NBA 2022/23

Svar
TrueTopRed

Re: NBA 2022/23

Legg inn av TrueTopRed »

KTBFFH skrev: søn mar 19, 2023 2:36 pm Det er jo alltid mulig det, men med tanke på hva han ville ha både i peng og lengde i Nets, så tviler jeg han tar 30m 1 år I Lakers for å så signere ny året etter. Tar vell den best betalte kontrakten i lengden og peng
Samtidig ville han ut av Nets, så vanskelig å vite med Irwing. Kanskje lengde var et krav der, men å spille med Lebron en siste gang veier mer nå osv. Kan håpe.
Hva med frynsegoder der han får gratis hus ellers, og alle muligheter for å tjene på penger på div sponsorer i LA.

Jaja, vi får se hva som skjer på den fronten. Like usikkert det som forsettelsen på denne sesongen.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

TrueTopRed skrev: søn mar 19, 2023 2:46 pm
KTBFFH skrev: søn mar 19, 2023 2:36 pm Det er jo alltid mulig det, men med tanke på hva han ville ha både i peng og lengde i Nets, så tviler jeg han tar 30m 1 år I Lakers for å så signere ny året etter. Tar vell den best betalte kontrakten i lengden og peng
Samtidig ville han ut av Nets, så vanskelig å vite med Irwing. Kanskje lengde var et krav der, men å spille med Lebron en siste gang veier mer nå osv. Kan håpe.
Hva med frynsegoder der han får gratis hus ellers, og alle muligheter for å tjene på penger på div sponsorer i LA.

Jaja, vi får se hva som skjer på den fronten. Like usikkert det som forsettelsen på denne sesongen.
Tror det er fair sjanse han lander i Lakers, men tror det blir via sign and trade.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »



Sykt, er vel 3 kamper(76ers,Celtics,Mavs) AD regelrett har kastet bort fra FT-linja i de siste sekundene

hgb

Legg inn av hgb »

TrueTopRed skrev: søn mar 19, 2023 2:34 pm
KTBFFH skrev: søn mar 19, 2023 2:27 pm Dessverre dropper de DLo, Beasley player options, Hachi så vil de fortsatt ikke ha mer enn 28-32m. Derfor var den WB trade like viktig for capspacen som for å få han vekk.
DLo Beasley Hachi Walker er 50m ut, de vil da ha 28-32 + MLE til 9 eller 6
Ok, skal ikke si at jeg skjønner det til maks, men stoler på deg der :)

Men når Irwing er free, er det ingen muligheter for å kunne gjøre en deal med spiller der man tar litt mindre første året eller noe i den duren? Pelinka som en gammel kontraktsguru kanskje har noen ess i ermet å dra fram for å få presset gjennom deal. Andre goder osv ;)
Det er maks 5% (8% hvis man signerer egen spiller med Bird-rettigheter) endring fra år til år. De har noen regler rundt incentiver, men de er strengt regulert de også.

Det kan jo tenkes Kyrie er villig til å ta en ettårskontrakt for å gå for et title run, men jeg ville tro han vil ha lengre på dette tidspunktet i karriera.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

LBJ91 skrev: søn mar 19, 2023 3:45 pm

Sykt, er vel 3 kamper(76ers,Celtics,Mavs) AD regelrett har kastet bort fra FT-linja i de siste sekundene
Greit å vite hvem man skal gi foulen til når kampene nærmer seg slutten mot LA og kampen er jevn.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

hgb skrev: søn mar 19, 2023 6:50 pm Det er maks 5% (8% hvis man signerer egen spiller med Bird-rettigheter) endring fra år til år. De har noen regler rundt incentiver, men de er strengt regulert de også.

Det kan jo tenkes Kyrie er villig til å ta en ettårskontrakt for å gå for et title run, men jeg ville tro han vil ha lengre på dette tidspunktet i karriera.
Det burde jo kunne la seg gjøre med lovnader om forlengelse hvis han ønsker det. Nå har enda fyren vært litt rundt omkring og fått kjenne på hvordan det er å være i svære klubber uten å nå fram.....på tide med et lag på vestkysten og en avsluttning i LA med Lebron.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Det er påtide å fjerne HAM som trener. Når du kamp etter kamp ikke klarer å gi ballen til AD, det er faen flaut å se på.

Brukeravatar
Team Ingebrigtsen
Innlegg: 1081
Sted: Kongsberg

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

KTBFFH skrev: søn mar 19, 2023 1:13 pm
Team Ingebrigtsen skrev: lør mar 18, 2023 6:33 am Kyrie Irving utspiller, latterliggjør, og viser hvor enormt mye bedre basketballspiller han er en DLo. Helst sinnsyk klasseforskjell på de to. Kyrie latterliggjorde ikke bare DLo, men alle Lakers-fans som som forsøkte å si at det var greit Kyrie ikke kom og så videre. Kyrie er i særklasse den beste ballhandleren og dribileren i ligaen. Klasseforskjellen mellom han og DLo er sånn cirka å sammenligne LeBron med Randle, sånn omtrent der har du også forskjellen mellom Kyrie og DLo. Alltid artig å se en slik enormt god basketballspiller, men så klart kjipt at Lakers ikke klarer å avgjøre kampen. Men som jeg har sagt alle de kampene DLo har vært god, de skuddforsøkene han tar er ikke i nærheten av å være en bærekraftig ide over tid. Lakers hadde vunnet mesterskapet lett denne sesongen om de hadde hatt Kyrie, AD og en skadefri LeBron. Men det har jeg jo sagt siden sist offseason ;)
Når man ser kamper som dette, og den vanvittige klasseforskjellen mellom Kyrie og Lakers PG, så er det på en måte greit at Lakers trolig ikke kommer seg til sluttspillet. De er ganske enkelt ikke gode nok.


Her er jeg 100 % enig. Forferdelig kamp av DLo. Klarer ikke å fore AD i det hele tatt selvom han har den beste matchupen. Både han og Schrøder velger ISO konstant og tar tøffe skudd. Angelo fortsetter selvom han bommer på alt. Du leder også med 4 5 poeng og stjeler ballen, istedenfor å velge AD inside eller angripe kurv så velger geniet 3p skudd som han bommer på 0-6 for kvelden. Kyrie er dessverre mange nivåer over, det har det aldri vært tvil om. Kyrie til 40m eller Angelo til 30m, valget er enkelt. Angelo ikke verdt mer enn 18-22m maks
Ingen tvil om at med hodet litt mer på plass, så hadde Kyrie vært en av de virkelig store i denne ligaen. Ingen som er så talentfull i forhold til ballhandling og dribling, det er ikke noen i nærheten.

Jeg ser at DLo kan ha noen offensive rush, hvor han er i stand til å treffe på noen syke treere, og plukke 10-12 poeng på halvannet minutt. Men selv da er de vurderingene han gjør dårligere, for det er ikke gjennomførbart i lengden. Og for å ta en brutal forskjell mellom for eksempel AD og DLo i natt, så når det ikke funker offensivt for noen av de, så kan AD alltids bidra defensivt, det kan ikke DLo. AD kan lett gjøre en godkjent+ kamp uten noe offensivt. DLo er ingen ting når han ikke er i flytsonen offensivt. Det du nevner med at DLo ikke får distribuert noe særlig til AD blir bare mer og mer synlig kamp for kamp, og klarer du ikke å utnytte din beste spillers kvaliteter, da er det natta. Derfor skjønner jeg også T-Wolves, som slipper en relativt ung PG, for å ta inn en kjedelig gammel en. Heller noe traust som Conley som kan spille en center god. Helst skulle jeg sett en yngre Rajon Rondo eller en skadefri Ricky Rubio over tid med AD.

Reaves, Schroder og Gabriel fra benken ga Lakers energi i denne, for det var rimelig flatt ellers. Reaves ofrer kroppen i forsvar, og spiller smart offensivt. Han viser igjen at selv om du fysisk/atletisk sett sikkert tilhører av de 20% dårligste i ligaen, så kommer du langt med stort hjerte og gode bevegelser. Man skulle jo tro at Reaves egentlig ikke hadde noe å gjøre inni painten, men han angrep Orlando nonstop i denne.

Og så må jeg si at det er veldig vanskelig å forstå hvordan resten av gjengen kunne ha så lite energi. Lakers kjemper om playin, tapte forrige kamp bittert, og så er de ikke mer på i denne? Til tross for at de vant er det veldig vanskelig å forstå at ikke energinivået var høyere.

hgb

Legg inn av hgb »

Diskuteres på et Jazz-forum jeg følger om Jazz burde gå etter Austin Reaves i sommer. Han var jo 2nd round pick, og med bare toårskontrakt har ikke LAL fulle Bird-rettigheter, men såkalt Early-Bird. Det betyr at de må bruke cap space for å matche, noe som vil gå hardt utover mulighetene til å gjøre en sign-and-trade for Kyrie. Lurer på hvor mye som skal til før de ikke matcher.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Reaves føles iallefall som en spiller som stabilt kommer til å bli bedre. Fyr med sunde vurderinger og der progrissjonen er god. Ser for meg at Lakers kan vurdere å strekke seg til 15m per år, noe som virker fair for han.

Lakers bør kvitte seg med AD til sommeren for å skape andre muligheter med rosteren. Fyren har så mye usikkerhet med seg at det halve kunne vært nok. Det finnes andre veier til kurven enn å måtte ha han med i miksen. Heller en sollid senter som gjør jobben sin og mer kvalitet rundt for en bedre helhet.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Shams Charania @ShamsCharania
The Los Angeles Lakers are working out free agent centers Tristan Thompson and Tony Bradley this week, sources tell me and @Jovan Buha. Thompson, an 11-year NBA veteran, was a key member of the 2016 championship Cavaliers team alongside LeBron James. – 1:06 AM

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

TT er helt ferdig og det har han vært en god stund nå, uskilla undersized spillere som har innsats som #1 skill har generelt ganske kort levetid

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Nei, ja det er ikke akkurat på de øverste hyllene man leter etter folk her. Må vel være et desperat forsøk med det som er tilgjenglig for å dekke opp for Mamba et par uker til.

hgb

Legg inn av hgb »

Jazz legger seg ikke ned for å tanke, gitt. To strake seiere (riktignok hjemme) mot Celtics og Kings, begge uten Sexton og Clarkson, siste også uten Markkanen. Dette laget er alt for bra til å tanke. Sommerens trader ser jo stadig mer fantastiske ut. Gobert-traden ga Goberg-lite i Kessler pluss all teh picks, og Mitchell ga Markkanen, som har vært all-NBA-nivå, Agbaji, som ser ut som en helt strålende 3-and-D-guy, Sexton, som har vært veldig god, og 3 FRPs. I like.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »



Big win mot Philly, enda ett double OT game.

De ser ihvertfall ut som om de vil spille nå, man ser tydelig at Beverly har påvirkelse der

Bilde

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

hgb skrev: tir mar 21, 2023 10:47 am Jazz legger seg ikke ned for å tanke, gitt. To strake seiere (riktignok hjemme) mot Celtics og Kings, begge uten Sexton og Clarkson, siste også uten Markkanen. Dette laget er alt for bra til å tanke. Sommerens trader ser jo stadig mer fantastiske ut. Gobert-traden ga Goberg-lite i Kessler pluss all teh picks, og Mitchell ga Markkanen, som har vært all-NBA-nivå, Agbaji, som ser ut som en helt strålende 3-and-D-guy, Sexton, som har vært veldig god, og 3 FRPs. I like.
Rett og slett imponerende. å stoppe kings med en haug av viktige folk ute viser at de som var igjen og spilte har mye av det jeg savner med AD. Baller og hodet på rett sted.

En helt annen problemstilling jeg har lurt på er hvor mye høydelag som Nuggets og Jazz tjener (hvis man i det hele tatt gjør det) på å spille i høyden. Sånn umiddelbart ville jeg tenkt at man tjener litt på det hjemme, men at man taper det samme i bortekamper?!

Når jeg gjorde et søk fant jeg dette:

"To hear the analysts tell it, the "mile high" altitude tends to effect visiting teams towards the end of the first quarter, as their lungs seem to be screaming for oxygen that isn't available. After that, visiting players adjust and it really doesn't effect things after that point"

I nattens kamp var stillingen 19-15 e 7.32 og 40-19 når første perioden var slutt 4.28 senere.

Er dette en slags fasit på hvordan høyden merkes i f.eks nba, selv om det ble veldig tydelig i akkurat denne resultatmessig. Man merker det tidlig og justerer seg underveis, og ikke som jeg trodde som i at det ville være et konstant issue kampen gjennom? Noen som vet?

Draciger

Legg inn av Draciger »

1ChiBull1 skrev: tir mar 21, 2023 12:07 pm

Big win mot Philly, enda ett double OT game.

De ser ihvertfall ut som om de vil spille nå, man ser tydelig at Beverly har påvirkelse der

Bilde
Kanskje de bevist bare valgte å slå på the switch nå og framover ball out.

Brukeravatar
Team Ingebrigtsen
Innlegg: 1081
Sted: Kongsberg

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

hgb skrev: man mar 20, 2023 8:22 am Diskuteres på et Jazz-forum jeg følger om Jazz burde gå etter Austin Reaves i sommer. Han var jo 2nd round pick, og med bare toårskontrakt har ikke LAL fulle Bird-rettigheter, men såkalt Early-Bird. Det betyr at de må bruke cap space for å matche, noe som vil gå hardt utover mulighetene til å gjøre en sign-and-trade for Kyrie. Lurer på hvor mye som skal til før de ikke matcher.
Har på ingen måte stålkontroll på CBAen, men vet at Lakers-fans kontrer det der med the Gilbert Arenas Provision. Her blir det gjetting fra min side, men slik jeg har forstått det handler det om at ingen andre lag kan tilby mer enn NTMLE første året av kontrakten. Om det stemmer, så er det bare litt i overkant av hva Lakers uansett ville tilbudt Reaves. Jeanie og Pelinka kan umulig tabbe seg ut igjen (slik de gjorde med Caruso). Vil være veldig rart om ikke Reaves er pri 1 av Lakers FA/RFA kommende offseason. Dessuten bør en deal med Reaves i størrelsesorden rundt 12-13 mill i året være ganske attraktiv på trade-markedet

10 kamper igjen av grunnserien, og det er helt skandale om ikke Ham klarer å finne en spiller som kan gi ballen til AD, det må skje ASAP. De her tallene fra SSR sier mye om problemet med DLo:
First, the raw numbers. Here are AD’s touches per game — tracked by the NBA — over the full season, then the period of games after the trade deadline when D’Angelo Russell was out, and finally in the games since Russell returned:

Full season: 67.7 total touches, 5.2 elbow, 4.9 post-ups, 10.7 paint touches
Post Trade, without Russell: 75.6 total touches, 6.4 elbow, 4.8 post-ups, 10.2 paint touches
Since Russell’s return: 62.6 total touches, 5.2 elbow, 1.8 post-ups, 7.6 paint touches

hgb

Legg inn av hgb »

Team Ingebrigtsen skrev: ons mar 22, 2023 8:03 am
hgb skrev: man mar 20, 2023 8:22 am Diskuteres på et Jazz-forum jeg følger om Jazz burde gå etter Austin Reaves i sommer. Han var jo 2nd round pick, og med bare toårskontrakt har ikke LAL fulle Bird-rettigheter, men såkalt Early-Bird. Det betyr at de må bruke cap space for å matche, noe som vil gå hardt utover mulighetene til å gjøre en sign-and-trade for Kyrie. Lurer på hvor mye som skal til før de ikke matcher.
Har på ingen måte stålkontroll på CBAen, men vet at Lakers-fans kontrer det der med the Gilbert Arenas Provision. Her blir det gjetting fra min side, men slik jeg har forstått det handler det om at ingen andre lag kan tilby mer enn NTMLE første året av kontrakten. Om det stemmer, så er det bare litt i overkant av hva Lakers uansett ville tilbudt Reaves. Jeanie og Pelinka kan umulig tabbe seg ut igjen (slik de gjorde med Caruso). Vil være veldig rart om ikke Reaves er pri 1 av Lakers FA/RFA kommende offseason. Dessuten bør en deal med Reaves i størrelsesorden rundt 12-13 mill i året være ganske attraktiv på trade-markedet
Jeg har prøvd å lese meg opp på det, og tror saken er som følger:
* LAL kan tilby 4 år på NTMLE, med standard 5% økning per år
* Andre lag kan gi opptil 4 års maks (gitt antall år i ligaen, etc) (4/98M sies det), _men_ første og andre år vil da være på NTMLE og NTMLE + 5%, før den skvetter opp til masse for 3. og 4. år. Dette for at LAL skal kunne matche.
* Det andre laget må ha verdien av hele kontrakten delt på 4 i cap space.

Så det f.eks. Jazz kunne gjort var å gi Reaves, say, 4/20 for å tyne Lakers, men sannsynligvis må de vel sikkert helt opp til 4/98 før de tenker på å ikke matche.

Jeg kan ikke se for meg at LAL gir mindre enn NTMLE. Han vil uansett ikke signere noe mindre, for det vil han garantert få andre steder.

Edit: Tyler Johnson er eneste eksempelet jeg kommer på som hadde dette opplegget. Han tjente $5.6M og $5.8M i sitt år 3 og 4 (dvs, etter to års rookie-kontrakt) og så $19.2M de to neste (som var en av ligaens verre kontrakter på det tidspunktet).

Skulle noen makse ut Reaves, så vil det bli ~$13M 23-24 og 24-25 og så $35M 25-26 og 26-27.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Nets ville absolutt ha med Reaves for Irwing. Tolker det som at Lakers iallefall er keen på å beholde han også i fremtiden. Vet ikke hvormye det har å si at han også er Lakersfan, men negativt har jeg vanskeligheter med å se at det er. Det betyr sikkert noe når han ser tilbake på at de også gav han sjansen til å nå ditt han er nå.

Pengene må uansett være riktige, men tror Lakers gjør alt i sin makt for å beholde han.
Sist redigert av TrueTopRed den ons mar 22, 2023 2:19 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Team Ingebrigtsen
Innlegg: 1081
Sted: Kongsberg

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

hgb skrev: ons mar 22, 2023 1:50 pm * Andre lag kan gi opptil 4 års maks (gitt antall år i ligaen, etc) (4/98M sies det), _men_ første og andre år vil da være på NTMLE og NTMLE + 5%, før den skvetter opp til masse for 3. og 4. år. Dette for at LAL skal kunne matche.
Så det f.eks. Jazz kunne gjort var å gi Reaves, say, 4/20 for å tyne Lakers, men sannsynligvis må de vel sikkert helt opp til 4/98 før de tenker på å ikke matche.

Jeg kan ikke se for meg at LAL gir mindre enn NTMLE. Han vil uansett ikke signere noe mindre, for det vil han garantert få andre steder.
Skulle noen makse ut Reaves, så vil det bli ~$13M 23-24 og 24-25 og så $35M 25-26 og 26-27.
Jeg er veldig glad og fornøyd med å ha en rollespiller som Reaves med LeBron, men om noen er villige til å gi de beløpene der, så er det for å plage Lakers, og ikke for seg selv. Synes 50 over 4 år er en fair deal for begge parter. Vil etter hvert være best betalt i Utah med de maks-summene. Som sagt, en herlig rollespiller, men tror ikke han er så god at du betaler han for å være din beste eller nest beste spiller.

hgb

Legg inn av hgb »

Team Ingebrigtsen skrev: ons mar 22, 2023 2:13 pm
hgb skrev: ons mar 22, 2023 1:50 pm * Andre lag kan gi opptil 4 års maks (gitt antall år i ligaen, etc) (4/98M sies det), _men_ første og andre år vil da være på NTMLE og NTMLE + 5%, før den skvetter opp til masse for 3. og 4. år. Dette for at LAL skal kunne matche.
Så det f.eks. Jazz kunne gjort var å gi Reaves, say, 4/20 for å tyne Lakers, men sannsynligvis må de vel sikkert helt opp til 4/98 før de tenker på å ikke matche.

Jeg kan ikke se for meg at LAL gir mindre enn NTMLE. Han vil uansett ikke signere noe mindre, for det vil han garantert få andre steder.
Skulle noen makse ut Reaves, så vil det bli ~$13M 23-24 og 24-25 og så $35M 25-26 og 26-27.
Jeg er veldig glad og fornøyd med å ha en rollespiller som Reaves med LeBron, men om noen er villige til å gi de beløpene der, så er det for å plage Lakers, og ikke for seg selv. Synes 50 over 4 år er en fair deal for begge parter. Vil etter hvert være best betalt i Utah med de maks-summene. Som sagt, en herlig rollespiller, men tror ikke han er så god at du betaler han for å være din beste eller nest beste spiller.
Jeg tror ikke noen vil begi seg ut på 4/98, men 4/80 ville kanskje ikke være helt sprøtt. Capen skal vel gå opp i '24 eller '25 eller noe (ny TV-deal), og plutselig ville han ikke være så veldig overbetalt. Jeg tviler på at de slipper unna med 4/50, for å være ærlig.

Edit: Og ellers enig i din beskrivelse av ham.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

hgb skrev: ons mar 22, 2023 2:49 pm Capen skal vel gå opp i '24 eller '25 eller noe (ny TV-deal)
Ja det må utnyttes. Tenker med glede tilbake når Timoty Mosgow og Luol Deng kom inn med en ny avtale den gangen.
Basert på utviklingen til Reaves, så kan jeg se for meg at han fort kan få en verdi som en 4/80 spiller.

hgb

Legg inn av hgb »

TrueTopRed skrev: ons mar 22, 2023 3:00 pm
hgb skrev: ons mar 22, 2023 2:49 pm Capen skal vel gå opp i '24 eller '25 eller noe (ny TV-deal)
Ja det må utnyttes. Tenker med glede tilbake når Timoty Mosgow og Luol Deng kom inn med en ny avtale den gangen.
Basert på utviklingen til Reaves, så kan jeg se for meg at han fort kan få en verdi som en 4/80 spiller.
Det slår jo ut begge veier, da. Selv om det var noen som endte enormt overbetalt, så var det mange kontrakter som plutselig var veldig bra også. Men uansett er jo poenget at man nok må legge på noen millioner på 25/26-kontrakten i forhold til 23/23 når man skal tenke på hva en spiller er "verdt" (lønningene er jo uansett groteske, men det er nå et annet spørsmål).

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

hgb skrev: ons mar 22, 2023 3:14 pm Det slår jo ut begge veier, da. Selv om det var noen som endte enormt overbetalt, så var det mange kontrakter som plutselig var veldig bra også.
Joda, helt klart. Tenkte mer på sløsedelen av å ha mer å rutte med. Om spilleren er verdt pengene, så er det ikke noe å vente på.
Men uansett er jo poenget at man nok må legge på noen millioner på 25/26-kontrakten i forhold til 23/23 når man skal tenke på hva en spiller er "verdt" (lønningene er jo uansett groteske, men det er nå et annet spørsmål).
Ja du har nok rett i at klubber tenker sånn i jakten på å prise han bort fra Lakers. Lakers selv må vel fort kanskje offre noe annet for å for å få endene til å møtes.

Brukeravatar
Team Ingebrigtsen
Innlegg: 1081
Sted: Kongsberg

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

hgb skrev: ons mar 22, 2023 2:49 pm Jeg tror ikke noen vil begi seg ut på 4/98, men 4/80 ville kanskje ikke være helt sprøtt. Capen skal vel gå opp i '24 eller '25 eller noe (ny TV-deal), og plutselig ville han ikke være så veldig overbetalt. Jeg tviler på at de slipper unna med 4/50, for å være ærlig.

Edit: Og ellers enig i din beskrivelse av ham.
Prisen gikk ikke ned i natt på Reaves. Inne i starting 5, og nok Lakers beste spiller totalt sett i nattas kamp. Ellers er det verdt å merke seg at Lakers bevist velger å la AD spille perimeter defense, er ikke en gang slik at motstandernes bigs trekker han med seg ut, ser ut til at Lakers foretrakk det, i alle fall i denne kampen. Funket greit, men blir så klart mismatches under egen kurv, og ingen rim protection. Det er framgang å spore i forhold til at man er i en situasjon, hvor man må ha en mindre rotasjon, men Hachimura må nok ned på DNP-CD før man optimaliserer det helt.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Lakers gjør det virkelig tungvindt for seg selv. Sterk seier og endelig brukte man AD i second half.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

KTBFFH skrev: tor mar 23, 2023 9:44 am Lakers gjør det virkelig tungvindt for seg selv. Sterk seier og endelig brukte man AD i second half.
Det kan man si. Samtidig merket jeg at AD vel inne i kampen slo om fra å være den passive til å tørre å angripe mer, og spesielt etter den praten med Lebron der. Den versionen må jo være mer spillbar. Det jeg spørr meg selv om er hvorfor han ikke er sånn hele tiden, for er han "på" og backer han opp fysikken/talentet med det, så blir han ustoppelig istedet for å være en byrde. Jeg er ganske sikker på at alt handler om innstilling.

Balansen med Reaves og DLO som har blitt etterspurt, ble en suksess. Håper det fortsetter.

hgb

Legg inn av hgb »

Team Ingebrigtsen skrev: ons mar 22, 2023 2:13 pm
hgb skrev: ons mar 22, 2023 1:50 pm * Andre lag kan gi opptil 4 års maks (gitt antall år i ligaen, etc) (4/98M sies det), _men_ første og andre år vil da være på NTMLE og NTMLE + 5%, før den skvetter opp til masse for 3. og 4. år. Dette for at LAL skal kunne matche.
Så det f.eks. Jazz kunne gjort var å gi Reaves, say, 4/20 for å tyne Lakers, men sannsynligvis må de vel sikkert helt opp til 4/98 før de tenker på å ikke matche.

Jeg kan ikke se for meg at LAL gir mindre enn NTMLE. Han vil uansett ikke signere noe mindre, for det vil han garantert få andre steder.
Skulle noen makse ut Reaves, så vil det bli ~$13M 23-24 og 24-25 og så $35M 25-26 og 26-27.
Jeg er veldig glad og fornøyd med å ha en rollespiller som Reaves med LeBron, men om noen er villige til å gi de beløpene der, så er det for å plage Lakers, og ikke for seg selv. Synes 50 over 4 år er en fair deal for begge parter. Vil etter hvert være best betalt i Utah med de maks-summene. Som sagt, en herlig rollespiller, men tror ikke han er så god at du betaler han for å være din beste eller nest beste spiller.
Viser seg at jeg tok litt feil.

Skulle et annet lag velge å gi Reaves, si, 4/88 (lett å regne med), så vil kontrakten bli som følger:
LAL matcher: 13+13+31+31
LAL matcher ikke: 22+22+22+22

Tipper hvertfall de må opp i 80 (13+13+27+27).

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Clippers gir Lakers en hjelpende hånd

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»