Farmen 2021

Svar
Chromeback

Re: Farmen 2021

Legg inn av Chromeback »

JODDEMM skrev: man okt 11, 2021 12:30 am
Chromeback skrev: søn okt 10, 2021 10:41 pm Hvorfor synes folk at Rob er god tv egentlig? Hva ville man savnet hvis han ryker ut? Jeg skjønner bare virkelig ikke hvorfor man tror at Farmen blir kjedelig hvis han ryker.
For min del: ikke mer komplisert enn at han er en fargeklatt og en artig skrue med mange gode kommentarer på sin sjarmerende norwenglish :D

Derimot tenker jeg der er nok av personligheter der inne- så tror ikke Farmen blir kjedelig den dagen han måtte ryke ut.
....

Lurer på når dem begynner å sabotere ukesoppdrag? 3 kniver av 3 mulige fra start hender vel ikke så ofte? Skjønt der har vel vært strengere mentorer opp i gjennom?

Angående hvem som blir neste storbonde- så er vel 🥕 et stikkord 😉 Min favoritt så langt!
Joda, jeg kan være i enig i at han er en fargeklatt, men TV2 brukte jo alt for mye tid på han i starten. Hadde de roet ned bare 10-20%, så hadde det vært enklere å svelge. Når det er mer Rob-TV enn Farmen, så bommer de helt. Men det jeg ikke forstår er at det er så mange her inne som mener at Farmen blir kjedelig hvis Rob ryker ut. Det er absolutt ingenting i konseptet Farmen som bygger opp til at det er totalt avhengig av én karakter der inne.

Det store problemet til Farmen pdd er at de er alt for snille med gjengen der inne. Lista for å bestå ukesoppdrag er alt for lav, og det er det som gjør det til pute-TV. Saboteringene må jo også komme snart, ja. Tipper Rob og Herman kommer til å sabotere denne uka, siden det ikke er noen fra deres allianse som kommer til å bli storbonde, og de ikke gidder å jobbe noe da.

Jeg tipper også Kåre her, som også har vært min favoritt siden dag 1. Der prater vi virkelig fargeklatt. Og så håper jeg egentlig på en jentekamp igjen, men det er vel opplagt at det er Rob eller Herman som blir førstekjempe her.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Det var ALT for mye Rob-TV i starten ja, gikk noen episoder før jeg skjønte at det var to Heidi-er. Og at han lysluggen fra nord het Simon. Dette er ene og alene TV2 sin feil.
Ble litt skuffet over Kjell sin reaksjon etter tvekampen, det må sies.
Håper det blir litt annerledes i ukene fremover med andre storbønder, dvs som ikke er i allianse med Rob og Herman.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Det skal bli gråting under slakt igjen ja, samtidig som de spiser kjøtt med begge hendene (og munnen), føles litt dobbeltmoralsk.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

kytec skrev: tir okt 12, 2021 12:04 am Det skal bli gråting under slakt igjen ja, samtidig som de spiser kjøtt med begge hendene (og munnen), føles litt dobbeltmoralsk.
Så det i reklamenklippet jeg også
Skjer HVERT eneste år :roll:

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

DenFelgen skrev: tir okt 12, 2021 12:21 am
kytec skrev: tir okt 12, 2021 12:04 am Det skal bli gråting under slakt igjen ja, samtidig som de spiser kjøtt med begge hendene (og munnen), føles litt dobbeltmoralsk.
Så det i reklamenklippet jeg også
Skjer HVERT eneste år :roll:
Tenker det er på en måte greit om veganere gråter, men tror de kjøttspiserne at kjøtte blir plukket av trær?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

kytec skrev: tir okt 12, 2021 12:23 am
DenFelgen skrev: tir okt 12, 2021 12:21 am
kytec skrev: tir okt 12, 2021 12:04 am Det skal bli gråting under slakt igjen ja, samtidig som de spiser kjøtt med begge hendene (og munnen), føles litt dobbeltmoralsk.
Så det i reklamenklippet jeg også
Skjer HVERT eneste år :roll:
Tenker det er på en måte greit om veganere gråter, men tror de kjøttspiserne at kjøtte blir plukket av trær?
Kan vøre mange årsaker til dette, men at det er luktfritt og så sterilt på enhver matbutikk kan ha NOE med saken å gjøre. Men de blir jo glad i Galte Gris inne på gården også..
Jeg har bokstavelig talt vasset i blod på et slakteri så jeg er herdet for livet
Sist redigert av Elgen den tir okt 12, 2021 12:44 am, redigert 1 gang totalt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

De inne på Farmen reagerer nok ikke på selve slaktingen, men at man tar livet av ett dyr de har blitt glad i.

Men selve sekvensen burde jo ikke overraske noen av deltagerne nå, den kommer jo hvert år.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Kjell var ikke akkurat forsonende, som Rob sa - creepy.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Chromeback skrev: tir okt 12, 2021 12:37 am De inne på Farmen reagerer nok ikke på selve slaktingen, men at man tar livet av ett dyr de har blitt glad i.

Men selve sekvensen burde jo ikke overraske noen av deltagerne nå, den kommer jo hvert år.
Den burde ikke det nei, men allikevel kommer den like brått på som Torpet hvert år :D

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Apropos Torpet, noen som følger med på det? Er vel bare å spoile her så lenge det er sendt på TV2 play?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

MacanT skrev: tir okt 12, 2021 2:14 pm
Chromeback skrev: tir okt 12, 2021 12:37 am De inne på Farmen reagerer nok ikke på selve slaktingen, men at man tar livet av ett dyr de har blitt glad i.

Men selve sekvensen burde jo ikke overraske noen av deltagerne nå, den kommer jo hvert år.
Den burde ikke det nei, men allikevel kommer den like brått på som Torpet hvert år :D
I år har det heldigvis ikke vært noen som har vært full «nei, tuller du? Vi var sikre på at Torpet ikke var med i år!» enda.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

DenFelgen skrev: tir okt 12, 2021 2:19 pm Apropos Torpet, noen som følger med på det? Er vel bare å spoile her så lenge det er sendt på TV2 play?
Følger kun sånn halvveis med, ikke så farlig for min egen del i hvert fall. Skjønner egentlig ikke hvorfor de har Torpet, annet enn at de ønsker at folk skal kikke på TV2Play, for den produksjonen der er så himla minimal.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Chromeback skrev: tir okt 12, 2021 2:34 pm
DenFelgen skrev: tir okt 12, 2021 2:19 pm Apropos Torpet, noen som følger med på det? Er vel bare å spoile her så lenge det er sendt på TV2 play?
Følger kun sånn halvveis med, ikke så farlig for min egen del i hvert fall. Skjønner egentlig ikke hvorfor de har Torpet, annet enn at de ønsker at folk skal kikke på TV2Play, for den produksjonen der er så himla minimal.
De samme innvendingene som før der altså. Minimal produksjon og dårlig planlegging. Spesielt Farmen Kjendis forrige sesong (Med Mira Craig sin meltdown)
Eller har det vært en ny sesong med Farmen Kjendis etter det?, Ble litt usikker nå.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Blir vel hun Grete (?) 50 aktige åringen fra trøndelag som blir storbonde?

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

DenFelgen skrev: tir okt 12, 2021 2:41 pm
Chromeback skrev: tir okt 12, 2021 2:34 pm
DenFelgen skrev: tir okt 12, 2021 2:19 pm Apropos Torpet, noen som følger med på det? Er vel bare å spoile her så lenge det er sendt på TV2 play?
Følger kun sånn halvveis med, ikke så farlig for min egen del i hvert fall. Skjønner egentlig ikke hvorfor de har Torpet, annet enn at de ønsker at folk skal kikke på TV2Play, for den produksjonen der er så himla minimal.
De samme innvendingene som før der altså. Minimal produksjon og dårlig planlegging. Spesielt Farmen Kjendis forrige sesong (Med Mira Craig sin meltdown)
Eller har det vært en ny sesong med Farmen Kjendis etter det?, Ble litt usikker nå.
Du husker garantert hvem som var siste Farmen Kjendis vinner.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Chromeback skrev: tir okt 12, 2021 2:34 pm
DenFelgen skrev: tir okt 12, 2021 2:19 pm Apropos Torpet, noen som følger med på det? Er vel bare å spoile her så lenge det er sendt på TV2 play?
Følger kun sånn halvveis med, ikke så farlig for min egen del i hvert fall. Skjønner egentlig ikke hvorfor de har Torpet, annet enn at de ønsker at folk skal kikke på TV2Play, for den produksjonen der er så himla minimal.
Er det ingenting som heter TV Zumo lenger?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

kytec skrev: tir okt 12, 2021 5:27 pm
DenFelgen skrev: tir okt 12, 2021 2:41 pm
Chromeback skrev: tir okt 12, 2021 2:34 pm

Følger kun sånn halvveis med, ikke så farlig for min egen del i hvert fall. Skjønner egentlig ikke hvorfor de har Torpet, annet enn at de ønsker at folk skal kikke på TV2Play, for den produksjonen der er så himla minimal.
De samme innvendingene som før der altså. Minimal produksjon og dårlig planlegging. Spesielt Farmen Kjendis forrige sesong (Med Mira Craig sin meltdown)
Eller har det vært en ny sesong med Farmen Kjendis etter det?, Ble litt usikker nå.
Du husker garantert hvem som var siste Farmen Kjendis vinner.
Lasse Matberget?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Hoppet faktisk av Farmen kjendis nå sist. Ble veldig fort lei Sporsem
Øde var også et irritasjonsmoment
Men nå sporer jeg bittelitt av her....

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

DenFelgen skrev: tir okt 12, 2021 5:33 pm
kytec skrev: tir okt 12, 2021 5:27 pm
DenFelgen skrev: tir okt 12, 2021 2:41 pm

De samme innvendingene som før der altså. Minimal produksjon og dårlig planlegging. Spesielt Farmen Kjendis forrige sesong (Med Mira Craig sin meltdown)
Eller har det vært en ny sesong med Farmen Kjendis etter det?, Ble litt usikker nå.
Du husker garantert hvem som var siste Farmen Kjendis vinner.
Lasse Matberget?
Jepp tidenes jevneste og mest spennende finale. Men for å være ærlig, husker ikke om Mira var på Torpet i fjor. Føles lengre tid siden.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Det var Torpet Mira var med på, ja. Klikket på Espen Thoresen. Kom vel godt overens med JAR, og det var det.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Chromeback skrev: tir okt 12, 2021 5:38 pm Det var Torpet Mira var med på, ja. Klikket på Espen Thoresen. Kom vel godt overens med JAR, og det var det.
Mira forsvant pga "en skade i foten"
Nice try, TV2!
Men av de klippene jeg så burde produksjonen gått inn tidligere og beskyttet Mira mot seg selv.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Chromeback skrev: tir okt 12, 2021 5:38 pm Det var Torpet Mira var med på, ja. Klikket på Espen Thoresen. Kom vel godt overens med JAR, og det var det.
Klikket på Espen og kom godt overens med JAR.

Da sier det seg selv at man ikke er helt god i knotten.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

DenFelgen skrev: tir okt 12, 2021 5:41 pm
Chromeback skrev: tir okt 12, 2021 5:38 pm Det var Torpet Mira var med på, ja. Klikket på Espen Thoresen. Kom vel godt overens med JAR, og det var det.
Mira forsvant pga "en skade i foten"
Nice try, TV2!
Men av de klippene jeg så burde produksjonen gått inn tidligere og beskyttet Mira mot seg selv.
Hadde de tenkt å forsvare Mira hadde de aldri invitert henne inn til Torpet, men hun hadde jo lyst på en redemption arc etter Farmen-oppholdet tross alt :lol:

Men ja, de burde absolutt ha grepet inn tidligere.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Skal sies at Espen ikke var spesielt likandes inne på Farmen, spesielt.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

DenFelgen skrev: tir okt 12, 2021 2:19 pm Apropos Torpet, noen som følger med på det?
Selvfølgelig, Torpet er et kjekt supplement til Farmen.

Kjell jobber omtrent døgnet rundt imens de 3 latsabbene klør seg i ræva og røyker pipe :D

Forresten en merkelig fyr han Mohammed, han har ingen problemer med å drikke alkohol men skinken som Kjell hadde med seg kunne han absolutt ikke spise.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

MacanT skrev: tir okt 12, 2021 7:02 pm
DenFelgen skrev: tir okt 12, 2021 2:19 pm Apropos Torpet, noen som følger med på det?
Selvfølgelig, Torpet er et kjekt supplement til Farmen.

Kjell jobber omtrent døgnet rundt imens de 3 latsabbene klør seg i ræva og røyker pipe :D

Forresten en merkelig fyr han Mohammed, han har ingen problemer med å drikke alkohol men skinken som Kjell hadde med seg kunne han absolutt ikke spise.
Gode greier, da kan du oppdatere oss om Torpet her i tråden :D

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

kytec skrev: tir okt 12, 2021 5:26 pm Blir vel hun Grete (?) 50 aktige åringen fra trøndelag som blir storbonde?
Det er godt mulig, vi kan i hvert fall være rimelig sikre på at det blir ikke Rob eller hu gamla :D

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

MacanT skrev: tir okt 12, 2021 7:40 pm
kytec skrev: tir okt 12, 2021 5:26 pm Blir vel hun Grete (?) 50 aktige åringen fra trøndelag som blir storbonde?
Det er godt mulig, vi kan i hvert fall være rimelig sikre på at det blir ikke Rob eller hu gamla :D
Tipper Grete eller Kåre. Outsideren er Torvald, men det tror jeg egentlig ikke er noe særlig sannsynlig.

Mitt tips er fortsatt Kåre, men blir ikke overrasket om det blir Grete, siden Kjell mest sannsynlig har lyst til å røske det litt opp der inne.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

MacanT skrev: tir okt 12, 2021 7:02 pm
DenFelgen skrev: tir okt 12, 2021 2:19 pm Apropos Torpet, noen som følger med på det?
Selvfølgelig, Torpet er et kjekt supplement til Farmen.

Kjell jobber omtrent døgnet rundt imens de 3 latsabbene klør seg i ræva og røyker pipe :D

Forresten en merkelig fyr han Mohammed, han har ingen problemer med å drikke alkohol men skinken som Kjell hadde med seg kunne han absolutt ikke spise.
Det sjukeste er grisebingen de velger å leve i. Tar dem maks ett kvarter å vaske opp de tallerknene som står og samles opp.

dereselskede AEGI2

Legg inn av dereselskede AEGI2 »

Himmel , dyr slaktes - slik er livet.

Kjøttet på butikken kommer ikke fra en fabrikk og blitt laget der , det har vokst på en gård. Folk har godt av å se at slik er det
Sist redigert av dereselskede AEGI2 den tir okt 12, 2021 10:45 pm, redigert 1 gang totalt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»