Farmen 2021

Svar
Jonlei

Farmen 2021

Legg inn av Jonlei »

"Året er 1921 og høstens Farmen-gård ligger ved Steinsjøen, på grensen mellom Østre Toten og Hurdal. Her skal 14 forpaktere sørge for gårdsdriften mens gårdeier Johan Steinsjøen har reist til Russland."

"Med nærvær av militæret blir det ukesoppdrag og opplevelser vi aldri har sett på Farmen tidligere. Mads Hansen er tilbake som programleder, som stiller dem direkte og nærgående spørsmål."

Sesongpremiere på TV2 21 september.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Og her er deltakerne

Mulig å se ut fra bildene hvem som kommer til å lage faenskap? Jeg tipper Kjell og Herman. :?

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Han som skal sove til langt på dag vil nok levere en god del TV-tid ja :D

Så har man Amalie (23)- vekter fra Tønsberg: synes hun ser ut som ei som virkelig er klar for å lage bråk, krangel og intriger 😀- mens denne Mohammed tipper jeg blir manges favoritt.

Så har man Simon (23) fra Tromsø: Dette er vinneren tenkte jeg bare da jeg så bildet av ham!

Blir spennende å se hvor "rett" jeg får!

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Hvorfor plukker de alltid med seg ei gammel alternativ-kjerring når de caster Farmen? Begynner å bli veldig oppbrukt, og ikke er de så god tv i utganspunktet heller.

Heidi Persdatter Greiner Haaker
Hun har bakgrunn fra barnehage, arbeid med psykisk og fysisk funksjonshemmede, men har også holdt kurser innen healing, trommemaking og selvrealisering, og hun har undervist på Ailo Gaups sjamanskole i Oslo, Saivo Sjamanskole. Hun har selv gått 3-årig sjamanskole på Lillehammer.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

JODDEMM skrev: søn sep 05, 2021 1:20 pm Han som skal sove til langt på dag vil nok levere en god del TV-tid ja :D

Så har man Amalie (23)- vekter fra Tønsberg: synes hun ser ut som ei som virkelig er klar for å lage bråk, krangel og intriger 😀- mens denne Mohammed tipper jeg blir manges favoritt.

Så har man Simon (23) fra Tromsø: Dette er vinneren tenkte jeg bare da jeg så bildet av ham!

Blir spennende å se hvor "rett" jeg får!
Tipper på at folkets favoritt blir han bussjåføren fra Bergen, han er jo allerede veldig populær hos ganske mange unge rundt omkring i landet.

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

Jeg skal nå se litt på Farmen 21, og se om dette fenger meg. Men ut i fra forhåndsvisningen av deltakerne, er jeg pesimistisk.

Grotu

Legg inn av Grotu »

Kåre Gunnar tidlig vinner pick. Kommer tilbake til denne posten om noen måneder da jeg har rett.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

21:40 i dag begynner det! Kommer sikkert til å bli en kanonsesong dette, kanskje tidenes...

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Jeg er klar, håper der er en del flotte damer med i årets sesong :D

Ellers har jeg nettopp sett første episode av Torpet, han fyren som kom inn i dag husker jeg ikke. I grunn ikke rart for han var en som røk ut tidlig i den episke sesongen med Varaordfører-Olav, Dugnads-Finn og Farmen-Frank :lol:

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

3 årig sjamanskole. Trodde du måtte være urinnvåner for å være sjaman. snodig må en si.

storpeder

Legg inn av storpeder »

MacanT skrev: tir sep 21, 2021 8:53 pm Jeg er klar, håper der er en del flotte damer med i årets sesong :D
Slikt er det absolutt minst interessante ved dette konseptet. Det som er interessant er ev. konflikter som oppstår, hvor høydepunktet gjennom Farmen-historien selvsagt er Olav vs. Finn i 2014-sesongen, tett etterfulgt av Frank vs. Finn tidligere samme sesong.

flourhouse

Legg inn av flourhouse »

TikTok-amerikaneren fra Bergen kunne jo like gjerne vært med på Farmen Kjendis.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Ok her var det mye rart

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Blondinen: "Folk forhåndsdømmer meg på grunn av utseendet mitt. Nå er jeg her for å bevise at jeg ikke bare bryr meg om utseende og overfladiske ting [5 sek etterpå ...] drømmemannen må være godt trent, høy, blond, solbrun, fine blå øyne, ha pene tenner, det er veldig viktig at han har fine tenner".

Eh, ok.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Skraevadottir skrev: tir sep 21, 2021 9:50 pm Blondinen: "Folk forhåndsdømmer meg på grunn av utseendet mitt. Nå er jeg her for å bevise at jeg ikke bare bryr meg om utseende og overfladiske ting [5 sek etterpå ...] drømmemannen må være godt trent, høy, blond, solbrun, fine blå øyne, ha pene tenner, det er veldig viktig at han har fine tenner".

Eh, ok.
Samme tenkte jeg.
Og så tenker jeg bussjåføren har vært så mye på tv allerede, at han kanskje er første mann ut

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Kjerringa mi

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Har bønnen vår om å bytte ut barneskolelærerstemmen til Scott Maurstad med gode gamle Erik Hivju blitt hørt? Det er i så fall helt konge. Man ha gammelmannsstemme for å ha jobbe med voiceover i "Farmen".

Så enkelt er det bare.
Sist redigert av Skraevadottir den tir sep 21, 2021 10:00 pm, redigert 1 gang totalt.

flourhouse

Legg inn av flourhouse »

Gulrotbonden er allerede min favoritt

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Han gulrotbonden ble raskt en favoritt for min del. Herlig type.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Fytti helvete for en høylytt gjeng.

Kommer til å høre dem når jeg skal på høstferie til Hurdalsjøen hotell. Det er vel bare ei mil unna eller noe, og jeg tror ikke det er en Rob-sikker avstand.

flourhouse

Legg inn av flourhouse »

Haha herregud

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Latteren til gulrotbonden er nok for meg til å ønske meg tidlig ferdig med han

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Er det her alle fra vgd har havnet :)

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Hva slags rase er det der?

flourhouse

Legg inn av flourhouse »

Lignet på en toller retriever, men til gjengjeld har jeg ikke peiling på hund

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Må være den smarteste storbonden jeg har sett på farmen, sette seg inn i oppgavene først selv og så delegere de ut. Virker som en bra mann.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Bra slitsom latter på gulroten.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Gjedde, gratulerer. Beste fileer ut av gjedda? Jaja.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Dette ser ut til å bli en bra sesong :)

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Tipper hun gamla som er redd katter blir vanskelig etterhvert...

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»