WWE 2021

Svar
Crabsen

Re: WWE 2021

Legg inn av Crabsen »

Forøvrig ganske sykt å si at den matchen jeg er minst interessert i på et PPV mellom Rumble og Mania er en match som involverer Edge og Finn Balor. 5 år tilbake i tid meg hadde gitt meg en ordentlig fik

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: lør feb 18, 2023 11:01 am Skulle egt ønske de sparte det til inatt, men fy så godt det var å høre Sami's gamle theme igjen
Tenk om han stiller nyklippet, trimmet skjegg og med sin gamle outfit i ringen i kveld. Lov å drømme.

Forøvrig, segmentet i natt med hjemmefansen... gåsehud. Absolutt gåsehud.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Minner om tippekonk @Lilleborg @Salihovic91 @ElGuaje

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Shatter Machine!

Herlig shout out til FTR der

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

aah, for en entrance for Sami.

Dette blir så bra!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Bortsett fra Brock v Lashley var dette et strålende show. Og for et publikum.

Herrenes EC var strålende, en av de beste EC matchene på lang tid. Alle fikk sin tid til å skinne, alt ble "protected" på en fornuftig måte, og alle så bedre ut etter matchen enn da de kom inn.

For en main event!
► Show Spoiler

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Fy faen for en match, for en story. 5 star classics er vel og bra, men det er disse matchene som er grunnen til at jeg ser wrestling.

Fygaren

Legg inn av Fygaren »

► Show Spoiler

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Fygaren skrev: søn feb 19, 2023 4:19 pm
► Show Spoiler
Tror ikke det er noe behov for spoiler taggen nå, selv om det er en veldig fin tanke, showet er ferdig og de som går inn her nå uten å ha sett EC først må nesten bare takke seg selv

Ellers deler jeg mye av de samme følelsene. Visste jo igrunn at det ikke kom til å skje, men det er alltids den tanken "what if", spesielt med promoen mellom Cody og Sami tidligere i uken. Dog var det fint å se Sami avslutte showet og sende fansen hjem noe happy, det var nesten et must for at det ikke skulle starte en riot. Montez er regelrett gal (på best mulig måte), noen burde seriøst sjekke på han

Den kommentaren satt ja. Tony må snart lære å holde kjeft på social media, ender aldri bra for han

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Blir interessant å se hvordan de kommer seg til Usos v Sami/KO nå i løpet av de neste seks ukene.

Sami/Jey er jo det emosjonelle ankeret her, så man må finne en motivasjon for at de to (spesielt Sami) ønsker å gå denne kampen på WM.

KO hater Usos og Jimmy hater Sami/KO, så deres motivasjoner er jo veldig rett frem, men så er det den "forbudte kjærligheten" mellom Jey og Sami man må jobbe med de neste ukene.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

For. En. Main Event. Herregud. Gåsehud.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: søn feb 19, 2023 7:08 pm Blir interessant å se hvordan de kommer seg til Usos v Sami/KO nå i løpet av de neste seks ukene.

Sami/Jey er jo det emosjonelle ankeret her, så man må finne en motivasjon for at de to (spesielt Sami) ønsker å gå denne kampen på WM.

KO hater Usos og Jimmy hater Sami/KO, så deres motivasjoner er jo veldig rett frem, men så er det den "forbudte kjærligheten" mellom Jey og Sami man må jobbe med de neste ukene.
Blir spennende ja. Håper bare inderlig det ikke blir en sånn "du angrep meg med vilje gjorde du ikke?! Jeg visste jeg ikke kunne stole på deg, la oss ha en match!" Hadde begynt å grine

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ja, det blir for svakt. Men de har ikke gitt meg noen grunn enda til at det skal skje, så håper at de har en god plan.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Fy faen er så gåsehud å høre entrancen til Sami både på SD og EC igjen. Daniel Bryan var over, men det kan ikke måle seg med Sami Zayn. Dette er DB x100 minst

Draciger

Legg inn av Draciger »

Crabsen skrev: man feb 20, 2023 3:23 am Fy faen er så gåsehud å høre entrancen til Sami både på SD og EC igjen. Daniel Bryan var over, men det kan ikke måle seg med Sami Zayn. Dette er DB x100 minst
Slike øyeblikk gjør det alt verdt det. Vakkert.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Personlig gleder jeg meg skikkelig til oppbyggingen til Bianca Belair v Asuka nå. Den kan potensielt bli amazin.g

Fygaren

Legg inn av Fygaren »

Det måtte skje før eller senere. En Paul Heyman-promo som rett og slett ikke fenget meg i det hele tatt. De har nok av tid til å bygge opp Cody mot Roman på bra vis, men det føltes flatt denne gangen. Naturlig nok, hvordan kunne det ikke være flatt etter lørdagen?

Jeg har tiltro til at det vil gjøres bedre på den fronten når de kommer tilbake til USA igjen. Mye fordi Sami der bare er veldig populær, kontra at han er Hulk Hogan dagen etter Wrestlemania 18, Bret Hart under Canadian Stampede i 1997 samt ispedd litt Bryan Danielson fra 2014.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Jeg sliter virkelig med å se hvordan vi skal komme oss til usos vs sami & ko allerede på Mania nå. Kan for all del gjøre det, men da må ting virkelig eskalere fort mellom sami og jey, og ser ikke helt det skje med det første

Er det muligheter for at vi kan få sami & jey vs solo & jimmy kanskje? Med evt KO som special guest ref?

Fygaren

Legg inn av Fygaren »

Jeg ser ruten, siden Sami valgte å ta veien der Jey ikke stod. Så nå stoler ikke Sami på Jey? Veien er åpen for ditt alternativ også, men jeg ser hvordan de kommer seg til Usos mot Sami og KO. Fremdeles lenge igjen til WM.

LA Knight må få større plass. Generelt sett. Og Bray Wyatt-greia blir mindre og mindre interessant for hver uke. Kreativt, men ikke spesielt bra.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Fygaren skrev: søn feb 26, 2023 7:06 am Jeg ser ruten, siden Sami valgte å ta veien der Jey ikke stod. Så nå stoler ikke Sami på Jey? Veien er åpen for ditt alternativ også, men jeg ser hvordan de kommer seg til Usos mot Sami og KO. Fremdeles lenge igjen til WM.

LA Knight må få større plass. Generelt sett. Og Bray Wyatt-greia blir mindre og mindre interessant for hver uke. Kreativt, men ikke spesielt bra.
LA Knight er så latterlig undervurdert, mest sannsynlig den mest karismatiske på hele rosteret per idag. Ser gjerne han vinne MITB i sommer, men spørs hvor stor rolle han får allerede på Mania nå

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Morsom liten funfact jeg akkurat kom over. Den første til å ta en tittel fra Roman i WWE var Cody, da han og Goldust slo han og Rollins for tag titlene. Mens den første til å pinne Roman i WWE var Jey Uso, i en 11 vs 3 tag team match som så The Usos teame med Dolph Ziggler, Rob Van Dam, Justin Gabriel, R-Truth, Daniel Bryan, Zack Ryder, The Prime Time Players og Kofi Kingston vs The Shield

Long term storytelling, ubevisst eller ei (ei)

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Før jul gikk det rykter om Gunther v Brock Lesnar på Mania. Det blir liksom ikke samme schwung over Omos v Brock Lesnar.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: ons mar 01, 2023 6:28 am Før jul gikk det rykter om Gunther v Brock Lesnar på Mania. Det blir liksom ikke samme schwung over Omos v Brock Lesnar.
Mildt sagt en nedtur ja

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: ons mar 01, 2023 6:38 pm
Lilleborg skrev: ons mar 01, 2023 6:28 am Før jul gikk det rykter om Gunther v Brock Lesnar på Mania. Det blir liksom ikke samme schwung over Omos v Brock Lesnar.
Mildt sagt en nedtur ja
Ser ikke helt hvem det skal hjelpe heller. Omos slår ikke Lesnar, det kan bare ikke skje, Brock hadde mistet all mulig kredibilitet om det skjedde. Så når Lesnar vinner, okei, da har han vunnet en veldig predictable og etter alle solemerker ræva match, og Omos er akkurat der han var til å begynne med. Det er booking som dette som får meg til å litt paranoid for at Vince kan ha en finger med i creative igjen.

Men, får vel se hva matchen bringer først da

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: ons mar 01, 2023 9:10 pm Det er booking som dette som får meg til å litt paranoid for at Vince kan ha en finger med i creative igjen.

Men, får vel se hva matchen bringer først da
Må være slitsomt å konstant gå med sånne negative tanker i hodet :lol:

MItt tips: Lesnar vinner, men blir lagt i bakken rett etterpå av et samlet Hurt Business.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: tor mar 02, 2023 5:35 am
Crabsen skrev: ons mar 01, 2023 9:10 pm Det er booking som dette som får meg til å litt paranoid for at Vince kan ha en finger med i creative igjen.

Men, får vel se hva matchen bringer først da
Må være slitsomt å konstant gå med sånne negative tanker i hodet :lol:

MItt tips: Lesnar vinner, men blir lagt i bakken rett etterpå av et samlet Hurt Business.
Nja joda, kan forsåvidt være det, men har heldigvis ikke vært mange tilfeller siste tiden som har fått meg i de tankene. Men denne her satt meg litt tilbake igjen.

Får vi en hurt business reunion skal jeg si meg fornøyd, tenker du Omos med på laget da eller?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: tor mar 02, 2023 12:28 pm Får vi en hurt business reunion skal jeg si meg fornøyd, tenker du Omos med på laget da eller?
Må jo være bedre at han får en form for rolle som big guy / enforcer på det laget enn det surret han driver med nå.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Når man hører om alle historiene om Brock, så skjønner jeg at han vil ha en kamp mot Omos. Den blir kort, enkel og trenger ikke å ta noe spesielt med bumps. Rett inn, rett ut. Enkel payday for Brock. Blir vel ikke overrasket om det er første kampen på en av dagene også.

Bray ville han ikke ha noen feud med. Noe jeg kan forstå. At han ikke vil ha noen brutal kamp mot GUNTHER kan jeg også forstå ( :lol: ) men det er kjedelig, for en kamp dette kunne blitt hvis Brock hadde giddet (og tatt et tap).

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lekker promo mellom Roman og Cody inatt

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

..og der skjedde det

Huff

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»