Man Utd - Akademitråd 21/22

Svar
Lezah

Re: Man Utd - Akademitråd 21/22

Legg inn av Lezah »

Under-18s XI vs Burnley U18s:
Vitek; Ogunneye, Fredricson, Aljofree, Bennett; Gore, Oyedele; Ennis, Moorhouse, Mather; Norkett
Subs: Hanbury, Nolan, Kingdon, Mainoo, Berry

Litt usikker, men vi har jo den nye Laird her så bør ha en sjanse.

Ingen Kambwala, vet ikke hvorfor.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Under-19s XI vs Villarreal U19s:

Vitek; Jurado, Bennett, Mengi, Hardley, Fernandez, Hansen, Mainoo, Mejbri, Elanga, McNeill
Subs: Hanbury, Fredricson, Oyedele, Savage, Mather, Garnacho, Norkett

Går ikke på MUTV tror jeg, uaktuelt å se lell på et slikt tidspunkt.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

BT Sport som har rettighetene ja. Lurer på om forrige ble vist av TV2, men har ikke funnet noe her. Villarreal vant 4-1 sist. United har snudd til 2-1 nå helt på tampen. McNeill og Mather med målene. Mejbri pådratt seg 6-7 frispark, elendig førsteomgang og en bedre andreomgang av det jeg har lest.

Lezah

Legg inn av Lezah »

F_Brandy skrev: tir nov 23, 2021 3:47 pm Mather
Begynt å gjøre seg litt bemerket, skal en tro de som ser en del kamper. Synd en ikke får sett så mye som ønskelig.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Several #mufc youngsters have spent a week away this season as part of the club's new Pro Experience Programme. Hugill and Wellens had time at Forest Green, McNeill and Hoogewerf went to Sheffield Wednesday, and Bennett and Mee were taken in by Wimbledon

Lezah

Legg inn av Lezah »

Mejbri med 90 minutter for Tunisia. Håper vi forvalter talentet til denne karen.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Everton øker til 0-2 og er vel da side om side med oss (U18).

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Garner med mål og assist i dag!

Lezah

Legg inn av Lezah »

HT: Blackburn U23s 0-2 #mufc U23s

United are in control at the break thanks to goals from Alejandro Garnacho and Shola Shoretire

Lezah

Legg inn av Lezah »

Manutd.com er faen meg søppel når det gjelder U23/Akademi. Vi slo Blackburn 4-0 borte, Alejandro Garnacho med 2, Shoretire og McNeill med det siste

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Lezah skrev: man des 06, 2021 11:05 am Manutd.com er faen meg søppel når det gjelder U23/Akademi. Vi slo Blackburn 4-0 borte, Alejandro Garnacho med 2, Shoretire og McNeill med det siste
Garnacho blitt flyttet opp som kant? Hadde inntrykk av at han primært var back, men jeg følger særdeles lite med.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Crynix skrev: tir des 07, 2021 4:19 pm
Lezah skrev: man des 06, 2021 11:05 am Manutd.com er faen meg søppel når det gjelder U23/Akademi. Vi slo Blackburn 4-0 borte, Alejandro Garnacho med 2, Shoretire og McNeill med det siste
Garnacho blitt flyttet opp som kant? Hadde inntrykk av at han primært var back, men jeg følger særdeles lite med.
Garnacho tror jeg aldri har vært back. Ving/spiss.Ble kalt en "goal-scoring machine" før overgangen til oss fra AM :) Kanskje du tenker på Jurado og Fernandez, landsmennene hans som er backer?

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Lezah skrev: tir des 07, 2021 5:45 pm Garnacho tror jeg aldri har vært back. Ving/spiss.Ble kalt en "goal-scoring machine" før overgangen til oss fra AM :) Kanskje du tenker på Jurado og Fernandez, landsmennene hans som er backer?
Jeg forveksler han nok med Fernandez, ja. Jurado husker jeg tydelig ble hentet som back fra Barca. Så husker jeg at Garnacho og Fernandez kom fra RM og AM, men jeg husker aldri hvem av de som kom fra hvor.

Men da har vi fått det på stell, gode greier dette :)

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Crynix skrev: tir des 07, 2021 6:32 pm
Lezah skrev: tir des 07, 2021 5:45 pm Garnacho tror jeg aldri har vært back. Ving/spiss.Ble kalt en "goal-scoring machine" før overgangen til oss fra AM :) Kanskje du tenker på Jurado og Fernandez, landsmennene hans som er backer?
Jeg forveksler han nok med Fernandez, ja. Jurado husker jeg tydelig ble hentet som back fra Barca. Så husker jeg at Garnacho og Fernandez kom fra RM og AM, men jeg husker aldri hvem av de som kom fra hvor.

Men da har vi fått det på stell, gode greier dette :)
Álvaro Fernandez fra RM. Synes han ser spennende ut. Blir spennende å se hva det blir av ham.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Blir spennende å se hvem som starter idag. Flere av disse som er registrert for A-laget før runden.

Kampen vises på TV2 Sport 1 kl 1600 står det.

Lezah

Legg inn av Lezah »

F_Brandy skrev: ons des 08, 2021 8:49 am Blir spennende å se hvem som starter idag. Flere av disse som er registrert for A-laget før runden.

Kampen vises på TV2 Sport 1 kl 1600 står det.
Blitt hjemmekontorist i dag, så da er det glidende overgang til denne og deretter førstelaget. Passer fint. Fant ikke noen tropp så ser frem til hvem som starter for oss.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Kondolerer. Ser heldigvis ut som jeg klarer å styre unna de greiene denne gangen.

Mastny, Jurado (C), Svidersky, Fredricson, Murray, Oyedele, Hansen-Aarøen, Mainoo, Mather, Garnacho, McNeill.

Leste at Iqbal og Savage (!) skulle være med på benken ikveld. Elanga ikke like overraskende. Mengi mangler også.

Lezah

Legg inn av Lezah »

F_Brandy skrev: ons des 08, 2021 3:46 pm Kondolerer. Ser heldigvis ut som jeg klarer å styre unna de greiene denne gangen.

Mastny, Jurado (C), Svidersky, Fredricson, Murray, Oyedele, Hansen-Aarøen, Mainoo, Mather, Garnacho, McNeill.

Leste at Iqbal og Savage (!) skulle være med på benken ikveld. Elanga ikke like overraskende. Mengi mangler også.
Takk, venter på svar på test som jeg leverte tidligere i dag. Fest...

Kult lag! Blir også morsomt å se om noen av gutta boys slipper til i kveld. YB har mye å spille for såp det blir ikke en dans på roser for de som får sjansen.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Hardley, Wellens, Savage, Iqbal, Mather og Shoretire er satt opp på b-lista til CL.

RR prøver å replisere Astana-kampen til Solskjær, den hermegåsa.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Brukbar den kontringen. Litt av en ball fra McNeill.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Utrolig strøken assist.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Reece Devine has returned to #mufc after his loan spell at St Johnstone was cut short [
@thecouriersport]

Lezah

Legg inn av Lezah »

Mengi på vei til Birmingham på lån. Får håpe det tyder på at stopperne våre er friskere enn det kan virke. Likevel litt rart, med skadene som har vært og "usikre" kort som Jones.
Snakk om at Laird skifter fra Swansea til Bournemouth.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Lezah skrev: man jan 03, 2022 11:35 am Mengi på vei til Birmingham på lån. Får håpe det tyder på at stopperne våre er friskere enn det kan virke. Likevel litt rart, med skadene som har vært og "usikre" kort som Jones.
Snakk om at Laird skifter fra Swansea til Bournemouth.
Laird bekreftet til Bournemouth.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

missChance skrev: tor jan 06, 2022 4:09 pm
Lezah skrev: man jan 03, 2022 11:35 am Mengi på vei til Birmingham på lån. Får håpe det tyder på at stopperne våre er friskere enn det kan virke. Likevel litt rart, med skadene som har vært og "usikre" kort som Jones.
Snakk om at Laird skifter fra Swansea til Bournemouth.
Laird bekreftet til Bournemouth.
Fremstår kanskje litt rart? Begrunnelsen kan være;

- Mulighet til å spille i en firer bak,
- Være med å spille om ett opprykk,
- Mulighet for PL-fotball neste sesong i et lag han har etablert seg i,
- Generelt et bedre lag med høyere kvalitet på medspillere

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

tbb skrev: tor jan 06, 2022 6:48 pm
missChance skrev: tor jan 06, 2022 4:09 pm
Lezah skrev: man jan 03, 2022 11:35 am Mengi på vei til Birmingham på lån. Får håpe det tyder på at stopperne våre er friskere enn det kan virke. Likevel litt rart, med skadene som har vært og "usikre" kort som Jones.
Snakk om at Laird skifter fra Swansea til Bournemouth.
Laird bekreftet til Bournemouth.
Fremstår kanskje litt rart? Begrunnelsen kan være;

- Mulighet til å spille i en firer bak,
- Være med å spille om ett opprykk,
- Mulighet for PL-fotball neste sesong i et lag han har etablert seg i,
- Generelt et bedre lag med høyere kvalitet på medspillere
"United did not expect Laird to move mid-season as he was developing well at 17th-placed Swansea but Bournemouth made an offer and the prospect of a new experience, playing in a different formation and the chance of promotion was regarded as an ideal opportunity." ifølge MEN

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Fish er tilbake etter et håpløst opphold i Stockport også. Mye aktivitet.

U18 spiller kamp idag. 1200 på MUTV, mot Blackburn.

Lezah

Legg inn av Lezah »

F_Brandy skrev: lør jan 08, 2022 10:27 am Fish er tilbake etter et håpløst opphold i Stockport også. Mye aktivitet.

U18 spiller kamp idag. 1200 på MUTV, mot Blackburn.
Nesten glemt at MUTV viser kamper...takk for heads-up!

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Der var den utsatt ja. For mye regn.

U23 mandag neste.

Lezah

Legg inn av Lezah »

F_Brandy skrev: lør jan 08, 2022 12:21 pm Der var den utsatt ja. For mye regn.

U23 mandag neste.
#mufc U16s progress to the next round of the PL Cup after a 7-0 win against West Brom. Ethan Wheatley (2), Ruben Curley (2), Jack Kingdon, James Nolan, Victor Musa with the goals

Får ta med oss dette.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»