NHL

Svar
Chromeback

Re: NHL

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: tor jun 09, 2022 9:43 pm Når kan vi forvente at klubber begynner å signere trenere? Blir det en domino effekt med engang Trotz signerer?
Alle venter på svar fra han, så signerer de bak i køen fortløpende etterpå?
Kunne veldig gjerne fått svar på Jets kabalen.
Vil tro at det går radig for seg så fort Trotz bestemmer seg, ja. Spørsmålet er jo hva klubbene gjør bak kulissene nå, alle kan jo ikke gå all in på at de får hentet Trotz.

Ellers snur Tampa serien og sitter med en potensiell finalebillett i neste match. Rangers har imponert så langt, men blir direkte overraskende om de tar to matcher til på rad nå for å snu dette.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: fre jun 10, 2022 7:27 am
TAdams6 skrev: tor jun 09, 2022 9:43 pm Når kan vi forvente at klubber begynner å signere trenere? Blir det en domino effekt med engang Trotz signerer?
Alle venter på svar fra han, så signerer de bak i køen fortløpende etterpå?
Kunne veldig gjerne fått svar på Jets kabalen.
Vil tro at det går radig for seg så fort Trotz bestemmer seg, ja. Spørsmålet er jo hva klubbene gjør bak kulissene nå, alle kan jo ikke gå all in på at de får hentet Trotz.

Ellers snur Tampa serien og sitter med en potensiell finalebillett i neste match. Rangers har imponert så langt, men blir direkte overraskende om de tar to matcher til på rad nå for å snu dette.
Jets virker å ha Montgomery som en het kandidat. Spent på å se om det er noe i ryktene om at Trotz er klar for Vegas.

Flere «storklubber» som nå jakter trener

Går mot Colorado-Tampa i finalen nå ja.

Hva tror du om Giroux? Gikk til Florida for å vinne. Virker som om han holder mange dører åpne nå

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Der var det slutt for Rangers. 2-1 til Tampa i natt og 4-2 i kamper.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Pretty cool to see Andrew Copp take the most important faceoff of the season for the New York Rangers.

Way to go, buddy. Always a great guy to chat with in the @NHLJets room.

Best of luck in contract negotiations this summer @copp94

Oh right, he didn’t just take it, he won it.

Copp har vært imponerende for Rangers. Hva slags kontrakt får han nå og hvor havner han?

Veldig oppegående og profesjonell kar som er god å ha i garderoben i tillegg til på isen. Kan han få 6-7mill på 5-års kontrakt? Jeg tror det

Rangers ryker for Tampa og dermed Tampa-Colorado i finaleserien.

Men imponerende sesong av Rangers. Hadde ikke trodd de skulle komme så langt og være så gode. Hadde Jets greid det samme så hadde jeg vært strålende fornøyd

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Virker som om det et 3 kandidater for Jetsnog Montgomery virker mest troverdig


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Ekstremt spennende for oss som følger Jets. Kan sitte igjen med svarteper eller vi kan gå framover med masse optimisme.

Boston, Vegas, Dallas, Flyers, Detroit og Jets
6 lag som nevnes her og 6 trenerkandidater

Umulig å tippe utfall her.
Trotz til Vegas vil jeg tro.
Tror ikke på Vassidy til Jets
Liket ikke Boston link til Montgomery da jeg har størst tro på at det er en god løsning for Jets
Dallas tar DeBoer
Detroit sikter høyt, hva får de?
Flyers kan få gull men virker å være litt i skyggen av de andre klubbene.

Men alt kan skje

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Nesten drømmefinaler i både NHL og NBA denne sesongen? Følger ikke så mye med NHL, men Colorado mot Tampa Bay høres da ut som en bra finale. Akkurat som Warriors mot Celtics i NBA.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

KongOlav2 skrev: søn jun 12, 2022 10:38 am Nesten drømmefinaler i både NHL og NBA denne sesongen? Følger ikke så mye med NHL, men Colorado mot Tampa Bay høres da ut som en bra finale. Akkurat som Warriors mot Celtics i NBA.
Absolutt. Blir utrolig interessant å se hvem som tar serien av Colorado og Tampa. Jeg holder med Colorado men Tampa kan ta sin 3.strake seier. Utrolig gode. Skal vi tippe på 7 kamper og dramatisk kamp 7 der Makar avgjør?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: søn jun 12, 2022 10:23 am Virker som om det et 3 kandidater for Jetsnog Montgomery virker mest troverdig

Selvfølgelig er det kun Philly som henger på Tortorella…

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: fre jun 10, 2022 8:01 am Går mot Colorado-Tampa i finalen nå ja.

Hva tror du om Giroux? Gikk til Florida for å vinne. Virker som om han holder mange dører åpne nå
Virker som det kan bli en knallfinale her ja. Nydelig hvis Rangers taper denne etter å ha kommet så godt ut fra startblokken i serien.

Aner faktisk ikke hva G velger til sommeren. Vet at det er mange i Philly som håper at han returnerer til sommeren, men tviler sterkt på at det er særlig aktuelt.

Han hadde jo tilbud fra Colorado, men det var kun Florida som var aktuelt for han. Aner ikke hva han tenker nå, han setter jo familien veldig høyt og ønsker nok ikke å dra for langt avgårde. Florida sitt handlingsrom er vel heller ikke særlig av den spenstige sorten heller.

Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

Jorge86 skrev: lør apr 30, 2022 6:43 pm
Chromeback skrev: tor apr 28, 2022 4:16 pm
Mr.Meep skrev: tor apr 28, 2022 4:10 pm Screenshot_20220428-160857_Bleacher Report.jpg
Prøver meg på en liten tipping her;

Flames
Oilers
Wild
Avs

Canes
Rangers
Tampa
Florida
Håper på Colorado-Florida, tror Colorado-Tampa.
Det er lett når man kan det.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Alle spillere som tjener mer enn 9,5M AAV er ute av Stanley Cup

Kan lag som for eksempel Toronto som lønner enkeltspillere sykt godt gå hele veien. Eller påvirker noen få gode hele lønns strukturen i klubben, noe som gjør at man ikke får godt nok lag?

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

I Winnipeg vil de ha Trotz. Det er morsomt å lese alt de finner på. Siste rykte idag,


Juventus

Legg inn av Juventus »

TAdams6 skrev: man jun 13, 2022 11:22 am Alle spillere som tjener mer enn 9,5M AAV er ute av Stanley Cup

Kan lag som for eksempel Toronto som lønner enkeltspillere sykt godt gå hele veien. Eller påvirker noen få gode hele lønns strukturen i klubben, noe som gjør at man ikke får godt nok lag?
Toronto var vel kun små marginer fra å slå Tampa i år og er uheldige med divisjonen. Så gikk jo de to som tjener aller best til Conference finalen (McDavid og Panarin).

Forskjellen er kanskje at Toronto også kunne gått enda hardere ut og prøvd seg på forsterkninger. Tampa har jo kun et 1st pick de neste 3 årene pga trades for å få gode spillere med lav salary inn på laget. Tampa gjør jo disse tradesene vært år med suksess. I tillegg har jo Florida litt skattefordeler. Er vel snakk om at 8,5 for Stamkos ville kostet Toronto rundt 11 å matche med tanke på skatt.

Er lettere å få spillere til å ta paycuts når veldig mange andre lag må ut med 2-3 mill mer for å matche.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Cassidy tar over Vegas. Mange som mente Trotz skulle til Vegas. Nå har de valgt Cassidy. Bra valg det, men betyr og at Trotz har valgt en annen klubb.

Begynner ballen å rulle med treneransettelser nå?

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Samtidig har Barry Trotz kjøpt seg hus i Nashville.
Lukter ikke Winnipeg da. Hvor langt er det fra Flyers?


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Samtidig meldes det at Flyers går etter Tortorella


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »


MadBum

Legg inn av MadBum »

LANDESKOG

MadBum

Legg inn av MadBum »

Nichuskin 2-0!

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Skal vi virkelig høre på de elendige norske kommentatorene på Viasat i hele sluttspillet? Merker jeg blir sliten av bare tanken. De verken ser hva som skjer på tv, og selvfølgelig ikke hva som skjer ellers, når de ikke er i hallen som de amerikanske. Det blir det elendig kommentering, i grunnserien har det jo vært fint med kamper som går europeisk tid, problemet har vært at da kommer norske kommentatorer. Og jeg kan svensk, men den svorske hockey terminologien blir bare platt.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Hjemmedommer, helt som normalt.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Blir garantert Avalanche seier, dommerne har bestemt seg.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Der satt den på overtid! Veldig hakkete og sløv kamp, spesielt etter 3-3.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

ehall skrev: tor jun 16, 2022 2:43 am Skal vi virkelig høre på de elendige norske kommentatorene på Viasat i hele sluttspillet? Merker jeg blir sliten av bare tanken. De verken ser hva som skjer på tv, og selvfølgelig ikke hva som skjer ellers, når de ikke er i hallen som de amerikanske. Det blir det elendig kommentering, i grunnserien har det jo vært fint med kamper som går europeisk tid, problemet har vært at da kommer norske kommentatorer. Og jeg kan svensk, men den svorske hockey terminologien blir bare platt.
Virker som om de er for av/på gjennom en sesong. Kunne heller brukt de svenske kommentatorene. I Sverige er de jo mye mer "på" med sin dekning av NHL (naturlig nok).

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Herlig start.

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Chromeback skrev: tor jun 16, 2022 8:50 am Herlig start.
Synes det er litt kjedelig med Tampa igjen, jeg da. Vært mere interessant med Rangers eller Oilers.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Stjerten skrev: tor jun 16, 2022 9:00 am
Chromeback skrev: tor jun 16, 2022 8:50 am Herlig start.
Synes det er litt kjedelig med Tampa igjen, jeg da. Vært mere interessant med Rangers eller Oilers.
Absolutt kjedelig med Tampa igjen. Glad det ikke er Rangers av åpenbare grunner :D Holdt egentlig med Panthers i dette sluttspillet, men det sa jo stopp relativt fort.

Oilers kunne vært gøy, men de er jo ikke i nærheten lagmessig.

Avs all the way her nå.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: tor jun 16, 2022 9:55 am
Stjerten skrev: tor jun 16, 2022 9:00 am
Chromeback skrev: tor jun 16, 2022 8:50 am Herlig start.
Synes det er litt kjedelig med Tampa igjen, jeg da. Vært mere interessant med Rangers eller Oilers.
Absolutt kjedelig med Tampa igjen. Glad det ikke er Rangers av åpenbare grunner :D Holdt egentlig med Panthers i dette sluttspillet, men det sa jo stopp relativt fort.

Oilers kunne vært gøy, men de er jo ikke i nærheten lagmessig.

Avs all the way her nå.
Var Panthers for min del også i dette sluttspillet, men nå er jeg Bolts all the way, vil ikke at Avs vinner dette, og Bolts er mer "who cares" de har alt vunnet det de to siste årene. Lettet over at det ikke blir Oilers eller Rangers om ikke annet.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»