Farmen kjendis 2023

Svar
Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Re: Farmen kjendis 2023

Legg inn av seriemester2013 »

netrebske skrev: ons feb 01, 2023 9:59 pm
Sodajr skrev: ons feb 01, 2023 9:54 pm
Queenie skrev: ons feb 01, 2023 9:50 pm Haha, hvor mange jentekamper har det vært i år? 🙈
1 jente kamp og 2 gutte kamper
Og da syter jentene fordi dem er færre og blir valgt. Mener dem virkelig at det bare skal være guttekamper, fordi et par av jenetene har trukket seg og utfordreren ikke kunne noen ting av det hun ble spurt om?
Synd ikke dette ble påpekt rundt bordet, dette sutreriet ha jeg ingen forståelse for.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

LeSorcier skrev: ons feb 01, 2023 10:01 pm
Elgen skrev: ons feb 01, 2023 9:59 pm Hvem tror dere vinner Farmen til slutt?
Eller hvem håper dere på?
Trond og Ørnulf stiller i hvert fall sterkt
1. Trond

2. Jan Tore
Tror Sofie også har en stor sjanse til å vinne

ballee
Innlegg: 307

Legg inn av ballee »

Likte hun der Ingrid tidligere men nå har hun nådd bunnivået, blitt avslørt. Hun er jo bare ei sånn hæslig ultra metoo-tispe! Tåler ikke å være i nærheten av karer med høyere alder som oppfører seg litt ungdommelig. Hun er en ren kopi av de der forskrudde jentungene som spratt opp med tvilsomme beskyldninger hver gang Giske prøvde å få et verv i AP

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

seriemester2013 skrev: ons feb 01, 2023 11:19 pm
netrebske skrev: ons feb 01, 2023 9:59 pm
Sodajr skrev: ons feb 01, 2023 9:54 pm

1 jente kamp og 2 gutte kamper
Og da syter jentene fordi dem er færre og blir valgt. Mener dem virkelig at det bare skal være guttekamper, fordi et par av jenetene har trukket seg og utfordreren ikke kunne noen ting av det hun ble spurt om?
Synd ikke dette ble påpekt rundt bordet, dette sutreriet ha jeg ingen forståelse for.
Veldig fort å glemme Lina (hun som trakk seg første uka, måtte google navnet), Malin (som trakk seg pga sykdom) og Aurora som tapte utfordrer-duellen mot Jan Tore

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Elgen skrev: ons feb 01, 2023 11:29 pm
seriemester2013 skrev: ons feb 01, 2023 11:19 pm
netrebske skrev: ons feb 01, 2023 9:59 pm

Og da syter jentene fordi dem er færre og blir valgt. Mener dem virkelig at det bare skal være guttekamper, fordi et par av jenetene har trukket seg og utfordreren ikke kunne noen ting av det hun ble spurt om?
Synd ikke dette ble påpekt rundt bordet, dette sutreriet ha jeg ingen forståelse for.
Veldig fort å glemme Lina (hun som trakk seg første uka, måtte google navnet), Malin (som trakk seg pga sykdom) og Aurora som tapte utfordrer-duellen mot Jan Tore
Lina og Aurora er i alle fall lett å glemme, intriger fra førstnevnte og flaue uttalelser fra sistnevnte vil jeg gjerne glemme så fort de er ute

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2813

Legg inn av bønna1/2 »

kibby skrev: ons feb 01, 2023 11:10 pm
bønna1/2 skrev: ons feb 01, 2023 7:42 pm
kibby skrev: ons feb 01, 2023 7:09 pm

Det som ikke kom med i denne artikkelen er jo at Aurora sa at Eli-Kari i 1923 nærmet seg dødsleiet, fordi hun var 54 år og på den tiden ble man kun ca. 60 år.
Jo, det kom vel frem?
Tror ikke det:

«Snart på dødsleiet»
Flere ganger har Gude omtalt de andre deltakerne for «gammel», og kommet med kommentarer som: «Hun er ekstremt gammel, og er på en måte snart på dødsleiet».

Kommentaren hennes var ment for Gjengedal, som selv tror det er et forsøk på humor.

– Man kan ikke gjøre noe annet enn å le. Jeg føler meg ikke gammel, og jeg er i hvert fall ikke på dødsleiet, sier Gjengedal lattermildt.
Jeg mener hun prøver å redde seg inn. Starter med at Eli Kari er ekstremt gammel, og henger etterpå 1923. Senere mener hun Trond er 70 - 80 år gammel, men er overraskende sprek. Han burde da egentlig være død, om man følger 1923-sporet. Nei, Aurora anser de som gamle.

https://www.tv2.no/video/underholdning/ ... ne/1837251

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Skjønner godt at det ble jentekamp- fy så lei de sikkert er/var av disse jentene som klynker og klager for det meste!

Da kveldens episode begynte med ynking over å føle ubehag med å danse med "gamle og ekle" Ørnulf: nei DA så jeg for meg en Lang dobbeltepisode!
Og det fortsatte jammen med nede på badebrygga da han også var "gammel gris- herrefred noe så humørløst!
At de ikke blir flaue over å lage problemer utav en slik bagatell :D Og så så stolt hun var over å "stå opp" mot denne "gamle og mektige mannen" 😜


Så er der nok forskjellige meninger om hvordan Høyer generelt oppfører seg inne på Farmen- men jammen lager disse jentene en scene utav den minste ting i år: Trond Moi ble omtalt som Moralens vokter da han rolig, men bestemt tok opp med den kvinnelige storbonden om hennes måte å omtale sabotasjeforsøket i forkant av førstekjempevalget for noen uker siden (!)

Nei godt å vite at vi får ut ikke mindre enn 2 jenter denne uka! Blir vel den siste tenker jeg, for blir nok ikke jentekamp neste uke 🥴
Bittelittegrann synd at det var Marit som ble valgt da hun er den som i størst grad "snakker ut av posen" (som vi fikk se i kveld :lol: ) til forskjell fra de 2 yngre jentene som i større grad surmuler.
Sist redigert av JODDEMM den tor feb 02, 2023 12:04 am, redigert 2 ganger totalt.

kibby

Legg inn av kibby »

Sodajr skrev: ons feb 01, 2023 8:42 pm
B.O.B. skrev: ons feb 01, 2023 8:39 pm Uff, all den griningen! At voksne folk ikke klarer å være borte fra familien i mer enn en uke før de hylgriner og savner familien så jævlig mye. Patetisk!
De har vert på gården i nesten 4 uker, med null kontakt til omverden!
I Farmen kjendis får de ringe hjem innimellom.

kibby

Legg inn av kibby »

Uggluf er en dott. Veldig bra av Ingrid å ta praten. Og hun var helt på kornet om at han var feig og ikke ville ta ut sine største konkurrenter.

Marits reaksjon var episk, og Tronds kommentarer på bakgrunn av Marits reaksjon var ikke bare spot on, men legendarisk.

De eneste verdige vinnerne nå syns jeg er Trond og Ingrid, men heier nok mest på Ingrid. Hvis hun blir andrekjempe håper jeg virkelig hun vinner den tvekampen.

kibby

Legg inn av kibby »

Elgen skrev: ons feb 01, 2023 9:59 pm Hvem tror dere vinner Farmen til slutt?
Eller hvem håper dere på?
Trond og Ørnulf stiller i hvert fall sterkt
Håper vinneren av Torpet vinner. Om det blir Erik eller Aurora selvsagt :lol:

kibby

Legg inn av kibby »

JODDEMM skrev: ons feb 01, 2023 11:55 pm Nei godt å vite at vi får ut ikke mindre enn 2 jenter denne uka! Blir vel den siste tenker jeg, for blir nok ikke jentekamp neste uke 🥴
Bittelittegrann synd at det var Marit som ble valgt da hun er den som i størst grad "snakker ut av posen" (som vi fikk se i kveld :lol: ) til forskjell fra de 2 yngre jentene som i større grad surmuler.
Nei, de har vel inngått en pakt om jentestorbonde neste uke, og med mindre Aurora eller Ingeborg vinner Torpet blir det vel neppe noen jentekamp neste uke.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

kibby skrev: tor feb 02, 2023 12:06 am
Elgen skrev: ons feb 01, 2023 9:59 pm Hvem tror dere vinner Farmen til slutt?
Eller hvem håper dere på?
Trond og Ørnulf stiller i hvert fall sterkt
Håper vinneren av Torpet vinner. Om det blir Erik eller Aurora selvsagt :lol:
Blir det de 2 andre som skal i kamp, eller vrir lottodama seg unna denne gangen også?
Kommer tvekamptaperen inn på torpet, eller kommer torpet til å bli avgjort før den tid?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Torpet er jo bare rør, kunne bare lagt ned hele konseptet

kibby

Legg inn av kibby »

netrebske skrev: tor feb 02, 2023 12:10 am
kibby skrev: tor feb 02, 2023 12:06 am
Elgen skrev: ons feb 01, 2023 9:59 pm Hvem tror dere vinner Farmen til slutt?
Eller hvem håper dere på?
Trond og Ørnulf stiller i hvert fall sterkt
Håper vinneren av Torpet vinner. Om det blir Erik eller Aurora selvsagt :lol:
Blir det de 2 andre som skal i kamp, eller vrir lottodama seg unna denne gangen også?
Kommer tvekamptaperen inn på torpet, eller kommer torpet til å bli avgjort før den tid?
På TV2 Play har de spoilet at det blir Ingeborg i kamp mot Aslak i nattens episode. Og der står det at Aslak når Torpet-finalen (med Erik og Aurora) om han vinner mot Ingeborg.

Tror det er fire episoder igjen av Torpet. Finalen pleier å være episode 17 (mandag). Så de venter på den utslåtte fra denne ukens Farmen-tvekamp også, før finalen, som ankommer søndag.

Frysedisk

Legg inn av Frysedisk »

Sodajr skrev: ons feb 01, 2023 8:41 pm
B.O.B. skrev: ons feb 01, 2023 8:21 pm Høyer er ganske så klar for å få jentene på kuken.
Skjerp deg! 1. Ingen så noe når han stod å dusja bak stampen. 2. Han var aldri naken i stampen. 3 i situasjonen ved badevannet hadde han på seg badebukse og rett før hadde Sofie stått å gnidd underlivet sitt mot bakhodet til Christopher! 4. Det danse movet er bare et helt vanlig danse move i jitterbug som har vert dansa siden 30 tallet.
Punkt 3 er et veldig godt poeng! Hvordan ville reaksjonen vært dersom man hadde byttet ut Sofie, som stod og gnidde underlivet mot bakhodet til Christopher, med en gutt som gnidde sine ting mot bakhodet hennes? Det hadde nok vekt oppsikt.

Antar forklaringen til Sofie ville vært noe i retning av at det bare var på tull. (Som vel var forklaringen Ørnulf ga om sin oppførsel.) Men Sofies oppførsel - som egentlig var langt mer «seksuelt» betont (for å bruke uttrykket Ørnulf ble konfrontert med) - går altså helt under radaren, mens Ørnulfs vekker stor oppstandelse. Her slapp hun egentlig billig unna.

kibby

Legg inn av kibby »

Frysedisk skrev: tor feb 02, 2023 6:38 pm
Sodajr skrev: ons feb 01, 2023 8:41 pm
B.O.B. skrev: ons feb 01, 2023 8:21 pm Høyer er ganske så klar for å få jentene på kuken.
Skjerp deg! 1. Ingen så noe når han stod å dusja bak stampen. 2. Han var aldri naken i stampen. 3 i situasjonen ved badevannet hadde han på seg badebukse og rett før hadde Sofie stått å gnidd underlivet sitt mot bakhodet til Christopher! 4. Det danse movet er bare et helt vanlig danse move i jitterbug som har vert dansa siden 30 tallet.
Punkt 3 er et veldig godt poeng! Hvordan ville reaksjonen vært dersom man hadde byttet ut Sofie, som stod og gnidde underlivet mot bakhodet til Christopher, med en gutt som gnidde sine ting mot bakhodet hennes? Det hadde nok vekt oppsikt.

Antar forklaringen til Sofie ville vært noe i retning av at det bare var på tull. (Som vel var forklaringen Ørnulf ga om sin oppførsel.) Men Sofies oppførsel - som egentlig var langt mer «seksuelt» betont (for å bruke uttrykket Ørnulf ble konfrontert med) - går altså helt under radaren, mens Ørnulfs vekker stor oppstandelse. Her slapp hun egentlig billig unna.
Enig, samtidig er det vel en viss forskjell å gjøre det på en homofil mann og en heterofil mann...

kibby

Legg inn av kibby »

SÅ teit at de ikke viste hvem som vant utslagsspørsmålet i kampen mellom Aslak og Ingeborg...

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

kibby skrev: tor feb 02, 2023 7:04 pm SÅ teit at de ikke viste hvem som vant utslagsspørsmålet i kampen mellom Aslak og Ingeborg...
Idiotisk ja
Tipper 60 kilometer er nærmest

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Elgen skrev: ons feb 01, 2023 8:36 pm Synes det var veldig greit at Ingrid tok den praten med Ørnulf
La meg se om jeg har fått dette rett med meg.

Dansing av en standarddans er et seksueltovergrep i følge ung pike (31), ung pike (25) er enig, men å gni den illeluktende høna si mot hodet til en mann som veldig offesielt tar avstand fra slike.

Det er bare gøy!

Selvfølgelig. Den ene er mann - gammel, den andre er kvinne - ung. Det MÅ jeg jo forstå.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

kibby skrev: tor feb 02, 2023 12:06 am
Elgen skrev: ons feb 01, 2023 9:59 pm Hvem tror dere vinner Farmen til slutt?
Eller hvem håper dere på?
Trond og Ørnulf stiller i hvert fall sterkt
Håper vinneren av Torpet vinner. Om det blir Erik eller Aurora selvsagt :lol:
Aurora som K-Farmen vinner, det hadde vært noe for historiebøkene (som hun ikke har lest).

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

kytec skrev: tor feb 02, 2023 8:03 pm
Elgen skrev: ons feb 01, 2023 8:36 pm Synes det var veldig greit at Ingrid tok den praten med Ørnulf
La meg se om jeg har fått dette rett med meg.

Dansing av en standarddans er et seksueltovergrep i følge ung pike (31), ung pike (25) er enig, men å gni den illeluktende høna si mot hodet til en mann som veldig offesielt tar avstand fra slike.

Det er bare gøy!

Selvfølgelig. Den ene er mann - gammel, den andre er kvinne - ung. Det MÅ jeg jo forstå.
Ingen stor sak dette her, der inne blir alt mulig forstørret og pratet om.
Virket som Ørnulf skjønte hva Ingrid mente da hun pratet med han

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Elgen skrev: tor feb 02, 2023 11:34 pm
kytec skrev: tor feb 02, 2023 8:03 pm
Elgen skrev: ons feb 01, 2023 8:36 pm Synes det var veldig greit at Ingrid tok den praten med Ørnulf
La meg se om jeg har fått dette rett med meg.

Dansing av en standarddans er et seksueltovergrep i følge ung pike (31), ung pike (25) er enig, men å gni den illeluktende høna si mot hodet til en mann som veldig offesielt tar avstand fra slike.

Det er bare gøy!

Selvfølgelig. Den ene er mann - gammel, den andre er kvinne - ung. Det MÅ jeg jo forstå.

Ingen stor sak dette her, der inne blir alt mulig forstørret og pratet om.
Virket som Ørnulf skjønte hva Ingrid mente da hun pratet med han
Det er hyggelig, Sofie har noen læringspunkter også. Alt vil gå bra.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

kytec skrev: tor feb 02, 2023 11:44 pm
Elgen skrev: tor feb 02, 2023 11:34 pm
kytec skrev: tor feb 02, 2023 8:03 pm

La meg se om jeg har fått dette rett med meg.

Dansing av en standarddans er et seksueltovergrep i følge ung pike (31), ung pike (25) er enig, men å gni den illeluktende høna si mot hodet til en mann som veldig offesielt tar avstand fra slike.

Det er bare gøy!

Selvfølgelig. Den ene er mann - gammel, den andre er kvinne - ung. Det MÅ jeg jo forstå.

Ingen stor sak dette her, der inne blir alt mulig forstørret og pratet om.
Virket som Ørnulf skjønte hva Ingrid mente da hun pratet med han
Det er hyggelig, Sofie har noen læringspunkter også. Alt vil gå bra.
Den episoden med Sofie som gnikket musa, så Ørnulf den?
Ganske sikker på at TV2 har vært kreative med klippingen igjen her

kibby

Legg inn av kibby »

Æsj, kjipt med Aslak ut. Nå MÅ Erik eller Aurora vinne Torpet, med mindre Ingrid blir andrekjempe og taper tvekampen mot Marit.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

kibby skrev: tor feb 02, 2023 6:50 pm
Frysedisk skrev: tor feb 02, 2023 6:38 pm
Sodajr skrev: ons feb 01, 2023 8:41 pm

Skjerp deg! 1. Ingen så noe når han stod å dusja bak stampen. 2. Han var aldri naken i stampen. 3 i situasjonen ved badevannet hadde han på seg badebukse og rett før hadde Sofie stått å gnidd underlivet sitt mot bakhodet til Christopher! 4. Det danse movet er bare et helt vanlig danse move i jitterbug som har vert dansa siden 30 tallet.
Punkt 3 er et veldig godt poeng! Hvordan ville reaksjonen vært dersom man hadde byttet ut Sofie, som stod og gnidde underlivet mot bakhodet til Christopher, med en gutt som gnidde sine ting mot bakhodet hennes? Det hadde nok vekt oppsikt.

Antar forklaringen til Sofie ville vært noe i retning av at det bare var på tull. (Som vel var forklaringen Ørnulf ga om sin oppførsel.) Men Sofies oppførsel - som egentlig var langt mer «seksuelt» betont (for å bruke uttrykket Ørnulf ble konfrontert med) - går altså helt under radaren, mens Ørnulfs vekker stor oppstandelse. Her slapp hun egentlig billig unna.
Enig, samtidig er det vel en viss forskjell å gjøre det på en homofil mann og en heterofil mann...
Fordi Christopher ikke tenner seksuelt på en dame?
Så hvis Ørnulf gnir kjønnet sitt i bakhodet på Christopher så er det verre enn hvis han gjør det i bakhodet til Aleksander?

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

oddvar_kjempebra skrev: fre feb 03, 2023 11:45 am
kibby skrev: tor feb 02, 2023 6:50 pm
Frysedisk skrev: tor feb 02, 2023 6:38 pm

Punkt 3 er et veldig godt poeng! Hvordan ville reaksjonen vært dersom man hadde byttet ut Sofie, som stod og gnidde underlivet mot bakhodet til Christopher, med en gutt som gnidde sine ting mot bakhodet hennes? Det hadde nok vekt oppsikt.

Antar forklaringen til Sofie ville vært noe i retning av at det bare var på tull. (Som vel var forklaringen Ørnulf ga om sin oppførsel.) Men Sofies oppførsel - som egentlig var langt mer «seksuelt» betont (for å bruke uttrykket Ørnulf ble konfrontert med) - går altså helt under radaren, mens Ørnulfs vekker stor oppstandelse. Her slapp hun egentlig billig unna.
Enig, samtidig er det vel en viss forskjell å gjøre det på en homofil mann og en heterofil mann...
Fordi Christopher ikke tenner seksuelt på en dame?
Så hvis Ørnulf gnir kjønnet sitt i bakhodet på Christopher så er det verre enn hvis han gjør det i bakhodet til Aleksander?
Haha, det samme lurer jeg på.

Men Christopher ville nok stivnet til nede i boxeren om han hadde kjent utstyret til Ørnulf i nakken. 😅

MrTV

Legg inn av MrTV »

bønna1/2 skrev: ons feb 01, 2023 11:33 pm
kibby skrev: ons feb 01, 2023 11:10 pm
bønna1/2 skrev: ons feb 01, 2023 7:42 pm

Jo, det kom vel frem?
Tror ikke det:

«Snart på dødsleiet»
Flere ganger har Gude omtalt de andre deltakerne for «gammel», og kommet med kommentarer som: «Hun er ekstremt gammel, og er på en måte snart på dødsleiet».

Kommentaren hennes var ment for Gjengedal, som selv tror det er et forsøk på humor.

– Man kan ikke gjøre noe annet enn å le. Jeg føler meg ikke gammel, og jeg er i hvert fall ikke på dødsleiet, sier Gjengedal lattermildt.
Jeg mener hun prøver å redde seg inn. Starter med at Eli Kari er ekstremt gammel, og henger etterpå 1923. Senere mener hun Trond er 70 - 80 år gammel, men er overraskende sprek. Han burde da egentlig være død, om man følger 1923-sporet. Nei, Aurora anser de som gamle.

https://www.tv2.no/video/underholdning/ ... ne/1837251
Er vel bare nok et tilfelle av "Ageism". Er redd for at dette synet på folk over 50 er ganske vanlig blant yngre, mye aldersdiskriminering i arbeidslivet f.eks.


Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Et meget godt innlegg
Men der han påpeker at det ikke var greit det Ørnulf gjorde nede ved brygga.
Det med arbeidsoppgavene er jo så logisk at det er rart ikke Ingrid eller noen andre ser det.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Lurer på hvorfor heksa fra nord har meldt seg på KF. Med det krangletrynet og selvrettferdigheten har hun jo ingenting i det konseptet å gjøre.

Men det er jo gøy for oss som elsker konflikter da.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»