WWE 2021

Svar
Crabsen

WWE 2021

Legg inn av Crabsen »

Hei og hå, her fortsetter vi diskusjonene som omhandler WWE i 2021

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Vanskelig å få tak de rette folka? 🤔 håper de dukker opp mye bra prat mellom dere wrestling folk(var jo wrestling-fan selv før)

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Vi er alle enige om at vi er livredde for at våre favorittwrestlere fra NXT skal ta steget "opp" til RAW og Smackdown, ikke sant?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Vannskelig å være uenig der Lilleborg. Gruer meg til å se Kross på RAW i morgen kjenner jeg

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Crabsen skrev: søn jul 25, 2021 11:21 pm Vannskelig å være uenig der Lilleborg. Gruer meg til å se Kross på RAW i morgen kjenner jeg
Halloy, Crabsen og co! Noen innvendinger mot at deres to wrestling-tråder flyttes inn under en ny kategori «Kampsport»? Tenker det kan være greit om en slik kategori omfatter MMA, boksing, wrestling og annen kampsport. Kan være greit å ikke ha en milliard kategorier på forumindeksen.

Iso

Legg inn av Iso »

Kampsport er greit for meg.

Crabsen - Kommer konkurransen til fortsette her?

Jeg har endre nicket mitt fra IsoGrifo7L til Iso her.

Hvor mange av dere som er med i konkurransen er her?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Null stress at den legges til i kampsport (og wrestling)! Når det gjelder tippekonken så er jeg all for å fortsette ja, men da føler jeg vi tenger minst 4-5 som er gira ihvertfall.
Så rop ut hvis en vil bli med/fortsette!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: tor jul 29, 2021 2:28 pm Null stress at den legges til i kampsport (og wrestling)! Når det gjelder tippekonken så er jeg all for å fortsette ja, men da føler jeg vi tenger minst 4-5 som er gira ihvertfall.
Så rop ut hvis en vil bli med/fortsette!
Er med på det.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Noen som forøvrig kan prøve å få tak i de man mangler fra VGD?

Sendte ut et innlegg der hvor jeg svarte CP om hvor vi har endt opp, men ble utestengt en måned på grunn av det. La jo til linken hit, så kanskje forståelig, men uansett. Vanskelig å nå ut, når de sletter innlegg og blokker alt om det.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: fre jul 30, 2021 11:17 pm Noen som forøvrig kan prøve å få tak i de man mangler fra VGD?

Sendte ut et innlegg der hvor jeg svarte CP om hvor vi har endt opp, men ble utestengt en måned på grunn av det. La jo til linken hit, så kanskje forståelig, men uansett. Vanskelig å nå ut, når de sletter innlegg og blokker alt om det.
Prøvd jeg også, men ble også utestengt, men bare i 4 dager da så jeg er klar igjen nå. Postet ingen direktelink, nevnte bare Discord i en kommentar. Skal gjøre et nytt forsøk tenker jeg, å heller nevne hva nye forumet rimer på, istedenfor selve navnet. Garantert nok til å utestenge meg igjen, men verdt et forsøk!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Postet denne nå, tar vel ca 10 min før den er slettet og jeg er utestengt igjen, men hey, må jo prøve alle metoder:

"Vi savner deg over i nye forumet Cp! Har ikke lov til å nevne navnet på forumet her, men det rimer på bririskusjon, med en .no på slutten. Bri rimer på et ord, og riskusjon på et annet, relativ enkel denne føler jeg. Trenger du flere hint så rop ut! Håper å se deg der snart"

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Bronson Reed taper mot Adam Cole på NXT. Noe forventet, for vil vel tro at planen nå er få Bronson Reed opp så han kan løpe etter 24/7-tittelen så fort som mulig?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: lør jul 31, 2021 10:42 am Bronson Reed taper mot Adam Cole på NXT. Noe forventet, for vil vel tro at planen nå er få Bronson Reed opp så han kan løpe etter 24/7-tittelen så fort som mulig?
Noe annet ville vært en svært gledelig overaskelse

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Bray Wyatt released WTF

chains

Legg inn av chains »

wow.. den er svær!!

Knaxern

Legg inn av Knaxern »



Svarene under tweeten sier det meste.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Hva faen

Ellers gledelig å se deg her Knaxern! Regner med Cp løser rebusen jeg har satt for han på VGD, og han ankommer innen kort tid også

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Men over til det virkelige spørsmålet, hvordan faen greide de å ødelegge The Fiend?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: søn aug 01, 2021 2:38 am Men over til det virkelige spørsmålet, hvordan faen greide de å ødelegge The Fiend?
Karakteren i seg selv var vel allerede ødelagt etter HIAC mot Seth, for så å tape mot Goldberg noen måneder senere.

Så klarte han å redde seg selv igjen i "matchen" mot Cena, før det sakte men sikkert gikk ræv igjen.


Men Windham Rotunda, for en fantastisk karakterbygger. Blir spennende å se hvor han tar veien. Vil jo som alltid se han i AEW, men igjen, den rosteren begynner å bli veldig full nå.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: søn aug 01, 2021 4:35 am Vil jo som alltid se han i AEW
Det vil nok AEW også, han fyller tross alt kriteriene som man skal ha for å være AEW-wrestler, nemlig at du har wrestlet for WWE før :lol:

Når det gjelder denne releasen så følte jeg nesten at den lå litt i kortene, siden det er en stund siden vi har sett han. Får satse på at det er en naturlig forklaring bak, og at man kan glede seg over at han kommer tilbake med tiden.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Jeg klarte rebusen!
Mye som har skjedd de siste ukene, men The Fiend løslatt topper alt. Vince derimot sa nylig at han ikke så på AEW som konkurranse og at de gjerne kunne få noen talenter fra WWE. Stemmer jo bra det da.

chains

Legg inn av chains »

CPMunk skrev: søn aug 01, 2021 12:07 pm Jeg klarte rebusen!
Mye som har skjedd de siste ukene, men The Fiend løslatt topper alt. Vince derimot sa nylig at han ikke så på AEW som konkurranse og at de gjerne kunne få noen talenter fra WWE. Stemmer jo bra det da.
Vince sa vel at aew ikke er en konkurent på samme måte som WCW var på 90tallet

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Utrolig at ingen av medlemmene fra Wyatt Family lenger er i WWE.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: søn aug 01, 2021 12:07 pm Jeg klarte rebusen!
Wohoo!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Vet ikke helt hvor de har tenkt seg hen med dette, men karakterarbeidet til Baron Corbin om dagen er top notch.

Hahah!

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Hvorfor bruker vi ikke VGD lengre egentlig? Var det nye designet så jævlig da?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: søn aug 01, 2021 4:39 pm Hvorfor bruker vi ikke VGD lengre egentlig? Var det nye designet så jævlig da?
Ja det, og hvordan de holder på der om dagen. Utestenger medlemmer som har vært der over 15 år fordi de sier noe negativt om nye VGD, og ved bare nevning av det nye forumet. Barnslig oppførsel rett og slett, som jeg ikke har noe interesse av å støtte personlig

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Ja okei, håper det blir bra med aktivitet her da.
Jeg tar også på meg tittelen som 2021 tippemester. Like it or not.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

CPMunk skrev: søn aug 01, 2021 4:59 pm Jeg tar også på meg tittelen som 2021 tippemester. Like it or not.

Kan du bare drite i. Vi er tilbake igjen for SummerSlam 8-)

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Crabsen skrev: søn aug 01, 2021 2:35 am Ellers gledelig å se deg her Knaxern!
Takker! Gledelig å se at der såpass mange her fortsatt, blir nok å følge med litt mer aktivt nå som publikum begynner å komme tilbake. Men Vince irriterer meg fortsatt, for en grøft han har klart å kjøre WWE i. Leser at ratings hos kanalene og subscriptions for WWE-network går drastisk nedover. Endringer må skje snart, ellers så er ikke veien lang før det dukker opp en skikkelig konkurrent for WWE.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»