NBA 2021/22

Svar
Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Re: NBA 2021/22

Legg inn av Mr.Meep »

Warriors er mine favoritter i år makan on de klarer å vinne i år da er det stort!

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Mr.Meep skrev: man mai 02, 2022 8:26 am Warriors er mine favoritter i år makan on de klarer å vinne i år da er det stort!
Gitt at det først er nå de har sine beste spillere tilgjengelig, så er det vanskelig å si hvor godt de hadde gjort det i regular season med samme mannskap. Men jeg tror de hadde hatt den beste record'en.

Så lenge de ikke får skade(r) tror jeg de tar hele greia.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Sier jo Litt om Warriors at de ee SÅ avhengige av Klay Steph og Draymond

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Mr.Meep skrev: man mai 02, 2022 9:41 am Sier jo Litt om Warriors at de ee SÅ avhengige av Klay Steph og Draymond
Tja, er jo deres 3 beste spillere da

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

1ChiBull1 skrev: man mai 02, 2022 9:06 pm
Mr.Meep skrev: man mai 02, 2022 9:41 am Sier jo Litt om Warriors at de ee SÅ avhengige av Klay Steph og Draymond
Tja, er jo deres 3 beste spillere da
Poole er ikke så ille han heller...

R66

Legg inn av R66 »

Luka 26p i første omgang, men bortsett fra Kleber lite hjelp
Suns skyter 63% i første omgang og leder stort

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Ouff😅🙈


Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »




Bone8

Legg inn av Bone8 »

Doncic er et unikum. At han har klart å dra et lag med Dinwiddie som nest beste spiller til WC semifinale er enormt. Suns hadde heller ingen måte å stoppe ham på.

Heldigvis er han ikke like god i forsvar, og Suns har flere gode spillere. Tror ikke det er avgjort på 4 kamper, men vil overraske meg om det går til 7.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Det er ikke noe å tenke på en gang, Kidd må spille Doncic 48 minutter i hver kamp om Mavs skal være med å konkurrere i den serien.

Sixers vs Heat, hadde Harden vært 24/24 på FTs, i stedet for 4/4, så hadde alt vært ved det normale. Han var ikke bedre før med andre aspekt av spillet, men han kommer heldigvis ikke like ofte til the charity stripe som før. Litt på grunn av endringen/tolkningen av reglene denne sesongen og en hel del fordi det er sluttspill.

R66

Legg inn av R66 »

Woow blowout i Boston i første omgang, Celts kan ikke misse fra 3, Brown on fire har 25p i første omgang etter elendig game 1. Horford for det meste står imot Giannis en mot en, de spiller kun 7 mann rotation
65-40 geez

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Fra serien at Boston tok det, personlig tror jeg Bucks tar denne i 6 eller 7. Giannis visste i perioder i dag at kan putte 15-20 i en periode mot Boston og. Brown kommer ikke til å gjenta skytingen fra i dag resten av serien. Morant tok fyr med 47 poeng og utligner serien for Memphis, denne serien tror jeg fort blir jevnere enn mange tror

R66

Legg inn av R66 »

Ja nekter å tape, tar over her i siste fem min, gsw har ingen svar for hans angrep mot kurven, 47 poeng

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »




Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Såpass Ja

R66

Legg inn av R66 »

Luka herjer igjen i Phoenix, 24 poeng i første omgang, denne gangen får han hjelp og Mavs leder til pause

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Cp3 og Booker on fire i fjerde, gruste Mavs. Suns ser uhyggelige ut.

Small_boi

Legg inn av Small_boi »

Forrige kamp var ikke så jevn som sluttresultatet tilsa, i denne var det motsatt 😅
Men i fjerde skrudde virkelig CP3 på turboen og Suns viste nok en gang hvor gode de er når kamper skal avgjøres.

R66

Legg inn av R66 »

Cp3 med 7 turnovers. I første omgang, Mavs holder Suns til kun 44 poeng
Brunson hjelper Luka i kveld

R66

Legg inn av R66 »

Luka med fjrtde foul i tredje kvarter, kan Suns utnytte dette?

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Mavs bouncing back, det samme gjør 76ers med Embiid på banen igjen :)

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Tatum er har vært og vil være alltid milevis unna nivået til de beste og i denne serien Giannis. Ikke i nærheten, gleder meg til å høre sutringen til Fredrik på timeout podcast

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

KTBFFH skrev: søn mai 08, 2022 2:38 am Tatum er har vært og vil være alltid milevis unna nivået til de beste og i denne serien Giannis. Ikke i nærheten, gleder meg til å høre sutringen til Fredrik på timeout podcast
Haha, det siste får vi garantert mye av nå ja :D han kan ha et poeng med dommerne i denne, synes det ble dømt litt i mot Boston i clutchen.
Litt gjentakelse, men dette ble for meg en klassisk kamp, som Boston måtte ta om de skulle vinne denne serien, er du et litt dårligere lag, så har du ingen sjanse om du ikke kan ta en jevn kamp som dette.

Mellom GSW vs Memphis, det kneet til Morant så ikke helt bra ut, ikke at jeg ville trodd at de skulle ta det uansett.

Nei gutter, dette går mot reprise fra i fjor, Milwaukee slår Phoenix i finals….

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Team Ingebrigtsen skrev: søn mai 08, 2022 6:31 am
KTBFFH skrev: søn mai 08, 2022 2:38 am Tatum er har vært og vil være alltid milevis unna nivået til de beste og i denne serien Giannis. Ikke i nærheten, gleder meg til å høre sutringen til Fredrik på timeout podcast
Haha, det siste får vi garantert mye av nå ja :D han kan ha et poeng med dommerne i denne, synes det ble dømt litt i mot Boston i clutchen.
Litt gjentakelse, men dette ble for meg en klassisk kamp, som Boston måtte ta om de skulle vinne denne serien, er du et litt dårligere lag, så har du ingen sjanse om du ikke kan ta en jevn kamp som dette.

Mellom GSW vs Memphis, det kneet til Morant så ikke helt bra ut, ikke at jeg ville trodd at de skulle ta det uansett.

Nei gutter, dette går mot reprise fra i fjor, Milwaukee slår Phoenix i finals….
Hører mye på den podcasten, men er så mye Boston og Tatum preik fra den fyren, han er dessverre ikke i nærheten av de 4-5 beste spillerne i ligaen, et kvantesteg opp der, men selvfølgelig en veldig god spiller. Ja en kamp Boston burde tatt, men nå begynner Giannis og finne ut av forsvaret deres, har vell scoret 65 poeng mot de de siste 6periodene.

Bra for sluttspillet at ingen av seriene er 3-0, men at alle 4 er 2-1, kan bli spennende om de riktige lagene vinner kamp 4. Kan fort bli reprise fra i fjor dette her, i hvertfall finalelagene. Hvor lenge er Khris ute?

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Luka med mindre bra dag fra gulvet, men får hjelp FDS og Brunson. Dallas tar kamp 4 og utligner den serien. CP med 6feil i dag

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Aaaand Jokic taking home 2nd Straight MVP!!

Denver Nuggets center Nikola Jokic has reportedly won the NBA MVP award for the second straight season.

ESPN's Adrian Wojnarowski reported the league is expected to make a formal announcement this week.

With that, Jokic would become the 13th player in NBA history to win MVP awards in back-to-back seasons.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Damn folk i USA bananas fordi Embiid ikke vant.

Litt morsomm klipp som poppa opp nå


Small_boi

Legg inn av Small_boi »

KTBFFH skrev: man mai 09, 2022 12:07 am Luka med mindre bra dag fra gulvet, men får hjelp FDS og Brunson. Dallas tar kamp 4 og utligner den serien. CP med 6feil i dag
Holder fortsatt Suns som favoritter, men artig at både Mavs og 76ers har gjort dette til spennende serier.
Nekter å tro at Father Time tok Cp3 på slaget da han ble 37. Han har hatt to marerittkamper, men vil nok slå tilbake med noe som ligner mer på det vi så i de to første kampene i serien. Likevel bra å se at Dallas kan vinne på ulike måter og til tross for at hverken Luka eller Brunson var særlig effektive. Dømmingen var riktignok horribel og de blåste på nesten alt av pirk. Mye av det kom Mavs til gode i denne kampen, men kan ikke si jeg synes så synd på Paul om han får tullefeil mot seg :lol:

R66

Legg inn av R66 »

Begge lag under 30% fra tre i første omgang, hvorfor de tar treere med 15+ sec på klokka?
Svak kamp så langt, men helt åpent

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

R66 skrev: tir mai 10, 2022 2:39 am Begge lag under 30% fra tre i første omgang, hvorfor de tar treere med 15+ sec på klokka?
Svak kamp så langt, men helt åpent
Boston leder med 3 med 8 min igjen, fryktelig periode fra Bucks de første 4 minuttene. Horford tar fyr her nå. Lukter Boston seier dessverre
Sist redigert av KTBFFH den tir mai 10, 2022 3:48 am, redigert 1 gang totalt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»