Farmen 2021

Svar
Elgen
Innlegg: 3304

Re: Farmen 2021

Legg inn av Elgen »

Dette høres jo ganske dumt ut!
Bare til å droppe hele Torpet-opplegget TV2!

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

MacanT skrev: tor okt 14, 2021 2:58 am
Benson skrev: tor okt 14, 2021 1:04 am Hvorfor skriver db hvem som vinner Farmen? Har ikkje eingang starter å sjå årets sesong. Er vel ikkje vits heller.
Hvis det stemmer så har du en viktig oppgave de neste månedene og det er å holde deg langt unna denne tråden!
Hei Macan T. Ser ut som du har fått deg en lillebror på forumet, Macan GTS, hyggelig det :-)

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3094

Legg inn av MacanT »

kytec skrev: lør okt 16, 2021 5:27 pm
MacanT skrev: tor okt 14, 2021 2:58 am
Benson skrev: tor okt 14, 2021 1:04 am Hvorfor skriver db hvem som vinner Farmen? Har ikkje eingang starter å sjå årets sesong. Er vel ikkje vits heller.
Hvis det stemmer så har du en viktig oppgave de neste månedene og det er å holde deg langt unna denne tråden!
Hei Macan T. Ser ut som du har fått deg en lillebror på forumet, Macan GTS, hyggelig det :-)
He he, det er min gamle stalker lusekoftan fra VGD. Nicket han valgte her på FD er selvsagt bare et desperat forsøk på å irritere meg :D

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Synes det har vært usedvanlig langt mellom onsdag og søndag denne uken, rett og slett litt Farmen-abstinenser, mulig jeg må se en reprise eller to.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

kytec skrev: lør okt 16, 2021 8:02 pm rett og slett litt Farmen-abstinenser, mulig jeg må se en reprise eller to.
Her kan du i alle fall slå i hjel rundt 10 minutter med en liten kavalkade fra Farmen 2004 🙂 Den gang var der også en deltager fra det store utland som markerte seg 😃 (🇮🇸)


Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3094

Legg inn av MacanT »

kytec skrev: lør okt 16, 2021 8:02 pm Synes det har vært usedvanlig langt mellom onsdag og søndag denne uken, rett og slett litt Farmen-abstinenser, mulig jeg må se en reprise eller to.
Sliter litt med det samma selv. Hvis jeg ikke husker feil så hadde de vel fler episoder i uken tidligere? Nå er det bare tirsdag-ny storbonde, onsdag-valg første kjempe og that's it🙁

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

MacanT skrev: søn okt 17, 2021 2:07 am
kytec skrev: lør okt 16, 2021 8:02 pm Synes det har vært usedvanlig langt mellom onsdag og søndag denne uken, rett og slett litt Farmen-abstinenser, mulig jeg må se en reprise eller to.
Sliter litt med det samma selv. Hvis jeg ikke husker feil så hadde de vel fler episoder i uken tidligere? Nå er det bare tirsdag-ny storbonde, onsdag-valg første kjempe og that's it🙁
Synes også dette er en uting med reality-tv i Norge i dag. Man skal prøve å klemme inn mest mulig på minst mulig tid, og konsekvensene er at vi som seere får mindre igjen av produktet. Dette gjelder ikke bare Farmen, men også andre reality-serier i Norge.

Skjønner ikke problemet med å kunne kjørt mandag til torsdag med vanlige episoder som før, og så kamp på søndag. De har jo mer enn nok materialet
å velge mellom, og folk ønsker jo å se mest mulig. Farmen med flere episoder ville også gitt mindre Rob og Herman på skjermen, noe som også hadde økt kvaliteten på produktet. Nå glemmer man nesten bort å følge med, siden det bare går to ukedager og så på en søndag av alle ting.

Vet at disse seriene koster selskapene mye, så forstår ikke hvordan mindre skjermtid løser dette problemet.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3094

Legg inn av MacanT »

Chromeback skrev: søn okt 17, 2021 3:22 am
MacanT skrev: søn okt 17, 2021 2:07 am
kytec skrev: lør okt 16, 2021 8:02 pm Synes det har vært usedvanlig langt mellom onsdag og søndag denne uken, rett og slett litt Farmen-abstinenser, mulig jeg må se en reprise eller to.
Sliter litt med det samma selv. Hvis jeg ikke husker feil så hadde de vel fler episoder i uken tidligere? Nå er det bare tirsdag-ny storbonde, onsdag-valg første kjempe og that's it🙁
Synes også dette er en uting med reality-tv i Norge i dag. Man skal prøve å klemme inn mest mulig på minst mulig tid, og konsekvensene er at vi som seere får mindre igjen av produktet. Dette gjelder ikke bare Farmen, men også andre reality-serier i Norge.

Skjønner ikke problemet med å kunne kjørt mandag til torsdag med vanlige episoder som før, og så kamp på søndag. De har jo mer enn nok materialet
å velge mellom, og folk ønsker jo å se mest mulig. Farmen med flere episoder ville også gitt mindre Rob og Herman på skjermen, noe som også hadde økt kvaliteten på produktet. Nå glemmer man nesten bort å følge med, siden det bare går to ukedager og så på en søndag av alle ting.

Vet at disse seriene koster selskapene mye, så forstår ikke hvordan mindre skjermtid løser dette problemet.
Helt enig, dette opplegget med kun 2 episoder i ukedagene er håpløst. Når man trekker fra reklamen sitter man vel igjen med snaut 2 x 40 minutter sendetid. Blir nesten ikke vist noe som helst fra arbeidet med ukesoppdragene eller dyrene. Det eneste man får se mer enn nok av er tåpelige allianser, stjeling av mat og drittsnakking bak ryggen på folk.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Hadde også likt å sett MYE mer av ukesoppdragene, det har vært altfor lite av det.

storpeder

Legg inn av storpeder »

MacanT skrev: søn okt 17, 2021 3:31 pm
Chromeback skrev: søn okt 17, 2021 3:22 am
MacanT skrev: søn okt 17, 2021 2:07 am
Sliter litt med det samma selv. Hvis jeg ikke husker feil så hadde de vel fler episoder i uken tidligere? Nå er det bare tirsdag-ny storbonde, onsdag-valg første kjempe og that's it🙁
Skjønner ikke problemet med å kunne kjørt mandag til torsdag med vanlige episoder som før, og så kamp på søndag. De har jo mer enn nok materialet
å velge mellom, og folk ønsker jo å se mest mulig. Farmen med flere episoder ville også gitt mindre Rob og Herman på skjermen, noe som også hadde økt kvaliteten på produktet. Nå glemmer man nesten bort å følge med, siden det bare går to ukedager og så på en søndag av alle ting.

Vet at disse seriene koster selskapene mye, så forstår ikke hvordan mindre skjermtid løser dette problemet.
Helt enig, dette opplegget med kun 2 episoder i ukedagene er håpløst.
Det har vel vært slik det er nå i veldig mange år? Kan ikke huske at det har vært episoder mer enn tre dager i uka i det hele tatt, men for all del, mulig om man går veldig langt tilbake i tid. Men det var episode mandager i stedet for tirsdager for ikke så lenge siden.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3094

Legg inn av MacanT »

Det har kanskje blitt nevnt allerede, men Rob og bitchen hans begikk klare regelbrudd som tydeligvis ikke fikk noen som helst konsekvenser.

Kan ikke si jeg er overrasket, bare skuffet over at Farmen har utviklet seg til en stor vits.

https://www.tv2.no/underholdning/142913 ... oZxqSKwYDU

Bussjåfør og TikTok-stjerne Robert Michael Scott (54) og selvstendig næringsdrivende Herman Herbert Herding (24) hadde nemlig kontakt med utenforstående, og mottok blant annet mat og tobakk, og de fikk ringe hjem.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

MacanT skrev: søn okt 17, 2021 3:31 pm
Chromeback skrev: søn okt 17, 2021 3:22 am
MacanT skrev: søn okt 17, 2021 2:07 am
Sliter litt med det samma selv. Hvis jeg ikke husker feil så hadde de vel fler episoder i uken tidligere? Nå er det bare tirsdag-ny storbonde, onsdag-valg første kjempe og that's it🙁
Synes også dette er en uting med reality-tv i Norge i dag. Man skal prøve å klemme inn mest mulig på minst mulig tid, og konsekvensene er at vi som seere får mindre igjen av produktet. Dette gjelder ikke bare Farmen, men også andre reality-serier i Norge.

Skjønner ikke problemet med å kunne kjørt mandag til torsdag med vanlige episoder som før, og så kamp på søndag. De har jo mer enn nok materialet
å velge mellom, og folk ønsker jo å se mest mulig. Farmen med flere episoder ville også gitt mindre Rob og Herman på skjermen, noe som også hadde økt kvaliteten på produktet. Nå glemmer man nesten bort å følge med, siden det bare går to ukedager og så på en søndag av alle ting.

Vet at disse seriene koster selskapene mye, så forstår ikke hvordan mindre skjermtid løser dette problemet.
Helt enig, dette opplegget med kun 2 episoder i ukedagene er håpløst. Når man trekker fra reklamen sitter man vel igjen med snaut 2 x 40 minutter sendetid. Blir nesten ikke vist noe som helst fra arbeidet med ukesoppdragene eller dyrene. Det eneste man får se mer enn nok av er tåpelige allianser, stjeling av mat og drittsnakking bak ryggen på folk.
Ganske ekstremt når man ser forskjellen på feks Robinson, ser jeg nå. Nå vet jeg ikke hvor ofte disse sendes, men jeg ser at de har en spilletid på 1 1/2 time per episode. Det gir mye mer rom for naturlig flyt i programmet.

Og det hjelper ikke farmen at man bruker sikkert 5-10 minuttter av disse 40-45 minuttene på intervjuer. Gi meg mindre Rob, Grete og Mama G, og mer av hva som faktisk skjer på gården.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

MacanT skrev: søn okt 17, 2021 4:06 pm Det har kanskje blitt nevnt allerede, men Rob og bitchen hans begikk klare regelbrudd som tydeligvis ikke fikk noen som helst konsekvenser.

Kan ikke si jeg er overrasket, bare skuffet over at Farmen har utviklet seg til en stor vits.

https://www.tv2.no/underholdning/142913 ... oZxqSKwYDU

Bussjåfør og TikTok-stjerne Robert Michael Scott (54) og selvstendig næringsdrivende Herman Herbert Herding (24) hadde nemlig kontakt med utenforstående, og mottok blant annet mat og tobakk, og de fikk ringe hjem.
Farmen-programmet har da vært en stor vits i de siste årene. Mest bare tullball og fjas. Ser mest på pga dyra jeg :)

Ellers er jeg så gammeldags at jeg reagerer på at ikke mannfolka tar av seg lua/capsen når de sitter rundt matbordet.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

pfrog567 skrev: søn okt 17, 2021 5:00 pm
MacanT skrev: søn okt 17, 2021 4:06 pm Det har kanskje blitt nevnt allerede, men Rob og bitchen hans begikk klare regelbrudd som tydeligvis ikke fikk noen som helst konsekvenser.

Kan ikke si jeg er overrasket, bare skuffet over at Farmen har utviklet seg til en stor vits.

https://www.tv2.no/underholdning/142913 ... oZxqSKwYDU

Bussjåfør og TikTok-stjerne Robert Michael Scott (54) og selvstendig næringsdrivende Herman Herbert Herding (24) hadde nemlig kontakt med utenforstående, og mottok blant annet mat og tobakk, og de fikk ringe hjem.
Farmen-programmet har da vært en stor vits i de siste årene. Mest bare tullball og fjas. Ser mest på pga dyra jeg :)

Ellers er jeg så gammeldags at jeg reagerer på at ikke mannfolka tar av seg lua/capsen når de sitter rundt matbordet.
Jeg er så nymoderne at så lenge jenter/kvinner kan sitte inne med hodeplagg, m.a. hijab som har blitt så vanlig de 10 - 20 siste årene så bør det være greit for gutter/menn med hodeplagg også.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

JODDEMM skrev: søn okt 17, 2021 1:44 am
kytec skrev: lør okt 16, 2021 8:02 pm rett og slett litt Farmen-abstinenser, mulig jeg må se en reprise eller to.
Her kan du i alle fall slå i hjel rundt 10 minutter med en liten kavalkade fra Farmen 2004 🙂 Den gang var der også en deltager fra det store utland som markerte seg 😃 (🇮🇸)

Det var en rå sesong med mange profilerte figurer Poker Snorre, P3 Live og legenden Helgi, i tillegg husket jeg at Barbro var søt og fyrrig.

Husker dog ikke at det var offisielt med bobbing i sengehalmen.

De to store tvillingene var også kule å følge med på (første år med utfordrere?). Deltagerne er med 13 på dusinet nå for tiden.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Har allerede glemt Per Gunvald Haugen, husker han selvsagt etter googling, men lite minnerverdig type.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

kytec skrev: søn okt 17, 2021 6:01 pm
Jeg er så nymoderne at så lenge jenter/kvinner kan sitte inne med hodeplagg, m.a. hijab som har blitt så vanlig de 10 - 20 siste årene så bør det være greit for gutter/menn med hodeplagg også.
Det var nå en merkelig sammenligning, men mulig at du har sittet med muslimske kvinner rundt et matbord.
Da jeg vokste opp tok da ikke kvinnene av seg hodeplagget, det var mannfolka som gjorde det. Hva muslimske kvinner gjør hjemme vet ikke jeg.

Tormund

Legg inn av Tormund »

DenFelgen skrev: fre okt 15, 2021 7:07 pm Bare til å droppe hele Torpet-opplegget TV2!
Tenk hvor overrasket den tapende part i tvekampen hadde blitt da.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Tormund skrev: søn okt 17, 2021 6:47 pm
DenFelgen skrev: fre okt 15, 2021 7:07 pm Bare til å droppe hele Torpet-opplegget TV2!
Tenk hvor overrasket den tapende part i tvekampen hadde blitt da.
Da hadde det jo blitt reelle overraskelser!

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

pfrog567 skrev: søn okt 17, 2021 6:40 pm
kytec skrev: søn okt 17, 2021 6:01 pm
Jeg er så nymoderne at så lenge jenter/kvinner kan sitte inne med hodeplagg, m.a. hijab som har blitt så vanlig de 10 - 20 siste årene så bør det være greit for gutter/menn med hodeplagg også.
Det var nå en merkelig sammenligning, men mulig at du har sittet med muslimske kvinner rundt et matbord.
Da jeg vokste opp tok da ikke kvinnene av seg hodeplagget, det var mannfolka som gjorde det. Hva muslimske kvinner gjør hjemme vet ikke jeg.
Muslimske kvinner har hodeplagg på når de spiser blant andre en nærmeste familie, ja jeg har spist med dem.

Hjemme kan de gjøre som de vil så lenge de ikke har besøk.

Jeg tenker mer på den yngre generasjon, "nei, nei, gutt, ikke springe inn på skolen før du har tatt av seg lua", kan ikke gjelde så lenge Fatima sitter med en gardin over hodet.

Der må likestillingen være 100%

Er klar over gammel sædvane i forhold til kvinner med hodeplagg, men nå er det likestilling og guess what, det går begge veier.

Merker meg at kvinner ikke er spes opptatt av likestilling når det er til deres fordel.

Har settt noen minutter av første date (helst slutten) ingen av damene er plaget av den mannsjåvenistiske handlingen å betale regningen.

Noe menn gjør i håp om at det øker sjansen til å få beskøke "hønsehuset".

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

kytec skrev: søn okt 17, 2021 6:19 pm De to store tvillingene var også kule å følge med på (første år med utfordrere?).
Nei der var utfordrere året før også (2003)- men tror ikke der var utfordrere i sesong 1 som gikk i 2001.

Ellers var der en liten spiss på det tidligere da de tok med 2 deltagere med en eller annen relasjon til hverandre- noe som ofte gjorde disse at disse 2 hadde "en ekstra stemme" hver der inne på gården...
...men så var det jo ikke sånn mellom nevnte Barbro og pappa Eskil Fagerbakk :lol: Det var nordlendinger det! :lol: :lol:

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

JODDEMM skrev: søn okt 17, 2021 7:22 pm
kytec skrev: søn okt 17, 2021 6:19 pm De to store tvillingene var også kule å følge med på (første år med utfordrere?).
Nei der var utfordrere året før også (2003)- men tror ikke der var utfordrere i sesong 1 som gikk i 2001.

Ellers var der en liten spiss på det tidligere da de tok med 2 deltagere med en eller annen relasjon til hverandre- noe som ofte gjorde disse at disse 2 hadde "en ekstra stemme" hver der inne på gården...
...men så var det jo ikke sånn mellom nevnte Barbro og pappa Eskil Fagerbakk :lol: Det var nordlendinger det! :lol: :lol:
Var det ikke han faren (Eskil) som nesten knuste skallen i en tvekamp? Brutale greier i hvert fall!

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

DenFelgen skrev: søn okt 17, 2021 7:48 pm
JODDEMM skrev: søn okt 17, 2021 7:22 pm
kytec skrev: søn okt 17, 2021 6:19 pm De to store tvillingene var også kule å følge med på (første år med utfordrere?).
Var det ikke han faren (Eskil) som nesten knuste skallen i en tvekamp? Brutale greier i hvert fall!
Eskil røk i alle fall i slegge som han måtte gå i pga juks. Ingen skade der.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Unge Heidi er jo rå i øks!

Hun fine kroppen på 23 år ser sterk ut.

Ser ikke hvordan gamlemor kan bli (ja hun er bare noen år eldre enn meg, men ser 20 år eldre ut).

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Nå blir jeg skuffet hvis det ikke blir tautrekking...

Tormund

Legg inn av Tormund »

Amalie kan jo ikke ryke, hun er jo årets eye-candy. Samtidig er Mama G en herlig karakter som jeg gjerne vil ha med videre.

Blir spennende dette ja.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

sertono skrev: søn okt 17, 2021 8:20 pm Nå blir jeg skuffet hvis det ikke blir tautrekking...
Det må det bli. Fortsatt den med tau belter og kasser som hestesko skal oppi?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Tormund skrev: søn okt 17, 2021 8:20 pm Amalie kan jo ikke ryke, hun er jo årets eye-candy. Samtidig er Mama G en herlig karakter som jeg gjerne vil ha med videre.

Blir spennende dette ja.
Amalie er en godjente!

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

kytec skrev: søn okt 17, 2021 8:22 pm
sertono skrev: søn okt 17, 2021 8:20 pm Nå blir jeg skuffet hvis det ikke blir tautrekking...
Det må det bli. Fortsatt den med tau belter og kasser som hestesko skal oppi?
Ja det tror jeg, om de ikke forandrer det siden gamla skal i ilden...

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Tormund skrev: søn okt 17, 2021 8:20 pm Amalie kan jo ikke ryke, hun er jo årets eye-candy. Samtidig er Mama G en herlig karakter som jeg gjerne vil ha med videre.

Blir spennende dette ja.
Hvor mye vekter du kropp/ansikt/boobs for at hun er vinneren der?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»