SÅ DET VAR BARE BLØFF OG LØGN DU KOM MED?Umulius Von Vrang skrev: ↑lør jun 08, 2024 4:07 pmJa det kan du jaggu sitte og lure på min hjulbeinte venn..Hjulbeint skrev: ↑lør jun 08, 2024 3:17 pmHeiUmulius Von Vrang skrev: ↑lør jun 08, 2024 9:47 am
USA har skrevet under hundrevis av internasjonale avtaler og de har brutt allesammen. Hvilke avtaler har Norge respektert?
Dessuten setter du opp en bønsj med stråmenn her som jeg nødvendigvis tar med en klype salt , som vanlig. Du sliter litt med å bryte ut av psykosen din også skjønner jeg , greit nok , alt dette får stå på din regning.
Men hva forteller det oss om deg som menneske? Vi tenker nok vårt om hvordan du egentlig er og hva slags forferdelig menneskesyn du har. (jeg bare henger på en sånn til slutt siden det er akkurat hva du gjør i hvert eneste innlegg du skriver , sånn i tilfelle poenget unnslipper deg , noe jeg antar at det gjør. )
Jeg spurte deg pent om du kunne vise meg noen av disse hundrevis av avtaler,, internasjonale avtaler selvfølgelig, som USA har tegnet med andre land, som de har brutt.
Og også disse som Norge har brutt, i følge deg.
Så langt har jeg ikke fått noen eksempler.
Var alt bare en bløff fra deg?
Vennlig hilsen
Hvis du gjør et enkelt søk for deg selv på temaet så finner du ut dette selv rimelig fort.
Om Norge har brutt avtaler? Tja , mulig vi har vært bedre på dette da vi er et mindre land. Man kan uansett stole på at Norge gjør absolutt alt USSA ber om og det gjør oss vel pålitelige på et vis og for noen i det minste.
Merkelig måte å delta i et debattforum på.