Hvilken tv- serie så du sist?

Svar
Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Re: Hvilken tv- serie så du sist?

Legg inn av AxelRudi »

BOSCH! 15/10! Ren klasse.


"Fucking Bosch"

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Eddie skrev: lør jul 17, 2021 11:54 pm Jeg ser på Bosch selv nå, er på sesong 3 så langt. Dette i løpet av 2 dager, burde si det meste. Meget sterk serie.
Herlig. Samme her, binga alt på en uke. Du har mange gode sesonger igjen. :)

startelver

Legg inn av startelver »

Ser ikke så mange TV-serier, men den siste jeg fullførte var Homeland, en klassiker av en serie.

Syttenhundretallet

Legg inn av Syttenhundretallet »

X Company. Den er uten feil. Den eneste serien jeg vet om som er fullstendig perfekt.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Får legge inn noe her inne også :lol: I likhet med store deler av verden så jeg ferdig første sesong av Loki denne uka, og jeg likte serien veldig godt. Dog, jeg er Marvelfan til tusen og klarer ikke være objektiv der :lol:

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Bosch er nydelig, gleder meg spinoff kommer. Så nettopp ferdig siste sesong og er sulten på mer.

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

Akkurat gjort meg ferdig med Breaking Bad etter en flere år lang pause midt i serien.
Høres ut som Bosch må bli neste..

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Eddie skrev: søn jul 18, 2021 6:46 pm Sesong 4 av Bosch er bare helt enorm. 10/10
Da kan du glede deg til sesong 5 8-)

Ditmark

Legg inn av Ditmark »

Klovn (Gjensyn)

Sesong 1-6 er humor på høyeste nivå. Kan se det igjen og igjen. Banner i kirka og sier at det er på nivå med Curb.
10/10

Sesong 7-8 treffer ikke like bra. Mye gøy, men ikke i nærheten av det de gjorde før.
5/10

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Har akkurat startet på Startup. Angrer ikke.
Både Brody og Freeman er av mine favoritter. På hver sin måte ofc.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Bare 6 sesonger av Bosch på Viaplay. Greit å ha flere muligheter, HBO next.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Holder på å gjøre meg ferdig med Peaky Blinders nu. Liker den meget godt!

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

mito skrev: man jul 19, 2021 12:18 am Holder på å gjøre meg ferdig med Peaky Blinders nu. Liker den meget godt!
En serie jeg kunne tenkt meg å rewatcha faktisk. Ikke mange jeg gidder det på, men Peaky er nok en av de.

Knthz

Legg inn av Knthz »

Jeg skal være orginal.. Jeg ser siste sesong av Bosch. Må'n tro om dere vet om den serien. Kan si at den er fantastisk!

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

Så akkurat ferdig Clarice. Likte den godt selv om den på langt nær når opp til orginalfilmen. Den mangler både mørket og "creepynessen", men som krimserie kommer den helt greit utav det

Tok et gjensyn med Into the West sist jeg var hjemme, og den var helt klart et svært gledelig gjensyn. Masse historie, og selv om indianerne er grusomt karikert så liker jeg historien om nybyggerne og samspillet mellom hvite og indianere

Blir definitivt Loki på neste fritur :)

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

Oppdaget nettopp en fantastisk serie som heter "Through the Wormhole with Morgan Freeman". Tar opp mange ekstensielle temaer som tid, rom, aliens osv. Anbefales for de som liker vitenskap.

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Trehjulssykkel skrev: tir jul 20, 2021 3:21 am Oppdaget nettopp en fantastisk serie som heter "Through the Wormhole with Morgan Freeman". Tar opp mange ekstensielle temaer som tid, rom, aliens osv. Anbefales for de som liker vitenskap.
Oj!, dette hørtes jo veldig interessant ut. Hvor finner man den?

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

The Rookie.

Rotet litt rundt ukesarkivet i RiksTV-appen. Og kom over denne. Nathan Fillion er vel å regne som en B-skuespiller mest kjent fra CASTLE.

Men synes faktisk serien er OK. Hadde lave forventninger.

Gir den 7/10

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

palimpsest skrev: tir jul 20, 2021 10:44 pm
Trehjulssykkel skrev: tir jul 20, 2021 3:21 am Oppdaget nettopp en fantastisk serie som heter "Through the Wormhole with Morgan Freeman". Tar opp mange ekstensielle temaer som tid, rom, aliens osv. Anbefales for de som liker vitenskap.
Oj!, dette hørtes jo veldig interessant ut. Hvor finner man den?
Dplay, gratis å regge seg i forbindelse med OL

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Går mye i gjensyn av to klassikere for tiden. Sopranos (må friske opp før filmen som kommer til høsten) og the Wire.

Av nyere serier har jeg nettopp binga Succession og Ozark, og har såvidt begynt på Bosch som virker meget lovende. Har hørt mye bra om the Expanse, men sliter med å komme meg gjennom de første episodene. Andre her som har tittet på sistnevnte serie?

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Måtte gi opp Expanse. Men de som har holdt ut har gitt mye skryt til serien.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Eddie skrev: ons jul 21, 2021 3:58 pm Bosch 9/10

Fantastisk serie fra start til slutt. En av få serier som holder koken hele veien. Angrer nesten på at jeg så serien så fort, nå kommer jeg til å få abstinenser. Tror neste serie blir line of duty, mange på VGD som anbefalte den.
Du har rett i begge deler, Bosch er pur kvalitet og Line of Duty er meget severdig.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Sett to sesonger av Advokaten (ligger på nrk nett-tv).

Er ikke begeistret, men fullførte ihvertfall. Synes serien preges av unaturlige og usannsynlige dialoger og tildels ikke troverdige hendelser. I tillegg er det vel ikke Oscarnivå på det enkelte av skuespillerne presterer.

Dermed havner jeg på en medioker

5.5/10

kibby

Legg inn av kibby »

Atypical, sesong 4 (Netflix)

Vemodig at det er slutt, men det ble en slags verdig avslutning. Litt usikker på sesongen under ett, men virkelig en flott serie, interessante karakterer og gode skuespillere. Storylinen i sesong 4 var litt "all over the place", og jeg savnet flere tidligere sentrale karakterer som kun gjorde nærmest noen cameos.

7/10 (serien totalt sett: 8/10)

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

FranciscoM skrev: ons jul 21, 2021 1:28 am Går mye i gjensyn av to klassikere for tiden. Sopranos (må friske opp før filmen som kommer til høsten) og the Wire.

Av nyere serier har jeg nettopp binga Succession og Ozark, og har såvidt begynt på Bosch som virker meget lovende. Har hørt mye bra om the Expanse, men sliter med å komme meg gjennom de første episodene. Andre her som har tittet på sistnevnte serie?
Nydelige serier du nevner, alle sammen! Har selv startet på Bosch nå, og har snart sett to sesonger.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Bosch - 10/10

Helt fantastisk serie. Synd covid ødela siste sesongen og videre planer. Men godt å vite at en spinoff er på vei, mest sannsynlig neste år.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

noen som er begynt å se White Lotus og syntes den var bra?

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Rundet nettopp av Mr. Inbetween på HBO. De siste to sekundene i siste episode er bare fantastisk. Knall-serie med herlig gladvold og artige karakterer.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Ser på Bosch. Den er veldig bra, men jeg synes det blir litt mange løse tråder og saker vi ikke vet hvordan ender på slutten av sesongen.

Harry selv har jeg regnet meg fram til at det skal forestille at han er født i 1967 så 47 år gammel i starten av serien.

I virkeligheten blir han 60 år til neste år så det er vel begrenset hvor mange flere sesonger der gamlingen kan herje med USAs verste voldskriminelle før det blir for patetisk.

Politisjefen er forresten like gammel, han har en kropp som om den var smidd i bronse, helt drøyt!

La merke til han i en annen mega-bra serie, Spartacus. Utrolig trist at han som spilte hovedrollen døde.

Eneste grunnentil at jeg har HBO er pga en 14 år gammel datter som er die hard Friends fan og krevde dette.

Da er det like greit å prøve å bruke appen til noe.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Knaxern skrev: søn jul 25, 2021 1:06 am Bosch - 10/10

Helt fantastisk serie. Synd covid ødela siste sesongen og videre planer. Men godt å vite at en spinoff er på vei, mest sannsynlig neste år.
Lurer på om dattera får noe med det å gjøre, hun gjorde et behagelig inntrykk.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»