Hartlepool United

Svar
paul_dalton_11

Re: Hartlepool United

Legg inn av paul_dalton_11 »

Jake Lawlor lånes ut til Bromley
30-åringen har kun fått et kort innhopp i ligaen siden han ankom Hartlepool i sommer. Nå lånes midtstopperen ut for å få matchtrening. Det er i første omgang snakk om et lån frem til 26.oktober.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

DAVE CHALLINOR SIGNERER NY 3-ÅRS KONTRAKT
Etter lange forhandlinger så har manageren i dag signert ny 3-års kontrakt med klubben, en avtale som strekker seg frem til sommeren 2024. Challinor ble ansatt i november 2019 og hadde opprinnelig kontrakt frem til neste sommer. Gitt klubbens suksess under Challinor sin ledelse var det en gledelig nyhet at kontrakten endelig er signert. 38-22-22 på 82 kamper i managerstolen og en seiersprosent på 46,3%. De langsiktige planene for klubben har vært diskutert i forhandlingene, så det er ikke bare de personlige betingelsene som måtte på plass.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Foran Exeter kampen
Vi sliter med skader foran helgens kamp. Burey, Holohan og Liddle er alle ute med skader, og Ferguson er touch and go. I tillegg er unge Joe Grey uaktuell for spill da han må matches forsiktig pga. lang vei tilbake etter ryggskade. Gav er tilbake i løpetrening, og vil nok i løpet av neste uke også kunne belaste med vendinger. Midtbanespilleren har forøvrig fått prisen for månedens scoring i august. Med Burey og Holohan har vi mistet mye av vår målfarlighet, og jeg er litt spent på hvordan defensiven påvirkes av at Liddle er ute til morgendagens kamp.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Laget mot Exeter
Både Jones og Hendrie får sine ligadebuter fra start. For sistnevnte så er det snakk om en redebut etter at han spilte for Pools på lån for en del år siden. Litt usikker på hvem av Jones og Francis-Angol som spiller venstre stopper og hvem av dem som spiller venstre vingback.
Laget[3-5-2]: Killip; Hendrie, Byrne, Francis-Angol; Sterry, Shelton, Featherstone, Daly, Jones; Molyneux, Fondop. Reserver: Mitchell, Ogle, Smith, Cook, Goodwin, Cullen.

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

1-1 hjemme mot Exeter betydde samtidig at hjemmeseiersrekka i seriespillet tok slutt. Det sammenfalt nærmest med at den vonde bortetrenden med kun nederlag ble satt en stopper for i Oldham. Exeter vil fort være med i opprykks- eller i det minste playoffsjiktet i år, så å dominere dem, selv om vi legger hjemmefordel til grunn, er slett ikke verst.

Poenget i går til tross: Helgas beste fotballnyhet var utvilsomt Dave Challinors kontraktsforlengelse. Det er ikke sikkert at den likevel hindrer ham i å være nærmest fritt vilt når klubber høyere opp i ligastrukturen skal på managerjakt (den er minst like årviss som høstjakta her hjemme). Jeg kan ikke skjønne annet enn at fyren må være på blokka til klubber i League One (minst). Nå har han imidlertid signalisert, og det ganske kraftig, at han ønsker å være en videre del av det prosjektet klubben er i gang med, og det er det bare å prise seg takknemlig for. «Ingen enkeltperson er større enn klubben», lyder en velkjent fotballklisjé, og selv om den åpenbart er sann, så kan man i Hartlepool Uniteds tilfelle skrive under på at kvaliteten fra manager til manager gjerne ikke behøver å være konstant. Challinor har vist seg å være hel ved, og dersom han nå blir værende dirigent i klubben i lengre tid, så er det intet annet enn godt nytt. Kontinuitet er, etter mitt vett, en forutsetning for ro i rekkene, og med et så solid fundament på plass som det han og staben hans har brakt med seg, så våger selv flere av de verste Pools-pessimistene å tro på ei noenlunde lys framtid.

Jeg er ikke i posisjon til å mene all verden om den jobben Raj og styret gjør, men det kan virke som om mange av avgjørelsene er fattet med klubbens interesser i første rekke. Det var muligens antydninger til diverse utspill i media tidlig i styreformannsepoken hans, men nå synes jeg han virker å ha forstått at å tre et steg tilbake faktisk gagner omgivelsene. Kan hende har jeg mistolket situasjonen, men jeg føler oppriktig at fyren ikke nødvendigvis er noen oppmerksomhetskåt brautebass.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

mikemodano skrev: søn sep 26, 2021 10:00 pm Jeg er ikke i posisjon til å mene all verden om den jobben Raj og styret gjør, men det kan virke som om mange av avgjørelsene er fattet med klubbens interesser i første rekke. Det var muligens antydninger til diverse utspill i media tidlig i styreformannsepoken hans, men nå synes jeg han virker å ha forstått at å tre et steg tilbake faktisk gagner omgivelsene. Kan hende har jeg mistolket situasjonen, men jeg føler oppriktig at fyren ikke nødvendigvis er noen oppmerksomhetskåt brautebass.
Jeg synes dette var en god analyse at chairmannen vår. Fra sofaen her oppe ved polarsirkelen så føler jeg også at steget tilbake er bevisst og at det gagner omgivelsene. I starten var han opptatt av å forklare visjoner og endringer, men nå virker det som han har forstått at man oppnår mer tillit med handlinger enn ord. Han var nok opptatt av å rette opp inntrykket etter Darlington-tiden og vise at han hadde gode intensjoner. Å få skuta på økonomisk rett kjøl var første prioritet. Deretter var det opprykk som var det neste målet, og Raj og styret jobber nok med betydelig lavere skuldre etter at ligastatusen var gjenvunnet. Nå gjelder det å sikre seg at ligastatus beholdes, uten at klubbens fremtid settes på spill. Og det å finne den balansen er grunnen til at managerforlengelsen dro ut i tid. Challinor har sagt at man etter hvert fort ble enig om de personlige betingelsene. Men det var alt det andre som tok tid å få på plass. Her er det nok snakk om en utkjøpsklausul som sikrer både manager og klubb dersom et attraktivt tilbud skulle komme. Jeg ser også for meg at manageren ville ha garantier for sportslig satsing til å utvikle klubben videre. Raj, på sin side, måtte sikre at denne satsingen ble balansert mot klubbens fremtid - slik at man ikke risikerer å komme i økonomisk uføre nok en gang. Så det virker som manager og styreformannen balanserer hverandre på en god måte, og at diskusjonene underveis er av det produktive slaget.

Ellers takk for en fin analyse, av god gammel modano-kvalitet.

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

paul_dalton_11 skrev: man sep 27, 2021 9:40 pm Challinor har sagt at man etter hvert fort ble enig om de personlige betingelsene. Men det var alt det andre som tok tid å få på plass. Her er det nok snakk om en utkjøpsklausul som sikrer både manager og klubb dersom et attraktivt tilbud skulle komme.
Det behøver absolutt ikke være et tegn på usunnhet at en kontraktsforlengelse trekker litt ut i tid. Her er det nok heller vi tilhengere som bør gå litt i oss selv for å ha vært for utålmodige, mens hovedpersonene hele tiden virker å ha hatt relativt grei både oversikt og kontroll på hva som måtte på plass før de nødvendige navnetrekkene endelig kunne plantes. Ja, også denne prosessen virker gjennomtenkt fra formann og styre, så igjen synes jeg Raj og kumpanene kommer fordelaktig fra det.

Selv om enhver lokal Hartlepool United-supporter nok vil fortelle oss at historien har flere bevis på det motsatte, så synes jeg klubben i mange epoker har vært driftet av klubbformenn med føttene relativt godt plantet på bakken. Enkelte har kanskje hatt i overkant store vyer (hei, Garry Gibson), men likevel nærmest gått ut av sitt gode skinn for å skaffe positiv publisitet. Disse jordnære formennene som, i første rekke, Harold Hornsey, føler jeg har brakt den største graden av trygghet til bruket, og igjen uten at jeg har noen forutsetninger for å uttale meg på dypt grunnlag, så har jeg en følelse av at det heller er i den retningen Raj Singh er på vei enn noen annen. Kan hende er jeg i overkant blendet av den sportslige oppturen det siste året, men jeg føler samtidig at den skjer mye på grunn av at man har fått på plass en stødig menneskelig infrastruktur, og da ikke utelukkende i den sportslige forvaltningen (selv om den gamle Tranmere-kjempen med de lange innkastene for all del er en uhyre viktig brikke oppi det hele).

Lørdag vil det være åtte uker siden ligastarten, og det var også sist helgens motstander Stevenage vant en hjemmematch. Nå er det selvsagt begrenset tyngde man foreløpig kan legge i hjemme- og bortestats, siden antallet kamper enda er såpass begrenset, men det er likevel ingen god tendens for 'Boro (de kalles vel gjerne det blant sine egne fremdeles, selv om Borough-suffikset for lengst jo er fjernet?), som står med 1-2-1 fra sine fire spill hjemme. Forrige gang de var i aksjon ved Broadhall Way fikk de ordentlig deng av Forest Green (0-4 endte det der). Nå er ikke Pools' offensiv helt på høyde med Nailsworth-klubbens, men etter uavgjort i Oldham forrige gang man var på utflukt, er det ikke lov å håpe at en skal skru til enda et hakk og dermed gå for tre poeng?

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Uendret lag mot Stevenage
Pools stiller samme lag som spilte 1-1 mot Exeter sist. Jones stiller på venstre vingback på tross at han er kalt opp til Wales U21-lag. Men han rekker kampen før avreise til internasjonale plikter. Vi mangler fortsatt spillere som Ferguson, Liddle, Holohan og Burey (langtidsskade). Challinor er utdannet fysioterapeut og er klok med å ikke risikere spillere for tidlig, noe som gir belønning i det lange løp i form av færre alvorlige skader. Vi har scora to mål på fem ligakamper etter at Burey ble skadd, så vi trenger helt klart at noen begynner å score regelmessig. Cullen scoret hele fem mål i en treningskamp mot lokal motstand, og spørsmålet er om vi får spissen tilbake i kampform - og om han griper sjansen når han får den.
Laget: Killip; Hendrie, Byrne, Francis-Zongol; Sterry, Shelton, Featherstone, Daly, Jones; Molyneux, Fondop. Reserver: Mitchell, Odosina, Ogle, Smith, Cullen, Goodwin, Cook.

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

paul_dalton_11 skrev: lør okt 02, 2021 3:27 pm Ferguson
Reiste til Stevenage sammen med Olomola og resten av gjengen, ser det ut til. De to ble imidlertid overflødige, og greide ikke å slå seg inn i kamptroppen på 18 mann. Det må jo være oppløftende, og være bortimot ensbetydende med at begge er i vannskorpa for spill igjen?

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Alex Chandy har i dag med seg Roy Kelly som sidekommentator i dagens kamp på iFollow. Blir interessant å høre Roy sine vurderinger på dagens Hartlepool lag.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

1-0 til Stevenage etter 20 minutter spill. Målet kom etter en god Pools periode, og litt mot spillets gang. Vi mister ball på egen banehalvdel. Reid avanserer mot 16 meteren og skyter ballen utagbart opp i venstre hjørne.

Pools responderer godt og skaper noen nesten-sjanser etter solid press mot Stevenage mål.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

64% ballinnehav i første omgang for Pools. 2-2 i cornere, 6-6 i avslutninger, men 0-4 i avslutninger på mål. Helt klart vises vår manglende avslutteregenskaper på topp i kampstatistikken. Roy Kelly sier at Pools bare må fortsette på samme måte i andre omgang, dette er ikke kjørt. Likevel, Ben Killip har vist godt keeperspill ved et par anledninger, så vi må holde konsentrasjonen bakover. Målet og et par sjanser imot har kommet når vi har mistet ballen på det våte underlaget.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

2-0 til Stevenage etter 32 sekunder i andre omgang. Alt for enkelt! En stikker mellom midtstopperne Byrne og Francis-Angol og spissen scorer med en fin avslutning fra ca. 16 meter. Savnet av Ferguson, Holohan og Burey er helt tydelig i vårt offensive spill. Dette var nok ikke det Challinor ønsket seg på sin bursdag!

PS. Pools er heldig som ikke kommer 0-3 da Osbourne skyter over fra 5 meter. Goodwin og Cullen kommer inn for Fondop og Shelton. Pools legger om til 4-4-2 med Jones og Molyneux på kantene.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Stevenage vs. Hartlepool 2-0
Skuffende kamp av Pools som må ta med seg et 0-2 tap i bagasjen hjem til nordøst. Kampstatistikken viser at vi har ball 65% av tiden og at vi har flest avslutninger. Men manglende effektivitet i begge boksene gjør at Stevenage vinner en fortjent seier.
Laget: Killip; Hendrie, Byrne, Francis-Angol (Cook 77); Sterry, Shelton (Goodwin 53), Featherstone, Daly, Jones; Molyneux, Fondop (Cullen 53). Ikke benyttet: Mitchell, Odosina, Ogle, Smith.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Foran Northampton kampen
Pools har seks spillere ute foran dagens kamp mot Northampton. Liddle (akilles), Holohan (lyske), Burey (hamstring), Olomola (ankel) og Grey (rygg) er alle ute med skader, i tillegg er Jones opptatt med U21-spill for Wales. Burey er eneste spiller som er langtidsskadd. Holohan har også vært ute en stund, men er tilbake i løpetrening. Liddle og Grey kunne spilt, men i begge tilfeller så gi spillerne hvile for at man ikke risikerer at skader blir verre. Olomola skade skal være av samme kategori som Liddle og Grey. Så her er det fysioterapeuten Challinor som lar fornuften vinne frem med tanke på det lange løp.

Pools spilte 2-2 mot Morecambe i Football League Trophy i midtuken etter to scoringer av Daly. Pools og Molyneux brente ei straffe på overtid, så vi gikk glipp av tre poeng - men sikret oss to poeng ved å vinne den påfølgende straffekonken. Manageren byttet ut ni spillere fra forrige ligakamp, og det mest positive bidraget kom fra tomålsscorer Daly. I tillegg var Ferguson tilbake etter et lite skadeavbrekk. Ellers var det ingen som spilte seg inn i førsteelleveren i midtuka, men verdifull matchtrening til de utenfor førsteoppstillingen.

I ettermiddag er det nok mest spenning knyttet til hvilke spillere som starter på topp. Jeg regner med at Molyneux tar en av de to plassene, mens det er mer åpent om hvem som blir hans makker. Goodwin fortjener nok en sjanse her, men det er nok flere angrepsspillere som gjerne vil ha et ord med i laget.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Laget motNorthampton
To endringer på laget fra forrige ligakamp. Ferguson kommer inn på venstre vingback og Goodwin kommer inn som spissmakker til Molyneux på topp.
Laget[3-5-2]: Killip; Hendrie, Byrne, Francis-Angol; Sterry, Shelton, Featherstone, Daly, Ferguson; Molyneux, Goodwin. Reserver: Mitchell, Odusina, Ogle, Cook, Grey, Cullen, Fondop.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Clint Hill ansatt som assistent manager
Endelig er ny assistent manager på plass etter at Joe Parkinson forlot sin stilling i august. Hill har hjulpet til i Pools de siste ukene, og det var ventet at han ville bli presentert som permanent løsning. Han var sist i Bristol Rovers i tilsvarende stilling rundt sesongstart, som assistent for Joey Barton - en stilling han også hadde i Fleetwood under samme manager. Hill og Challinor spilte sammen i Tranmeres forsvar mellom 1997 og 2002.

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

Heftig forsinkelse på starten av den andre omgangen. Jeg så Nick Loughlin spekulere i om det skyldtes en feil på det ene nettet?

Etter at Northampton visstnok hadde dominert ganske stort i en mållaus førsteomgang, så fikk gjestene endelig scoringa si noen få minutter etter pause. Men ga Pools seg av den grunn? Nei, her var det 'never say die'-egenskapene som kom til nytte. Få minutter før slutt står det, gledelig nok, 2-1 til vertskapet, som med det ser ut til å utvide rekka med ubeseirede seriekamper hjemme på Fort Vic. Luke Molyneux ligger foreløpig an til å bli matchvinner.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

mikemodano skrev: lør okt 09, 2021 5:54 pm Luke Molyneux ligger foreløpig an til å bli matchvinner.
Ja Luke Molyneux ble matchvinner med en flott avslutning etter et enormt fint forarbeid av Joe Grey. En sliteseier der vi er solide bakover, fighter og klarer å snu kampen etter at Northampton var best før pause og gikk opp i ledelse tidlig i andre omgang. Dermed har vi heng på playoff med 17 poeng på 11 kamper. Joe Grey viste meget gode takter etter at han kom inn. Jordan Cook viste også lovende takter. Challinor la om til 4-3-3 i andre omgang, noe som vippet kampen i vår favør. Og så ble det en 5-4-1 de siste minuttene.

Laget[3-5-2]: Killip; Hendrie (Cook 61), Byrne, Francis-Angol; Sterry, Shelton (Grey 61), Featherstone, Daly (Odusina 88), Ferguson; Molyneux, Goodwin. Ikke benytet: Mitchell, Ogle, Cullen, Fondop.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

mikemodano skrev: lør okt 09, 2021 5:54 pm Heftig forsinkelse på starten av den andre omgangen. Jeg så Nick Loughlin spekulere i om det skyldtes en feil på det ene nettet?
Godeste Nick hadde rett i det. Heldigvis så fikk Buster Gallacher orden på nettmaskene.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

5522 tilskuere på dagens hjemmekamp. Det er meget gode tilskuertall vi har så langt denne sesongen.

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

paul_dalton_11 skrev: lør okt 09, 2021 8:08 pm 5522 tilskuere på dagens hjemmekamp.
Ypperlig. Og selv om seieren satt langt inne lørdag, så er det liten tvil om at den ga næring til feel good-faktoren som fortsatt virker å ri klubben: Scener

Man må tilbake til 06/07-sesongen for å finne sist Pools hadde mer enn 5000 i snitt pr hjemmekamp. Nå er det åpenbart altfor tidlig i sesongen til å snakke om noe liknende enda, men tendensene er utvilsomt gode, og med fortsatt sterke resultater hjemme, kombinert med noen flere bortepoeng, så er det ingenting i veien for at en ikke skal søke seg mot slike sluttall. 11/12-sesongen, som i likhet med 06/07 foregikk i League One for Hartlepools del, er den foreløpig siste med et gjennomsnittstall på mer enn 4k. Her var tallet faktisk så høyt som 4961, og kun 126 lavere enn noteringen fra fem år tidligere.

(Tallene er plukket fra Transfermarkt)

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Laget mot Salford
Flere endringer på laget foran dagens bortekamp i Salford, der Pools jakter på å forbedre bortestatistikken. Kontrastene hjemme og borte har vært enorm så langt i sesongen. Vi er divisjonens beste hjemmelag og divisjonens dårligste bortelag. Molyneux er skadet, så unge Grey kommer inn i angrepet. Ogle får også sin første ligastart. Han har vært god hver gang han har kommet inn i ligaen og når han har startet i cupene. Han virker å være en av sommerens beste signeringer i Pools, men siden hans beste posisjon er på høyresiden i forsvaret - der Sterry spiller - så har veien til førsteelleveren vært lang. Det er vanskelig å si hva slags formasjon vi stiller i, men jeg gjetter på at 4-3-3 ikke er det verste tipset. Siste endringen fra start er at Odusina kommer inn for Hendrie. Denne endringen skyldes nok overgangen til en firer bak, og at Odusina har bedre tempo enn Hendrie. Det er også gledelig at Holohan er tilbake fra skade og at han er å finne på benken. Han kommer nok inn i løpet av kampen og vil gjøre oss mer målfarlig foran motstanderens mål.
Laget: Killip; Sterry, Byrne, Odusina, Francis-Angol; Ogle, Featherstone, Daly; Grey, Goodwin, Ferguson. Reserver: Mitchell, Hendrie, Jones, Shelton, Holohan, Cullen, Fondop.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Den begredelige borteformen fortsetter etter 0-2 mot Salford. Hjemmelaget tok en fortjent seier og de var særlig dominerende i første omgang. Litt bedre etter pause med Fondop som kom inn for Goodwin. Vi får satse på at Liddle er tilbake til neste kamp. Sammen med Holohan vil Liddle tilføre en bedre sentrallinje.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Det var ikke mye positivt manager Dave Challinor hadde å si om dagens kamp. Han ba om unnskyldning til de over 1000 Hartlepoolsupportere som hadde tatt turen til Salford. Det var etter hans mening ikke noe å glede seg over prestasjonsmessig i første omgang, og det var heller ikke særlig bedre etter pausen. Det eneste positive han kunne ta med fra kampen var at Joe Grey spilte 60 min og at Gavan Holohan spilte 30 min. Dette er to spillere som etter Challinor sin mening vil være viktige når man skal skape sjanser foran motstanderens mål og at det er gledelig at de nå er tilbake etter skade. Manageren klagde på at angriperne ikke kommer seg i områdene der mål scores, som er inne i motstandernes boks. Han sier at den raske løsningen er at spillerne begynner å komme seg i de posisjonene, slik som spissene gjorde forrige sesong. Hvis de ikke gjør det må det bli endringer i januarvinduet. Det kommer en ny sjanse til bortepoeng allerede tirsdag i Bradford. Manageren var usikker på om det var en god eller dårlig ting at neste kamp kommer såpass fort.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Jordan Cook er ute seks uker med en lyskeskade. Han gjorde en god figur da han kom inn i 2-1 seieren mot Northampton, så det var en strek i regninga at han nå er ute såpass lenge. Med Burey ute til desember og Molyneux ute i dagens kamp, så var det ventet at vi ville få vanskeligheter med å score mål i Salford. Goodwin minner litt om Parkhouse i starten av forrige sesong, en juniorspiller som sliter litt med overgangen til seniorfotball. Fondop virker som en panikksignering og er neppe noen løsning for våre målscorerproblemer. Cullen er eneste spiss med et brukbart antall mål på CV-en, men han virker å være langt unna spilletid. Vi må bare krysse fingrene for at Molyneux er tilbake fort, i tillegg til at Grey viser fortsatt fremgang etter skade. Det hjelper nok med Holohan tilbake på midtbanen. Det vil gi angrepet bedre støtte. Vi har to svært gode vingbacker i Sterry og Ferguson som kommer til mange gode innlegg. Så vi må få spillere inn i boksen som angriper ballen.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

FA-cupens første runde er trukket, og vår motstander blir Wycombe hjemme på Victoria Park. Sportslig sett så er Wycombe en vrien motstander som kjemper i toppen i League1. Med vår gode hjemmeform så får vi glede oss over hjemmefordel. Vi må nok prestere opp mot vårt beste dersom vi skal kunne avansere til andre runde.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Laget mot Bradford
Vi går over til å spille med en firer i forsvaret. Hendrie kommer inn som partner til Byrne i midtforsvaret. Gledelig med både Holohan og Molyneux tilbake fra start. Det er også spennende at Cullen endelig får en sjanse fra start. Han er på papiret den eneste målscorer i troppen med Burey ute med skade, men spissen har ikke vært i nærheten av spilletid i ligaen så langt, men slett spill fra konkurrentene sist gjør at han får sjansen.
Laget: Killip; Sterry, Byrne, Hendrie, Ferguson; Featherstone, Shelton, Holohan, Daly; Molyneux, Cullen. Reserver: Mitchell, Odusina, Jones, Ogle, Crawford, Grey, Fondop.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

1-0 til Hartlepool etter 1 minutt. Scoring ved Mark Cullen. En enkel scoring fra kort hold etter innlegg fra Holohan. Et skikkelig spissmål - på rett plass til rett tid.

paul_dalton_11

Legg inn av paul_dalton_11 »

Bradford vs. Hartlepool 1-3 (Cullen 2, Selvmål)
Sterk og etterlengtet seier i kveld. Positivt at Cullen leverer to scoringer i sin første ligakamp fra start. Seieren tar oss opp på 9.plass, og kun målforskjellen gjør at vi ligger bak playoffplass.
Laget: Killip; Sterry, Byrne, Hendrie, Ferguson; Featherstone, Shelton, Holohan (Fondop 88), Daly; Molyneux (Ogle 89), Cullen (Grey 70). Reserver: Mitchell, Odusina, Jones, Crawford.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»