Serier vi ser fram til

Svar
Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Re: Serier vi ser fram til

Legg inn av Rainmaker »

sertono skrev: tor jul 14, 2022 7:04 pm
BioDex skrev: tor jul 14, 2022 4:02 pm Dette ser jo lovende ut;
► Show Spoiler
Ja, jeg syns i alle fall ikke det ser så ræva ut som mange av de Youtube videoene som er laget i det siste av div tolkien-fans, hvor det nærmest er en konkurranse i å overgå hverandre i å slenge mest mulig dritt om denne serien, slik har de holdt på i flere måneder nå.
Min erfaringer at det er mange av disse som var helt i furore når de så at det var svarte mennesker og kvinner i denne serien, og da bestemte seg for å hate den.

Deres motstand mot serien kan spores tilbake til det. En ikke uvanlig situasjon for flere serier som "vurderes" av diverse Youtubere.

Helloween

Legg inn av Helloween »

Fringegirl skrev: lør jul 16, 2022 9:16 pm
BioDex skrev: tor jul 14, 2022 4:02 pm Dette ser jo lovende ut;

Ser veldig bra ut! Blir Prime kunde i sept ja... :mrgreen:
Nei. Serien kunne vært bra hvis den var tro mot Tolkien universet og ikke hadde en mangfolds agenda.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Saliph skrev: søn jul 17, 2022 8:47 pm
Og Nathan Fielder har nå sluppet en ny serie, The Rehearsal, på HBO. Som ligger på 96% og 9.3/10 på Rotten Tomatoes (26 anmeldelser) i skrivende stund. Litt vanskelig å få tak på hva den handler om ut fra traileren, men for min del er denne serien must see:
Så første episode nå. Det var selvsagt ikke helt "Nathan for You" schwung over det, faktisk ganske langt unna. Så dette er jo et helt nytt konsept som reduserer Nathans rolle betraktelig i forhold til nevnte serie. Det begge konseptene har til felles, er jo den grundige planleggingen helt ned til minste detalj, så budsjettet må jo være enormt. Gir første episode

6.5/10

Corvus

Legg inn av Corvus »

Fringegirl skrev: lør jul 16, 2022 9:16 pm
BioDex skrev: tor jul 14, 2022 4:02 pm Dette ser jo lovende ut;

Ser veldig bra ut! Blir Prime kunde i sept ja... :mrgreen:
Ble littegrann skeptisk. Synes det så ut til å være veldig mye CGI, og at den ikke var så bra som jeg hadde forventet. Håper jeg tar feil.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Corvus skrev: man jul 18, 2022 4:54 pm
Fringegirl skrev: lør jul 16, 2022 9:16 pm
BioDex skrev: tor jul 14, 2022 4:02 pm Dette ser jo lovende ut;

Ser veldig bra ut! Blir Prime kunde i sept ja... :mrgreen:
Ble littegrann skeptisk. Synes det så ut til å være veldig mye CGI, og at den ikke var så bra som jeg hadde forventet. Håper jeg tar feil.
Har sluttet å ta trailere for inntekt til noe som helst, får bare vente å se hvordan det utspiller seg når det først kommer :)

Helloween

Legg inn av Helloween »

sertono skrev: tor jul 14, 2022 7:04 pm
BioDex skrev: tor jul 14, 2022 4:02 pm Dette ser jo lovende ut;

Ja, jeg syns i alle fall ikke det ser så ræva ut som mange av de Youtube videoene som er laget i det siste av div tolkien-fans, hvor det nærmest er en konkurranse i å overgå hverandre i å slenge mest mulig dritt om denne serien, slik har de holdt på i flere måneder nå.
De skal og lage en serie om Morgan Kane, litt endringer blir gjort. Morgan er svart og han kjemper for kvinners rettigheter.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Helloween skrev: man jul 18, 2022 7:10 pm
sertono skrev: tor jul 14, 2022 7:04 pm
BioDex skrev: tor jul 14, 2022 4:02 pm Dette ser jo lovende ut;

Ja, jeg syns i alle fall ikke det ser så ræva ut som mange av de Youtube videoene som er laget i det siste av div tolkien-fans, hvor det nærmest er en konkurranse i å overgå hverandre i å slenge mest mulig dritt om denne serien, slik har de holdt på i flere måneder nå.
De skal og lage en serie om Morgan Kane, litt endringer blir gjort. Morgan er svart og han kjemper for kvinners rettigheter.
De er noen forbanna gretne sytetryner. Ingen av dem har sett en eneste episode men allikevel sitter de å lager laaaaaaange klagevideoer på youtube, hva pokker er vitsen med det?

Jeg har selv lest absolutt alle tolkienbøkene og den siste traileren har jo massevis av tolkienstemning og vibber, absolutt alt der så jo ok ut. Jeg har et inntrykk av at de største sytetrynene klager samme faen hva som blir laget.

Nå kan det jo hende at det er noe søppel, men man må da for svingene vente til man har sett det først før man trykker på avfallsknappen. Første ep har ikke premiere før 2.sept, klag da, ikke nå.

Saliph

Legg inn av Saliph »

SirJames skrev: man jul 18, 2022 4:50 pm
Saliph skrev: søn jul 17, 2022 8:47 pm
Og Nathan Fielder har nå sluppet en ny serie, The Rehearsal, på HBO. Som ligger på 96% og 9.3/10 på Rotten Tomatoes (26 anmeldelser) i skrivende stund. Litt vanskelig å få tak på hva den handler om ut fra traileren, men for min del er denne serien must see:
Så første episode nå. Det var selvsagt ikke helt "Nathan for You" schwung over det, faktisk ganske langt unna. Så dette er jo et helt nytt konsept som reduserer Nathans rolle betraktelig i forhold til nevnte serie. Det begge konseptene har til felles, er jo den grundige planleggingen helt ned til minste detalj, så budsjettet må jo være enormt. Gir første episode

6.5/10
Veldig likt Nathan For You, men ikke like morsomt nei (i alle fall ikke første episode). Likevel, jeg klarer ikke annet enn å la meg imponere av hvor langt han/de klarer å dra en sånn ikke-sak. Og absurditeten i det hele.

BioDex

Legg inn av BioDex »

Ny, og mye bedre She Hulk trailer;


Saliph

Legg inn av Saliph »

Ale skrev: søn jul 24, 2022 5:20 pm Den nye episoden av The Rehearsal var skikkelig tam.
Vi er alle forskjellige.

Jeg synes den var genial, unik, og hysterisk morsom.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Saliph skrev: fre aug 05, 2022 7:37 pm

Vi er alle forskjellige.
Breaking news right there, dude :lol:

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Siden jeg har et nostalgisk forhold til filmen, må jeg nok prøve meg på denne.


Winnowill

Legg inn av Winnowill »

4pLaY skrev: man aug 08, 2022 12:01 pm Siden jeg har et nostalgisk forhold til filmen, må jeg nok prøve meg på denne.

Har også et godt forhold til filmen, kommer til å se serien, men tviler på den har samme sjarmen som filmen.
«Theres a peck here with a acorn pointed at me!!”
:lol:

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Fringegirl skrev: man aug 08, 2022 12:09 pm
4pLaY skrev: man aug 08, 2022 12:01 pm Siden jeg har et nostalgisk forhold til filmen, må jeg nok prøve meg på denne.
► Show Spoiler
Har også et godt forhold til filmen, kommer til å se serien, men tviler på den har samme sjarmen som filmen.
«Theres a peck here with a acorn pointed at me!!”
:lol:
Har ikke store forhåpninger her, spesielt ikke siden det er Disney bak roret, men jeg må prøve likevel ;).

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Så ca 5 eps av The Sandman før jeg ga opp.
Sikkert kjekt for de som har et forhold til tegneserien, men jeg syntes hele opplegget var ganske kjedelig.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Som nevnt i seriens egen tråd kommer sesong 5 av Yellowstone i november.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

SirJames skrev: lør okt 01, 2022 8:35 pm Som nevnt i seriens egen tråd kommer sesong 5 av Yellowstone i november.
Har litt lyst å begynne på denne, hvordan er Kevin Costner i serien?

SirJames

Legg inn av SirJames »

Fringegirl skrev: lør okt 01, 2022 8:36 pm
SirJames skrev: lør okt 01, 2022 8:35 pm Som nevnt i seriens egen tråd kommer sesong 5 av Yellowstone i november.
Har litt lyst å begynne på denne, hvordan er Kevin Costner i serien?
Han passer godt inn i den rollen, så kjør på 😎

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

SirJames skrev: lør okt 01, 2022 8:35 pm Som nevnt i seriens egen tråd kommer sesong 5 av Yellowstone i november.
Vet du noe mer om 1883?

SirJames

Legg inn av SirJames »

GatlingGun skrev: lør okt 01, 2022 8:41 pm
SirJames skrev: lør okt 01, 2022 8:35 pm Som nevnt i seriens egen tråd kommer sesong 5 av Yellowstone i november.
Vet du noe mer om 1883?
Ikke annet enn at det kommer en ny sesong, trolig i 2023.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

SirJames skrev: lør okt 01, 2022 8:53 pm
GatlingGun skrev: lør okt 01, 2022 8:41 pm
SirJames skrev: lør okt 01, 2022 8:35 pm Som nevnt i seriens egen tråd kommer sesong 5 av Yellowstone i november.
Vet du noe mer om 1883?
Ikke annet enn at det kommer en ny sesong, trolig i 2023.
Ryktes at serien skifter navn til 1884.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ønsker bare en dato for The Last Of Us..

BioDex

Legg inn av BioDex »

ElGuaje skrev: søn okt 02, 2022 9:34 pm Ønsker bare en dato for The Last Of Us..
Ser jo lovende ut da;


Ser også fram til denne;


Og denne fra skaperne av Westworld ser spennende ut;

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Ny sesong av Gangs of London. Ser ut som kjernesunn underholdning for hele familien


SirJames

Legg inn av SirJames »

TerryMcDermott skrev: søn okt 09, 2022 10:20 am --- Ny sesong av Gangs of London. Ser ut som kjernesunn underholdning for hele familien

Det blir rett og slett DIGG, og den kommer allerede 20. oktober.

Holder på med gjensyn av sesong 1 i disse dager, så oppladningen er perfekt.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

BioDex skrev: søn okt 09, 2022 8:24 am
ElGuaje skrev: søn okt 02, 2022 9:34 pm Ønsker bare en dato for The Last Of Us..
Ser jo lovende ut da;
Jepp. Ser virkelig frem til den! Craig Mazin(Chernobyl) bak spakene også, det gir mye håp.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

ElGuaje skrev: søn okt 02, 2022 9:34 pm Ønsker bare en dato for The Last Of Us..
16. januar er nå bekreftet! Gleder meg

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7744

Legg inn av Big George »

Har sett 6 av de 8 episodene av Dope-sick. Helt fantastisk serie som overgår disse "fra virkeligheten" seriene og filmene.
Handler om legemiddelfirmaet som juger om avhenghet-skapende medisin gitt til folk som slet med.arbeidsskader og idrettskader.
Det er ikke vanlige narkomane som skildres,. men folk dør i hopetall

Beste fra virkeligheten-serie og film jeg har sett. Jeg har fått med den hos en med alle disse strømme-tjenestene ikke sikker på om det er Disney, HBO eller Netflix.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

ElGuaje skrev: fre nov 04, 2022 2:53 am
ElGuaje skrev: søn okt 02, 2022 9:34 pm Ønsker bare en dato for The Last Of Us..
16. januar er nå bekreftet! Gleder meg
Så jeg har skrevet feil. 15. januar er riktig.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Tror jeg skal slutte å se på nye serier som har planlagt for mange sesonger før de blir avsluttet i sin helhet. Det er så mange nye serier som blir kansellert for tiden, det er et hån mot vi som trofast følger med på disse seriene.

Gidder ikke mer. Er flust av eldre avsluttede serier man ikke har sett, så det blir vel det fremover da.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»