Sommervinduet ‘23 - Liverpool FC

Svar
Knax
Innlegg: 784

Re: Sommervinduet ‘23 - Liverpool FC

Legg inn av Knax »

Folk_flesk skrev: lør mai 27, 2023 6:33 pm Det hjelper. Kanskje på tide å cashe inn for Frauendorf også?
Alt hjelper på! Vurdere å fikse spleis til og med!

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Wa11in skrev: søn mai 28, 2023 10:30 pm Salgsliste (I tillegg til de som allerede er bekreftet ut):
Matip - £10mill
Gomez - £15mill
Fabinho - £20mill
Thiago - £10mill
Kelleher - £15mill
Robertson - £40mill
Tsimikas - £15mill

Det gir oss £115mill på toppen av budsjettet, samt frigjøring av en del lønnsmidler. Skal være mulig å erstatte flere av disse med spillere som ikke krever mer lønn enn de som går ut.
Kan sikkert legge til Phillips, Williams, og noen reserver til. Skulle helst sett at vi kvittet oss med Elliott også.

WhySoSerious

Legg inn av WhySoSerious »

Knax skrev: søn mai 28, 2023 10:35 pm
Wa11in skrev: søn mai 28, 2023 10:30 pm Salgsliste (I tillegg til de som allerede er bekreftet ut):
Matip - £10mill
Gomez - £15mill
Fabinho - £20mill
Thiago - £10mill
Kelleher - £15mill
Robertson - £40mill
Tsimikas - £15mill

Det gir oss £115mill på toppen av budsjettet, samt frigjøring av en del lønnsmidler. Skal være mulig å erstatte flere av disse med spillere som ikke krever mer lønn enn de som går ut.
Kan sikkert legge til Phillips, Williams, og noen reserver til. Skulle helst sett at vi kvittet oss med Elliott også.
Carvalho og Jota også for min del. Gjør rent bord. Thiago hadde jeg glemt at vi hadde allerede, skadet lenge nå gitt.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Wa11in skrev: søn mai 28, 2023 10:41 pm Lagt til nå, men disse genererer så lite penger at det ikke spiller noen større rolle. Det er ikke som om vi hadde droppet et kjøp fordi vi manglet midlene som genereres ved et salg av noen av disse. Ikke tar de opp unødvendige plasser på utenlandskvota heller.

Elliot kan bli veldig bra. Det så vi blant annet i ettermiddag.
Tja, jeg tror at både Phillips og Carvalho fort kan gi 10mill£ hver. Ikke at vi hadde manglet de midlene, men kunne fort kommet godt med, ala når man solgte Ibe, Solanke, Ward og andre for summer som samlet seg opp.

Joda, men med flere solide spillere inn på midten, så kan det fort være at man må velge mellom å vente noen år på at han skal stabilisere seg eller finne noe bedre.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Wa11in skrev: søn mai 28, 2023 10:30 pm Sesongen er ferdig, og overgangsvinduet står for tur. Det meldes fra flere hold om at det skal ryddes ordentlig opp i sommer, så vi står foran noen spennende og interessante måneder.

Det første spørsmålet som Klopp og staben hans helt sikkert har besvart allerede, er hvordan vi ønsker å se ut fra seriestart 2023. Vi har avsluttet sesongen med helt ny fasong, og det er fair å anta at man ønsker å jobbe videre med denne som utgangspunkt. Og nei Truba - det er ikke så enkelt som at "motstanderne vil jo finne ut av dette før eller siden". Alle har "funnet ut av dette" allerede, og har visst i god tid hvilket Liverpool de kom til å møte. Likevel avslutter vi sesongen med 7-2-0, etter at vi flyttet Trent inn mer sentralt i banen. Det er opp til Klopp og teamet hans å finne spillere som kan få det til å fungere også i fremtiden, selv om motstanderne da vil være mer obs på hva de har i vente. Men at vi kommer til å spille med en lignende figur sentralt når laget har ball er jeg temmelig sikker på. Så hva trenger vi da, for å gjøre oss enda litt mer solide?

1: Stopperalternativ til høyre
- Vi så tydelig i dag at Matip og Gomez ikke kan spille i "det nye systemet". Gomez burde jo egentlig vært optimal, men virker å være helt sluttkjørt og ferdig. Matip mangler tempo og har for liten aksjonsradius. Cash inn på begge to, og finn nye alternativer. Guehi har vært nevnt i enkelte ryktespalter, kanskje det kunne vært noe? Eventuelt Tomori, som også har noen ferdigheter som burde passe fint inn her. Timber har vært nevnt.

2: Stopperalternativ til venstre
- Stopper/back. Kanskje man rett og slett skal cashe inn på Robertson hvis det er mulig, og hente inn en av Gvardiol, Inacio eller Colwill? Ellers snakkes det pent om Brantwaithe fra Everton, men det er sikkert mindre realistisk, og helt sikkert noen år for tidlig. Lloyd Kelly er budsjettalternativet, hvis man ikke skal kjøre full on crazy, og kaste Luke Chambers utpå.

3: Defensiv midtbanespiller
- Sies at vi ikke jakter en ny 6er, men jeg sliter med å forstå det. Skal vi spille slik vi gjør nå, er vi i mitt hode helt avhengig av å skifte ut Fabinho med en annen spillertype, med mer frekvens i beina og større aksjonsradius. Masch hadde vært ypperlig. De mest aktuelle på markedet i sommer som samtidig treffer på kriteriene er vel Ugarte og Caicedo, selv om sistnevnte ikke har spilt som noen utpreget defensiv midtbanespiller. Men så er det kanskje heller ikke det vi har behov for, vi trenger en som kan løpe og sloss og lage helvete, samt dekke større områder enn hva Fabinho er i stand til.

4: Midtbanedynamo på høyresiden
- Hvis 2014-versjonen av Henderson finnes der ute, så er det bare å sprenge banken. Går noen rykter om Szoboszlai, kanskje han kan gjøre en jobb der?

Får vi på plass disse 4 tingene, så tror jeg neste sesong kan bli veldig artig :)

Salgsliste (I tillegg til de som allerede er bekreftet ut):
Matip - £10mill
Gomez - £15mill
Fabinho - £20mill
Thiago - £10mill
Kelleher - £15mill
Robertson - £40mill
Tsimikas - £15mill
Phillips - €3mill
Williams - 2mill

Det gir oss £120mill på toppen av budsjettet, samt frigjøring av en del lønnsmidler. Skal være mulig å erstatte flere av disse med spillere som ikke krever mer lønn enn de som går ut.
Dette såkalte nye systemet er vel ikke nytt? Det er bare i en liten periode nå når ingenting annet funket dratt helt ut maks.
Vi kommer helt sikkert til å se Trent som en invert back framover også men da mer som utover den andre omgangen i dag, og slik vi har sett mange ganger før.,
Man kommer nok neppe til å handle spillere for et ad hoc system man bare plutselig bestemt seg for å gå for midtveis i en kamp.
Det blir Trent på høyreback, to stoppere og en venstreback også neste sesong. Men det er helt naturlig om man finner en ung Hendo til å hjelpe Trent.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Wa11in skrev: søn mai 28, 2023 10:30 pm Sesongen er ferdig, og overgangsvinduet står for tur. Det meldes fra flere hold om at det skal ryddes ordentlig opp i sommer, så vi står foran noen spennende og interessante måneder.

Det første spørsmålet som Klopp og staben hans helt sikkert har besvart allerede, er hvordan vi ønsker å se ut fra seriestart 2023. Vi har avsluttet sesongen med helt ny fasong, og det er fair å anta at man ønsker å jobbe videre med denne som utgangspunkt. Og nei Truba - det er ikke så enkelt som at "motstanderne vil jo finne ut av dette før eller siden". Alle har "funnet ut av dette" allerede, og har visst i god tid hvilket Liverpool de kom til å møte. Likevel avslutter vi sesongen med 7-2-0, etter at vi flyttet Trent inn mer sentralt i banen. Det er opp til Klopp og teamet hans å finne spillere som kan få det til å fungere også i fremtiden, selv om motstanderne da vil være mer obs på hva de har i vente. Men at vi kommer til å spille med en lignende figur sentralt når laget har ball er jeg temmelig sikker på. Så hva trenger vi da, for å gjøre oss enda litt mer solide?

1: Stopperalternativ til høyre
- Vi så tydelig i dag at Matip og Gomez ikke kan spille i "det nye systemet". Gomez burde jo egentlig vært optimal, men virker å være helt sluttkjørt og ferdig. Matip mangler tempo og har for liten aksjonsradius. Cash inn på begge to, og finn nye alternativer. Guehi har vært nevnt i enkelte ryktespalter, kanskje det kunne vært noe? Eventuelt Tomori, som også har noen ferdigheter som burde passe fint inn her. Timber har vært nevnt.

2: Stopperalternativ til venstre
- Stopper/back. Kanskje man rett og slett skal cashe inn på Robertson hvis det er mulig, og hente inn en av Gvardiol, Inacio eller Colwill? Ellers snakkes det pent om Brantwaithe fra Everton, men det er sikkert mindre realistisk, og helt sikkert noen år for tidlig. Lloyd Kelly er budsjettalternativet, hvis man ikke skal kjøre full on crazy, og kaste Luke Chambers utpå.

3: Defensiv midtbanespiller
- Sies at vi ikke jakter en ny 6er, men jeg sliter med å forstå det. Skal vi spille slik vi gjør nå, er vi i mitt hode helt avhengig av å skifte ut Fabinho med en annen spillertype, med mer frekvens i beina og større aksjonsradius. Masch hadde vært ypperlig. De mest aktuelle på markedet i sommer som samtidig treffer på kriteriene er vel Ugarte og Caicedo, selv om sistnevnte ikke har spilt som noen utpreget defensiv midtbanespiller. Men så er det kanskje heller ikke det vi har behov for, vi trenger en som kan løpe og sloss og lage helvete, samt dekke større områder enn hva Fabinho er i stand til.

4: Midtbanedynamo på høyresiden
- Hvis 2014-versjonen av Henderson finnes der ute, så er det bare å sprenge banken. Går noen rykter om Szoboszlai, kanskje han kan gjøre en jobb der?

Får vi på plass disse 4 tingene, så tror jeg neste sesong kan bli veldig artig :)

Salgsliste (I tillegg til de som allerede er bekreftet ut):
Matip - £10mill
Gomez - £15mill
Fabinho - £20mill
Thiago - £10mill
Kelleher - £15mill
Robertson - £40mill
Tsimikas - £15mill
Phillips - €3mill
Williams - 2mill

Det gir oss £120mill på toppen av budsjettet, samt frigjøring av en del lønnsmidler. Skal være mulig å erstatte flere av disse med spillere som ikke krever mer lønn enn de som går ut.
--- Hva med homegrown-kvoten? Med Milner og Ox allerede borte,så er det 6 spillere ute med disse på listen.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TerryMcDermott skrev: man mai 29, 2023 8:10 am
Wa11in skrev: søn mai 28, 2023 10:30 pm Sesongen er ferdig, og overgangsvinduet står for tur. Det meldes fra flere hold om at det skal ryddes ordentlig opp i sommer, så vi står foran noen spennende og interessante måneder.

Det første spørsmålet som Klopp og staben hans helt sikkert har besvart allerede, er hvordan vi ønsker å se ut fra seriestart 2023. Vi har avsluttet sesongen med helt ny fasong, og det er fair å anta at man ønsker å jobbe videre med denne som utgangspunkt. Og nei Truba - det er ikke så enkelt som at "motstanderne vil jo finne ut av dette før eller siden". Alle har "funnet ut av dette" allerede, og har visst i god tid hvilket Liverpool de kom til å møte. Likevel avslutter vi sesongen med 7-2-0, etter at vi flyttet Trent inn mer sentralt i banen. Det er opp til Klopp og teamet hans å finne spillere som kan få det til å fungere også i fremtiden, selv om motstanderne da vil være mer obs på hva de har i vente. Men at vi kommer til å spille med en lignende figur sentralt når laget har ball er jeg temmelig sikker på. Så hva trenger vi da, for å gjøre oss enda litt mer solide?

1: Stopperalternativ til høyre
- Vi så tydelig i dag at Matip og Gomez ikke kan spille i "det nye systemet". Gomez burde jo egentlig vært optimal, men virker å være helt sluttkjørt og ferdig. Matip mangler tempo og har for liten aksjonsradius. Cash inn på begge to, og finn nye alternativer. Guehi har vært nevnt i enkelte ryktespalter, kanskje det kunne vært noe? Eventuelt Tomori, som også har noen ferdigheter som burde passe fint inn her. Timber har vært nevnt.

2: Stopperalternativ til venstre
- Stopper/back. Kanskje man rett og slett skal cashe inn på Robertson hvis det er mulig, og hente inn en av Gvardiol, Inacio eller Colwill? Ellers snakkes det pent om Brantwaithe fra Everton, men det er sikkert mindre realistisk, og helt sikkert noen år for tidlig. Lloyd Kelly er budsjettalternativet, hvis man ikke skal kjøre full on crazy, og kaste Luke Chambers utpå.

3: Defensiv midtbanespiller
- Sies at vi ikke jakter en ny 6er, men jeg sliter med å forstå det. Skal vi spille slik vi gjør nå, er vi i mitt hode helt avhengig av å skifte ut Fabinho med en annen spillertype, med mer frekvens i beina og større aksjonsradius. Masch hadde vært ypperlig. De mest aktuelle på markedet i sommer som samtidig treffer på kriteriene er vel Ugarte og Caicedo, selv om sistnevnte ikke har spilt som noen utpreget defensiv midtbanespiller. Men så er det kanskje heller ikke det vi har behov for, vi trenger en som kan løpe og sloss og lage helvete, samt dekke større områder enn hva Fabinho er i stand til.

4: Midtbanedynamo på høyresiden
- Hvis 2014-versjonen av Henderson finnes der ute, så er det bare å sprenge banken. Går noen rykter om Szoboszlai, kanskje han kan gjøre en jobb der?

Får vi på plass disse 4 tingene, så tror jeg neste sesong kan bli veldig artig :)

Salgsliste (I tillegg til de som allerede er bekreftet ut):
Matip - £10mill
Gomez - £15mill
Fabinho - £20mill
Thiago - £10mill
Kelleher - £15mill
Robertson - £40mill
Tsimikas - £15mill
Phillips - €3mill
Williams - 2mill

Det gir oss £120mill på toppen av budsjettet, samt frigjøring av en del lønnsmidler. Skal være mulig å erstatte flere av disse med spillere som ikke krever mer lønn enn de som går ut.
--- Hva med homegrown-kvoten? Med Milner og Ox allerede borte,så er det 6 spillere ute med disse på listen.
Nå bruker jeg stort sett å drive med store endringer sjøl. Det er litt morsomt fra vår side, men det vil sjelden fungere.
Det er fire ut alt, og perifere spillere som Philips, Williams og Kelleher kan sikkert forsvinne. For sistnevnte må nok da pengene være betydelig bedre enn skissert her. Robbo,Tsimikas, Fabinho og Thiago? Kanskje en av de tre sistnevnte. Maks. Man slipper neppe Gomez OG Matip heller. Men kanskje Matip om man trenger en spot for spiller utenfor England.

Det kommer neppe bøttevis med spillere inn heller. Vi kan sikkert forholde oss til det som sies sterkest. Midtstopper og to-tre midtbanespillere. (I tillegg til at man jobber med keeperne, men der blir det sikkert samme trio igjen.

Man kunne justert HG med spillere som James Justin eller Tino Livramento (og Romeo Lavia) kanskje finnes det en liten nedrykksklausul der? Mulig også Ward-Prowse og Harvey Barnes, men det ser mindre hensiktsmessig ut med tanke på hva man har/må ha i de posisjonene.

Velger å tro at Alexis Mac Allister er så og si klar, at Gravenberch også er nære. Så blir det spennende å se hvem stopperen blir, står det mellom Van de Ven (som jeg meldte 3 mnd før alle andre) og Gonzalo Inacio?
Og blir den tredje midtbanespilleren en free transfer a la Kamada eller Tielemans? Eller har man litt penger og drar Lavia, Stach, Kokcu, Veiga, Vranckx ut av hatten?

Eller selger man noe dyrt, for å endre mer? Dette tviler jeg på, men…

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Wa11in skrev: man mai 29, 2023 12:44 pm
TerryMcDermott skrev: man mai 29, 2023 8:10 am --- Hva med homegrown-kvoten? Med Milner og Ox allerede borte,så er det 6 spillere ute med disse på listen.
Det finnes ingen "homegrown-kvote". Man kan registrere en stall uten en eneste homegrown spiller. Det er en kvote på 17 spillere som ikke er homegrown, og denne rydder vi plass i ved å kvitte oss med Keita, Tsimikas, Robertson, Matip, Thiago og Fabinho i mitt overdrevne salgseksempel.

Og hvis noen lurte - det er selvsagt 0% sjanse for at lista jeg la frem faktisk blir realitet. Ikke i nærheten en gang. Men det er artig å leke seg med slike ting uansett hvor far fetched det måtte være.

Ang. Kelleher, så er det vel ingen som betaler mer enn £15mill for det vi fikk se i går, eller hva Minus?
Det tror ikke jeg heller, så da blir Kelleher.

Forøvrig godt poeng med HG. Det er 17 ikke HG vi må forholde oss til.
Etter de varslede avgangene:
Alisson, Adrian
Konate, Matip, van Dijk
Robertson, Tsimikas
Thiago, Fabinho
Salah, Jota, Darwin, Diaz, Gakpo.

Plass til tre, om jeg ikke har glemt noen. Det er ikke god plass, og etter min mening bør det bety at Adrian ikke får ny kontrakt, og at man ikke er avvisende om Matip og Thiago er ønsket andre steder. Problemet er at ingen av de genererer penger av noe særlig grad.
Sist redigert av markantovertak den man mai 29, 2023 1:01 pm, redigert 1 gang totalt.

ElChivato

Legg inn av ElChivato »

Kelleher er en 24-årig litt spe juniorkeeper. Mer trua på å satse på Harvey Davies nå

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

ElChivato skrev: man mai 29, 2023 1:00 pm Kelleher er en 24-årig litt spe juniorkeeper. Mer trua på å satse på Harvey Davies nå
Vil nå si at Kelleher har gjort en veldig god jobb, men i går var det elendig.

Sjefan

Legg inn av Sjefan »

https://twitter.com/dmlynch/status/1663 ... eqlNvfrBSw

Meldes at Carvalho kan bli solgt og ikke er en del av planene fremover. Merkelig om dette er tilfelle imo, har hatt en tung sesong og bor åpenbart mye fotball i unggutten. Kan umulig være store penger å hente heller, men vi snur vel på kronen for å finansiere mer prekære overganger.

Skulle gjerne sett inn en utfordrer til Salah som kan avlaste utover sesongen og spille en del av cup- og EL-kampene.

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Veldig spesiell sak hele denne Carvalho saken.
Mistenker jo noe utenomsportslig.

Var liksom så viktig å hente han inn. Supertalent. Også kastes han ut etter ytterst få muligheter. Ligner jo ikke Klopp.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

En 17 mannstroppen av ikke engelske basert på ryktene:

Alisson

Konate, van Dijk, Inacio

Robbo, Tsimikas

Thiago, Fab, Mac Allister, Gravenberch, Kokcu

Salah, Jota, Darwin, Gakpo, Diaz

En åpen spot. Mulig den må gå til enda en stopper.
Velger Kokcu foran feks Ugarte ettersom det virker som om man tenker litt offensivt for den evt tredje midtbanespilleren.

Dette er fort £160-170 mill vindu. Uten å hente inn veldig mye. Carvalho, Kelleher, Matip, Philips, Williams, Clarkson, Morton kan kanskje kutte nettoen til under tre sifre millioner, uten at de må erstattes utover det som er med her. Tror nok fort den evt. tredje midtbanespilleren må være billigere enn Kokcu ja.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Sjefan skrev: man mai 29, 2023 1:52 pm https://twitter.com/dmlynch/status/1663 ... eqlNvfrBSw

Meldes at Carvalho kan bli solgt og ikke er en del av planene fremover. Merkelig om dette er tilfelle imo, har hatt en tung sesong og bor åpenbart mye fotball i unggutten. Kan umulig være store penger å hente heller, men vi snur vel på kronen for å finansiere mer prekære overganger.

Skulle gjerne sett inn en utfordrer til Salah som kan avlaste utover sesongen og spille en del av cup- og EL-kampene.
Nja, var han ikke bare litt for dårlig. Det er mitt inntrykk.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Glemmer selv hele tiden at vi har Bajcetic, og dette er jo fort en spiller som kan spille en god del neste sesong, samme gjelder Jones. Bare de to erstatter bidragene til Keita, Ox og Milner.

ElChivato

Legg inn av ElChivato »

Litt for dårlig, også har han ikke noe tydelig posisjon. Hvor skulle han spilt?

Sjefan

Legg inn av Sjefan »

markantovertak skrev: man mai 29, 2023 2:01 pm
Sjefan skrev: man mai 29, 2023 1:52 pm https://twitter.com/dmlynch/status/1663 ... eqlNvfrBSw

Meldes at Carvalho kan bli solgt og ikke er en del av planene fremover. Merkelig om dette er tilfelle imo, har hatt en tung sesong og bor åpenbart mye fotball i unggutten. Kan umulig være store penger å hente heller, men vi snur vel på kronen for å finansiere mer prekære overganger.

Skulle gjerne sett inn en utfordrer til Salah som kan avlaste utover sesongen og spille en del av cup- og EL-kampene.
Nja, var han ikke bare litt for dårlig. Det er mitt inntrykk.
Fra gigatalent til litt for dårlig på under et år. Ikke av dine beste spådommer, dette

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Wa11in skrev: man mai 29, 2023 12:44 pm
TerryMcDermott skrev: man mai 29, 2023 8:10 am --- Hva med homegrown-kvoten? Med Milner og Ox allerede borte,så er det 6 spillere ute med disse på listen.

Det finnes ingen "homegrown-kvote". Man kan registrere en stall uten en eneste homegrown spiller. Det
er en kvote på 17 spillere som ikke er homegrown, og denne rydder vi plass i ved å kvitte oss med Keita, Tsimikas, Robertson, Matip, Thiago og Fabinho i mitt overdrevne salgseksempel.

Og hvis noen lurte - det er selvsagt 0% sjanse for at lista jeg la frem faktisk blir realitet. Ikke i nærheten en gang. Men det er artig å leke seg med slike ting uansett hvor far fetched det måtte være.

Ang. Kelleher, så er det vel ingen som betaler mer enn £15mill for det vi fikk se i går, eller hva Minus?
--- Joda,men da har du en stall på 17 spillere og vi ønsker vel i hvert fall 24 eller helst 25 og da må 7 (som i år) eller 8 være HG.
Pr.nå er det Jones,Hendo,Trent,Gomez,Phillips og Kelleher. De som er eligible er sepp,clarkson,rhys,Cain,jaros,glatzel,bearne og olufunwa.
Jeg ser ikke helt hvordan vi kommer unna å hente en hg-spiller eller to denne sommeren,vi skal vel ha en sterkest mulig stall på 25?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Sjefan skrev: man mai 29, 2023 2:09 pm
markantovertak skrev: man mai 29, 2023 2:01 pm
Sjefan skrev: man mai 29, 2023 1:52 pm https://twitter.com/dmlynch/status/1663 ... eqlNvfrBSw

Meldes at Carvalho kan bli solgt og ikke er en del av planene fremover. Merkelig om dette er tilfelle imo, har hatt en tung sesong og bor åpenbart mye fotball i unggutten. Kan umulig være store penger å hente heller, men vi snur vel på kronen for å finansiere mer prekære overganger.

Skulle gjerne sett inn en utfordrer til Salah som kan avlaste utover sesongen og spille en del av cup- og EL-kampene.
Nja, var han ikke bare litt for dårlig. Det er mitt inntrykk.
Fra gigatalent til litt for dårlig på under et år. Ikke av dine beste spådommer, dette
Noe gigatalent har jeg aldri ment han var, men trodde han var betydelig bedre ja. Dessverre var han ikke det, bare akkurat litt for svak for Liverpool. Får seg sikkert en grei karriere alikevel.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Det er noe som skurrer med Carvalho, flere spillere som ikke har vært noe gode som har fått mer spilletid.

Uansett helt greit å cashe inn om det er et stort bud på bordet. Skulle gjerne sett at man gjorde det samme med Elliott også.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

TerryMcDermott skrev: man mai 29, 2023 2:10 pm
--- Joda,men da har du en stall på 17 spillere og vi ønsker vel i hvert fall 24 eller helst 25 og da må 7 (som i år) eller 8 være HG.
Pr.nå er det Jones,Hendo,Trent,Gomez,Phillips og Kelleher. De som er eligible er sepp,clarkson,rhys,Cain,jaros,glatzel,bearne og olufunwa.
Jeg ser ikke helt hvordan vi kommer unna å hente en hg-spiller eller to denne sommeren,vi skal vel ha en sterkest mulig stall på 25?
Da trenger vi ikke å registrere 25 spillere.

I PL kan vi jo registrere et ubegrenset antall spillere som er 21 år eller yngre. Dvs. kommende sesong spillere som er født etter 1.1.2002. Det inkluderer da blant annet Bajcetic, Elliott og Bradley. Man kan faktisk argumentere for at dersom vi registrerer 25 spillere over 21 på den ordinære kvoten har vi en oppblåst stall som ikke nødvendigvis er god kost/nytte.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Wa11in skrev: man mai 29, 2023 2:11 pm
markantovertak skrev: man mai 29, 2023 2:00 pm Thiago, Fab, Mac Allister, Gravenberch, Kokcu
Det er her jeg ikke helt følger planene som klubben tydeligvis har. 5 mann her, pluss Henderson, Jones, Elliot og Bajcetic. Sleng på prat om at Trent kan spille noen minutter på midten, og vipps - så synes jeg det ser overbefolket ut.

Trenger man egentlig 3 mann inn, når Bajcetic har vist det han har, pluss Jones' siste 2 måneder?
Nei, vi vet jo ikke at det kommer tre inn? Jeg vil tro to, men håper på tre. Jeg føler forøvrig ikke de ni du nevner er så mye mer enn man trenger.

Men man må gjerne slippe Thiago. Det er så forbanna irriterende med en spiller som burde vært så god, men som ikke bidrar i det hele tatt.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

markantovertak skrev: man mai 29, 2023 2:00 pm Gravenberch
Hvor sannsynlig tenker du Gravenberch er for Liverpool? Han er jo en spiller som man i utgangspunktet skulle ha trodd at ville være veldig dyr med tanke på talentet og at han har en kontrakt til 2027, men samtidig så har det jo vært endel murring med tanke på at de 938 minuttene han har fått denne sesongen nok er under halvparten av hva både han forespeilet seg.

Ville jo vært en knallsignering hvis den går igjennom, og et stort tap for Bayern hvis man tenker deres fremtidslag.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Har vel vært ryktet ned til £30m, men ganske usikker på kildene

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Jolla skrev: man mai 29, 2023 2:54 pm
markantovertak skrev: man mai 29, 2023 2:00 pm Gravenberch
Hvor sannsynlig tenker du Gravenberch er for Liverpool? Han er jo en spiller som man i utgangspunktet skulle ha trodd at ville være veldig dyr med tanke på talentet og at han har en kontrakt til 2027, men samtidig så har det jo vært endel murring med tanke på at de 938 minuttene han har fått denne sesongen nok er under halvparten av hva både han forespeilet seg.

Ville jo vært en knallsignering hvis den går igjennom, og et stort tap for Bayern hvis man tenker deres fremtidslag.
Har ikke peiling, kan bare være sprøyt. Men det er vel litt det at det kom litt ut av det blå. Ligner på hvordan de litt mer håndfaste ryktene rundt Liverpool ser ut. Spillerprofil, manglende spilletid. Det dukket ikke opp 10 andre klubber heller som ofte skjer når agentene er på jobb.

Men jeg føler ikke at dette er i mål akkurat.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »


markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Knax skrev: man mai 29, 2023 3:22 pm
Rart, alle de andre ryktene tyder på at man forsøker å cashe inn her.

Legendag

Legg inn av Legendag »

Ønsker Barella.

ElChivato

Legg inn av ElChivato »

Bring on fm-sesongen.
Hva skjedde egentlig med Mbappe?
Ingen Bellingham OG ingen Mbappe? Tenker at her må noen hoder rulle.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

ElChivato skrev: man mai 29, 2023 6:49 pm Bring on fm-sesongen.
Hva skjedde egentlig med Mbappe?
Ingen Bellingham OG ingen Mbappe? Tenker at her må noen hoder rulle.
For en snert!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»