NHL

Svar
Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Re: NHL

Legg inn av TAdams6 »

Canucks skrev: tir okt 11, 2022 11:30 pm Fyfaen, den NHL-skandalen nå med gruppe-voldtekt som har kommet ut, og dekket over av Hockey Canada, har sett listen over spillerne også, for noen svin, kastrer dem hele gjengen.
Har ikke sett lista, men ja. Syke greier. Mye slikt om dagen. Godt det kommer fram

Ian Cole ble beskyldt for voldtekt på Twitter, fra en anonym avsender for et par dager siden.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

NHL sesongen er igang. Nashville står med 2 seire og Rangers slo Tampa 3-1 inatt

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Rangers og spesielt Zibanejad var bra på i natt. Fullt fortjent seier mot et Tampa som skapte nokså lite. Kunne vært større sifre hadde det ikke vært for Vasilevskij. Det ser litt tynt ut hos Tampa selv om det vel ikke burde det da det tross alt fortsatt er en veldig bra roster.

Artig kamp mellom Kings og Knights. Gikk jo mot 3-3, men bra scoring inn i sluttsekundene av Mark Stone. Eichel også på scoringslisten. Pietrangelo og Stephenson med to assists hver. Har vel vært stilt en del spørsmålstegn ved Logan Thompson, men synes han klarte seg greit. Ellers så tredjerekka til Kings med Iaffallo-Byfield-Vilardi tidvis veldig bra ut.

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Canucks skrev: tir okt 11, 2022 11:56 pm
Smurfejonny skrev: tir okt 11, 2022 11:31 pm
Canucks skrev: tir okt 11, 2022 11:30 pm Fyfaen, den NHL-skandalen nå med gruppe-voldtekt som har kommet ut, og dekket over av Hockey Canada, har sett listen over spillerne også, for noen svin, kastrer dem hele gjengen.
Har det kommet ut en liste med spillere som er involvert?
Ikke offisielt, så derfor velger jeg å ikke dele listen jeg har sett, om det skulle vise seg at en av disse faktisk ikke er på listen, men er spillerne som jeg har sett er på Flyers,Blues,Columbus,Sabres,Stars og Chicago, de mest kjente navnene på listen er i Blues og Flyers.
Stygge greier, men dessverre ingen overraskelse. Disse gutta blir dyrket som guder, fra collegealder. Alle "hyss" blir dysset ned, fordi - laget.

Var det du som hadde røtter fra Østerrike forresten?
Marco Rossi er klar for opening night for Wild, mot Rangers. Gjort en meget sterk camp. Ledet preseason på poeng, over alle lagene.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Canucks skrev: tir okt 11, 2022 11:30 pm Fyfaen, den NHL-skandalen nå med gruppe-voldtekt som har kommet ut, og dekket over av Hockey Canada, har sett listen over spillerne også, for noen svin, kastrer dem hele gjengen.
Alle sammen innen styre og stell i Canada Hockey har vel pakket sammen og trekt seg. Har du listen? Har vel mildt sagt en sterk mistanke når du nevner Blues her....

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Johnny Kovacevic som ble hentet fra waivers til Montreal fra Winnipeg gikk rett inn på laget. Montreal slår Toronto 4-3, Kovacevic som vel var 9-10 valg hos Jets spilte over 19 minutter, 3 minutter i PK og hadde 6 hits. Hadde 0 i +/- statistikken. En debut jeg ikke hadde forventet. Vet han er bra, veldig bra på AHL nivå. Årets back for 2 sesonger siden i Moose. Fikk et par kamper for Jets forrige sesong. Men egentlig langt bak i køen. Allikevel visste jeg at det var kvalitet og han er stor fysisk. Kult at han får en slik debut og kult at de slår Toronto. Caufield med 2 mål for Montreal

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

TAdams6 skrev: tor okt 13, 2022 8:34 am Johnny Kovacevic som ble hentet fra waivers til Montreal fra Winnipeg gikk rett inn på laget. Montreal slår Toronto 4-3, Kovacevic som vel var 9-10 valg hos Jets spilte over 19 minutter, 3 minutter i PK og hadde 6 hits. Hadde 0 i +/- statistikken. En debut jeg ikke hadde forventet. Vet han er bra, veldig bra på AHL nivå. Årets back for 2 sesonger siden i Moose. Fikk et par kamper for Jets forrige sesong. Men egentlig langt bak i køen. Allikevel visste jeg at det var kvalitet og han er stor fysisk. Kult at han får en slik debut og kult at de slår Toronto. Caufield med 2 mål for Montreal
Tror Montreal spilte 17 min av tredje periode før de fikk inn et skudd. Da ble det også mål. Kanskje Montreal ikke blir så dårlige som man tror? Synes nå egentlig de gjorde mye bra i natt. Men litt av en dramatikk på slutten. Nylander sitt 3-3-mål var vel mildt sagt diskutabelt. Tavares tilbake for fullt her og hadde to assists. Matthews ikke like på. Ble kanskje preget av at Montreal-publikummet buet han ut?

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Jets fikk i alle tatt hull på Rangers-hypen i natt. Bra kamp av Connor og Co som til slutt vinner 4-1.

Columbus yppet seg mot Tampa, men Tarasov slapp inn mange lette mål i natt. Gaudreau med sitt første mål, men Tampa vinner til slutt med 5-2.

Carolina sin seier mot San José satt langt inne, men kom på slutten ved Aho som sikret 2-1. Tar en "råsjangs" på at Carolina tar President's Trophy i år.

Det gikk noe trått mellom Detroit og Montreal også. Seks utvisninger i løpet av kampen uten at et eneste PP-mål, men Detroit fikk i alle fall hull på byllen ved Søderblom og deretter Rasmussen og Määtä. 3-0 til slutt der.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

GiPazzini_85 skrev: lør okt 15, 2022 10:31 am Jets fikk i alle tatt hull på Rangers-hypen i natt. Bra kamp av Connor og Co som til slutt vinner 4-1.

Columbus yppet seg mot Tampa, men Tarasov slapp inn mange lette mål i natt. Gaudreau med sitt første mål, men Tampa vinner til slutt med 5-2.

Carolina sin seier mot San José satt langt inne, men kom på slutten ved Aho som sikret 2-1. Tar en "råsjangs" på at Carolina tar President's Trophy i år.

Det gikk noe trått mellom Detroit og Montreal også. Seks utvisninger i løpet av kampen uten at et eneste PP-mål, men Detroit fikk i alle fall hull på byllen ved Søderblom og deretter Rasmussen og Määtä. 3-0 til slutt der.
Er litt spent på Detroit i år. Hadde helt glemt at Copp gikk dit. Montreal er veldig ujevne. Carolina har jeg likt i flere år. Kan gå veldig langt i år.

Ser Laine ikke var med mot Tampa. Hvor gode blir Columbus denne sesongen? De har spillere som ka score mot alle, men jeg tror ikke de greier sluttspill

Rangers blir råsterke i år selv om Jets vant inatt.
Jeg tror dere skal forvente et Jets det er vanskelig å score på.

Utrolig terping på det defensive. Spillerne skal gå 100% inn i egen sone, akkurat som de gjør på vei inn i offensiv sone. De som ikke følger planen vil få merke det i form av færre spilleminutter sier Browness. Med Hellebuyck bakerst forventer jeg et gnient Jets lag

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

TAdams6 skrev: lør okt 15, 2022 1:23 pm
GiPazzini_85 skrev: lør okt 15, 2022 10:31 am Jets fikk i alle tatt hull på Rangers-hypen i natt. Bra kamp av Connor og Co som til slutt vinner 4-1.

Columbus yppet seg mot Tampa, men Tarasov slapp inn mange lette mål i natt. Gaudreau med sitt første mål, men Tampa vinner til slutt med 5-2.

Carolina sin seier mot San José satt langt inne, men kom på slutten ved Aho som sikret 2-1. Tar en "råsjangs" på at Carolina tar President's Trophy i år.

Det gikk noe trått mellom Detroit og Montreal også. Seks utvisninger i løpet av kampen uten at et eneste PP-mål, men Detroit fikk i alle fall hull på byllen ved Søderblom og deretter Rasmussen og Määtä. 3-0 til slutt der.
Er litt spent på Detroit i år. Hadde helt glemt at Copp gikk dit. Montreal er veldig ujevne. Carolina har jeg likt i flere år. Kan gå veldig langt i år.

Ser Laine ikke var med mot Tampa. Hvor gode blir Columbus denne sesongen? De har spillere som ka score mot alle, men jeg tror ikke de greier sluttspill

Rangers blir råsterke i år selv om Jets vant inatt.
Jeg tror dere skal forvente et Jets det er vanskelig å score på.

Utrolig terping på det defensive. Spillerne skal gå 100% inn i egen sone, akkurat som de gjør på vei inn i offensiv sone. De som ikke følger planen vil få merke det i form av færre spilleminutter sier Browness. Med Hellebuyck bakerst forventer jeg et gnient Jets lag
Laine er uten i rundt fire uker. Derfor han ikke spilte. Detroit har et interessant lag, ja. Må jo plusse på med Raymond der også.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

GiPazzini_85 skrev: lør okt 15, 2022 2:42 pm
TAdams6 skrev: lør okt 15, 2022 1:23 pm
GiPazzini_85 skrev: lør okt 15, 2022 10:31 am Jets fikk i alle tatt hull på Rangers-hypen i natt. Bra kamp av Connor og Co som til slutt vinner 4-1.

Columbus yppet seg mot Tampa, men Tarasov slapp inn mange lette mål i natt. Gaudreau med sitt første mål, men Tampa vinner til slutt med 5-2.

Carolina sin seier mot San José satt langt inne, men kom på slutten ved Aho som sikret 2-1. Tar en "råsjangs" på at Carolina tar President's Trophy i år.

Det gikk noe trått mellom Detroit og Montreal også. Seks utvisninger i løpet av kampen uten at et eneste PP-mål, men Detroit fikk i alle fall hull på byllen ved Søderblom og deretter Rasmussen og Määtä. 3-0 til slutt der.
Er litt spent på Detroit i år. Hadde helt glemt at Copp gikk dit. Montreal er veldig ujevne. Carolina har jeg likt i flere år. Kan gå veldig langt i år.

Ser Laine ikke var med mot Tampa. Hvor gode blir Columbus denne sesongen? De har spillere som ka score mot alle, men jeg tror ikke de greier sluttspill

Rangers blir råsterke i år selv om Jets vant inatt.
Jeg tror dere skal forvente et Jets det er vanskelig å score på.

Utrolig terping på det defensive. Spillerne skal gå 100% inn i egen sone, akkurat som de gjør på vei inn i offensiv sone. De som ikke følger planen vil få merke det i form av færre spilleminutter sier Browness. Med Hellebuyck bakerst forventer jeg et gnient Jets lag
Laine er uten i rundt fire uker. Derfor han ikke spilte. Detroit har et interessant lag, ja. Må jo plusse på med Raymond der også.
Ja Detroit har endel spennende navn. Raymond nevner du. Seider er også utrolig spennende

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Buffalo- Florida kl. 19 og Flyers- Canucks kl. 22 i kveld.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Uff, det går tregt med disse norske kommentatorene.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Anonym påstand mot Ian Cole. Han er nå frikjent.


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Veldig enig med NHL her. Anonyme beskyldninger må ikke føre til at spillere blir straffet før det er bevis på banen. Alle kan sende en anonym beskyldning. Forferdelig for Ian Cole hvis det hele er oppspinn.


GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Resultater i natt:

Boston Bruins- Arizona Coyotes 6-3
New Jersey Devils- Detroit Red Wings 2-5
Pittsburgh Penguins- Tampa Bay Lightning 6-2
Toronto Maple Leafs- Ottawa Senators 3-2
Washington Capitals- Montreal Canadiens 3-1
New York Islanders- Anaheim Ducks 7-1
Dalas Stars- Nashville Predators 5-1
Minnesota Wild- LA Kings 6-7
St. Louis Blues- Columbus Blue Jackets 5-2
Edmonton Oilers- Calgary Flames 3-4
San Jose Sharks- Chicago Blackhawks 2-5
Seattle Kraken- Vegas Golden Knights 2-5


Altfor tidlig å dra noen slutninger med noe som helst, men det er i alle fall noen tendenser å legge merke til:
- San Jose har tapt alle sine fire kamper. Columbus med tre tapte.
- Vegas har vunnet alle sine tre kamper.
- Crosby har startet sterkt med 2+4 for et Penguins som fort kan prøve å skvise ut siste svettedråpe av nevnte Crosby pluss Malkin, Carter og Letang for å prøve seg på en Stanley Cup.
- Carolina vinner tette kamper og viser hvor jevn og fin rosteren deres er.
- Tortorella virker nå passe Flyers bra så langt. Riktignok mot Canucks og Devils, men to seire så langt. De spiller mildt sagt temmelig fysisk og i kveldskampen i går kveld ble mye møljeslåssing.
- Fleury. Det ser ikke bra ut så langt.
- Tampa fremstår som svekkede fra fjoråret etter å ha måttet gjort tak mtp lønnstak. De har fått inn Namestnikov, men med Rutta og spesielt Palat ut så har de nok mistet en del av bredden sin. Palat lå stort sett over 40 poeng i hver sesong han var i Tampa.
Sist redigert av GiPazzini_85 den søn okt 16, 2022 9:35 am, redigert 1 gang totalt.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

TAdams6 skrev: søn okt 16, 2022 8:32 am Veldig enig med NHL her. Anonyme beskyldninger må ikke føre til at spillere blir straffet før det er bevis på banen. Alle kan sende en anonym beskyldning. Forferdelig for Ian Cole hvis det hele er oppspinn.

Synes nå Tampa har gjort riktig inntil videre her. Og så går det såpass fort for seg at det kan ryddes opp i og han kan settes inn igjen. Det er bra. Hadde ikke vært bra å la Cole spille samtidig som at han har vært under mistanke. Men dessverre er det en del spillere som fortsatt er i aksjon på isen som ikke burde vært det, jfr. Hockey Canada-saken.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

GiPazzini_85 skrev: søn okt 16, 2022 9:32 am
TAdams6 skrev: søn okt 16, 2022 8:32 am Veldig enig med NHL her. Anonyme beskyldninger må ikke føre til at spillere blir straffet før det er bevis på banen. Alle kan sende en anonym beskyldning. Forferdelig for Ian Cole hvis det hele er oppspinn.

Synes nå Tampa har gjort riktig inntil videre her. Og så går det såpass fort for seg at det kan ryddes opp i og han kan settes inn igjen. Det er bra. Hadde ikke vært bra å la Cole spille samtidig som at han har vært under mistanke. Men dessverre er det en del spillere som fortsatt er i aksjon på isen som ikke burde vært det, jfr. Hockey Canada-saken.
Jeg synes det er bra NHL går inn. Forskjell på anonyme beskyldninger og konkrete beskyldninger.

Du og jeg kan kaste ut en beskyldning på Twitter idag og la en kjemt spiller få beskyldninger, satt ut av laget og leve med «ryktet» resten av livet.

Jeg er helt enig i at det må slås hardt ned på når det er personer som står fram. Men anonyme beskyldninger har jeg lite sansen for. Det skaper rykter uten noe håndfast. Skader spiller som ikke kan forsvare seg.

Godt NHL skal lage noen slags regler for dette.

Men de konkrete sakene må selvfølgelig slås knallhardt ned på

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Stjerten skrev: ons okt 12, 2022 2:45 pm
Canucks skrev: tir okt 11, 2022 11:56 pm
Smurfejonny skrev: tir okt 11, 2022 11:31 pm

Har det kommet ut en liste med spillere som er involvert?
Ikke offisielt, så derfor velger jeg å ikke dele listen jeg har sett, om det skulle vise seg at en av disse faktisk ikke er på listen, men er spillerne som jeg har sett er på Flyers,Blues,Columbus,Sabres,Stars og Chicago, de mest kjente navnene på listen er i Blues og Flyers.
Stygge greier, men dessverre ingen overraskelse. Disse gutta blir dyrket som guder, fra collegealder. Alle "hyss" blir dysset ned, fordi - laget.

Var det du som hadde røtter fra Østerrike forresten?
Marco Rossi er klar for opening night for Wild, mot Rangers. Gjort en meget sterk camp. Ledet preseason på poeng, over alle lagene.
Glemte å svare her, jepp har røtter faktisk fra samme område som nevnte Rossi er fra også :-) Selv om han enda ikke har tatt NHL med storm, i likhet med resten av Wild denne sesongen.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Caps har signert Sonny Milano. De har jo hel rekke ute i form av Hagelin, Bäckström og Wilson, så sikkert greit med litt bredde der.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

GiPazzini_85 skrev: man okt 17, 2022 10:06 pm Caps har signert Sonny Milano. De har jo hel rekke ute i form av Hagelin, Bäckström og Wilson, så sikkert greit med litt bredde der.
Han er også sendt på waivers for å slutte seg til AHL laget. Tar noen og henter han?

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

TAdams6 skrev: man okt 17, 2022 10:16 pm
GiPazzini_85 skrev: man okt 17, 2022 10:06 pm Caps har signert Sonny Milano. De har jo hel rekke ute i form av Hagelin, Bäckström og Wilson, så sikkert greit med litt bredde der.
Han er også sendt på waivers for å slutte seg til AHL laget. Tar noen og henter han?
Er vel mer for å spille seg opp+ lønnsutgifter.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Resultater i natt:

Boston Bruins- Florida Panthes 5-3
Detroit Red Wings- LA Kings 4-5 OT
Montreal Canadiens- Pittsburgh Penguins 3-2 OT
New York Rangers- Anaheim Ducks 6-4
Toronto Maple Leafs- Arizona Coyotes 2-4
Washington Capitals- Vancouver Canucks 6-4
Minnesota Wild- Colorado Avalanche 3-6
Dallas Stars- Winnipeg Jets 4-1
Seattle Kraken- Carolina Hurricanes 1-5

Perron bra for Detroit i natt med 2+1, men det holdt ikke mot Kempe, Kopitar, Fiala og Danault. Panarin med tre assists i natt, mens Ovetsjkin åpnet målkontoen i natt med 2+1. Kaprizov er i bra form, men det hjelper lite mot MacKinnon, Nitsjusjkin og Rantanen. Aho og Svetsjnikov hadde få problemer med Seattle og ser ut til å være i rute allerede.

Vegas, Dallas, Boston og Carolina nå de eneste lagene som har vunnet tre kamper i ordinær tid og er ubeseirede. Minnesota, San Jose, Columbus og Vancouver fortsatt uten seier.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

GiPazzini_85 skrev: tir okt 18, 2022 7:03 am Resultater i natt:

Boston Bruins- Florida Panthes 5-3
Detroit Red Wings- LA Kings 4-5 OT
Montreal Canadiens- Pittsburgh Penguins 3-2 OT
New York Rangers- Anaheim Ducks 6-4
Toronto Maple Leafs- Arizona Coyotes 2-4
Washington Capitals- Vancouver Canucks 6-4
Minnesota Wild- Colorado Avalanche 3-6
Dallas Stars- Winnipeg Jets 4-1
Seattle Kraken- Carolina Hurricanes 1-5

Perron bra for Detroit i natt med 2+1, men det holdt ikke mot Kempe, Kopitar, Fiala og Danault. Panarin med tre assists i natt, mens Ovetsjkin åpnet målkontoen i natt med 2+1. Kaprizov er i bra form, men det hjelper lite mot MacKinnon, Nitsjusjkin og Rantanen. Aho og Svetsjnikov hadde få problemer med Seattle og ser ut til å være i rute allerede.

Vegas, Dallas, Boston og Carolina nå de eneste lagene som har vunnet tre kamper i ordinær tid og er ubeseirede. Minnesota, San Jose, Columbus og Vancouver fortsatt uten seier.
Jets så ut som Jets ifjor defensivt. Dallas mrd 3 strake seire. Jets med mye å jobb med enda

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Noen som kan svare meg på hvorfor de største stjernene i NHL så sjelden bytter klubb? Det er vel kanskje bare 10-15 % av de største navnene som skifter klubb i løpet av karrieren. Alle de andre blir samme plass i en 15+ år lang karriere. Crosby, Malkin, Ovechkin, Stamkos, Kucherov, Lundqvist, Kane, og så langt alle de større yngre stjernene med McDavid i spissen. Er det pga at de har et hard salary cap og det gjør det mye vanskeligere å finne plass til nye høytlønte spillere?

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

KongOlav2 skrev: tir okt 18, 2022 7:24 am Noen som kan svare meg på hvorfor de største stjernene i NHL så sjelden bytter klubb? Det er vel kanskje bare 10-15 % av de største navnene som skifter klubb i løpet av karrieren. Alle de andre blir samme plass i en 15+ år lang karriere. Crosby, Malkin, Ovechkin, Stamkos, Kucherov, Lundqvist, Kane, og så langt alle de større yngre stjernene med McDavid i spissen. Er det pga at de har et hard salary cap og det gjør det mye vanskeligere å finne plass til nye høytlønte spillere?
Er vel som du skriver over her, men det handler vel ofte om at de etter hvert har fått veldig lange og lukrative kontrakter. Det opereres jo en del med åtteårskontrakter nå. Spesielt de siste ukene har det blitt signert en del av disse. Innen fotball er dette relativt sjelden og i f.eks NBA er vel kontraktslengden på maks fem år.

De må vel også være fylt 27 år før de kan gå som UFA samtidig som de også blir "groomet" (i mangel av bedre ord) i en yngre alder enn i en del andre sporter med tanke på draftingen.

Og så må en ikke undervurdere den makten som Bettmann og Co har konsolidert de siste årene. Spillerne i NHL har nok relativt mindre makt enn i andre amerikanske sporter. De kommer jo stort sett dårligere ut av de fleste streiker og lockouter også.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Resultater i natt:

Columbus Blue Jackets- Vancouver Canucks 4-3 OT
New Jersey Devils- Anaheim Ducks 4-2
Ottawa Senators- Boston Bruins 7-5
Tampa Bay Lightning- Philadelphia Flyers 2-3
New York Islanders- San Jose Sharks 5-2
Calgary Flames- Vegas Golden Knights 3-2
Edmonton Oilers- Buffalo Sabres 2-4
Nashville Predators- LA Kings 3-4 OT

Mildt sagt oppsiktsvekkende start for Flyers med tre seire. Boston går på sitt første tap, mens Edmonton fikk tampet seg mot det unge Sabres-laget. Verdt også merke seg starten til unge Vilardi i Kings med 4+3 så langt. Var jo en tur nede i AHL i fjor. Panarin leder poengstatistikken med 2+8. Oettinger med 96,6% og tre innslupne på tre kamper er temmelig solid. San Jose og Minnesota poengløse så langt. San Jose riktignok med fem tap mot Minnesotas tre.

Kamper førstkommende natt:
Florida Panthers- Philadelphia Flyers 01.30
Colorado Avalanche- Winnipeg Jets 02.00
Seattle Kraken- St. Louis Blues 04.00

Kommer Flyers ubeseiret ut av turen sin nede i Florida? Har jo så et Nashville som virker litt ute av det borte og så hjemme mot det som ser ut som et fortapt San Jose etterpå.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Litt humor

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Ganske så greit mål

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»