Situasjonen i Ukraina Del 3

Svar
Hjulbeint
Innlegg: 488

Re: Situasjonen i Ukraina Del 3

Legg inn av Hjulbeint »

Big George skrev: tor mar 21, 2024 11:52 am Tyskland som tirsdag offentliggjør ny milliardstøtte til Ukraina Summen tilsvarer 5,8 milliarder norske kroner, samt et løfte om ammunisjon til 1,8 milliarder kroner senere i år.
BRA!

Diablo
Innlegg: 183

Legg inn av Diablo »

Hjulbeint skrev: tor mar 21, 2024 12:59 pm
pølsa skrev: tor mar 21, 2024 8:29 am
Big George skrev: tor mar 21, 2024 8:13 am USA kan snart ikke reddes lenger. Om de velger Trump til president igjen, så kan vi like godt slukke lyset og si god natt, mener Bellingcat-grunnleggeren.

Bruken av sosiale medier har gjort det mye lettere å splitte enn å samle folk, mener Higgins.

Elon Musk har gjort X, tidligere Twitter, til et perfekt redskap for å så splittelse, mener han.

– Du kan kjøpe verifisert status, du kan skaffe deg følgere og du kan lyve. Algoritmene bryr seg ikke om det du skriver er sant eller ikke, ingen bryr seg om sannheten, de bryr seg om penger, sier Higgins.
Røde varsellamper her om denne Bellingcat, opprettet i 2014 og MH17 er tilfeldigvis en av de første sakene. Lukter propagandaapparat med stort fokus i Ukraina det der...

-Founded in 2014, we have pioneered the use of open source research methods to investigate a variety of subjects of public interest. These range from the shooting down of flight MH17 over eastern Ukraine
Du sluker Russisk propaganda, uten tvil og uten beven.
Dette er ikke et spørsmål, men en konklusjon.

Tydelig at du også mener at det ikke var russere/opprørere som skøyt ned passasjerfly over Ukraina.
Mest ekstreme jeg har sett på noen norske forumer, helt hinsides meninger og helt overbevist at alt han tror på er sannheten. Problemet i dagens samfunn er at alle legger frem sine egne meninger som den eneste sannheten, mer og mer sånne mennesker. Eksplodert med TikTok og X (spesielt etter musk tok over). Begge disse plassene er fylt opp med mennesker med ekstreme meninger, mye Anti vest, anti Nato og anti US. Mens diktatorer blir hyllet i alle retninger.

Hjulbeint
Innlegg: 488

Legg inn av Hjulbeint »

Diablo skrev: tor mar 21, 2024 2:17 pm
Hjulbeint skrev: tor mar 21, 2024 12:59 pm
pølsa skrev: tor mar 21, 2024 8:29 am

Røde varsellamper her om denne Bellingcat, opprettet i 2014 og MH17 er tilfeldigvis en av de første sakene. Lukter propagandaapparat med stort fokus i Ukraina det der...

-Founded in 2014, we have pioneered the use of open source research methods to investigate a variety of subjects of public interest. These range from the shooting down of flight MH17 over eastern Ukraine
Du sluker Russisk propaganda, uten tvil og uten beven.
Dette er ikke et spørsmål, men en konklusjon.

Tydelig at du også mener at det ikke var russere/opprørere som skøyt ned passasjerfly over Ukraina.
Mest ekstreme jeg har sett på noen norske forumer, helt hinsides meninger og helt overbevist at alt han tror på er sannheten. Problemet i dagens samfunn er at alle legger frem sine egne meninger som den eneste sannheten, mer og mer sånne mennesker. Eksplodert med TikTok og X (spesielt etter musk tok over). Begge disse plassene er fylt opp med mennesker med ekstreme meninger, mye Anti vest, anti Nato og anti US. Mens diktatorer blir hyllet i alle retninger.
Ja helt enig.
Alt som ikke stemmer med proputinistene, eller andres tro på diverse konspirasjonsteorier, skal diskrediteres uten å vite noe som helst om kildene. Bellicat var jeg mest borti i forbindelse MH17, hvor de gjorde grundige og etterprøvbare undersøkelser.
At noen fremdeles tviler på havarikommisjones konkluderinger, vitner om blind fanatisme.
Personlig kan jeg nok være litt bastant, men snur med en gang noen legger frem beviser på at jeg tar feil.
Jeg har ingen problemer med å revurdere mine standpunkter.

Men når noen roper nazist i nesten hvert eneste innlegg, og resten av Putin gjengen aktivt støtter eller stilltiende unngår å kritisere slikt, da blir min tro på mennesker svært negativt.
Trodde rett og slett vi i Norge var i stand til å gjennskue nazisme, kommunismen, fascismen og disses avlegger.

Hattori_Hanzo  
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Hjulbeint skrev: tor mar 21, 2024 2:36 pm
Jeg har ingen problemer med å revurdere mine standpunkter.
Kan du gi meg et eksempel på hvor du har revurdert et standpunkt?

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

Hei. Jeg er en nazist ..................... visstnok. Det gikk skeis med meg.

Hjulbeint
Innlegg: 488

Legg inn av Hjulbeint »

Hattori_Hanzo skrev: tor mar 21, 2024 3:41 pm
Hjulbeint skrev: tor mar 21, 2024 2:36 pm
Jeg har ingen problemer med å revurdere mine standpunkter.
Kan du gi meg et eksempel på hvor du har revurdert et standpunkt?
Ja ikke noe problem.
Jeg trodde lenge at du var litt seriøs og kunne skjønne at en metode for å øke mengden bakterier, selvsagt ikke kunne brukes på noe som ikke er levende.
Der har jeg skiftet mening.

Og en gang i tiden så hadde jeg litt tro på Putin, men virkeligheten fortalte meg fort at denne personen var farlig.

Du skjønner, i min verden er en person som innfører straff for å kritisere styresmaktene, en farlig person, når denne har tilgang på makt.

Trenger ikke bruke argumenter som at det er andre som er være.

Så jeg har skiftet mening mange ganger ut av vitenskapelig metoder, eller humanistiske prinsipper.

Derfor har jeg slutte å tro på guder, blant annet.

;)

Hjulbeint
Innlegg: 488

Legg inn av Hjulbeint »

bønna1/2 skrev: tor mar 21, 2024 3:50 pm Hei. Jeg er en nazist ..................... visstnok. Det gikk skeis med meg.
Velkommen i klubben.
Men vi får bare se om vi følger humanistiske prinsipper, eller lever med et inderlig ønske om å drepe mange.

Jeg vet hvor jeg står der, så får bare de som mangler argumenter, kalle oss alt de vil.
De avslører bare seg selv.

Hjulbeint
Innlegg: 488

Legg inn av Hjulbeint »

Men tilbake til den spesielle aksjonen, jeg håper av hele mitt hjerte at Ukraina vinner krigen og at de får mulighet til å utvikle landet etter humanistiske metoder.
Drømmer om å komme dit på MC og se gjenoppbygd byer og kan leve gode liv.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

bønna1/2 skrev: tor mar 21, 2024 3:50 pm Hei. Jeg er en nazist ..................... visstnok. Det gikk skeis med meg.
Dette vet vi allerede. Håper du får hjelp.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

BrannLFC skrev: tor mar 21, 2024 5:00 pm
bønna1/2 skrev: tor mar 21, 2024 3:50 pm Hei. Jeg er en nazist ..................... visstnok. Det gikk skeis med meg.
Dette vet vi allerede. Håper du får hjelp.
Du kan sikkert linke til det nazisriske tankegodset jeg har gitt uttrykk for?

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

nazisistiske, om det var tvil.

Hattori_Hanzo  
Innlegg: 721

Legg inn av Hattori_Hanzo »

Hjulbeint skrev: tor mar 21, 2024 4:47 pm Men tilbake til den spesielle aksjonen, jeg håper av hele mitt hjerte at Ukraina vinner krigen og at de får mulighet til å utvikle landet etter humanistiske metoder.
Drømmer om å komme dit på MC og se gjenoppbygd byer og kan leve gode liv.
Syns du skal dra med en gang jeg.. ;)

De har ikke krympet seg for å bruke klasebomber på eget territorie hvor de er veldig klar over at det bor russiske ukrainere i mangel av en bedre beskrivelse. De var til og med villig til å bruke utarmet uran i Donbass som inntil nylig faktisk var ukrainsk territorie. De har fengslet og torrturert en journalist til døde pga dissens mot krigsnarrativet. De har utsatt valg og stengt ned flere mediautløp med stempel som "prorussiske" osv. Og nå nærmer snittalderen på fronten seg 50 år , lite nytte i mere penger da , de kan få unga som er igjen til å brette papirfly av de penga og sende de på russerne i håp om at noen kan få`n i øyet.

Diablo
Innlegg: 183

Legg inn av Diablo »

Hattori_Hanzo skrev: tor mar 21, 2024 7:12 pm
Hjulbeint skrev: tor mar 21, 2024 4:47 pm Men tilbake til den spesielle aksjonen, jeg håper av hele mitt hjerte at Ukraina vinner krigen og at de får mulighet til å utvikle landet etter humanistiske metoder.
Drømmer om å komme dit på MC og se gjenoppbygd byer og kan leve gode liv.
Syns du skal dra med en gang jeg.. ;)

De har ikke krympet seg for å bruke klasebomber på eget territorie hvor de er veldig klar over at det bor russiske ukrainere i mangel av en bedre beskrivelse. De var til og med villig til å bruke utarmet uran i Donbass som inntil nylig faktisk var ukrainsk territorie. De har fengslet og torrturert en journalist til døde pga dissens mot krigsnarrativet. De har utsatt valg og stengt ned flere mediautløp med stempel som "prorussiske" osv. Og nå nærmer snittalderen på fronten seg 50 år , lite nytte i mere penger da , de kan få unga som er igjen til å brette papirfly av de penga og sende de på russerne i håp om at noen kan få`n i øyet.
Er det noe du synes er litt galt av det russerne gjør eller er det absolutt alle andre som gjør noe galt mens russerne er Guds beste barn?

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

Hattori_Hanzo skrev: tor mar 21, 2024 7:12 pm
Hjulbeint skrev: tor mar 21, 2024 4:47 pm Men tilbake til den spesielle aksjonen, jeg håper av hele mitt hjerte at Ukraina vinner krigen og at de får mulighet til å utvikle landet etter humanistiske metoder.
Drømmer om å komme dit på MC og se gjenoppbygd byer og kan leve gode liv.
Syns du skal dra med en gang jeg.. ;)

De har ikke krympet seg for å bruke klasebomber på eget territorie hvor de er veldig klar over at det bor russiske ukrainere i mangel av en bedre beskrivelse. De var til og med villig til å bruke utarmet uran i Donbass som inntil nylig faktisk var ukrainsk territorie. De har fengslet og torrturert en journalist til døde pga dissens mot krigsnarrativet. De har utsatt valg og stengt ned flere mediautløp med stempel som "prorussiske" osv. Og nå nærmer snittalderen på fronten seg 50 år , lite nytte i mere penger da , de kan få unga som er igjen til å brette papirfly av de penga og sende de på russerne i håp om at noen kan få`n i øyet.
Han kommer nok tilbake hjulbeint etter å ha tråkket på en mine;)

Diablo
Innlegg: 183

Legg inn av Diablo »

Hjulbeint skrev: tor mar 21, 2024 4:47 pm Men tilbake til den spesielle aksjonen, jeg håper av hele mitt hjerte at Ukraina vinner krigen og at de får mulighet til å utvikle landet etter humanistiske metoder.
Drømmer om å komme dit på MC og se gjenoppbygd byer og kan leve gode liv.
Desverre tror jeg ikke det skjer med det første. Først må russerne gruslegge hele byer, de er jo tross alt de gode! Se på Mariupol, drepte vel flere titalls tusen sivile men fy flate så gode de faktisk er, de bygger byen opp igjen etter de har bombet hele byen i stykker. Fantastiske mennesker altså.

Hjulbeint
Innlegg: 488

Legg inn av Hjulbeint »

Hattori_Hanzo skrev: tor mar 21, 2024 7:12 pm
Hjulbeint skrev: tor mar 21, 2024 4:47 pm Men tilbake til den spesielle aksjonen, jeg håper av hele mitt hjerte at Ukraina vinner krigen og at de får mulighet til å utvikle landet etter humanistiske metoder.
Drømmer om å komme dit på MC og se gjenoppbygd byer og kan leve gode liv.
Syns du skal dra med en gang jeg.. ;)

De har ikke krympet seg for å bruke klasebomber på eget territorie hvor de er veldig klar over at det bor russiske ukrainere i mangel av en bedre beskrivelse. De var til og med villig til å bruke utarmet uran i Donbass som inntil nylig faktisk var ukrainsk territorie. De har fengslet og torrturert en journalist til døde pga dissens mot krigsnarrativet. De har utsatt valg og stengt ned flere mediautløp med stempel som "prorussiske" osv. Og nå nærmer snittalderen på fronten seg 50 år , lite nytte i mere penger da , de kan få unga som er igjen til å brette papirfly av de penga og sende de på russerne i håp om at noen kan få`n i øyet.
Som jeg har nevnt før så har jeg gjort en innsats for fred i krigsområder. Nå er jeg nok for gammel.
Lurer på hva du har gjort?

Resten av påstanderne bør du ha kilder på.

Utarmet uran har du tydelig ikke peiling på hva er for noe og hva det brukes til.

Vilken journalist er det som er blitt torturet til døde?

Så nå venter jeg i spenning på å få bekreftet at du ikke er en simpel løgner.

Leif_8
Innlegg: 4

Legg inn av Leif_8 »

Diablo skrev: tor mar 21, 2024 2:17 pm
Hjulbeint skrev: tor mar 21, 2024 12:59 pm
pølsa skrev: tor mar 21, 2024 8:29 am

Røde varsellamper her om denne Bellingcat, opprettet i 2014 og MH17 er tilfeldigvis en av de første sakene. Lukter propagandaapparat med stort fokus i Ukraina det der...

-Founded in 2014, we have pioneered the use of open source research methods to investigate a variety of subjects of public interest. These range from the shooting down of flight MH17 over eastern Ukraine
Du sluker Russisk propaganda, uten tvil og uten beven.
Dette er ikke et spørsmål, men en konklusjon.

Tydelig at du også mener at det ikke var russere/opprørere som skøyt ned passasjerfly over Ukraina.
Mest ekstreme jeg har sett på noen norske forumer, helt hinsides meninger og helt overbevist at alt han tror på er sannheten. Problemet i dagens samfunn er at alle legger frem sine egne meninger som den eneste sannheten, mer og mer sånne mennesker. Eksplodert med TikTok og X (spesielt etter musk tok over). Begge disse plassene er fylt opp med mennesker med ekstreme meninger, mye Anti vest, anti Nato og anti US. Mens diktatorer blir hyllet i alle retninger.
OMG du må savne 1946. DA kunne folk som deg spankulere rundt i borettslaget og Nrk samt NTB var på din side, moralsk. OMG🙄

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

ISW skriver i natt:

Russian offensive tactics will likely increasingly pressure Ukrainian defenses as long as delays in Western security assistance persist. Russian forces are generally relying on their manpower and materiel superiority to conduct a relatively consistent tempo of assaults against Ukrainian positions along the frontline in hopes of wearing down Ukrainian defenders and setting conditions for exploiting Ukrainian vulnerabilities.[9] Russian forces are also expanding their use of tactical aviation, drones, and electronic warfare (EW) systems in Ukraine to prepare for and support these assaults while reportedly conducting artillery fire exceeding Ukrainian artillery fire by a ratio of up to ten to one.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Ukraina prioriterer Krim og inne i Russland. Det er der det smerter Putin og russerne.
Skal man skape russisk motstand mot krigen i Ukraina er det veien å gå.
Så får man heller tape noen kilometer inne i Donbass.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

UN Secretary-General Antonio Guterres has urged EU leaders to show the same concern for civilians in Gaza as in Ukraine. While the EU has funnelled tens of billions of euros into repelling Russian forces in Ukraine, it is only now preparing to formally ask Israel not to invade a refugee camp in Gaza, days after a UN agency identified 'famine conditions' in the Palestinian exclave.

“The basic principle of international humanitarian law is the protection of civilians. We must stick to principles in Ukraine as in Gaza without double standards,” Guterres told reporters ahead of a summit of EU leaders in Brussels on Thursday.

Frode57
Innlegg: 1269

Legg inn av Frode57 »

I dag kom beskjeden fra USA om at Ukraina ikke nå bombe oljeinstallasjoner inne i Russland da verden kan få høyere oljepriser.
Så verden henger fortsatt sammen.
Og sutringen om Gaza er noe som bidrar til at folks fokus på Ukraina avtar.

Men det som skjer nå vil føre til mer utgifter til vestlige stater og da blir det mer skatter og avgifter.
Før i tiden ble det kalt BRANNSKATT .

Denne vestlige utvidelse av Nato og Eu begynner å koste mer enn det lønner seg for vestlige land .

pølsa
Innlegg: 877

Legg inn av pølsa »

Hjulbeint skrev: tor mar 21, 2024 4:39 pm
Hattori_Hanzo skrev: tor mar 21, 2024 3:41 pm
Hjulbeint skrev: tor mar 21, 2024 2:36 pm
Jeg har ingen problemer med å revurdere mine standpunkter.
Kan du gi meg et eksempel på hvor du har revurdert et standpunkt?
Ja ikke noe problem.
Du skjønner, i min verden er en person som innfører straff for å kritisere styresmaktene, en farlig person, når denne har tilgang på makt.
Ok, å hva er din mening om Julian Assange og Wikileaks da?

pølsa
Innlegg: 877

Legg inn av pølsa »

Big George skrev: fre mar 22, 2024 4:08 am Ukraina prioriterer Krim og inne i Russland. Det er der det smerter Putin og russerne.
Skal man skape russisk motstand mot krigen i Ukraina er det veien å gå.
Så får man heller tape noen kilometer inne i Donbass.
Ta ut oljeinstallasjoner medfører heller lite å ingenting for russerne foruten at Ukraina får førsteside for jobben. Det som ikke regnes inn er økt pris pr. fat og totale summen blir nok den samme for russerne.

For oss derimot har det mer å si, økte priser som gir økt inflasjon og med Suezkanalen oppå der som er mer eller mindre stengt så kan man vinke adjø for noen nedsettelse av renten på en stund...

Men dette tåler vi Slava Ukraine.....

Diablo
Innlegg: 183

Legg inn av Diablo »

Frode57 skrev: fre mar 22, 2024 11:58 am I dag kom beskjeden fra USA om at Ukraina ikke nå bombe oljeinstallasjoner inne i Russland da verden kan få høyere oljepriser.
Så verden henger fortsatt sammen.
Og sutringen om Gaza er noe som bidrar til at folks fokus på Ukraina avtar.

Men det som skjer nå vil føre til mer utgifter til vestlige stater og da blir det mer skatter og avgifter.
Før i tiden ble det kalt BRANNSKATT .

Denne vestlige utvidelse av Nato og Eu begynner å koste mer enn det lønner seg for vestlige land .
Man hiver seg på en trend når det kommer til kriger, kan tenke meg av 8/10 av de som skriker og hyler om Gaza ikke bryr seg egentlig om Gaza. Men er sånn vi mennesker er. Jeg kommer aldri i mitt liv til å gå rundt med noen andre sitt flag å skrike.

Hjulbeint
Innlegg: 488

Legg inn av Hjulbeint »

[media][/media]
pølsa skrev: fre mar 22, 2024 1:21 pm
Hjulbeint skrev: tor mar 21, 2024 4:39 pm
Hattori_Hanzo skrev: tor mar 21, 2024 3:41 pm

Kan du gi meg et eksempel på hvor du har revurdert et standpunkt?
Ja ikke noe problem.
Du skjønner, i min verden er en person som innfører straff for å kritisere styresmaktene, en farlig person, når denne har tilgang på makt.
Ok, å hva er din mening om Julian Assange og Wikileaks da?
Jeg liker klare spørsmål. Og gir klare svar, der har du mye å lære.

Er av den klare mening at han burde meldt seg for svenske myndigheter og fått gjennomført en eventuell rettsak der. Slik at vi fikk avklart om han hadde begått et sexuelt overgrep eller ikke. Syntes han er feig som ikke turde det.

Julian Assange er så vidt jeg vet, ikke tiltalt for å kritisere amerikanske myndigheter.
Du må gjerne legge frem rettsdokumenter som beviser at jeg tar feil, hvis du mener det.
Hvis du ikke kan dette er vi ferdig med den delen.

Men han er siktet for å offentlig gjøre hemmeligstemplede dokumenter. Noe som er straffbart i de fleste stater.
Vet relativt lite om hva de dokumentene inneholder, annet enn at det finnes omtaler om overgrep mot sivile og drap på sivile. Og at de som har gjort dette ikke er stilt til ansvar.
Om dette stemmer, så synes jeg det er verdt å utsette seg selv for fare ved å offentlig gjøre dette.

Hvordan rettsvesenet i USA vil behandle dette, har jeg lite peiling på, han soldaten som gjorde lignende offentliggjøring, fikk en relativ streng straff, men ble benådet etter relativ kort tid.

Så jeg regner med at han uansett vil få en rettferdig rettsak i USA.

Hjulbeint
Innlegg: 488

Legg inn av Hjulbeint »

pølsa skrev: fre mar 22, 2024 1:31 pm
Big George skrev: fre mar 22, 2024 4:08 am Ukraina prioriterer Krim og inne i Russland. Det er der det smerter Putin og russerne.
Skal man skape russisk motstand mot krigen i Ukraina er det veien å gå.
Så får man heller tape noen kilometer inne i Donbass.
Ta ut oljeinstallasjoner medfører heller lite å ingenting for russerne foruten at Ukraina får førsteside for jobben. Det som ikke regnes inn er økt pris pr. fat og totale summen blir nok den samme for russerne.

For oss derimot har det mer å si, økte priser som gir økt inflasjon og med Suezkanalen oppå der som er mer eller mindre stengt så kan man vinke adjø for noen nedsettelse av renten på en stund...

Men dette tåler vi Slava Ukraine.....


Ja jeg har skjønt at din egen lommebok er mer viktig en å kjempe mot russisk fascisme og imperialisme.
Men du må huske at ironi er meget vanskelig i skriftlig form. Trodde et lite øyeblikk at du hadde kommet til fornuft.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

Diablo skrev: fre mar 22, 2024 2:58 pm
Frode57 skrev: fre mar 22, 2024 11:58 am I dag kom beskjeden fra USA om at Ukraina ikke nå bombe oljeinstallasjoner inne i Russland da verden kan få høyere oljepriser.
Så verden henger fortsatt sammen.
Og sutringen om Gaza er noe som bidrar til at folks fokus på Ukraina avtar.

Men det som skjer nå vil føre til mer utgifter til vestlige stater og da blir det mer skatter og avgifter.
Før i tiden ble det kalt BRANNSKATT .

Denne vestlige utvidelse av Nato og Eu begynner å koste mer enn det lønner seg for vestlige land .
Man hiver seg på en trend når det kommer til kriger, kan tenke meg av 8/10 av de som skriker og hyler om Gaza ikke bryr seg egentlig om Gaza. Men er sånn vi mennesker er. Jeg kommer aldri i mitt liv til å gå rundt med noen andre sitt flag å skrike.
Du skriker om stakkars Ukraina, men bryr deg egentlig kun om å pleie russerhatet ditt.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

Masseskyting på kjøpesenter i Moskva. Er sikker på at Norge er ute og støtter terrorhandlingene på sivile russere.

Hjulbeint
Innlegg: 488

Legg inn av Hjulbeint »

BrannLFC skrev: fre mar 22, 2024 8:08 pm Masseskyting på kjøpesenter i Moskva. Er sikker på at Norge er ute og støtter terrorhandlingene på sivile russere.


Igjen briljerer du med din evne til å se hvem som er skurken, lenge før noen andre.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

BrannLFC skrev: fre mar 22, 2024 8:08 pm Masseskyting på kjøpesenter i Moskva. Er sikker på at Norge er ute og støtter terrorhandlingene på sivile russere.
Når du er sikker, så vet vi andre at det er helt feil.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Konflikten i Ukraina»