Farmen 2021

Svar
pfrog567

Re: Farmen 2021

Legg inn av pfrog567 »

sertono skrev: tir okt 19, 2021 9:48 pm
pfrog567 skrev: tir okt 19, 2021 7:33 pm
sertono skrev: tir okt 19, 2021 7:25 pm

Nei, nå tror jeg Tonje blir storbonde.
Tror det blir et mannfolk jeg.
Blæh! ;)
Hehehe, 1-0 til deg :)

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Skraevadottir skrev: tir okt 19, 2021 9:56 pm Noen som vet hvem som eier denne gården? Det kan jo være mentor? Vi får jo aldri vite hva mentor heter, så hvem vet om disse ukene bare er et gigantisk oppussingsprosjekt for ham? Han er jo veldig opptatt av at alt skal gjøres skikkelig også?
Johannes Steinsjøen var den som eide som eide garden i 1959. Du finner nok ut hvem som var etterkommerne hvis du søker videre :)

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

pfrog567 skrev: tir okt 19, 2021 7:30 pm Er nok en del gubber her inne som synes det er kjekt å se på ungjentene vet du. Da kan de minnes de yngre år :)
Nåja, det er nok ikke bare oss "gubber" som kikker litt på ungdommene, tviler på at du lukker øynene når Simon sprader rundt i baris :lol:

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

MacanT skrev: ons okt 20, 2021 2:54 pm
pfrog567 skrev: tir okt 19, 2021 7:30 pm Er nok en del gubber her inne som synes det er kjekt å se på ungjentene vet du. Da kan de minnes de yngre år :)
Nåja, det er nok ikke bare oss "gubber" som kikker litt på ungdommene, tviler på at du lukker øynene når Simon sprader rundt i baris :lol:
Du har rett i det. Simon er lekker å se på for oss gamle "kjerringene" :) Har gitt mange unge menn komplimenterer jeg for utseendet, men som jeg sier til dem at det er bare et kompliment fra en "gammel" kjerring. Jeg kunne jo nesten vært bestemora til dem :lol:

Men å se på f.eks. han Rob og han som trakk seg etter ett døgn, blir egentlig bare pinlig synes jeg. Prøver liksom å være så "ungdommelige", selv om alle vet alderen på de. Det blir for krampaktig og patetisk for meg. Bedre å være seg selv da, slik som hu Mama G.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Kåre har blitt svært ettertraktet på markedet :D

https://www.tv2.no/underholdning/14298397/

Det har tatt helt av. Jeg har fått en del meldinger. Jeg blir ringt av nærmere 20 damer om dagen, og har fått over 400 meldinger på Messenger. Det er jo helt vanvittig, forteller den single gulrotbonden fra Smøla.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

DenFelgen skrev: tir okt 19, 2021 10:49 pm
Skraevadottir skrev: tir okt 19, 2021 10:40 pm Ler alltid litt inni meg hver gang Rob snakker om "Meg og Hamen". Hver setning starter med det.
Trodde jeg var over Rob-hatet mitt, men det kom tilbake i kveld :D
Tonje er meeeeget flink da!

Haha, samme her! Herman også, for så vidt. Tror ikke at han helt skjønner hva hykleri betyr, nitrist forsøk på å prøve å forsvare stjelingen av mat.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Chromeback skrev: ons okt 20, 2021 4:32 pm
DenFelgen skrev: tir okt 19, 2021 10:49 pm
Skraevadottir skrev: tir okt 19, 2021 10:40 pm Ler alltid litt inni meg hver gang Rob snakker om "Meg og Hamen". Hver setning starter med det.
Trodde jeg var over Rob-hatet mitt, men det kom tilbake i kveld :D
Tonje er meeeeget flink da!

Haha, samme her! Herman også, for så vidt. Tror ikke at han helt skjønner hva hykleri betyr, nitrist forsøk på å prøve å forsvare stjelingen av mat.
Herman ja, hadde ikke savnet om han forsvant!
Litt greit å bryte opp miljøet der inne med utfordrerne da. Godt at han Blåkors-fyren forsvant :D
Blir det Gult er kult (Anette) som blir førstekjempe? Spennende i kveld!
Sist redigert av Elgen den ons okt 20, 2021 4:54 pm, redigert 1 gang totalt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

DenFelgen skrev: ons okt 20, 2021 4:46 pm
Chromeback skrev: ons okt 20, 2021 4:32 pm
DenFelgen skrev: tir okt 19, 2021 10:49 pm

Trodde jeg var over Rob-hatet mitt, men det kom tilbake i kveld :D
Tonje er meeeeget flink da!

Haha, samme her! Herman også, for så vidt. Tror ikke at han helt skjønner hva hykleri betyr, nitrist forsøk på å prøve å forsvare stjelingen av mat.
Herman ja, hadde ikke savnet om han forsvant!
Litt greit å bryte opp miljøete der inne med utfordrerne da. Godt at han Blåkors-fyren forsvant :D
Blir det Gult er kult (Anette) som blir førstekjempe? Spennende i kveld!
Ja, håper den alliansen ryker opp snart, blir fort kose-tv så lenge de får det som de vil.

Det er ett godt spørsmål. Veldig usikker siden det er Tonje som er storbonde, forhåpentligvis leder Simon og Kåre henne inn på ett riktig spor. Ta heller noen av de gamle, og gi de nye en sjanse.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »


Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Aiai! Veldig trist ja
Husker han godt

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

DenFelgen skrev: ons okt 20, 2021 4:46 pm
Chromeback skrev: ons okt 20, 2021 4:32 pm
DenFelgen skrev: tir okt 19, 2021 10:49 pm

Trodde jeg var over Rob-hatet mitt, men det kom tilbake i kveld :D
Tonje er meeeeget flink da!

Haha, samme her! Herman også, for så vidt. Tror ikke at han helt skjønner hva hykleri betyr, nitrist forsøk på å prøve å forsvare stjelingen av mat.
Herman ja, hadde ikke savnet om han forsvant!
Litt greit å bryte opp miljøet der inne med utfordrerne da. Godt at han Blåkors-fyren forsvant :D
Blir det Gult er kult (Anette) som blir førstekjempe? Spennende i kveld!
Tror utfordrerne er fredet fra å bli førstekjempe første uken, men er ikke sikker.

Tonje er uansett en oppegående ung jente så jeg håper hun velger Rob eller Haman :D

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

pfrog567 skrev: ons okt 20, 2021 3:03 pm
MacanT skrev: ons okt 20, 2021 2:54 pm
pfrog567 skrev: tir okt 19, 2021 7:30 pm Er nok en del gubber her inne som synes det er kjekt å se på ungjentene vet du. Da kan de minnes de yngre år :)
Nåja, det er nok ikke bare oss "gubber" som kikker litt på ungdommene, tviler på at du lukker øynene når Simon sprader rundt i baris :lol:
Du har rett i det. Simon er lekker å se på for oss gamle "kjerringene" :) Har gitt mange unge menn komplimenterer jeg for utseendet, men som jeg sier til dem at det er bare et kompliment fra en "gammel" kjerring. Jeg kunne jo nesten vært bestemora til dem :lol:
Ja dere damer er heldige som fremdeles kan dele ut komplimenter :D

Oss voksne menn må være veldig forsiktige med slikt, ellers risikerer vi å bli anmeldt for seksuell trakassering :lol:

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Hvorfor spiller Hermann tilbakestående?

Vepsebrodden

Legg inn av Vepsebrodden »

Morgengymnastikk var kult 🤣

Vepsebrodden

Legg inn av Vepsebrodden »

Seale ja

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Vepsebrodden skrev: ons okt 20, 2021 9:55 pm Morgengymnastikk var kult 🤣
Det var faktisk gøyalt at de klarer å lure nykomlingene med det. Dvs det er ikke sikkert de blir lurt, men de tør ikke opponere.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Vepsebrodden skrev: ons okt 20, 2021 9:56 pmSeale ja
https://www.youtube.com/watch?v=ZUabDrfjATY

Tormund

Legg inn av Tormund »

Gjestene hadde lagt mye flid i å se mest mulig autentisk ut.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Tormund skrev: ons okt 20, 2021 10:02 pm Gjestene hadde lagt mye flid i å se mest mulig autentisk ut.
Ev produksjonen har lagt mye flid i å få skuespillerne til å se autentiske ut.

Tormund

Legg inn av Tormund »

kytec skrev: ons okt 20, 2021 10:04 pm
Tormund skrev: ons okt 20, 2021 10:02 pm Gjestene hadde lagt mye flid i å se mest mulig autentisk ut.
Ev produksjonen har lagt mye flid i å få skuespillerne til å se autentiske ut.
Her føler jeg vi kan kverulere litt videre.

Ev makeup-artistene har lagt mye flid i å få gjestene til å se mest mulig autentiske ut ;)

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Bør Tonje pusse tennene før eller etter hun suger av typen?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

kytec skrev: ons okt 20, 2021 9:51 pm Hvorfor spiller Hermann tilbakestående?
Tror ikke han spiller

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Førstegangstjenesten virker litt enkel. Foreløpig.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Anette virker som en rå dame, kan ikke nevne fellatio to ganger på samme side, men det frister.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Ser i opptak, seale ja
Haman er jo helt noldus!

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Det skal Tonje ha. Hun ser pinadø meg bra ut etter å ha slitt på en gård i nesten fem uker. Ser jo ingen forskjell fra da hun kom inn første uka.

Samme med Thorvald, for så vidt!

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

DenFelgen skrev: ons okt 20, 2021 10:24 pm Ser i opptak, seale ja
Haman er jo helt noldus!
Spurte han om han skulle filitere melka også?

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Kåre Gunnar vil ha ut Grete, ikke fordi hun er en trussel mot Tonje, men en trussel for han selv. Er en liten player som smyger i gresset og er laaangt unna kamper.
Sist redigert av kytec den ons okt 20, 2021 10:35 pm, redigert 1 gang totalt.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

kytec skrev: ons okt 20, 2021 10:30 pm Kjell (?) vil ha ut Grete, ikke fordi hun er en trussel mot Tonje, men en trussel for han selv. Er en liten player som smyger i gresset og er laaangt unna kamper.
Kjell er på Torpet, Simon heter han du mener

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Kan det bli noe annet enn kunnskap mot Amazonedamen (som godt kan ha kunnskap)? Øks eller bøtte?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»