Farmen kjendis 2023

Svar
B.O.B.

Re: Farmen kjendis 2023

Legg inn av B.O.B. »

De hadde grini like mye etter en uke, og uansett så burde de klare fire uker også.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2812

Legg inn av bønna1/2 »

B.O.B. skrev: ons feb 01, 2023 8:39 pm Patetisk!
Du fikk virkelig sagt det.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Hahaha, for en tulling

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Jeg hadde lett blitt med på avtalen, for så å gjøre alt i min makt for å få han ut ved første anledning.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Haha, snakk om å forsøke seg på avtaler i hytt og gevær.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Så velger han den har kommet dårligst ut av med blant jentene, selvfølgelig den minst attraktive kjerringa, Marit. Hvorfor kunne de ikke bare sagt det til han litt mer direkte, eller kanskje er det det som ble klippet vekk. De burde bare gitt han et Weinstein-stempel og bedt han dra til helvete, for så å gå å velte den ostegryte, pælme den bjelle på sjøen og så gå å legge seg for litt soling.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Må det spoiles hver bidige gang? Hvis dere ser ting på nett får dere lage spoilerinnlegg, all spenningen ødelegges for oss andre

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2812

Legg inn av bønna1/2 »

B.O.B. skrev: ons feb 01, 2023 9:07 pm Så velger han den har kommet dårligst ut av med blant jentene, selvfølgelig den minst attraktive kjerringa, Marit. Hvorfor kunne de ikke bare sagt det til han litt mer direkte, eller kanskje er det det som ble klippet vekk. De burde bare gitt han et Weinstein-stempel og bedt han dra til helvete, for så å gå å velte den ostegryte, pælme den bjelle på sjøen og så gå å legge seg for litt soling.
Du har alltid levd i din egen verden, svart/hvit som den er. Ikke at det betyr noe for meg, men kan du gi f... i å ødelegge for andre? Enhver med normal sosial intelligens skjønner at man ikke spoiler for de som ser programmet via TV2 sine sendinger.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Det ble Marit!

Centrist

Legg inn av Centrist »

Urettferdig! Velg gutter fordi det er feigt! Svakeste kjønn!

Faen, hvor vanskelig skal det være å forstå at det er et spill. Ørnulf gjør et valg som han mener er best for seg selv. En grunn til at jeg egentlig sluttet å se på Farmen i går.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Helt riktig av Ørnulf. Drittlei av Ingrid, de der to syter av en annen verden. Kjær er en bra kar

Queenie

Legg inn av Queenie »

Haha, hvor mange jentekamper har det vært i år? 🙈

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Queenie skrev: ons feb 01, 2023 9:50 pm Haha, hvor mange jentekamper har det vært i år? 🙈
Ikke så mange da to jenter har trukket seg

Centrist

Legg inn av Centrist »

Faen så de syter.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2812

Legg inn av bønna1/2 »

Typisk kjærringgnål. Ørnulf vet godt at det blir kvinnelig storbonde neste uke, og at han står for tur som førstekjempe.

Det paradoksale er at kvinnene selv kritiserer ham for å velge det svakeste kjønn. Er det slik at de bør ha privilegiet av å påberope seg å være svakest når de trenger det?

Synes Kjær gav en grei forklaring på hvorfor Marit ble valgt.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Queenie skrev: ons feb 01, 2023 9:50 pm Haha, hvor mange jentekamper har det vært i år? 🙈
1 jente kamp og 2 gutte kamper

gorrart

Legg inn av gorrart »

Ørnulf er en kjøttoter.
Og så blir det sikkert øksekast igjen ...

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2812

Legg inn av bønna1/2 »

Kolelktiv kvinnelig streik. Snasent.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Herregud for et kvinnfolkgnål...
Sytpeis
Sist redigert av Henningsen den ons feb 01, 2023 9:57 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2812

Legg inn av bønna1/2 »

gorrart skrev: ons feb 01, 2023 9:56 pm Og så blir det sikkert øksekast igjen ...
Du får be B.O.B si fra så fort han vet det.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Hvem tror dere vinner Farmen til slutt?
Eller hvem håper dere på?
Trond og Ørnulf stiller i hvert fall sterkt

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Sodajr skrev: ons feb 01, 2023 9:54 pm
Queenie skrev: ons feb 01, 2023 9:50 pm Haha, hvor mange jentekamper har det vært i år? 🙈
1 jente kamp og 2 gutte kamper
Og da syter jentene fordi dem er færre og blir valgt. Mener dem virkelig at det bare skal være guttekamper, fordi et par av jenetene har trukket seg og utfordreren ikke kunne noen ting av det hun ble spurt om?

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Elgen skrev: ons feb 01, 2023 9:59 pm Hvem tror dere vinner Farmen til slutt?
Eller hvem håper dere på?
Trond og Ørnulf stiller i hvert fall sterkt
1. Trond

2. Jan Tore

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2812

Legg inn av bønna1/2 »

netrebske skrev: ons feb 01, 2023 9:59 pm
Sodajr skrev: ons feb 01, 2023 9:54 pm
Queenie skrev: ons feb 01, 2023 9:50 pm Haha, hvor mange jentekamper har det vært i år? 🙈
1 jente kamp og 2 gutte kamper
Og da syter jentene fordi dem er færre og blir valgt. Mener dem virkelig at det bare skal være guttekamper, fordi et par av jenetene har trukket seg og utfordreren ikke kunne noen ting av det hun ble spurt om?
De tenkte nok ikke på de som hadde dratt. De var færrest igjen, og påberopte seg å være det svake kjønn. Da var det urettferdig. Kaklingen og syforeningen i full gang, dette er så typisk kvinnelig reaksjon, i alle fall slik vi menn oppfatter det.

De kritiserte gutteklubben grei, men mente det burde bli tatt hensyn til fordi de er det svakeste kjønn. Paradoksalt så det holder.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Kunne ikke brydd meg mindre om hvem som vinner for å være ærlig. Ser på for første gang på mange år i dag fordi man er hjemme hjemme.

Om noe håper jeg Ørnulf vinner så jentene kan syte enda mer. Ellers er Jan Tore alltid grei.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Centrist skrev: ons feb 01, 2023 10:06 pm Kunne ikke brydd meg mindre om hvem som vinner for å være ærlig. Ser på for første gang på mange år i dag fordi man er hjemme hjemme.

Om noe håper jeg Ørnulf vinner så jentene kan syte enda mer. Ellers er Jan Tore alltid grei.
Er du ofte hjemme hjemme?

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Elgen skrev: ons feb 01, 2023 10:08 pm
Centrist skrev: ons feb 01, 2023 10:06 pm Kunne ikke brydd meg mindre om hvem som vinner for å være ærlig. Ser på for første gang på mange år i dag fordi man er hjemme hjemme.

Om noe håper jeg Ørnulf vinner så jentene kan syte enda mer. Ellers er Jan Tore alltid grei.
Er du ofte hjemme hjemme?
Tydeligvis ikke på mange år siden han ser på farmen av den grunn :D

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Fint at det endelig er avklart hvilket kjønn som er det svakeste på Farmen i år.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2812

Legg inn av bønna1/2 »

Det eneste jeg er lei meg for i dag er at jeg sa så mange harde ord til Ørnulf, det var unødvendig og dumt og noe jeg angrer veldig på. Jeg er nok mer direkte enn noen takler, men foretrekker det framfor passiv-aggressivitet, blikking, ignorering, baksnakking.

Mvh
Marit





Jo jaggu.

kibby

Legg inn av kibby »

bønna1/2 skrev: ons feb 01, 2023 7:42 pm
kibby skrev: ons feb 01, 2023 7:09 pm
bønna1/2 skrev: ons feb 01, 2023 6:00 pm Lenge til Aurora blir 70-80 år, det er vel en verdenskrig i mellom.

https://www.tv2.no/underholdning/farmen ... /15472717/
Det som ikke kom med i denne artikkelen er jo at Aurora sa at Eli-Kari i 1923 nærmet seg dødsleiet, fordi hun var 54 år og på den tiden ble man kun ca. 60 år.
Jo, det kom vel frem?
Tror ikke det:

«Snart på dødsleiet»
Flere ganger har Gude omtalt de andre deltakerne for «gammel», og kommet med kommentarer som: «Hun er ekstremt gammel, og er på en måte snart på dødsleiet».

Kommentaren hennes var ment for Gjengedal, som selv tror det er et forsøk på humor.

– Man kan ikke gjøre noe annet enn å le. Jeg føler meg ikke gammel, og jeg er i hvert fall ikke på dødsleiet, sier Gjengedal lattermildt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»