MGP 2023

Svar
Fazam

Re: MGP 2023

Legg inn av Fazam »

ms_8 skrev: man des 05, 2022 10:39 pm Hehe. Eg vil ikkje tilbake til 80 tallet :)
Tidenes finale er for mange 1980. Året etter var nesten like bra.
Gjengangerne Jahn Teigen, Inger Lise Rypdal og Anita Skorgan var selvsagt med, i tillegg til kredibile navn som Åge Aleksandersen, Sverre Kjelsberg, Henning Sommerro, Ole Paus, Jan Eggum, Ketil Bjørnstad, Terje Rypdal, Finn Kalvik, Halvdan Sivertsen, Radka Toneff og Sidsel Endresen, samt populære grupper som Dollie, Tramteatret og Unit Five.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

netrebske skrev: man des 05, 2022 6:54 pm
Fazam skrev: man des 05, 2022 8:00 am
netrebske skrev: søn des 04, 2022 11:16 pm Kjøper ikke at Tix er folkets artist, mens Keino er kun for den harde kjernen.
Denne trioen ble (som sagt) konstruert for MGP. To av dem hadde deltatt flere ganger tidligere. Så det sier seg egentlig selv. Når man så på reaksjonene etter 2021, er det ikke noen tvil om hvem den harde kjernen ser opp til.

TIX var en populær artist gjennom en lengre periode før MGP. Nå er ikke streaming sammenlignbart med fysiske plater; men det er nå det man har å forholde seg til. Så på det området hadde man ikke sett en like stor artist i MGP siden Jahn Teigens storhetstid på 80-tallet.
Det er i alle fall ingen tvil om at hver gang en deltaker blir kjørt frem på den måten TIX ble, så går det åt skogen i ESC.
Som da de satset på afrikanske rytmer med Stella, Asiatisk musikk med Toji, eller på mental helse med Agnete og TIX
Helt enig. Det viktigste for å lykkes i ESC er en bra låt, og da gjerne en bra låt som skiller seg ut, framført av en artist som er flink. At vedkommende er kjent her i Norge spiller ingen rolle. Så er det klart at MGP ønsker noen kjente artister for interessen her hjemme, men det kan være ødeleggende om det konstrueres et narrativ som skal hjelpe disse opp og fram på bekostning av artister som har bedre og mer spennende bidrag. Da blir det mer en kjendiskonkurranse enn en låtkonkurranse. Jeg liker sjokkfaktoren som ligger i at det kommer en helt ny artist med noe man ikke har hørt før. Det gjør MGP og ESC spennende for meg, i mye større grad enn at det bare er gamle travere hvor man kjenner låta etter tre sekunder.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Skraevadottir skrev: tir des 06, 2022 8:04 am
netrebske skrev: man des 05, 2022 6:54 pm
Fazam skrev: man des 05, 2022 8:00 am

Denne trioen ble (som sagt) konstruert for MGP. To av dem hadde deltatt flere ganger tidligere. Så det sier seg egentlig selv. Når man så på reaksjonene etter 2021, er det ikke noen tvil om hvem den harde kjernen ser opp til.

TIX var en populær artist gjennom en lengre periode før MGP. Nå er ikke streaming sammenlignbart med fysiske plater; men det er nå det man har å forholde seg til. Så på det området hadde man ikke sett en like stor artist i MGP siden Jahn Teigens storhetstid på 80-tallet.
Det er i alle fall ingen tvil om at hver gang en deltaker blir kjørt frem på den måten TIX ble, så går det åt skogen i ESC.
Som da de satset på afrikanske rytmer med Stella, Asiatisk musikk med Toji, eller på mental helse med Agnete og TIX
Helt enig. Det viktigste for å lykkes i ESC er en bra låt, og da gjerne en bra låt som skiller seg ut, framført av en artist som er flink. At vedkommende er kjent her i Norge spiller ingen rolle. Så er det klart at MGP ønsker noen kjente artister for interessen her hjemme, men det kan være ødeleggende om det konstrueres et narrativ som skal hjelpe disse opp og fram på bekostning av artister som har bedre og mer spennende bidrag. Da blir det mer en kjendiskonkurranse enn en låtkonkurranse. Jeg liker sjokkfaktoren som ligger i at det kommer en helt ny artist med noe man ikke har hørt før. Det gjør MGP og ESC spennende for meg, i mye større grad enn at det bare er gamle travere hvor man kjenner låta etter tre sekunder.
Det er vel ingen som betviler at låtskriverne er det viktigste. Interessen er likevel avhengig av trekkplastre.

Nå var det det du krediterer som kjendiser som vant årets MGP da. Gjengangerne Gaute Ormåsen og Ben Adams. Maskorama hadde man i alle fall sett før.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Skraevadottir skrev: tir des 06, 2022 8:04 am
netrebske skrev: man des 05, 2022 6:54 pm
Fazam skrev: man des 05, 2022 8:00 am

Denne trioen ble (som sagt) konstruert for MGP. To av dem hadde deltatt flere ganger tidligere. Så det sier seg egentlig selv. Når man så på reaksjonene etter 2021, er det ikke noen tvil om hvem den harde kjernen ser opp til.

TIX var en populær artist gjennom en lengre periode før MGP. Nå er ikke streaming sammenlignbart med fysiske plater; men det er nå det man har å forholde seg til. Så på det området hadde man ikke sett en like stor artist i MGP siden Jahn Teigens storhetstid på 80-tallet.
Det er i alle fall ingen tvil om at hver gang en deltaker blir kjørt frem på den måten TIX ble, så går det åt skogen i ESC.
Som da de satset på afrikanske rytmer med Stella, Asiatisk musikk med Toji, eller på mental helse med Agnete og TIX
Helt enig. Det viktigste for å lykkes i ESC er en bra låt, og da gjerne en bra låt som skiller seg ut, framført av en artist som er flink. At vedkommende er kjent her i Norge spiller ingen rolle. Så er det klart at MGP ønsker noen kjente artister for interessen her hjemme, men det kan være ødeleggende om det konstrueres et narrativ som skal hjelpe disse opp og fram på bekostning av artister som har bedre og mer spennende bidrag. Da blir det mer en kjendiskonkurranse enn en låtkonkurranse. Jeg liker sjokkfaktoren som ligger i at det kommer en helt ny artist med noe man ikke har hørt før. Det gjør MGP og ESC spennende for meg, i mye større grad enn at det bare er gamle travere hvor man kjenner låta etter tre sekunder.
Enig i dette og eg er heller imot at nye artister skal være med, men mitt poeng er også at vi trenger meir kjente artister for å holde opp interessen. Då snakker eg ikkje om tullebidraget til Ketil Stokkan eller Tore Petterson. Heller ikkje Mira Craig svake bidrag i fjor.

Derimot snakker eg om at det burde være eit mål at artister som Emma Steinbakken, Sondre Justad, Kristian Kristiansen eller Karpe Diem for eksempel ville ha deltatt i MGP. SOm ein muligheit for dei alle å kunne skape 1 karriere internasjonalt. Eller tenk om Ingebjørg Brattland, Marion Ravn, Marit Larsen eller Kurt Nilsen ville ha deltatt i MGP.

Eg veit at dette i dag verker vanskeleg, men eg trur det hadde vært mulig om NRK hadde lagt dette til rette og verkeleg viste vilje til å satse på MGP.

Fazam

Legg inn av Fazam »

ms_8 skrev: tir des 06, 2022 8:19 am Eller tenk om Kurt Nilsen ville ha deltatt i MGP.
Den tidligere MGP-generalen Jan Fredrik Karlsen sa jo at han aldri kunne tenke seg å overtale Nilsen til å delta; selv om han var manageren hans.
Dette var noe Per Sundnes var flink til. Han klarte å få med artister som egentlig ikke hadde tenkt å delta i konkurransen. Eksempelvis hardrockerne Keep Of Kalessin.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Fazam skrev: tir des 06, 2022 8:29 am
ms_8 skrev: tir des 06, 2022 8:19 am Eller tenk om Kurt Nilsen ville ha deltatt i MGP.
Den tidligere MGP-generalen Jan Fredrik Karlsen sa jo at han aldri kunne tenke seg å overtale Nilsen til å delta; selv om han var manageren hans.
Dette var noe Per Sundnes var flink til. Han klarte å få med artister som egentlig ikke hadde tenkt å delta i konkurransen. Eksempelvis hardrockerne Keep Of Kalessin.
Jan Fredrik Karlsen var ein flopp og eg hugser eg var utruleg glad når han forsvant. Når man blir tilsett i ein slik stilling så burde man nettopp bruke sitt nettverk for å få artister til å stille. Han hadde derimot totalt motsatt tankegang. Dessverre har etterfølgjeren mange av dei samme tankene

Fazam

Legg inn av Fazam »

ms_8 skrev: tir des 06, 2022 8:42 am Jan Fredrik Karlsen var ein flopp og eg hugser eg var utruleg glad når han forsvant. Når man blir tilsett i ein slik stilling så burde man nettopp bruke sitt nettverk for å få artister til å stille. Han hadde derimot totalt motsatt tankegang. Dessverre har etterfølgjeren mange av dei samme tankene
Lett å glemme at Karlsen nr.2 startet sin MGP-jobb samtidig; selv om han fikk et større ansvarsområde etterpå. Dessverre ble han sittende lengre enn Sundnes.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Fazam skrev: tir des 06, 2022 8:12 am
Skraevadottir skrev: tir des 06, 2022 8:04 am
netrebske skrev: man des 05, 2022 6:54 pm

Det er i alle fall ingen tvil om at hver gang en deltaker blir kjørt frem på den måten TIX ble, så går det åt skogen i ESC.
Som da de satset på afrikanske rytmer med Stella, Asiatisk musikk med Toji, eller på mental helse med Agnete og TIX
Helt enig. Det viktigste for å lykkes i ESC er en bra låt, og da gjerne en bra låt som skiller seg ut, framført av en artist som er flink. At vedkommende er kjent her i Norge spiller ingen rolle. Så er det klart at MGP ønsker noen kjente artister for interessen her hjemme, men det kan være ødeleggende om det konstrueres et narrativ som skal hjelpe disse opp og fram på bekostning av artister som har bedre og mer spennende bidrag. Da blir det mer en kjendiskonkurranse enn en låtkonkurranse. Jeg liker sjokkfaktoren som ligger i at det kommer en helt ny artist med noe man ikke har hørt før. Det gjør MGP og ESC spennende for meg, i mye større grad enn at det bare er gamle travere hvor man kjenner låta etter tre sekunder.
Det er vel ingen som betviler at låtskriverne er det viktigste. Interessen er likevel avhengig av trekkplastre.

Nå var det det du krediterer som kjendiser som vant årets MGP da. Gjengangerne Gaute Ormåsen og Ben Adams. Maskorama hadde man i alle fall sett før.
Jo da, det er for så vidt sant, men Subwoolfer var samtidig ganske så novelty og skilte seg virkelig ut fra mengden. "Give That Wolf a Banana" har jo også gjort det veldig bra internasjonalt og kommet seg inn på en del hitlister. Har faktisk flere streams enn "Fallen Angel" av TIX til tross for at de var totalt ukjente før ESC, til tross for at TIX er et meganavn i Norge og et semi-kjent navn i Skandinavia, og til tross for at sistnevnte låt har ligget ute et år lenger.

Ellers er jeg enig i at en selvsagt trenger noe trekkplastere. Men da helst trekkplastere med talent og gode låter. Litt sånn som ms_8 skisserer. Jeg tror noen litt større navn bare tror at de kan komme drassende med hva som helst av ræl og så skal de få en masse stemmer. Alexandra Joner er et godt eksempel der; hun er jo et navn de fleste under 50 kjenner til, ikke nødv. mest på grunn av musikken, men dog. Hun med låtskrivere og management må vel ha tenkt at litt sexy hoftebevegelser og å synge "mamacita" og "mi amor" var nok til å ta henne til topps. Det var det ikke, og godt er det.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Skraevadottir skrev: tir des 06, 2022 9:28 am Jeg tror noen litt større navn bare tror at de kan komme drassende med hva som helst av ræl og så skal de få en masse stemmer. Alexandra Joner er et godt eksempel der; hun er jo et navn de fleste under 50 kjenner til, ikke nødv. mest på grunn av musikken, men dog. Hun med låtskrivere og management må vel ha tenkt at litt sexy hoftebevegelser og å synge "mamacita" og "mi amor" var nok til å ta henne til topps. Det var det ikke, og godt er det.
Alexandra Joner har vel aldri vært, og kommer aldri til å bli, et trekkplaster på noe vis.
Skal det være håp om navn av format, må det være på låtskriver-siden. Og da snakker jeg ikke om Kjetil Mørland.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Fazam skrev: tir des 06, 2022 8:29 am
ms_8 skrev: tir des 06, 2022 8:19 am Eller tenk om Kurt Nilsen ville ha deltatt i MGP.
Den tidligere MGP-generalen Jan Fredrik Karlsen sa jo at han aldri kunne tenke seg å overtale Nilsen til å delta; selv om han var manageren hans.
Dette var noe Per Sundnes var flink til. Han klarte å få med artister som egentlig ikke hadde tenkt å delta i konkurransen. Eksempelvis hardrockerne Keep Of Kalessin.
Enig i dette, og "The Dragontower" var jo konge. Kult at en låt som det var såpass nært å gå videre fra et annet land enn Finland. For øvrig var det vel en ganske så bra ekstremmetallåt med i MGP Jr. i år. Det var sjuke greier.

Fazam

Legg inn av Fazam »

NRK postet for noen dager siden informasjon om MGP. Det er noe parodisk over at de reklamerer med at modellen er ny, enklere og mer spennende. Samme modell ble brukt i 2014. Sjelden har vel MGP blitt kritisert så mye som den gang. Samme opplegg var det i 2012-13. Forskjellen var at de plukket ut et wild-card.

Jeg synes 9 finalister er for lite, selv om antallet tidligere har vært nede på 8 (2005-11). At man kun får én stemme hver er nok for å gardere seg mot en ny stemmeskandale i Trondheim....

https://www.nrk.no/presse/programomtale ... 1.16217184

Fazam

Legg inn av Fazam »

Nå er det ikke mange dagene igjen til at alle 21 bidragene avsløres. Under halvparten vil altså havne i finalen.

Kjerne-fansens ønsker/spekulasjoner inkluderer comeback fra et par fra forrige Trondheim-finale; "vinneren" Ulrikke Brandstorp og forhåndskvalifiserte Beatrice Akuvi Kumordzie. På låtskriversiden vil det ikke være noen nyhet om Kjetil Mørland og Joakim With Steen igjen vil være en del av konkurransen.

Etter at et av de årlige ryktene nå er skrinlagt; tvilling-duoen Marcus og Martinius, gjenstår blant annet Sandra Lyng Haugen (som i form av komponist kom på 2.plass i år).

At barnebarnet til den internasjonale deltageren Anita Thallaug (fyller 85 år i etterkant av finalen); Rasmus, er en mulig deltager; vil i alle fall få media-fokus.

Hva betyr det at ikke noe har blitt avslørt i pressen?
I Sverige klarer de jo å snuse seg fram til mange av artistene lenge før pressekonferansen.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Fazam skrev: fre des 30, 2022 10:13 am Nå er det ikke mange dagene igjen til at alle 21 bidragene avsløres. Under halvparten vil altså havne i finalen.

Kjerne-fansens ønsker/spekulasjoner inkluderer comeback fra et par fra forrige Trondheim-finale; "vinneren" Ulrikke Brandstorp og forhåndskvalifiserte Beatrice Akuvi Kumordzie. På låtskriversiden vil det ikke være noen nyhet om Kjetil Mørland og Joakim With Steen igjen vil være en del av konkurransen.

Etter at et av de årlige ryktene nå er skrinlagt; tvilling-duoen Marcus og Martinius, gjenstår blant annet Sandra Lyng Haugen (som i form av komponist kom på 2.plass i år).

At barnebarnet til den internasjonale deltageren Anita Thallaug (fyller 85 år i etterkant av finalen); Rasmus, er en mulig deltager; vil i alle fall få media-fokus.

Hva betyr det at ikke noe har blitt avslørt i pressen?
I Sverige klarer de jo å snuse seg fram til mange av artistene lenge før pressekonferansen.
Er redd for at det betyr at mange av namnene er ukjente og at vi kanskje ikkje får så mange større namn med.
Som du inne er på så har Sverige i mykje større grad vært flinkere på å få ut aktuelle namn og det å få meir kjente artister til å stille på.

Fazam

Legg inn av Fazam »

ms_8 skrev: fre des 30, 2022 12:47 pm Er redd for at det betyr at mange av namnene er ukjente og at vi kanskje ikkje får så mange større namn med.
Hva slags effekt det har at det er ingen som er forhåndskvalifisert får vi i alle fall se neste mandag. Skuffet har man uansett blitt hver gang Stig Karlsen har vært ansvarlig.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Fazam skrev: man jan 02, 2023 2:07 pm
ms_8 skrev: fre des 30, 2022 12:47 pm Er redd for at det betyr at mange av namnene er ukjente og at vi kanskje ikkje får så mange større namn med.
Hva slags effekt det har at det er ingen som er forhåndskvalifisert får vi i alle fall se neste mandag. Skuffet har man uansett blitt hver gang Stig Karlsen har vært ansvarlig.
På onsdag får vi vete namnene og 9, 16 og 23 november får vi høyre låtene. Synest forsatt det er ganske skuffande at vi veit så utruleg lite. Har knapt vært noko om kven som stiller i MGP.

På den positive siden så tyder det på at NRK har vært flinke med å holde ting hemmelig. Får berre håpe at det betyr at stort sett alle artister er ukjente

Fazam

Legg inn av Fazam »

ms_8 skrev: man jan 02, 2023 10:19 pm På onsdag får vi vete namnene og 9, 16 og 23 november får vi høyre låtene. Synest forsatt det er ganske skuffande at vi veit så utruleg lite. Har knapt vært noko om kven som stiller i MGP.

På den positive siden så tyder det på at NRK har vært flinke med å holde ting hemmelig. Får berre håpe at det betyr at stort sett alle artister er ukjente
Det var lenge å vente helt til november med å høre årets låter.... :P
Det er førstkommende mandag at man får høre første delfinalebidrag i sin helhet.
Og det er selvfølgelig allerede i morgen at alle navnene avsløres. Det hadde jeg da også selv skrevet i denne tråden. Flaut. :D
Fazam skrev: fre des 02, 2022 9:26 am Pressekonferansen; hvor de denne gangen avslører alle 21, vil allerede være onsdag 4.januar. Bidragene slippes i sin helhet hver mandag foran de tre delfinalene; 9.januar, 16.januar og 23.januar.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Her er forøvrig pressemeldingen fra NRK. Bidragene avsløres fra kl.13 i morgen. Så det er bare å følge med på NRK1.

https://www.nrk.no/presse/akkreditering ... 1.16221460

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Fazam skrev: tir jan 03, 2023 7:41 am
ms_8 skrev: man jan 02, 2023 10:19 pm På onsdag får vi vete namnene og 9, 16 og 23 november får vi høyre låtene. Synest forsatt det er ganske skuffande at vi veit så utruleg lite. Har knapt vært noko om kven som stiller i MGP.

På den positive siden så tyder det på at NRK har vært flinke med å holde ting hemmelig. Får berre håpe at det betyr at stort sett alle artister er ukjente
Det var lenge å vente helt til november med å høre årets låter.... :P
Det er førstkommende mandag at man får høre første delfinalebidrag i sin helhet.
Og det er selvfølgelig allerede i morgen at alle navnene avsløres. Det hadde jeg da også selv skrevet i denne tråden. Flaut. :D
Fazam skrev: fre des 02, 2022 9:26 am Pressekonferansen; hvor de denne gangen avslører alle 21, vil allerede være onsdag 4.januar. Bidragene slippes i sin helhet hver mandag foran de tre delfinalene; 9.januar, 16.januar og 23.januar.
Haha. Eg meinte Januar, men skreiv feil :P

Fazam

Legg inn av Fazam »

Kjernefansen har som vanlig fått høre bidragene på forhånd. Og som vanlig roser de utvalget opp i skyene. Når skal de egentlig lære?

'Det var et godt knippe med spente mennesker som møtte opp på Marienlyst i dag, og smilene ble bare enda større når menneskene dro fra Marienlyst.
Vi vil få høre låter med mange sterke historier, og over alt er det god kvalitet. Dette resulterte i tåre, gåsehud, tramp og klapp under forhåndslyttingen.
I buketten av låtene mener vi at det finnes Eurovision-vinner materiale.
'

OGAEs Morten Thomassen sier at det er det beste utvalget av låter noen gang, men at det ikke er en åpenbar vinner blant disse.

ESCNorges Mandy Pettersen mener at nivået er høyere enn på lenge, og at det blir et av de bedre årene i nyere tid. Det var kun en låt som ikke var helt på topp. Hun er overrasket over flere av navnene, og mener at det er flere av låtene som har potensiale til å vinne.

Anders Tangen kommenterer at det er vanskelig å vite hvilken låt han skal stemme på. Han tror også at man kan få noen overraskelser resultatmessig, og at hovedinntrykket er at det kommer til å bli en koselig sesong.

Forøvrig kan man forvente seg flere "gøyale" gjensyn, mange "store" navn, artister "mange" har sett før, samt flere nye artister.
Vi vil få en sjangerbredde der man kan få mange artister som er tro mot sin sjanger, samt at det vil være noen sjangere som man nødvendigvis ikke ser hele tiden i MGP. Flere kvalitetsbidrag med norsk tekst vil være med, og musikken vil stå i fokus.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Fazam skrev: tir jan 03, 2023 9:28 am

ESCNorges Mandy Pettersen mener at nivået er høyere enn på lenge, og at det blir et av de bedre årene i nyere tid. Det var kun en låt som ikke var helt på topp.
Nå forventer jeg meg 20 fantastiske låter, alt annet vil bli en nedtur!

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Heia Tor Endresen!

Fazam

Legg inn av Fazam »

Boccherini skrev: tir jan 03, 2023 9:33 am Heia Tor Endresen!
Tja. Han kom jo blant de øverste da han sist var med (sammen med Bettan).
Etter forhåndsomtalen fra kjernefansen er det en miks av både unge og eldre, nye og kjente. Så muligheten er i alle fall tilstede.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Fazam skrev: tir jan 03, 2023 9:28 am Kjernefansen har som vanlig fått høre bidragene på forhånd. Og som vanlig roser de utvalget opp i skyene. Når skal de egentlig lære?

'Det var et godt knippe med spente mennesker som møtte opp på Marienlyst i dag, og smilene ble bare enda større når menneskene dro fra Marienlyst.
Vi vil få høre låter med mange sterke historier, og over alt er det god kvalitet. Dette resulterte i tåre, gåsehud, tramp og klapp under forhåndslyttingen.
I buketten av låtene mener vi at det finnes Eurovision-vinner materiale.
'

OGAEs Morten Thomassen sier at det er det beste utvalget av låter noen gang, men at det ikke er en åpenbar vinner blant disse.

ESCNorges Mandy Pettersen mener at nivået er høyere enn på lenge, og at det blir et av de bedre årene i nyere tid. Det var kun en låt som ikke var helt på topp. Hun er overrasket over flere av navnene, og mener at det er flere av låtene som har potensiale til å vinne.

Anders Tangen kommenterer at det er vanskelig å vite hvilken låt han skal stemme på. Han tror også at man kan få noen overraskelser resultatmessig, og at hovedinntrykket er at det kommer til å bli en koselig sesong.

Forøvrig kan man forvente seg flere "gøyale" gjensyn, mange "store" navn, artister "mange" har sett før, samt flere nye artister.
Vi vil få en sjangerbredde der man kan få mange artister som er tro mot sin sjanger, samt at det vil være noen sjangere som man nødvendigvis ikke ser hele tiden i MGP. Flere kvalitetsbidrag med norsk tekst vil være med, og musikken vil stå i fokus.
Blir spennande å sjå i morgen. Dessverre har kjernefansen sine spådomer dei siste åra vært langt unna det vi andre har følt

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Fazam skrev: tir jan 03, 2023 9:44 am Så muligheten er i alle fall tilstede.
Håper i det lengste!

Fazam

Legg inn av Fazam »

Boccherini skrev: tir jan 03, 2023 9:49 am
Fazam skrev: tir jan 03, 2023 9:44 am Så muligheten er i alle fall tilstede.
Håper i det lengste!
Selv håper jeg på Inger Lise Rypdal eller Anita Skorgan....

Fazam

Legg inn av Fazam »

ms_8 skrev: tir jan 03, 2023 9:49 am Dessverre har kjernefansen sine spådomer dei siste åra vært langt unna det vi andre har følt
Kjernefansen har vel alltid vært i utakt med det brede lag. Lite selvinnsikt der i gården. Et godt eksempel er når de foran den internasjonale finalen på hjemmebane i 2010 stemte frem Sveits til sin vinner. Et bidrag som fikk færrest poeng blant samtlige 39....

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Sett en "fake liste " på twitter. Grøss og gru om noe av det stemmer..

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Mistenker at Sandra Lyng er med i år basert på hennes sosiale medier den siste tiden og i dag. Vi får uansett svaret snart.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Håper TIX er med igjen. Helt konge.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Spent om Stig Van Eijk dukker opp.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»