everton gjør om dagen. Rondon inn for en billig penge hadde vært en ny, fornuftig signering. Liker også evt McNeill sammen med DCL. Everton kommer garantert til å bli mitt nr. 2-lag i årets PL-sesong under Benitez.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Baningime klar for Hearts på permanent overgang. Hadde et lite vindu for noen sesonger siden der han virket å ha en stor framtid hos oss og så ble det tilbake i skyggene.

caliblue

Legg inn av caliblue »

Sliter selv veldig med de.

Det gir mening å ha en Andros Townsend på benk foran en Walcott eller Bernard som tjener 3-4 ganger så mye. Men det er jo en grunn til at Townsend ikke fikk ny kontrakt hos Palace. OK som budsjettvennlig rotasjonsspiller, men jeg frykter han blir å få bra med spilletid.

Det gir kanskje mening å tro at man skal lykkes med å få noe ut av potensialet til Demarai Gray etter at andre har mislyktes med det 6 poenger på rad. Glimtvis har han jo alltid sett bra ut. Men man kommer ikke unna det at han var en 24 år gammel engelsk spiller som Leicester ikke ville gi ny kontrakt.

Begovic er grei så lenge han er innforstått med at han skal være andre eller tredjevalg. Var bra en gang, men karrieren har fått seg en skikkelig knekk etter at han signerte for Chelsea.

Siste nå er at Denzel Dumfries som lenge har vært ansett å være førstevalg som høyreback velges bort. Marcel Brands, Evertons DoF, liker han og var med på å hente han til PSV. Benitez er ikke overbevist og ønsker inn en mer rutinert PL-proven spiller.

James Rodriguez skal ha fått beskjed første dag i preseason at han ikke får spilletid hos Benitez så han må finne seg en ny klubb.

Planen virker å være å sørge for at spillerstallen blir så grå at Benitez blir genierklært for en 10-12 plass. Han er ligaens siste dinosaur og minst moderne manager, og han virker å gå all-in på at det som funket for 20 år siden også er en suksessoppskrift i 2021.

Jeg har null tro på at Benitez blir en suksess. Spørsmålet er hvor mange år han klarer å sette klubben tilbake før han får sparken.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

caliblue skrev: fre jul 30, 2021 5:25 pm .Jeg har null tro på at Benitez blir en suksess. Spørsmålet er hvor mange år han klarer å sette klubben tilbake før han får sparken.
Der håper vi jo begge at du tar feil, vi får se. Personlig har jeg såpass stor (sikkert feil) tiltro til Benitez sine ideer at jeg tror og håper Everton kan kjempe om topp 6 i år. Og det uten å bruke særlig med penger på spillerkjøp.

Liker Dumfries forresten, men da i en vingbackrolle. Har aldri imponert meg veldig som back i en firer bak. Gray har som du sier aldri fått ut potensialet sitt, men det ligger jo noe der som venter å komme ut. Townsend er en lite sexy signering,men startet alt utenom 10 PL-kamper og vil kunne fungere fint under Benitez. Han blir nok uansett ikke fast for dere, en rotasjonsspiller som du sier.

Håper dere henter McNeill også forresten. Hardtarbeidende og ung, med en god fot og fotballforståelse. Blitt skuffende lite sluttprodukt, men tror også han har det inne.

Det som er kjipt er jo at Benitez sjeldent gir unge spillere sjansen. Dere har litt spennende som kommer opp, under Rafa er det nok liten sjanse for at det blir noe spilletid.
Sist redigert av Lew_Ashby den fre jul 30, 2021 5:37 pm, redigert 1 gang totalt.

caliblue

Legg inn av caliblue »

Everenga skrev: fre jul 30, 2021 5:06 pm Baningime klar for Hearts på permanent overgang. Hadde et lite vindu for noen sesonger siden der han virket å ha en stor framtid hos oss og så ble det tilbake i skyggene.
Tror det må være noe utenomsportslig som har preget han.

Var veldig, veldig god på aldersbestemte lag. Gjorde sine saker bra når han først fikk sjansen på A-laget. Så stoppet det helt opp. Han har også hatt to utlån til Championship-klubber som kjente godt til han og kvalitetene hans, men han fikk knapt spilletid hverken hos Wigan eller Derby. For to år siden var han nær et utlån til Brøndby av alle steder.

Steven Naismith la opp i sommer og skal jobbe med spillerutvikling for Hearts. Trolig han som har lagt inn et godt ord for Baningime.

Rart det der med overgang fra aldersbestemt til seniorfotball. Denne uka oppdaget jeg at Con Ouzounidis hadde signert for Esbjerg på nivå to i Danmark. 21 år og han har vært nærmest fast og blant de bedre på Everton U23 de siste sesongene, men fikk ikke fornyet kontrakt i sommer. Merkelig om ikke EFL-lag sjanset på han... men han skulle til Danmark han og bli kjendis for at den sprø trenerene til Esbjerg har kløpet han i brystvorta. Så ikke den komme.

caliblue

Legg inn av caliblue »

Lew_Ashby skrev: fre jul 30, 2021 5:36 pm Håper dere henter McNeill også forresten. Hardtarbeidende og ung, med en god fot og fotballforståelse. Blitt skuffende lite sluttprodukt, men tror også han har det inne.
Positiv til McNeil under en annen manager.

I moderne fotball spiller venstrebente kantspillere på høyre slik at de kan skjære inn i banen og true med skuddfoten og samtidig skape rom for overlappende sidebacker. Det hadde vært spennende å se hva McNeil kan gjøre i en slik rolle.

Under managere som Benitez og Dyche ender de opp på venstre slik at de kan gå til dødlinja å slå innlegg. Slik at sidebacker kan konsentrere seg om å være forsvarsspillere.

Ser ikke behovet for en McNeil som søker de samme rommene som og prøver å gjøre ting som Lucas Digne gjør bedre enn han.

Det å slå masse innlegg er omtrent den minst effektive måten man kan angripe på. Selv om man har en Calvert-Lewin, Benteke eller Chris Wood å sikte på.

Everenga

Legg inn av Everenga »

caliblue skrev: fre jul 30, 2021 5:37 pm
men han skulle til Danmark han og bli kjendis for at den sprø trenerene til Esbjerg har kløpet han i brystvorta. Så ikke den komme.

Det gjorde tydeligvis ikke han heller siden han ikke fikk unna brystvorta :D a boom tish

Everenga

Legg inn av Everenga »

Lew_Ashby skrev: fre jul 30, 2021 5:36 pm

Der håper vi jo begge at du tar feil, vi får se. Personlig har jeg såpass stor (sikkert feil) tiltro til Benitez sine ideer at jeg tror og håper Everton kan kjempe om topp 6 i år. Og det uten å bruke særlig med penger på spillerkjøp.
Har overhode ingen forventninger til Benitez. Øvre halvdel vil være en positiv overraskelse eller er det egentlig positivt om det betyr enda en sesong med kelnern?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»