Farmen kjendis 2022

Svar
kibby

Re: Farmen kjendis 2022

Legg inn av kibby »

Håper virkelig Mini taper. Heia Mia :D

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Skyldte ikke Mini på en klage også, som dusinvis har gjort før han?

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Skulle gjerne visst om de fikk den samme lønn før å baile etter et døgn som hun svenske dama, eller en uke og etter fem uker.

I fall ja kan det godt hende Mini så sitt mon i å reise hjem. Han har vel litt mindre behov for å klistre trynet sitt på TV-skjermen.

Kult at Mini nektet å spille overrasket over Torpet til masse lykke til damas overraskeles.

Dersom Mini stikker fra Torpet er det enda mer som tyder på at han kun var ute etter en kjapp pay day (week).

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Mini var nok veldig motivert for Farmen, mens Torpet blir litt unødvendig tidsbruk for hans del.

Ikke spesielt overraskende at en med såpass vinnerinstinkt også surner skikkelig og mister motivasjonen.

kibby

Legg inn av kibby »

kytec skrev: man jan 17, 2022 4:28 pm Dersom Mini stikker fra Torpet er det enda mer som tyder på at han kun var ute etter en kjapp pay day (week).
Han har fått motivasjonen tilbake, og skal i kamp med Mia i morgen.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Respekterer det om Mini var genuint dårliger enn motstanderen (slik det så ut).

Men for helvete! Han må:

1. Gjøre sitt beste.
2. vite at sitt beste er i knestående med to hender på saga.

Vel han er en gammel man, kanskje hadde han ikke mer å gi?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Tipper Isak blir neste storbonde

kibby

Legg inn av kibby »

Sodajr skrev: man jan 17, 2022 7:20 pm Tipper Isak blir neste storbonde
Tenkte det samme!

kibby

Legg inn av kibby »

kytec skrev: man jan 17, 2022 4:28 pm Skulle gjerne visst om de fikk den samme lønn før å baile etter et døgn som hun svenske dama, eller en uke og etter fem uker.

I fall ja kan det godt hende Mini så sitt mon i å reise hjem. Han har vel litt mindre behov for å klistre trynet sitt på TV-skjermen.

Kult at Mini nektet å spille overrasket over Torpet til masse lykke til damas overraskeles.

Dersom Mini stikker fra Torpet er det enda mer som tyder på at han kun var ute etter en kjapp pay day (week).
Tror kanskje du har rett i det. Nå har han sikkert nevnt 4 ganger på Farmen og Torpet at han regnet med å være "vekke" i 6 uker :lol: :lol: Virker litt for påtatt.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Sodajr skrev: man jan 17, 2022 7:20 pm Tipper Isak blir neste storbonde
Det er sannsynlig. Mann med tak i det der. Det er vinneren sa jeg med en gang han presenterte seg på brygga i "Norges tøffeste".

kibby

Legg inn av kibby »

kytec skrev: man jan 17, 2022 8:00 pm
Sodajr skrev: man jan 17, 2022 7:20 pm Tipper Isak blir neste storbonde
Det er sannsynlig. Mann med tak i det der. Det er vinneren sa jeg med en gang han presenterte seg på brygga i "Norges tøffeste".
Mr. Sophie Elise :lol:

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

kibby skrev: man jan 17, 2022 8:12 pm
kytec skrev: man jan 17, 2022 8:00 pm
Sodajr skrev: man jan 17, 2022 7:20 pm Tipper Isak blir neste storbonde
Det er sannsynlig. Mann med tak i det der. Det er vinneren sa jeg med en gang han presenterte seg på brygga i "Norges tøffeste".
Mr. Sophie Elise :lol:
Tja kanskje ikke det verste varpet? Han skal dra i land en del tonn skrei og pale før han har hennes formue.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Håper Mini vinner mot Mia.

Hønsene prøvde få Mini til å trekke seg ved å sette han på mange fysiske oppgaver. Det funket dårlig ettersom han liker fysisk arbeid. Ser ut som det resulterte i at han fikk tilbake litt av gløden og konkurranseinstinktet :D

Tendy

Legg inn av Tendy »

Fin M-gjeng på torpet.Martine, Marna, Mia og Mini.

kibby

Legg inn av kibby »

► Show Spoiler

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Her går det unna, første slakting allerede denne uken, da tenker jeg det blir action og grining.

https://www.nettavisen.no/livsstil/hudf ... 3424232845

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

MacanT skrev: tir jan 18, 2022 2:57 pm Her går det unna, første slakting allerede denne uken, da tenker jeg det blir action og grining.

https://www.nettavisen.no/livsstil/hudf ... 3424232845
Selvsagt blitt en krenkesak det og. Rehman og Sophie Elise mener det var unødvendig… Da er det i grunn bare å pakke sammen og reise fra hele jævla Farmen når man ikke har fått med seg at det var noe man gjorde, og gjør fortsatt. Er så dritt lei bloggere og andre uten ryggrad. Førstnevnte gjeng utgjør jo forøvrig snart halvparten av deltakerne om man tar med hønsegården på Torpet.
Sipping, grining, krenking, tåler ikke bli snakka til om og om igjen.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Ormen den lange skrev: man jan 17, 2022 3:03 pm
Det må være lov til å undre seg over, om dette hele med Mini, var avtalt spill med produksjonen? Farmen kjendis!
Her deltar ingen uten å få betalt. Når det kommer til denne Sophie Elise, så vet hun å kjenne sin besøkelsestid og markedsverdi i media. Hun står på, så lenge hun fanger oppmerksomhet. Siden kan hun le hele veien til banken. :D
Selvfølgelig er det ingen av disse kjendisene som har blitt med hvis de ikke hadde fått penger de ukene de er der. Spiller ingen rolle om du er bare en uke eller bli med helt til finaleuka. Beløpet de får, er det samme uansett.
Og hun Barbie-dukka kan takke tenåringsjenter for sin "suksess". I den alderen betaler man hva som helst for hva idolet sitt selger.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

MacanT skrev: tir jan 18, 2022 2:57 pm Her går det unna, første slakting allerede denne uken, da tenker jeg det blir action og grining.

https://www.nettavisen.no/livsstil/hudf ... 3424232845
Fikk ikke sett i kveld. Men det ble vel som vanlig, lite med action og jævla mye grining.. For en gjeng.

kibby

Legg inn av kibby »

kibby skrev: tir jan 18, 2022 10:02 am Og etter EN dag som hjelper i hjelpersengen havnet altså "Anne Mona" (Morten Ramm, I LOVE YOU) i storbondesengen til Hr. Dreyer. What a shock :lol:
Men de viser vel ikke noe mer enn dette... Lurer på hva SE mener de vil komme til å vise når hun sier: – Jeg vet at det er rykter om oss, og hvis man lurer på hva som skjedde på «Farmen», så får man bare se på «Farmen» da. Det kommer jo der, sa hun til VG på lørdag.

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/k61vbB/ ... noedvendig

lund

Legg inn av lund »

Jeg kan vel ikke tenke meg noen som passer dårligere sammen enn Isak og Sophie Elise.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Det var da ikke mye grining i dagens episode. Det meldes mye rart i denne tråden om dagen.

kibby

Legg inn av kibby »

Chromeback skrev: tir jan 18, 2022 11:57 pm Det var da ikke mye grining i dagens episode. Det meldes mye rart i denne tråden om dagen.
Enig :lol: :lol:

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Nå er kjendisfarmen bare woke og krenkelse fiksert. Det er ikke gøy lenger.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Det eneste jeg reagerte på i dagens episode var at Adam har blitt helt Ola Halvorsen.

Hvilken episode resten her inne har sett skjønner jeg ikke.

peraleks

Legg inn av peraleks »

pfrog567 skrev: tir jan 18, 2022 10:50 pm
Ormen den lange skrev: man jan 17, 2022 3:03 pm
Det må være lov til å undre seg over, om dette hele med Mini, var avtalt spill med produksjonen? Farmen kjendis!
Her deltar ingen uten å få betalt. Når det kommer til denne Sophie Elise, så vet hun å kjenne sin besøkelsestid og markedsverdi i media. Hun står på, så lenge hun fanger oppmerksomhet. Siden kan hun le hele veien til banken. :D
Selvfølgelig er det ingen av disse kjendisene som har blitt med hvis de ikke hadde fått penger de ukene de er der. Spiller ingen rolle om du er bare en uke eller bli med helt til finaleuka. Beløpet de får, er det samme uansett.
Og hun Barbie-dukka kan takke tenåringsjenter for sin "suksess". I den alderen betaler man hva som helst for hva idolet sitt selger.
Er vel først og fremst timingen hun kan takke, rett på blogg-plattformen i det øyeblikket bærbare pcer ble vanlig også hos skoleungdommen og med særdeles få konkurrenter.

Så har hun vært flink til å holde seg relevant opp gjennom årene og sånn sett holdt på følgerne.

Fordi det er i enden det dette er, komme seg på TV så man kan få generert litt mer søkelys.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Jeez. Så klart svensk konsept. Vi har bindersen

https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Farm_(franchise)

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Chromeback skrev: ons jan 19, 2022 12:50 am Det eneste jeg reagerte på i dagens episode var at Adam har blitt helt Ola Halvorsen.

Hvilken episode resten her inne har sett skjønner jeg ikke.
Veldig god sammenligning

storpeder

Legg inn av storpeder »

Chromeback skrev: ons jan 19, 2022 12:50 am
Hvilken episode resten her inne har sett skjønner jeg ikke.
Leste flere stedet at det angivelig skulle være mye drama og krangling, men så lite til det. Skuffende.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

storpeder skrev: ons jan 19, 2022 7:44 am
Chromeback skrev: ons jan 19, 2022 12:50 am
Hvilken episode resten her inne har sett skjønner jeg ikke.
Leste flere stedet at det angivelig skulle være mye drama og krangling, men så lite til det. Skuffende.
Kunne jo vært en skikkelig severdig episode i så måte da, men situasjonen der Dorthe hadde tiltet var visstnok ikke kommet på kamera, så da ble hun værende på KF likevel....

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»