Everton klubbtråd- Nil Satis Nisi Optimum

Svar
startelver

Re: Everton klubbtråd- Nil Satis Nisi Optimum

Legg inn av startelver »

startelver skrev: søn apr 17, 2022 4:00 pm Tipper Burnley kommer til å stupe uten Dyche.
Dette skrev jeg 17. april og Burnley ser nå bedre ut enn noen gang. 1-0 over Wolves i dag.

Hvem hadde trodd.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

startelver skrev: søn apr 24, 2022 8:56 pm
startelver skrev: søn apr 17, 2022 4:00 pm Tipper Burnley kommer til å stupe uten Dyche.
Dette skrev jeg 17. april og Burnley ser nå bedre ut enn noen gang. 1-0 over Wolves i dag.

Hvem hadde trodd.
Jeg!

MadBum

Legg inn av MadBum »

Burnley vant igjen. Everton rykker jaggu meg ned.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

MadBum skrev: lør apr 30, 2022 5:55 pm Burnley vant igjen. Everton rykker jaggu meg ned.
De har sesongens sikreste 3-poenger i siste kamp, så det er håp

Hesja

Legg inn av Hesja »

MadBum skrev: lør apr 30, 2022 5:55 pm Burnley vant igjen. Everton rykker jaggu meg ned.
Jeg tror vi klarer oss,Leeds går ned
De har stort sett bare topplag igjen å møte.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Justice 97 skrev: lør apr 30, 2022 5:58 pm Rafa kunne reddet dette vraket av en klubb fra nedrykk.
Tøysekopp,Rafa var en fullstendig katastrofe.Noe vi alle visste når idioten av en eier ansatte han

Everenga

Legg inn av Everenga »

Hesja skrev: lør apr 30, 2022 6:47 pm
Justice 97 skrev: lør apr 30, 2022 5:58 pm Rafa kunne reddet dette vraket av en klubb fra nedrykk.
Tøysekopp,Rafa var en fullstendig katastrofe.Noe vi alle visste når idioten av en eier ansatte han
Rafa er hoveddelen av grunnen til at vi er der vi er. Moshiris managerrekrutteringsevner kan ta resten av skylda. Seier over Chelsea i dag men to borte på rappen nå og der får vi jo ikke til noen ting.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Everenga skrev: søn mai 01, 2022 6:39 pm
Hesja skrev: lør apr 30, 2022 6:47 pm
Justice 97 skrev: lør apr 30, 2022 5:58 pm Rafa kunne reddet dette vraket av en klubb fra nedrykk.
Tøysekopp,Rafa var en fullstendig katastrofe.Noe vi alle visste når idioten av en eier ansatte han
Rafa er hoveddelen av grunnen til at vi er der vi er. Moshiris managerrekrutteringsevner kan ta resten av skylda. Seier over Chelsea i dag men to borte på rappen nå og der får vi jo ikke til noen ting.
Spørs om Richarlison blir med der ,blir etterforsket av FA.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Hesja skrev: søn mai 01, 2022 7:28 pm
Everenga skrev: søn mai 01, 2022 6:39 pm
Hesja skrev: lør apr 30, 2022 6:47 pm
Tøysekopp,Rafa var en fullstendig katastrofe.Noe vi alle visste når idioten av en eier ansatte han
Rafa er hoveddelen av grunnen til at vi er der vi er. Moshiris managerrekrutteringsevner kan ta resten av skylda. Seier over Chelsea i dag men to borte på rappen nå og der får vi jo ikke til noen ting.
Spørs om Richarlison blir med der ,blir etterforsket av FA.
Tror ikke det blir så mye ut av det. Men uansett er kombinasjonen Everton og bortekamp en vits.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Mye fjas rundt omkring nå. Flere Everton nettsteder som melder at Pickford kan være til salgs om vi rykker ned. Kan? Selvfølgelig vil han og alle andre som noen i det hele tatt vil ha bli solgt. Merker at vi ikke har vært nede på en stund, virker som mange rundt klubben ikke helt skjønner hva det innebærer.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Man kan beholde Gordom og Richarlison,resten er det bare å bli kvitt.Vi er kun 20 mye gode spillere pluss manager fra topp 4.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Er det noen som har lønnskutt ved nedrykk og evt utkjøpsklausuler ved nedrykk i klubben? Det har kanskje vært utenkelig i tidene da klubben signerte spillerne som er der idag?

Hvis lønnskutt ikke er tilstede blir nesten alle til salgs, og er utkjøpsklausuler der blir man ranet (Gueye husker dere kanskje?).

Dere er vel laget i bunnstriden som er definitivt minst rustet til å rykke ned pga det har vært utenkelig. Får håpe for deres del dere slipper det, blir røft med FFP skyggen som forfølger dere i tillegg.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Hesja skrev: fre mai 06, 2022 1:44 pm Man kan beholde Gordom og Richarlison,resten er det bare å bli kvitt.Vi er kun 20 mye gode spillere pluss manager fra topp 4.
Richarlison går nok uansett. Han er den som kan bringe inn store summer. I tillegg forsvinner nok nesten alle som har kontrakter som går ut til sommeren: Lonergan, Kenny, Sigurdsson, Delph og Tosun. Mulig man forlenger Begovic med et år.
Calvert-Lewin ser jeg gjerne at går om det kommer inn et stort bud men hvem i all verden skal legge inn det?

El Ghazi og Van De Beek går tilbake fra lån og det gjør jo nada forskjell.

Townsend, Coleman, Allan, Mina og Rondon har kontrakt til 2023. Sånn som det er nå ser jeg gjerne at Allan og Mina blir siden vi ikke har alternativer og Mina faktisk er veldig undervurdert. Blir nok uansett vanskelig å få noen til å ta lønna til de andre så blir vi oppe så blir de nok alle sammen.

Alli har kontrakt i ytterligere to år, aner ikke hva man planlegger å gjøre der. Michael Keane og Mason Holgate har begge kontrakt i tre år til!

Lampard blir helt sikkert sittende hvis vi overlever og det er egentlig greit nok i mine øyne. Han har vært fleksibel nok til å legge om fra høy linje da han skjønte at han ikke har spillerne til det og det skal han ha kred for. Altfor mange managere som kjører plan A uansett og dundrer på med mantraet om at det sitter til slutt.

Everenga

Legg inn av Everenga »

MentalM skrev: fre mai 06, 2022 1:48 pm Er det noen som har lønnskutt ved nedrykk og evt utkjøpsklausuler ved nedrykk i klubben? Det har kanskje vært utenkelig i tidene da klubben signerte spillerne som er der idag?

Hvis lønnskutt ikke er tilstede blir nesten alle til salgs, og er utkjøpsklausuler der blir man ranet (Gueye husker dere kanskje?).

Dere er vel laget i bunnstriden som er definitivt minst rustet til å rykke ned pga det har vært utenkelig. Får håpe for deres del dere slipper det, blir røft med FFP skyggen som forfølger dere i tillegg.
Vi er definitivt fryktelig dårlig rustet til å ta et nedrykk. Penger er bundet opp i stadionbygging og det skal visst mangle lønnskuttsavtaler over det meste av fjøla. Rykker vi ned blir det garasjesalg der vi sitter igjen med de som er dyre i drift og ikke har noen bedre steder og dra.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Ser lysere ut nå

Everenga

Legg inn av Everenga »

Vi tar 3 forferdelig viktige poeng borte mot Leicester. Ekstremt viktig å greie å holde fokuset på at det fortsatt kun er et florlett kusehår som skiller oss og nedrykssonen. Watford har niks og nada press hjemme neste runde, det blir ikke noe enklere enn i dag.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Flott at det nå ser ut som om dere holder plassen.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Knaxern skrev: søn mai 08, 2022 5:22 pm Flott at det nå ser ut som om dere holder plassen.
Mina og Mykolenko ut med skade i dag. To av våre beste i Lamps sin tid, spesielt Mina har vært fryktelig viktig. Spent på hva som sies om deres retur.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Pickford har vært enorm i de siste kampene,Tror vi tar 7 poeng på de 4 siste.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Hesja skrev: søn mai 08, 2022 7:32 pm Pickford har vært enorm i de siste kampene,Tror vi tar 7 poeng på de 4 siste.
Det tror ikke jeg hvis Mykolenko og Mina må stå over. Jonjoe Kenny er Championship nivå.

steponit

Legg inn av steponit »

Everenga skrev: søn mai 08, 2022 8:59 pm
Hesja skrev: søn mai 08, 2022 7:32 pm Pickford har vært enorm i de siste kampene,Tror vi tar 7 poeng på de 4 siste.
Det tror ikke jeg hvis Mykolenko og Mina må stå over. Jonjoe Kenny er Championship nivå.
Mykolenko har tatt seg opp mye siden debuten, synes han så veldig svak ut til tider i begynnelsen.

Everenga

Legg inn av Everenga »

steponit skrev: søn mai 08, 2022 9:03 pm
Everenga skrev: søn mai 08, 2022 8:59 pm
Hesja skrev: søn mai 08, 2022 7:32 pm Pickford har vært enorm i de siste kampene,Tror vi tar 7 poeng på de 4 siste.
Det tror ikke jeg hvis Mykolenko og Mina må stå over. Jonjoe Kenny er Championship nivå.
Mykolenko har tatt seg opp mye siden debuten, synes han så veldig svak ut til tider i begynnelsen.
Absolutt. Han så helt bortkommen ut. Har vel noe med å tilpasse seg liga og lag osv, men han har virkelig tatt enorme steg.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Bør gå greit dette.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Hvor ille er økonomien til klubben i grunnen,

Everenga

Legg inn av Everenga »

Hesja skrev: søn mai 08, 2022 9:59 pm Hvor ille er økonomien til klubben i grunnen,
Litt avhengig av hvordan man ser det. Vi er ikke i trøbbel mtp gjeldsavdrag o.l. så lenge vi er i PL men FFP som er verdens minst gjennomtenkte policy er et kjempeproblem, spesielt når vi har PLs 8 høyeste lønnsbudsjett. Vi betaler vel også fortsatt store deler av lønna til Moise Kean og James.

startelver

Legg inn av startelver »

Det hadde jeg ikke trodd, men Lampard har snudd trenden.

Everenga

Legg inn av Everenga »

startelver skrev: man mai 09, 2022 1:05 am Det hadde jeg ikke trodd, men Lampard har snudd trenden.
Også nå som vi endelig hadde begynt å få trua.

startelver

Legg inn av startelver »

Everenga skrev: man mai 09, 2022 10:01 am
startelver skrev: man mai 09, 2022 1:05 am Det hadde jeg ikke trodd, men Lampard har snudd trenden.
Også nå som vi endelig hadde begynt å få trua.
Du tror på overnaturlige krefter? Hva med å bare tro på Lampard sitt prosjekt?

Everenga

Legg inn av Everenga »

startelver skrev: man mai 09, 2022 11:18 am
Everenga skrev: man mai 09, 2022 10:01 am
startelver skrev: man mai 09, 2022 1:05 am Det hadde jeg ikke trodd, men Lampard har snudd trenden.
Også nå som vi endelig hadde begynt å få trua.
Du tror på overnaturlige krefter? Hva med å bare tro på Lampard sitt prosjekt?
Hvem er vel skarve Lampard mot the "curse of Startelver"? We're doomed!!!! ring sjamanen, slipp løs buskapen og løp mot fjellene!!!!

startelver

Legg inn av startelver »

Everenga skrev: man mai 09, 2022 11:29 am
startelver skrev: man mai 09, 2022 11:18 am
Everenga skrev: man mai 09, 2022 10:01 am

Også nå som vi endelig hadde begynt å få trua.
Du tror på overnaturlige krefter? Hva med å bare tro på Lampard sitt prosjekt?
Hvem er vel skarve Lampard mot the "curse of Startelver"? We're doomed!!!! ring sjamanen, slipp løs buskapen og løp mot fjellene!!!!
Fleiper du nå ?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»