NHL

Svar
GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Re: NHL

Legg inn av GiPazzini_85 »

Resultater i natt:
Philadelphia Flyers- Buffalo Sabres 5-2
Toronto Maple Leafs- Carolina Hurricanes 5-2
Washington Capitals- St. Louis Blues 2-5
Anaheim Ducks- Columbus Blue Jackets 7-4

Tippett med to scoringer da Flyers ledet 4-0 etter 2.periode. Tippett gjør enda et mål i 3.periode, mens Olofssons med to mål prøvde å hente opp igjen Flyers sin ledelse, men uten hell. Aston-Reese med to mål da St.Patrick's day-kledd Leafs slo Carolina 5-2. Järnkrok og Tavares med to assists. Blues med 4-0-ledelse etter 2.periode der Blais gjorde to mål. Caps prøvde seg med en opphenting, men måtte til slutt gi opp. Lenge jevnt mellom Anaheim og Columbus, mens Strome (1+1 i natt) og Co gjorde maksimalt ut av at Columbus tok ut målvakten på 5-4.

Kamper i kveld og i natt:
Detroit Red Wings- Colorado Avalanche 18.00
Minnesota Wild- Boston Bruins 19.00
Nashville Predators- Winnipeg Jets 19.00
Seattle Kraken- Edmonton Oilers 21.00
Philadelphia Flyers- Carolina Hurricanes 22.00
Floria Panthers- New Jersey Devils 23.00
Ottawa Senators- Toronto Maple Leafs 00.00
Tampa Bay Ligthning- Montreal Canadiens 00.00
New York Rangers- Pittsburgh Penguins 01.00
Calgary Flames- Dallas Stars 03.00
Los Angeles Kings- Vancouver Canucks 03.00
Arizona Coyotes- Chicago Blackhawks 03.30
San Jose Sharks- New York Islanders 03.30

Det er håndball på 3+ i kveld, @ehall , så ikke noe NHL.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

GiPazzini_85 skrev: lør mar 18, 2023 9:11 am Det er håndball på 3+ i kveld, @ehall , så ikke noe NHL.
Hands som vi sier i Enga :roll: , men hver sin smak. Skal ikke nekte andre å se på det de vil. Så lenge TV3 ikke erstatter med andre programmer som de gjør med mesterskap. Da blir jeg 🤬.

Men jeg får sett Minnesota - Boston på Viaplay. Takker igjen til @GatlingGun for tipset om appen TVkampen. Genial app for du kan både legge inn kanaler du har pluss hvilke sport du ser. Så kl. 19 i kveld er ingen håndball der, men hockey og fotball. Det blir både tv og iPad :D

Om de vinner i kveld er de på toppen av Central, i alle fall noen timer. Skal aldri si aldri, Boston har vært variable etter de ble klare til sluttspillet. Og når Kaprizov ble skadet våknet mange andre, ikke uvanlig når stjernen på et lag blir borte.

Edit: får du varsel når jeg skriver @GiPazzini_85? Den blir ikke med røde bokstaver som du har.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

ehall skrev: lør mar 18, 2023 12:29 pm
GiPazzini_85 skrev: lør mar 18, 2023 9:11 am Det er håndball på 3+ i kveld, @ehall , så ikke noe NHL.
Hands som vi sier i Enga :roll: , men hver sin smak. Skal ikke nekte andre å se på det de vil. Så lenge TV3 ikke erstatter med andre programmer som de gjør med mesterskap. Da blir jeg 🤬.

Men jeg får sett Minnesota - Boston på Viaplay. Takker igjen til @GatlingGun for tipset om appen TVkampen. Genial app for du kan både legge inn kanaler du har pluss hvilke sport du ser. Så kl. 19 i kveld er ingen håndball der, men hockey og fotball. Det blir både tv og iPad :D

Om de vinner i kveld er de på toppen av Central, i alle fall noen timer. Skal aldri si aldri, Boston har vært variable etter de ble klare til sluttspillet. Og når Kaprizov ble skadet våknet mange andre, ikke uvanlig når stjernen på et lag blir borte.

Edit: får du varsel når jeg skriver @GiPazzini_85? Den blir ikke med røde bokstaver som du har.
Jeg legger inn @ og brukernavn. Det kommer opp en rullgardin der man tagger. @ehall

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

GiPazzini_85 skrev: lør mar 18, 2023 1:47 pm
ehall skrev: lør mar 18, 2023 12:29 pm Edit: får du varsel når jeg skriver @GiPazzini_85? Den blir ikke med røde bokstaver som du har.
Jeg legger inn @ og brukernavn. Det kommer opp en rullgardin der man tagger. @ehall
OK, det virker ikke på mine Apple enheter. Er en del mangler på FD, men det får vi bære over med.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

ehall skrev: lør mar 18, 2023 3:05 pm
GiPazzini_85 skrev: lør mar 18, 2023 1:47 pm
ehall skrev: lør mar 18, 2023 12:29 pm Edit: får du varsel når jeg skriver @GiPazzini_85? Den blir ikke med røde bokstaver som du har.
Jeg legger inn @ og brukernavn. Det kommer opp en rullgardin der man tagger. @ehall
OK, det virker ikke på mine Apple enheter. Er en del mangler på FD, men det får vi bære over med.
Funker på Android og PC.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

GiPazzini_85 skrev: lør mar 18, 2023 4:22 pm
ehall skrev: lør mar 18, 2023 3:05 pm
GiPazzini_85 skrev: lør mar 18, 2023 1:47 pm

Jeg legger inn @ og brukernavn. Det kommer opp en rullgardin der man tagger. @ehall
OK, det virker ikke på mine Apple enheter. Er en del mangler på FD, men det får vi bære over med.
Funker på Android og PC.
Det er slikt jeg sloss mot på jobben, hjemme velger jeg selv :D

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Så enkelt kan det gjøres, rått!

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Der, ja. Johansson og 1-0 for WIld.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Glass har sendt Preds i ledelsen.

Toews og MacKinnon på scoringslisten for Avs. Suter med Detroits mål.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Dumba og 2-0, vel?

Nei, offside.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Det var da voldsomt som Wild skulle kjøre nå.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

DeBrusk!

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Tror ikke dommerne at Bruins er gode nok til å slå Wild, så de må få sjanse ved å gi de power play?

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Greit nok at det er vondt å bli truffet i ansiktet av en kølle, men det er mange som driver med filming for å få dommere til å gi utvisning.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Der satt den fra Pastrnak.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Boldy! Herlig kamp!

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Nei, offside.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Hvorfor i helvete skal dommere avgjøre kampen 🤯

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Der knekker Eller og Rantanen Detroit. 5-1 nå.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Krejci og 3-1. Sur stemning på tribunen nå.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

GiPazzini_85 skrev: lør mar 18, 2023 8:36 pm Krejci og 3-1. Sur stemning på tribunen nå.
Ikke akkurat rart.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

ikke første gang Wild ikke klarer å skåre 5 mot 3, svakt.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Sundquist med redusering. Wild fortjener poeng her.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Bergeron og 4-2.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Bruins er faen så solide.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Dubois tar med seg pucken og får slått inn. Pionk kommer delvis bak Saros og setter OT-målet for Jets. Glass og Evangelista med målene for Preds og Ehlers, Lowry og Pionk med målene for Jets.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

GiPazzini_85 skrev: lør mar 18, 2023 9:41 pm Dubois tar med seg pucken og får slått inn. Pionk kommer delvis bak Saros og setter OT-målet for Jets. Glass og Evangelista med målene for Preds og Ehlers, Lowry og Pionk med målene for Jets.
Fikk bare sett slutten av kampen. Den begynte rett og slett for tidlig for meg.
Herlig opphenting etter å ha ligget bakpå hele kampen. 0-1 så 1-1 - bare et halvt minutt etterpå 1-2. Heldigvis henter de seg inn og scorer 2-2 og vinnermålet. Ekstremt viktig seier. For Nashville er et av laga som kommer bakfra og vil ta wild card plassen til Jets.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Det var spennende i Minnesota i halve kampen, før dommeren bestemte hvem som skulle vinne.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Frederic med siste målet for Bruins som dermed vinner 5-2.

Kane og Yamamoto med scoringer for Oilers. Dunn for Kraken.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

McDavid setter opp Kane. 3-1.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»